hlmod.hu
https://hlmod.hu/

steam id-re fegyver skin!
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=19666
Oldal: 1 / 2

Szerző:  Z$OL@ [ 2015.02.26. 18:19 ]
Hozzászólás témája:  steam id-re fegyver skin!

Sziasztok valaki csinál nekem olyan plugint aminek a lényege az, hogy steam id-re fegyver skint tudok adni!
Előre is köszönöm!
Megy majd a gomb is!

Szerző:  DeR0iD [ 2015.02.26. 18:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: steam id-re fegyver skin!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13. register_event("CurWeapon", "Fegyverek", "be", "1=1")
  14. // Add your code here...
  15. }
  16. public Fegyverek(id)
  17. {
  18. if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || id < 1 || id > 32)
  19. return
  20.  
  21. new sid[32]
  22. get_user_authid(id, sid, 31)
  23.  
  24. new Fegyver = get_user_weapon(id)
  25.  
  26. if(Fegyver == CSW_AK47 && equal(sid, "STEAM_X.X:XXXXXX"))
  27. {
  28. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_ak47.mdl")
  29. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_ak47.mdl")
  30. }
  31. }

Szerző:  Z$OL@ [ 2015.02.26. 20:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: steam id-re fegyver skin!

Jó csak az a baj, hogy, ha kiválasztom azt a fegyvert, akkor kifagy az egész szerver!
Nem tudnád javítani?
Előre is kösz.

Szerző:  DeR0iD [ 2015.02.26. 21:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: steam id-re fegyver skin!

Az már a te dolgod. Gondolom nem töltötted le a modelt.

Szerző:  HuBaBuBa [ 2015.02.26. 21:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: steam id-re fegyver skin!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "author"
  7.  
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  11. register_event("CurWeapon", "Fegyverek", "be", "1=1")
  12. // Add your code here...
  13. }
  14. public plugin_precache()
  15. {
  16. precache_model("models/v_ak47.mdl")
  17. precache_model("models/p_ak47.mdl")
  18. }
  19. public Fegyverek(id)
  20. {
  21. if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || id < 1 || id > 32)
  22. return
  23.  
  24. new sid[32]
  25. get_user_authid(id, sid, 31)
  26.  
  27. new Fegyver = get_user_weapon(id)
  28.  
  29. if(Fegyver == CSW_AK47 && equal(sid, "STEAM_X.X:XXXXXX"))
  30. {
  31. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_ak47.mdl")
  32. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_ak47.mdl")
  33. }
  34.  
  35. }

Szerző:  Z$OL@ [ 2015.02.28. 16:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: steam id-re fegyver skin!

Hubaba a tied jó skinek meg minden, de ha lőni akarok kifagy a szerver gondolom a hang miatt beleírnád, hogy a hangokat is betöltse? Előre is kösz.

Szerző:  FloxaY [ 2015.02.28. 16:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: steam id-re fegyver skin!

Z$OL@ írta:
Hubaba a tied jó skinek meg minden, de ha lőni akarok kifagy a szerver gondolom a hang miatt beleírnád, hogy a hangokat is betöltse? Előre is kösz.

nincs benne más hang... posztold logot

Szerző:  DeR0iD [ 2015.02.28. 16:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: steam id-re fegyver skin!

Biztos hogy valamit elírtál.

Szerző:  HuBaBuBa [ 2015.02.28. 16:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: steam id-re fegyver skin!

Hang hiánya miatt nem fog kifagyni a szerver, bizonyára valami más hiba van. Linkeld be a teljes forráskódot amit használsz.

Szerző:  Z$OL@ [ 2015.02.28. 17:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: steam id-re fegyver skin!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "author"
  7.  
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  11. register_event("CurWeapon", "Fegyverek", "be", "1=1")
  12. // Add your code here...
  13. }
  14. public plugin_precache()
  15. {
  16. precache_model("models/replayfegyverek/v_ak47_uj.mdl")
  17. precache_model("models/replayfegyverek/p_ak47_uj.mdl")
  18. precache_model("models/replayfegyverek/v_awp.mdl")
  19. precache_model("models/replayfegyverek/v_deagle.mdl")
  20. precache_model("models/replayfegyverek/v_m4a1.mdl")
  21. precache_model("models/replayfegyverek/p_m4a1.mdl")
  22. precache_model("models/replayfegyverek/v_knife.mdl")
  23. }
  24. public Fegyverek(id)
  25. {
  26. if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || id < 1 || id > 32)
  27. return
  28.  
  29. new sid[32]
  30. get_user_authid(id, sid, 31)
  31.  
  32. new Fegyver = get_user_weapon(id)
  33.  
  34. if(Fegyver == CSW_AK47 && equal(sid, "STEAM_0:0:1061515238"))
  35. {
  36. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/replayfegyverek/v_ak47_uj.mdl")
  37. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/replayfegyverek/p_ak47_uj.mdl")
  38. }
  39. if(Fegyver == CSW_AWP && equal(sid, "STEAM_0:0:1061515238"))
  40. {
  41. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/replayfegyverek/v_awp.mdl")
  42. }
  43. if(Fegyver == CSW_DEAGLE && equal(sid, "STEAM_0:0:1061515238"))
  44. {
  45. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/replayfegyverek/v_deagle.mdl")
  46. }
  47. if(Fegyver == CSW_M4A1 && equal(sid, "STEAM_0:0:1061515238"))
  48. {
  49. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/replayfegyverek/v_m4a1.mdl")
  50. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/replayfegyverek/p_m4a1.mdl")
  51. }
  52. if(Fegyver == CSW_KNIFE && equal(sid, "STEAM_0:0:1061515238"))
  53. {
  54. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/replayfegyverek/v_knife.mdl")
  55. }
  56. if(Fegyver == CSW_USP && equal(sid, "STEAM_0:0:1061515238"))
  57. {
  58. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/replayfegyverek/v_usp.mdl")
  59. }
  60. }

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/