hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 331 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 331 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: FEgyvermenü Javítás.
HozzászólásElküldve:2015.03.08. 21:27 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.08.22. 22:10
Hozzászólások:477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Sziasztok! valaki javítaná ebbe a buggot? :O Bugg: 44-43 körtöl nem jön be a fegyo menü, ja és beirtam még 1 scoutot azt kivennétek? ,meg a bemelegítő kört is pls, és 60 körös legyen aki megcsinálja megy a kéz !
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <dhudmessage>
  6. #include <fun>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "FegyverMenu+Mapszavaztato"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "DeRoiD"
  12.  
  13. new mp[33], puska = 0, ujra, bool:kpkor, mp2, korok, mp3, maxspeed, counterszam, terrorszam
  14. new bool:verseny
  15. new top1, top2, top3
  16. new oles[33]
  17. new maxoles
  18.  
  19. public plugin_init() {
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21. register_clcmd("say /timeleft", "ido")
  22. register_clcmd("say timeleft", "ido")
  23. register_clcmd("say /top", "hud")
  24. register_event("DeathMsg","death","a")
  25. register_clcmd("verseny_inditasa", "verseny_inditasa")
  26. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "inditas", 1)
  27. register_logevent("ujkor", 2, "1=Round_Start")
  28. register_logevent("kornull", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  29. register_logevent("kornull", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  30. register_logevent("korveg", 2, "0=World triggered", "1=Round_End")
  31. ujra = get_cvar_pointer("sv_restart")
  32. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  33. maxspeed = get_cvar_pointer("sv_maxspeed")
  34. lol()
  35. }
  36. public ido(id)
  37. print_color(id, "!g[Informacio]!y Meg!t %d!y kor van hatra!", 60-korok)
  38. public ujkor(id) {
  39. if(verseny)
  40. return PLUGIN_HANDLED
  41. if(kpkor == false)
  42. {
  43. puska = 0
  44. korok++
  45. if(korok < 60) {
  46. print_color(id, "!g[Informacio]!y Jatekosok!t %d!y/!g18!y |Ts3 IP: !t79.172.214.221:30041!y | Kor: !t%d!y/!g60 !y ", get_playersnum(), korok)
  47. set_dhudmessage(42, 127, 255, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 12.0)
  48. show_dhudmessage(id, "%d kor van hatra!", 60-korok)
  49.  
  50. }
  51. else
  52. {
  53. mp3 = 5
  54. atvalt()
  55. set_pcvar_num(maxspeed, 0)
  56. }
  57. }
  58. return PLUGIN_HANDLED
  59. }
  60. public atvalt()
  61. {
  62. set_hudmessage(42, 127, 255, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 1.1)
  63. show_hudmessage(0, "%d masodperc mulva palya valtas!", mp3)
  64. if(mp3 > 0)
  65. {
  66. client_cmd(0, "spk buttons/lightswitch2.wav")
  67. mp3--
  68. set_task(1.0, "atvalt")
  69. }
  70. else
  71. {
  72. server_cmd("changelevel ^"de_dust2^"")
  73. }
  74. }
  75. public Event_Change_Weapon(id)
  76. {
  77. new fgy = get_user_weapon(id)
  78. if(kpkor == true && fgy != CSW_DEAGLE)
  79. {
  80. engclient_cmd(id, "weapon_deagle")
  81. }
  82. }
  83. public lol() {
  84. //set_pcvar_num(ujra, 1)
  85. kpkor = true
  86. mp2 = 5
  87. set_task(1.0, "szam")
  88. }
  89. public szam(id) {
  90. client_print(0, print_center, "%d masodpercig bemelegito kor!", mp2)
  91. if(mp2 > 0)
  92. {
  93. mp2--
  94. set_task(1.0, "szam")
  95. }
  96. else
  97. {
  98. kpkor = false
  99. set_pcvar_num(ujra, 1)
  100. }
  101. }
  102. public korveg()
  103. {
  104. counterszam = 0
  105. terrorszam = 0
  106. puska = 0
  107. }
  108. public kornull()
  109. korok = 0
  110. public inditas(id) {
  111. if(!is_user_alive(id))
  112. return PLUGIN_HANDLED
  113. if(korok < 5) {
  114. if(kpkor == false)
  115. {
  116. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  117. {
  118. strip_user_weapons(id)
  119. give_item(id, "weapon_knife")
  120. give_item(id, "weapon_c4")
  121. }
  122. else
  123. {
  124. strip_user_weapons(id)
  125. give_item(id, "weapon_knife")
  126. }
  127. give_item(id, "item_kevlar")
  128. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  129. give_item(id, "weapon_flashbang")
  130. give_item(id, "weapon_deagle")
  131. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  132. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  133. cs_set_user_defuse(id, 1)
  134. remove_task(id)
  135. mp[id] = 15
  136. fegyvermenu(id)
  137. set_task(1.0, "vissza", id)
  138. cs_set_user_money(id, 0)
  139. }
  140. else
  141. {
  142. strip_user_weapons(id)
  143. cs_set_user_money(id, 0)
  144. give_item(id, "weapon_deagle")
  145. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  146. }
  147. }
  148. return PLUGIN_HANDLED
  149. }
  150. public vissza(id)
  151. {
  152. if(mp[id] > 0)
  153. {
  154. mp[id] -= 1
  155. set_task(1.0,"fegyvermenu", id)
  156. set_task(1.0, "vissza", id)
  157. }
  158. else
  159. {
  160. remove_task(id)
  161. print_color(id, "!g[Informacio]!y Sajnos lejart az ido, nem valasztottal semmit!")
  162. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  163. }
  164. }
  165. public fegyvermenu(id)
  166. {
  167. new players[32]
  168. get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")
  169. get_players(players,counterszam,"e","CT")
  170. new cim[121], limit[121]
  171. format(cim, charsmax(cim), "\r.:[*|P|e\wac\y|E|*]:.\w Fegyvermenu \r- \y[\wMasodperc: \r%d\y]",mp[id])
  172. if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska <= 3)
  173. format(limit, charsmax(limit), "AWP \dOsszesen %d darab maradt", 4-puska)
  174. else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4 || counterszam < 4 || terrorszam < 4)
  175. format(limit, charsmax(limit), "AWP \d4v4-tol van. (%dv%d)", terrorszam, counterszam)
  176. else if(puska >= 4)
  177. format(limit, charsmax(limit), "AWP \dElfogyott")
  178. new menu = menu_create(cim, "fegyvermenu_h" )
  179.  
  180. menu_additem(menu,"Marverick \dM4A1","1",0)
  181. menu_additem(menu,"Alexander Kalasnyikov \dAK47","2",0)
  182. menu_additem(menu,limit,"3",0)
  183. menu_additem(menu,"St. Etienne \dFAMAS","4",0)
  184. menu_additem(menu,"SMG \dMP5 NAVY","5",0)
  185. menu_additem(menu,"Shotgun \dM3","6",0)
  186. menu_additem(menu,"Tavcsoves puska \dSCOUT","7",0)
  187. menu_additem(menu,"Tavcsoves puska \dSCOUT","7",0)
  188. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes")
  189. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  190. menu_display(id, menu, 0)
  191. }
  192. public fegyvermenu_h(id, menu, item)
  193. {
  194. if( item == MENU_EXIT )
  195. {
  196. menu_destroy(menu);
  197. return PLUGIN_HANDLED;
  198. }
  199. new data[9], szName[64];
  200. new access, callback;
  201. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  202. new key = str_to_num(data);
  203.  
  204. switch(key)
  205. {
  206. case 1:{
  207. remove_task(id)
  208. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  209. give_item(id, "weapon_m4a1")
  210. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  211. print_color(id, "!g[Informacio]!y Te az!t M4A1-t!y valasztottad!")
  212. }
  213. case 2:{
  214. remove_task(id)
  215. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  216. give_item(id, "weapon_ak47")
  217. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  218. print_color(id, "!g[Informacio]!y Te az!t AK47-t!y valasztottad!")
  219. }
  220. case 3:{
  221. new players[32]
  222. get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")
  223. get_players(players,counterszam,"e","CT")
  224. if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska < 4){
  225. remove_task(id)
  226. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  227. puska++
  228. give_item(id, "weapon_awp")
  229. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
  230. print_color(id, "!g[Informacio]!y Te az!t AWP-t!y valasztottad!")
  231. }
  232. else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4)
  233. print_color(id, "!g[Informacio]!y Az AWP-t csak!t 4v4!y-tol tudod használni!")
  234. else if(puska >= 4)
  235. print_color(id, "!g[Informacio]!y Sajnalom az!t AWP!y elfogyott!")
  236. }
  237. case 4:{
  238. remove_task(id)
  239. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  240. give_item(id, "weapon_famas")
  241. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  242. print_color(id, "!g[Informacio]!y Te a!t FAMAS-t!y valasztottad!")
  243. }
  244. case 5:{
  245. remove_task(id)
  246. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  247. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  248. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
  249. print_color(id, "!g[Informacio]!y Te az!t MP5-t!y valasztottad!")
  250. }
  251. case 6:{
  252. remove_task(id)
  253. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  254. give_item(id, "weapon_m3")
  255. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 50)
  256. print_color(id, "!g[Informacio]!y Te az!t M3-t!y valasztottad!")
  257. }
  258. case 7:{
  259. remove_task(id)
  260. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  261. give_item(id, "weapon_scout")
  262. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
  263. print_color(id, "!g[Informacio]!y Te az!t SCOUT-t!y valasztottad!")
  264. }
  265. case 8:{
  266. remove_task(id)
  267. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  268. give_item(id, "weapon_scout")
  269. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
  270. print_color(id, "!g[Informacio]!y Te az!t SCOUT-t!y valasztottad!")
  271. }
  272. }
  273. menu_destroy(menu)
  274. return PLUGIN_HANDLED
  275. }
  276. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  277. {
  278. new count = 1, players[32]
  279. static msg[191]
  280. vformat(msg, 190, input, 3)
  281.  
  282. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  283. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  284. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  285. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  286. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  287. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  288. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  289. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  290. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  291. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  292. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  293. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  294. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  295. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  296. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  297. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  298. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  299. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  300. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  301. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  302. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")
  303.  
  304. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  305. {
  306. for (new i = 0; i < count; i++)
  307. {
  308. if (is_user_connected(players[i]))
  309. {
  310. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  311. write_byte(players[i])
  312. write_string(msg)
  313. message_end()
  314. }
  315. }
  316. }
  317. return PLUGIN_HANDLED
  318. }
  319. public death(){
  320. new killer = read_data(1)
  321. new victim = read_data(2)
  322.  
  323. if(killer == victim)
  324. {
  325. return PLUGIN_HANDLED
  326. }
  327.  
  328. oles[killer]++
  329.  
  330. if(oles[killer] >= maxoles && verseny)
  331. {
  332. new kname[32]
  333. get_user_name(killer, kname, charsmax(kname))
  334. set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 6.0, 12.0)
  335. show_dhudmessage(0, "%s nyert!", kname)
  336. }
  337. return PLUGIN_HANDLED
  338. }
  339. public verseny_inditasa(id) {
  340. if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY){
  341. if(!verseny)
  342. {
  343. verseny = true
  344. maxoles = 50
  345. }
  346. }
  347. }
  348. public hud() {
  349. new ps[32], num
  350. get_players(ps, num, "c")
  351.  
  352. SortCustom1D(ps, num, "sort_bestplayer")
  353.  
  354. top1 = ps[0]
  355. top2 = ps[1]
  356. top3 = ps[2]
  357.  
  358. new top1neve[33], top2neve[32], top3neve[32]
  359. get_user_name(top1, top1neve, charsmax(top1neve))
  360. get_user_name(top2, top2neve, charsmax(top2neve))
  361. get_user_name(top3, top3neve, charsmax(top3neve))
  362. for(new i; i < num; i++)
  363. {
  364. if(verseny){
  365. set_dhudmessage(10, 10, 250, 0.03, 0.26, 0, 6.0, 5.0)
  366. show_dhudmessage(i, "1. %s - %d^n2. %s - %d^n3. %s - %d",top1neve, oles[top1], top2neve, oles[top2], top3neve, oles[top3])
  367. }
  368. }
  369. }
  370. public sort_bestplayer(id1, id2)
  371. {
  372. if(oles[id1] > oles[id2])
  373. return -1;
  374. else if(oles[id1] < oles[id2])
  375. return 1;
  376.  
  377. return 0;
  378. }
  379.  
  380.  

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FEgyvermenü Javítás.
HozzászólásElküldve:2015.03.08. 21:29 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott:2012.10.18. 15:58
Hozzászólások:2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
Ha már ennyi minden van, ajánlom figyelmedbe:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Fegyvermenu"
  10. #define VERSION "2.0"
  11. #define AUTHOR "Silent"
  12.  
  13. new const fegyvernevek[][] = {
  14. "M4A1 Colt",
  15. "AK47 Kalasnikov",
  16. "AWP Magnum",
  17. "Scout",
  18. "Sima shotgun",
  19. "IMI galil"
  20. }
  21.  
  22. new const fegyverertek[][] = {
  23. "weapon_m4a1",
  24. "weapon_ak47",
  25. "weapon_awp",
  26. "weapon_scout",
  27. "weapon_m3",
  28. "weapon_galil"
  29. }
  30.  
  31. new cEnable;
  32. new cOnspawn;
  33. new cOncommand;
  34. new cCommandpunish;
  35. new cPunishamount;
  36. new cCommandbuyzone;
  37. new cColorchat;
  38. new cWP;
  39. new cSecond;
  40. new cAdvert;
  41.  
  42. new gWP = 0;
  43. new bool:gBombas[33] = false;
  44. new bool:gHirdetes = false;
  45.  
  46. public plugin_init() {
  47. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  48.  
  49. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwUjraeled", 1);
  50. register_clcmd("say /fegyver", "parancs");
  51. register_logevent("bomb_is_dropped", 3, "2=Dropped_The_Bomb");
  52. register_logevent("logevent_round_end", 2, "1=Round_End")
  53.  
  54. cEnable = register_cvar("fmenu_bekapcsolva", "1");
  55. cOnspawn = register_cvar("fmenu_automenu", "1");
  56. cOncommand = register_cvar("fmenu_parancs", "1");
  57. cCommandpunish = register_cvar("fmenu_buntetes", "1");
  58. cPunishamount = register_cvar("fmenu_mennyiseg", "15");
  59. cCommandbuyzone = register_cvar("fmenu_buyzone", "1");
  60. cColorchat = register_cvar("fmenu_szineschat", "1");
  61. cWP = register_cvar("fmenu_wpkorlat", "4");
  62. cSecond = register_cvar("fmenu_pisztoly", "deagle");
  63. cAdvert = register_cvar("fmenu_hirdetes", "30.0");
  64.  
  65. register_dictionary("fegyvermenu.txt");
  66.  
  67. AdvertChck();
  68.  
  69. }
  70.  
  71. public logevent_round_end()
  72. {
  73. gWP = 0;
  74. new i = 0;
  75. while(i < 33)
  76. {
  77. gBombas[i] = false;
  78. i++
  79. }
  80. }
  81. public AdvertChck()
  82. {
  83. if(get_pcvar_float(cAdvert) > 0.0 || !get_pcvar_num(cEnable))
  84. {
  85. set_task(get_pcvar_float(cAdvert), "AdvertChck");
  86. gHirdetes ? elso() : masodik();
  87. }
  88. }
  89.  
  90. public elso()
  91. {
  92. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  93. ColorChat(0, BLUE, "%L", LANG_PLAYER, "HIRDETES", AUTHOR);
  94. else
  95. client_print(0, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "HIRDETES", AUTHOR);
  96. gHirdetes = false;
  97. }
  98.  
  99. public masodik()
  100. {
  101. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  102. ColorChat(0, BLUE, "%L", LANG_PLAYER, "HIRDETES2", AUTHOR);
  103. else
  104. client_print(0, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "HIRDETES2", AUTHOR);
  105. gHirdetes = true;
  106. }
  107. public fwUjraeled(id)
  108. {
  109. cs_set_user_money(id, 0, 0);
  110. if(get_pcvar_num(cOnspawn) && is_user_alive(id))
  111. fegyvermenu(id);
  112. else
  113. return PLUGIN_CONTINUE;
  114. return PLUGIN_CONTINUE;
  115. }
  116.  
  117. public parancs(id)
  118. {
  119. if(!get_pcvar_num(cEnable) || !get_pcvar_num(cOncommand))
  120. return PLUGIN_CONTINUE;
  121. if(get_pcvar_num(cCommandbuyzone) && !cs_get_user_buyzone(id))
  122. {
  123. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  124. ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "CSAK_BUYZONE");
  125. else
  126. client_print(id, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "CSAK_BUYZONE");
  127. return PLUGIN_HANDLED;
  128. }
  129. switch(get_pcvar_num(cCommandpunish))
  130. {
  131. case 0: semmi();
  132. case 1: set_user_health(id, get_user_health(id)-get_pcvar_num(cPunishamount));
  133. }
  134. fegyvermenu(id);
  135. return PLUGIN_HANDLED;
  136. }
  137.  
  138. semmi() { }
  139.  
  140. public fegyvermenu(id)
  141. {
  142. if(!get_pcvar_num(cEnable))
  143. return PLUGIN_CONTINUE;
  144. new l_str[64];
  145. format(l_str, charsmax(l_str), "%s v%s by: %s",PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  146. new menu = menu_create(l_str, "fegyvermenu_handler");
  147. for(new i=0; i<sizeof(fegyvernevek); i++)
  148. {
  149. menu_additem(menu, fegyvernevek[i], fegyverertek[i], 0);
  150. }
  151. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  152. menu_display(id, menu, 0);
  153. return PLUGIN_HANDLED;
  154. }
  155.  
  156. public fegyvermenu_handler(id, menu, item)
  157. {
  158. if( item == MENU_EXIT )
  159. {
  160. menu_destroy(menu);
  161. return PLUGIN_HANDLED;
  162. }
  163.  
  164. new data[15], szName[64];
  165. new access, callback;
  166. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  167. if(equal(data, "weapon_awp"))
  168. {
  169. if(gWP == get_pcvar_num(cWP))
  170. {
  171. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  172. ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "MAX_WP");
  173. else
  174. client_print(id, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "MAX_WP");
  175. fegyvermenu(id);
  176. return PLUGIN_HANDLED;
  177. }
  178. else
  179. {
  180. bombacheck(id);
  181. give_item(id, data);
  182. cs_set_user_bpammo(id, weapon_to_csw(data), 200);
  183. give_item(id, pisztolykell())
  184. cs_set_user_bpammo(id, weapon_to_csw(pisztolykell()), 200);
  185. if(gBombas[id] == true)
  186. {
  187. give_item(id, "weapon_c4");
  188. cs_set_user_plant(id, 1, 1);
  189. }
  190. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  191. ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "KAPTAL_VMIT");
  192. else
  193. client_print(id, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "KAPTAL_VMIT");
  194. gWP++;
  195. return PLUGIN_HANDLED;
  196. }
  197. }
  198. bombacheck(id);
  199. give_item(id, data);
  200. cs_set_user_bpammo(id, weapon_to_csw(data), 200);
  201. give_item(id, pisztolykell())
  202. cs_set_user_bpammo(id, weapon_to_csw(pisztolykell()), 200);
  203. if(gBombas[id] == true)
  204. {
  205. give_item(id, "weapon_c4");
  206. cs_set_user_plant(id, 1, 1);
  207. }
  208. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  209. ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "KAPTAL_VMIT");
  210. else
  211. client_print(id, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "KAPTAL_VMIT");
  212. return 0;
  213. }
  214.  
  215.  
  216. public weapon_to_csw(weapon[])
  217. {
  218. if(equal(weapon, "weapon_m4a1"))
  219. return CSW_M4A1;
  220. else if(equal(weapon, "weapon_ak47"))
  221. return CSW_AK47;
  222. else if(equal(weapon, "weapon_awp"))
  223. return CSW_AWP;
  224. else if(equal(weapon, "weapon_famas"))
  225. return CSW_FAMAS;
  226. else if(equal(weapon, "weapon_aug"))
  227. return CSW_AUG;
  228. else if(equal(weapon, "weapon_g3sg1"))
  229. return CSW_G3SG1;
  230. else if(equal(weapon, "weapon_galil"))
  231. return CSW_GALIL;
  232. else if(equal(weapon, "weapon_m249"))
  233. return CSW_M249;
  234. else if(equal(weapon, "weapon_m3"))
  235. return CSW_M3;
  236. else if(equal(weapon, "weapon_mac10"))
  237. return CSW_MAC10;
  238. else if(equal(weapon, "weapon_mp5navy"))
  239. return CSW_MP5NAVY;
  240. else if(equal(weapon, "weapon_p90"))
  241. return CSW_P90;
  242. else if(equal(weapon, "weapon_scout"))
  243. return CSW_SCOUT;
  244. else if(equal(weapon, "weapon_sg550"))
  245. return CSW_SG550;
  246. else if(equal(weapon, "weapon_sg552"))
  247. return CSW_SG552;
  248. else if(equal(weapon, "weapon_tmp"))
  249. return CSW_TMP;
  250. else if(equal(weapon, "weapon_ump45"))
  251. return CSW_UMP45;
  252. else if(equal(weapon, "weapon_xm1014"))
  253. return CSW_XM1014;
  254. else if(equal(weapon, "weapon_deagle"))
  255. return CSW_DEAGLE;
  256. else if(equal(weapon, "weapon_elite"))
  257. return CSW_ELITE;
  258. else if(equal(weapon, "weapon_fiveseven"))
  259. return CSW_FIVESEVEN;
  260. else if(equal(weapon, "weapon_glock18"))
  261. return CSW_GLOCK18;
  262. else if(equal(weapon, "weapon_p228"))
  263. return CSW_P228;
  264. else if(equal(weapon, "weapon_usp"))
  265. return CSW_USP;
  266. return -1;
  267. }
  268.  
  269. public pisztolykell()
  270. {
  271. new returnertek[15];
  272. new cvarertek[10];
  273. get_pcvar_string(cSecond, cvarertek, 9);
  274. format(returnertek, 14, "weapon_%s", cvarertek);
  275. return returnertek;
  276. }
  277.  
  278. public bombacheck(id)
  279. {
  280. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  281. gBombas[id] = true;
  282. strip_user_weapons(id);
  283. give_item(id, "weapon_knife");
  284. }
  285.  
  286. public bomb_is_dropped()
  287. {
  288. new player = get_loguser_index();
  289. gBombas[player] = false;
  290. }
  291.  
  292. stock get_loguser_index()
  293. {
  294. new loguser[80], name[32];
  295.  
  296. read_logargv(0, loguser, 79);
  297. parse_loguser(loguser, name, 31);
  298.  
  299. return get_user_index(name);
  300. }
  301. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  302. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  303. */
  304.  

_________________
www.akosvagyok.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FEgyvermenü Javítás.
HozzászólásElküldve:2015.03.08. 21:30 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.08.22. 22:10
Hozzászólások:477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
kössz de nem :)

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole