hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.26. 15:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 305 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 303 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], siska15 az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Modell beleirása.
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 10:09 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.19. 20:54
Hozzászólások: 170
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Sziasztok! van egy menü, ebbe valaki megcsinálja hogy külön modellek legyenek ?:O h pl: kis fegyok Deagle modellek és pl
Kód:
models/modellek/v_dezi1 
előre is köszi : )
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <nvault>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5.  
  6. #define PLUGIN_NEV "Warriors Master"
  7. #define PLUGIN_VERZIO "1.0"
  8. #define PLUGIN_IRO "Tomii~'."
  9.  
  10. new pont[33], vault, cim[121]
  11. new elite[121], fiveseven[121], dezi[121], hp[121]
  12.  
  13. public plugin_init(){
  14. register_plugin(PLUGIN_NEV,PLUGIN_VERZIO,PLUGIN_IRO)
  15. register_clcmd("say /menu", "fmenu")
  16. register_event("DeathMsg","pontok","a")
  17. }
  18.  
  19. public pontok(id){
  20. new killer = read_data(1)
  21. new victim = read_data(2)
  22. new team = get_user_team(killer)
  23. if(killer != victim && team != get_user_team(victim) && read_data(3)){
  24. pont[killer]++
  25. }
  26. else if(killer != victim && team != get_user_team(victim)){
  27. pont[killer] += 2
  28. }
  29. }
  30.  
  31. public fmenu(id){
  32. new acim[121]
  33. format(acim, charsmax(acim), "//Főmenü\\ |Aranyad|: %d", pont[id])
  34. new menu = menu_create(acim, "Menu" )
  35.  
  36. menu_additem(menu, "Kis fegyók", "1", 0); // case 1
  37. menu_additem(menu, "Nagy fegyók (Adminoknak!)", "2", 0); // case 2
  38. menu_additem(menu, "\rÍrd be \r/kes", "3", 0); // case 3
  39. menu_additem(menu, "wBOLT \w(Hamarosan)", "4", 0); // case 4
  40. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  41. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  42. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  43. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  44.  
  45. menu_display(id, menu, 0);
  46. return PLUGIN_HANDLED;
  47. }
  48. public Menu(id, menu, item){
  49. if( item == MENU_EXIT ){
  50. menu_destroy(menu);
  51. return PLUGIN_HANDLED;
  52. }
  53.  
  54. new data[6], szName[64];
  55. new access, callback;
  56. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  57. new key = str_to_num(data);
  58. switch(key){
  59. case 1:{
  60. menua(id)
  61. }
  62.  
  63. case 2:{
  64. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  65. nmenu(id)
  66. else
  67. ColorChat(id, RED, "Nem vagy admin!")
  68. }
  69. }
  70.  
  71. menu_destroy(menu)
  72. return PLUGIN_HANDLED;
  73. }
  74.  
  75. public nmenu(id){
  76. new tcim[121]
  77. format(tcim, charsmax(tcim), "Nagy fegyverek^n |Aranyad|: %d", pont[id])
  78. new menu = menu_create(tcim, "n_menu" )
  79.  
  80. menu_additem(menu, "\AK47 [2000 Pont]", "1", 0)
  81. menu_additem(menu, "\M4a1 [2500 Pont]", "2", 0)
  82. menu_additem(menu, "\MP5 [380 Pont]", "3", 0)
  83. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  84. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  85. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  86. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  87.  
  88. menu_display(id, menu, 0);
  89. return PLUGIN_HANDLED;
  90. }
  91. public n_menu(id, menu, item){
  92. if( item == MENU_EXIT ){
  93. menu_destroy(menu);
  94. return PLUGIN_HANDLED;
  95. }
  96. new data[6], szName[64];
  97. new access, callback;
  98. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  99. new key = str_to_num(data);
  100. switch(key){
  101. case 1:{
  102. if(pont[id] >= 500)
  103. give_item(id, "weapon_ak47")
  104. else
  105. ColorChat(id, RED, "^3[Ak47]^4 Nincs elegendő pontod!")
  106. }
  107. case 2:{
  108. if(pont[id] >= 450)
  109. give_item(id, "weapon_m4a1")
  110. else
  111. ColorChat(id, RED, "^3[M4a1]^4 Nincs elegendő pontod!")
  112. }
  113. case 3:{
  114. if(pont[id] >= 380)
  115. give_item(id, "weapon_mp5")
  116. else
  117. ColorChat(id, RED, "^3[MP5]^4 Nincs elegendő pontod!")
  118. }
  119. }
  120.  
  121. menu_destroy(menu)
  122. return PLUGIN_HANDLED;
  123. }
  124.  
  125. public menua(id){
  126. format(cim, charsmax(cim), "Pisztoly Menü By:Tomii~'.^nAranyad: %d",pont[id])
  127. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  128. format(elite, charsmax(elite), "Elite [Két pisztoly] [%d/100 Pont]",pont[id])
  129. format(fiveseven, charsmax(fiveseven), "Fiveseven [%d/170 Pont]",pont[id])
  130. format(dezi, charsmax(dezi), "Deagle [%d/240 Pont]",pont[id])
  131. format(hp, charsmax(hp), "+50 HP [%d/450 Pont]",pont[id])
  132.  
  133. if(pont[id] >= 100)
  134. menu_additem(menu,"Elite [Két pisztoly] [Feloldva]","1",0)
  135. else
  136. menu_additem(menu, elite, "1", 0)
  137. if(pont[id] >= 170)
  138. menu_additem(menu,"Fiveseven [Feloldva]","2",0)
  139. else
  140. menu_additem(menu, fiveseven, "2", 0)
  141. if(pont[id] >= 240)
  142. menu_additem(menu,"Deagle [Feloldva]","3",0)
  143. else
  144. menu_additem(menu, dezi, "3", 0)
  145. if(pont[id] >= 450)
  146. menu_additem(menu,"+50 HP [Feloldva]","4",0)
  147. else
  148. menu_additem(menu, hp, "4", 0)
  149. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  150. menu_display(id, menu, 0);
  151. }
  152.  
  153.  
  154. public menu_h(id, menu, item)
  155. {
  156. if( item == MENU_EXIT )
  157. {
  158. menu_destroy(menu);
  159. return PLUGIN_HANDLED;
  160. }
  161. new data[9], szName[64];
  162. new access, callback;
  163. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  164. new key = str_to_num(data);
  165.  
  166. switch(key)
  167. {
  168. case 1:{
  169. if(pont[id] >= 1000)
  170. give_item(id, "weapon_elite")
  171. else
  172. ColorChat(id, RED, "^3[Elite]^4 Nincs elegendő pontod!")
  173. }
  174. case 2:{
  175. if(pont[id] >= 1500)
  176. give_item(id, "weapon_fiveseven")
  177. else
  178. ColorChat(id, RED, "^3[Fiveseven]^4 Nincs elegendő pontod!")
  179. }
  180. case 3:{
  181. if(pont[id] >= 2000)
  182. give_item(id, "weapon_deagle")
  183. else
  184. ColorChat(id, GREEN, "^3[Deagle]^4 Nincs elegendő pontod!")
  185. }
  186. case 4:{
  187. if(pont[id] >= 2500)
  188. set_user_health(id, get_user_health(id) + 50)
  189. else
  190. ColorChat(id, GREEN, "^3[+50 HP]^4 Nincs elegendő pontod!")
  191. }
  192. }
  193. menu_destroy(menu)
  194. return PLUGIN_HANDLED
  195. }
  196.  
  197. public client_putinserver(id){
  198. betoltes(id)
  199. }
  200.  
  201. public client_disconnect(id){
  202. mentes(id)
  203. }
  204.  
  205. public mentes(id){
  206. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  207. get_user_name(id, name, 31)
  208. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name)
  209. format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
  210. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  211. return PLUGIN_CONTINUE
  212. }
  213.  
  214. public betoltes(id){
  215. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  216. get_user_name(id, name, 31)
  217. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name)
  218. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  219. pont[id] = str_to_num(vaultdata)
  220. return PLUGIN_CONTINUE
  221. }
  222.  
  223. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  224. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  225. */
  226.  

_________________
Kép

˘^Kezdő vagyok!!^ˇ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell beleirása.
HozzászólásElküldve: 2015.03.13. 19:04 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.11. 01:10
Hozzászólások: 56
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Nem teszteltem, de remélem jó lesz!
Üdv:PoHa|R|
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <nvault>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5.  
  6. #define PLUGIN_NEV "Warriors Master"
  7. #define PLUGIN_VERZIO "1.0"
  8. #define PLUGIN_IRO "Tomii~'."
  9.  
  10. new pont[33], vault, cim[121]
  11. new elite[121], fiveseven[121], dezi[121], hp[121]
  12.  
  13. public plugin_init(){
  14. register_plugin(PLUGIN_NEV,PLUGIN_VERZIO,PLUGIN_IRO)
  15. register_clcmd("say /menu", "fmenu")
  16. register_event("DeathMsg","pontok","a")
  17. }
  18. public plugin_precache()
  19. {
  20. precache_model("models/modellek/v_elite.mdl")
  21. precache_model("models/modellek/v_deagle.mdl")
  22. precache_model("models/modellek/v_fivesen.mdl")
  23. precache_model("models/modellek/v_mp5.mdl")
  24. precache_model("models/modellek/v_ak47.mdl")
  25. precache_model("models/modellek/v_m4a1.mdl")
  26. }
  27.  
  28. public pontok(id){
  29. new killer = read_data(1)
  30. new victim = read_data(2)
  31. new team = get_user_team(killer)
  32. if(killer != victim && team != get_user_team(victim) && read_data(3)){
  33. pont[killer]++
  34. }
  35. else if(killer != victim && team != get_user_team(victim)){
  36. pont[killer] += 2
  37. }
  38. }
  39.  
  40. public fmenu(id){
  41. new acim[121]
  42. format(acim, charsmax(acim), "//Főmenü\\ |Aranyad|: %d", pont[id])
  43. new menu = menu_create(acim, "Menu" )
  44.  
  45. menu_additem(menu, "Kis fegyók", "1", 0); // case 1
  46. menu_additem(menu, "Nagy fegyók (Adminoknak!)", "2", 0); // case 2
  47. menu_additem(menu, "\rÍrd be \r/kes", "3", 0); // case 3
  48. menu_additem(menu, "wBOLT \w(Hamarosan)", "4", 0); // case 4
  49. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  50. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  51. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  52. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  53.  
  54. menu_display(id, menu, 0);
  55. return PLUGIN_HANDLED;
  56. }
  57. public Menu(id, menu, item){
  58. if( item == MENU_EXIT ){
  59. menu_destroy(menu);
  60. return PLUGIN_HANDLED;
  61. }
  62.  
  63. new data[6], szName[64];
  64. new access, callback;
  65. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  66. new key = str_to_num(data);
  67. switch(key){
  68. case 1:{
  69. menua(id)
  70. }
  71.  
  72. case 2:{
  73. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  74. nmenu(id)
  75. else
  76. ColorChat(id, RED, "Nem vagy admin!")
  77. }
  78. }
  79.  
  80. menu_destroy(menu)
  81. return PLUGIN_HANDLED;
  82. }
  83.  
  84. public nmenu(id){
  85. new tcim[121]
  86. format(tcim, charsmax(tcim), "Nagy fegyverek^n |Aranyad|: %d", pont[id])
  87. new menu = menu_create(tcim, "n_menu" )
  88.  
  89. menu_additem(menu, "\AK47 [2000 Pont]", "1", 0)
  90. menu_additem(menu, "\M4a1 [2500 Pont]", "2", 0)
  91. menu_additem(menu, "\MP5 [380 Pont]", "3", 0)
  92. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  93. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  94. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  95. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  96.  
  97. menu_display(id, menu, 0);
  98. return PLUGIN_HANDLED;
  99. }
  100. public n_menu(id, menu, item){
  101. if( item == MENU_EXIT ){
  102. menu_destroy(menu);
  103. return PLUGIN_HANDLED;
  104. }
  105. new data[6], szName[64];
  106. new access, callback;
  107. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  108. new key = str_to_num(data);
  109. switch(key){
  110. case 1:{
  111. if(pont[id] >= 500)
  112. give_item(id, "weapon_ak47")
  113. else
  114. ColorChat(id, RED, "^3[Ak47]^4 Nincs elegendő pontod!")
  115. }
  116. case 2:{
  117. if(pont[id] >= 450)
  118. give_item(id, "weapon_m4a1")
  119. else
  120. ColorChat(id, RED, "^3[M4a1]^4 Nincs elegendő pontod!")
  121. }
  122. case 3:{
  123. if(pont[id] >= 380)
  124. give_item(id, "weapon_mp5")
  125. else
  126. ColorChat(id, RED, "^3[MP5]^4 Nincs elegendő pontod!")
  127. }
  128. }
  129.  
  130. menu_destroy(menu)
  131. return PLUGIN_HANDLED;
  132. }
  133.  
  134. public menua(id){
  135. format(cim, charsmax(cim), "Pisztoly Menü By:Tomii~'.^nAranyad: %d",pont[id])
  136. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  137. format(elite, charsmax(elite), "Elite [Két pisztoly] [%d/100 Pont]",pont[id])
  138. format(fiveseven, charsmax(fiveseven), "Fiveseven [%d/170 Pont]",pont[id])
  139. format(dezi, charsmax(dezi), "Deagle [%d/240 Pont]",pont[id])
  140. format(hp, charsmax(hp), "+50 HP [%d/450 Pont]",pont[id])
  141.  
  142. if(pont[id] >= 100)
  143. menu_additem(menu,"Elite [Két pisztoly] [Feloldva]","1",0)
  144. else
  145. menu_additem(menu, elite, "1", 0)
  146. if(pont[id] >= 170)
  147. menu_additem(menu,"Fiveseven [Feloldva]","2",0)
  148. else
  149. menu_additem(menu, fiveseven, "2", 0)
  150. if(pont[id] >= 240)
  151. menu_additem(menu,"Deagle [Feloldva]","3",0)
  152. else
  153. menu_additem(menu, dezi, "3", 0)
  154. if(pont[id] >= 450)
  155. menu_additem(menu,"+50 HP [Feloldva]","4",0)
  156. else
  157. menu_additem(menu, hp, "4", 0)
  158. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  159. menu_display(id, menu, 0);
  160. }
  161.  
  162.  
  163. public menu_h(id, menu, item)
  164. {
  165. if( item == MENU_EXIT )
  166. {
  167. menu_destroy(menu);
  168. return PLUGIN_HANDLED;
  169. }
  170. new data[9], szName[64];
  171. new access, callback;
  172. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  173. new key = str_to_num(data);
  174.  
  175. switch(key)
  176. {
  177. case 1:{
  178. if(pont[id] >= 1000)
  179. give_item(id, "weapon_elite")
  180. else
  181. ColorChat(id, RED, "^3[Elite]^4 Nincs elegendő pontod!")
  182. }
  183. case 2:{
  184. if(pont[id] >= 1500)
  185. give_item(id, "weapon_fiveseven")
  186. else
  187. ColorChat(id, RED, "^3[Fiveseven]^4 Nincs elegendő pontod!")
  188. }
  189. case 3:{
  190. if(pont[id] >= 2000)
  191. give_item(id, "weapon_deagle")
  192. else
  193. ColorChat(id, GREEN, "^3[Deagle]^4 Nincs elegendő pontod!")
  194. }
  195. case 4:{
  196. if(pont[id] >= 2500)
  197. set_user_health(id, get_user_health(id) + 50)
  198. else
  199. ColorChat(id, GREEN, "^3[+50 HP]^4 Nincs elegendő pontod!")
  200. }
  201. }
  202. menu_destroy(menu)
  203. return PLUGIN_HANDLED
  204. }
  205.  
  206. public client_putinserver(id){
  207. betoltes(id)
  208. }
  209.  
  210. public client_disconnect(id){
  211. mentes(id)
  212. }
  213.  
  214. public mentes(id){
  215. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  216. get_user_name(id, name, 31)
  217. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name)
  218. format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
  219. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  220. return PLUGIN_CONTINUE
  221. }
  222.  
  223. public betoltes(id){
  224. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  225. get_user_name(id, name, 31)
  226. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name)
  227. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  228. pont[id] = str_to_num(vaultdata)
  229. return PLUGIN_CONTINUE
  230. }
  231.  
  232. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  233. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  234. */


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell beleirása.
HozzászólásElküldve: 2015.03.13. 19:44 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Nem lessz jó.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell beleirása.
HozzászólásElküldve: 2015.03.13. 19:50 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.11. 01:10
Hozzászólások: 56
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
V!rusHD írta:
Nem lessz jó.

Igen rá jöttem és már meg is írtam újra!
Üdv:PoHa|R|
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <nvault>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6.  
  7. #define PLUGIN_NEV "Warriors Master"
  8. #define PLUGIN_VERZIO "1.0"
  9. #define PLUGIN_IRO "Tomii~'."
  10.  
  11. new pont[33], vault, cim[121]
  12. new elite[121], fiveseven[121], dezi[121], hp[121], mp5[121], ak47[121], m4a1[121]
  13.  
  14. public plugin_init(){
  15. register_plugin(PLUGIN_NEV,PLUGIN_VERZIO,PLUGIN_IRO)
  16. register_clcmd("say /menu", "fmenu")
  17. register_event("DeathMsg","pontok","a")
  18. }
  19. public plugin_precache()
  20. {
  21. precache_model("models/modellek/v_elite.mdl")
  22. precache_model("models/modellek/v_deagle.mdl")
  23. precache_model("models/modellek/v_fivesen.mdl")
  24. precache_model("models/modellek/v_mp5.mdl")
  25. precache_model("models/modellek/v_ak47.mdl")
  26. precache_model("models/modellek/v_m4a1.mdl")
  27. }
  28. public skin(id)
  29. {
  30. new fegyver = get_user_weapon(id)
  31. if(elite[id] == 0 && fegyver == CSW_ELITE)
  32. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/modellek/v_elite.mdl")
  33. if(dezi[id] == 0 && fegyver == CSW_DEAGLE)
  34. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/modellek/v_deagle.mdl")
  35. if(fiveseven[id] == 0 && fegyver == CSW_FIVESEVEN)
  36. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/modellek/v_fivesen.mdl")
  37. if(m4a1[id] == 0 && fegyver == CSW_M4A1)
  38. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/modellek/v_m4a1.mdl")
  39. if(mp5[id] == 0 && fegyver == CSW_MP5NAVY)
  40. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/modellek/v_mp5.mdl")
  41. if(ak47[id] == 0 && fegyver == CSW_AK47)
  42. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/modellek/v_ak47.mdl")
  43. }
  44. public pontok(id){
  45. new killer = read_data(1)
  46. new victim = read_data(2)
  47. new team = get_user_team(killer)
  48. if(killer != victim && team != get_user_team(victim) && read_data(3)){
  49. pont[killer]++
  50. }
  51. else if(killer != victim && team != get_user_team(victim)){
  52. pont[killer] += 2
  53. }
  54. }
  55.  
  56. public fmenu(id){
  57. new acim[121]
  58. format(acim, charsmax(acim), "//Főmenü\\ |Aranyad|: %d", pont[id])
  59. new menu = menu_create(acim, "Menu" )
  60.  
  61. menu_additem(menu, "Kis fegyók", "1", 0); // case 1
  62. menu_additem(menu, "Nagy fegyók (Adminoknak!)", "2", 0); // case 2
  63. menu_additem(menu, "\rÍrd be \r/kes", "3", 0); // case 3
  64. menu_additem(menu, "wBOLT \w(Hamarosan)", "4", 0); // case 4
  65. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  66. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  67. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  68. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  69.  
  70. menu_display(id, menu, 0);
  71. return PLUGIN_HANDLED;
  72. }
  73. public Menu(id, menu, item){
  74. if( item == MENU_EXIT ){
  75. menu_destroy(menu);
  76. return PLUGIN_HANDLED;
  77. }
  78.  
  79. new data[6], szName[64];
  80. new access, callback;
  81. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  82. new key = str_to_num(data);
  83. switch(key){
  84. case 1:{
  85. menua(id)
  86. }
  87.  
  88. case 2:{
  89. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  90. nmenu(id)
  91. else
  92. ColorChat(id, RED, "Nem vagy admin!")
  93. }
  94. }
  95.  
  96. menu_destroy(menu)
  97. return PLUGIN_HANDLED;
  98. }
  99.  
  100. public nmenu(id){
  101. new tcim[121]
  102. format(tcim, charsmax(tcim), "Nagy fegyverek^n |Aranyad|: %d", pont[id])
  103. new menu = menu_create(tcim, "n_menu" )
  104. format(ak47, charsmax(ak47), "\AK47 [%d/2000 Pont]",pont[id])
  105. format(m4a1, charsmax(ak47), "\M4a1 [%d/2500 Pont]",pont[id])
  106. format(mp5, charsmax(mp5), "\MP5 [%d/380 Pont]",pont[id])
  107.  
  108. if(pont[id] >= 2000)
  109. menu_additem(menu,"AK47 [Feloldva]","1",0)
  110. else
  111. menu_additem(menu, ak47, "1", 0)
  112. if(pont[id] >= 2500)
  113. menu_additem(menu,"M4a1 [Feloldva]","2",0)
  114. else
  115. menu_additem(menu, m4a1, "2", 0)
  116. if(pont[id] >= 380)
  117. menu_additem(menu,"mp5 [Feloldva]","3",0)
  118. else
  119. menu_additem(menu, mp5, "3", 0)
  120. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  121. menu_display(id, menu, 0);
  122. }
  123.  
  124. public n_menu(id, menu, item){
  125. if( item == MENU_EXIT ){
  126. menu_destroy(menu);
  127. return PLUGIN_HANDLED;
  128. }
  129. new data[6], szName[64];
  130. new access, callback;
  131. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  132. new key = str_to_num(data);
  133. switch(key){
  134. case 1:{
  135. if(pont[id] >= 500)
  136. give_item(id, "weapon_ak47")
  137. else
  138. ColorChat(id, RED, "^3[Ak47]^4 Nincs elegendő pontod!")
  139. }
  140. case 2:{
  141. if(pont[id] >= 450)
  142. give_item(id, "weapon_m4a1")
  143. else
  144. ColorChat(id, RED, "^3[M4a1]^4 Nincs elegendő pontod!")
  145. }
  146. case 3:{
  147. if(pont[id] >= 380)
  148. give_item(id, "weapon_mp5")
  149. else
  150. ColorChat(id, RED, "^3[MP5]^4 Nincs elegendő pontod!")
  151. }
  152. }
  153.  
  154. menu_destroy(menu)
  155. return PLUGIN_HANDLED;
  156. }
  157.  
  158. public menua(id){
  159. format(cim, charsmax(cim), "Pisztoly Menü By:Tomii~'.^nAranyad: %d",pont[id])
  160. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  161. format(elite, charsmax(elite), "Elite [Két pisztoly] [%d/100 Pont]",pont[id])
  162. format(fiveseven, charsmax(fiveseven), "Fiveseven [%d/170 Pont]",pont[id])
  163. format(dezi, charsmax(dezi), "Deagle [%d/240 Pont]",pont[id])
  164. format(hp, charsmax(hp), "+50 HP [%d/450 Pont]",pont[id])
  165.  
  166. if(pont[id] >= 100)
  167. menu_additem(menu,"Elite [Két pisztoly] [Feloldva]","1",0)
  168. else
  169. menu_additem(menu, elite, "1", 0)
  170. if(pont[id] >= 170)
  171. menu_additem(menu,"Fiveseven [Feloldva]","2",0)
  172. else
  173. menu_additem(menu, fiveseven, "2", 0)
  174. if(pont[id] >= 240)
  175. menu_additem(menu,"Deagle [Feloldva]","3",0)
  176. else
  177. menu_additem(menu, dezi, "3", 0)
  178. if(pont[id] >= 450)
  179. menu_additem(menu,"+50 HP [Feloldva]","4",0)
  180. else
  181. menu_additem(menu, hp, "4", 0)
  182. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  183. menu_display(id, menu, 0);
  184. }
  185.  
  186.  
  187. public menu_h(id, menu, item)
  188. {
  189. if( item == MENU_EXIT )
  190. {
  191. menu_destroy(menu);
  192. return PLUGIN_HANDLED;
  193. }
  194. new data[9], szName[64];
  195. new access, callback;
  196. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  197. new key = str_to_num(data);
  198.  
  199. switch(key)
  200. {
  201. case 1:{
  202. if(pont[id] >= 1000)
  203. give_item(id, "weapon_elite")
  204. else
  205. ColorChat(id, RED, "^3[Elite]^4 Nincs elegendő pontod!")
  206. }
  207. case 2:{
  208. if(pont[id] >= 1500)
  209. give_item(id, "weapon_fiveseven")
  210. else
  211. ColorChat(id, RED, "^3[Fiveseven]^4 Nincs elegendő pontod!")
  212. }
  213. case 3:{
  214. if(pont[id] >= 2000)
  215. give_item(id, "weapon_deagle")
  216. else
  217. ColorChat(id, GREEN, "^3[Deagle]^4 Nincs elegendő pontod!")
  218. }
  219. case 4:{
  220. if(pont[id] >= 2500)
  221. set_user_health(id, get_user_health(id) + 50)
  222. else
  223. ColorChat(id, GREEN, "^3[+50 HP]^4 Nincs elegendő pontod!")
  224. }
  225. }
  226. menu_destroy(menu)
  227. return PLUGIN_HANDLED
  228. }
  229.  
  230. public client_putinserver(id){
  231. betoltes(id)
  232. }
  233.  
  234. public client_disconnect(id){
  235. mentes(id)
  236. }
  237.  
  238. public mentes(id){
  239. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  240. get_user_name(id, name, 31)
  241. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name)
  242. format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
  243. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  244. return PLUGIN_CONTINUE
  245. }
  246.  
  247. public betoltes(id){
  248. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  249. get_user_name(id, name, 31)
  250. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name)
  251. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  252. pont[id] = str_to_num(vaultdata)
  253. return PLUGIN_CONTINUE
  254. }

Ha igy se jó probáld ezzel:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <nvault>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6.  
  7. #define PLUGIN_NEV "Warriors Master"
  8. #define PLUGIN_VERZIO "1.0"
  9. #define PLUGIN_IRO "Tomii~'."
  10.  
  11. new pont[33], vault, cim[121]
  12. new elite[121], fiveseven[121], dezi[121], hp[121], mp5[121], ak47[121], m4a1[121]
  13.  
  14. public plugin_init(){
  15. register_plugin(PLUGIN_NEV,PLUGIN_VERZIO,PLUGIN_IRO)
  16. register_clcmd("say /menu", "fmenu")
  17. register_event("DeathMsg","pontok","a")
  18. register_event("CurWeapon", "skin", "be", "1=1")
  19. }
  20. public plugin_precache()
  21. {
  22. precache_model("models/modellek/v_elite.mdl")
  23. precache_model("models/modellek/v_deagle.mdl")
  24. precache_model("models/modellek/v_fivesen.mdl")
  25. precache_model("models/modellek/v_mp5.mdl")
  26. precache_model("models/modellek/v_ak47.mdl")
  27. precache_model("models/modellek/v_m4a1.mdl")
  28. }
  29. public skin(id)
  30. {
  31. new fegyver = get_user_weapon(id)
  32. if(elite[id] == 0 && fegyver == CSW_ELITE)
  33. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/modellek/v_elite.mdl")
  34. if(dezi[id] == 0 && fegyver == CSW_DEAGLE)
  35. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/modellek/v_deagle.mdl")
  36. if(fiveseven[id] == 0 && fegyver == CSW_FIVESEVEN)
  37. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/modellek/v_fivesen.mdl")
  38. if(m4a1[id] == 0 && fegyver == CSW_M4A1)
  39. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/modellek/v_m4a1.mdl")
  40. if(mp5[id] == 0 && fegyver == CSW_MP5NAVY)
  41. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/modellek/v_mp5.mdl")
  42. if(ak47[id] == 0 && fegyver == CSW_AK47)
  43. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/modellek/v_ak47.mdl")
  44. }
  45. public pontok(id){
  46. new killer = read_data(1)
  47. new victim = read_data(2)
  48. new team = get_user_team(killer)
  49. if(killer != victim && team != get_user_team(victim) && read_data(3)){
  50. pont[killer]++
  51. }
  52. else if(killer != victim && team != get_user_team(victim)){
  53. pont[killer] += 2
  54. }
  55. }
  56.  
  57. public fmenu(id){
  58. new acim[121]
  59. format(acim, charsmax(acim), "//Főmenü\\ |Aranyad|: %d", pont[id])
  60. new menu = menu_create(acim, "Menu" )
  61.  
  62. menu_additem(menu, "Kis fegyók", "1", 0); // case 1
  63. menu_additem(menu, "Nagy fegyók (Adminoknak!)", "2", 0); // case 2
  64. menu_additem(menu, "\rÍrd be \r/kes", "3", 0); // case 3
  65. menu_additem(menu, "wBOLT \w(Hamarosan)", "4", 0); // case 4
  66. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  67. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  68. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  69. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  70.  
  71. menu_display(id, menu, 0);
  72. return PLUGIN_HANDLED;
  73. }
  74. public Menu(id, menu, item){
  75. if( item == MENU_EXIT ){
  76. menu_destroy(menu);
  77. return PLUGIN_HANDLED;
  78. }
  79.  
  80. new data[6], szName[64];
  81. new access, callback;
  82. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  83. new key = str_to_num(data);
  84. switch(key){
  85. case 1:{
  86. menua(id)
  87. }
  88.  
  89. case 2:{
  90. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  91. nmenu(id)
  92. else
  93. ColorChat(id, RED, "Nem vagy admin!")
  94. }
  95. }
  96.  
  97. menu_destroy(menu)
  98. return PLUGIN_HANDLED;
  99. }
  100.  
  101. public nmenu(id){
  102. new tcim[121]
  103. format(tcim, charsmax(tcim), "Nagy fegyverek^n |Aranyad|: %d", pont[id])
  104. new menu = menu_create(tcim, "n_menu" )
  105. format(ak47, charsmax(ak47), "\AK47 [%d/2000 Pont]",pont[id])
  106. format(m4a1, charsmax(ak47), "\M4a1 [%d/2500 Pont]",pont[id])
  107. format(mp5, charsmax(mp5), "\MP5 [%d/380 Pont]",pont[id])
  108.  
  109. if(pont[id] >= 2000)
  110. menu_additem(menu,"AK47 [Feloldva]","1",0)
  111. else
  112. menu_additem(menu, ak47, "1", 0)
  113. if(pont[id] >= 2500)
  114. menu_additem(menu,"M4a1 [Feloldva]","2",0)
  115. else
  116. menu_additem(menu, m4a1, "2", 0)
  117. if(pont[id] >= 380)
  118. menu_additem(menu,"mp5 [Feloldva]","3",0)
  119. else
  120. menu_additem(menu, mp5, "3", 0)
  121. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  122. menu_display(id, menu, 0);
  123. }
  124.  
  125. public n_menu(id, menu, item){
  126. if( item == MENU_EXIT ){
  127. menu_destroy(menu);
  128. return PLUGIN_HANDLED;
  129. }
  130. new data[6], szName[64];
  131. new access, callback;
  132. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  133. new key = str_to_num(data);
  134. switch(key){
  135. case 1:{
  136. if(pont[id] >= 500)
  137. give_item(id, "weapon_ak47")
  138. else
  139. ColorChat(id, RED, "^3[Ak47]^4 Nincs elegendő pontod!")
  140. }
  141. case 2:{
  142. if(pont[id] >= 450)
  143. give_item(id, "weapon_m4a1")
  144. else
  145. ColorChat(id, RED, "^3[M4a1]^4 Nincs elegendő pontod!")
  146. }
  147. case 3:{
  148. if(pont[id] >= 380)
  149. give_item(id, "weapon_mp5")
  150. else
  151. ColorChat(id, RED, "^3[MP5]^4 Nincs elegendő pontod!")
  152. }
  153. }
  154.  
  155. menu_destroy(menu)
  156. return PLUGIN_HANDLED;
  157. }
  158.  
  159. public menua(id){
  160. format(cim, charsmax(cim), "Pisztoly Menü By:Tomii~'.^nAranyad: %d",pont[id])
  161. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  162. format(elite, charsmax(elite), "Elite [Két pisztoly] [%d/100 Pont]",pont[id])
  163. format(fiveseven, charsmax(fiveseven), "Fiveseven [%d/170 Pont]",pont[id])
  164. format(dezi, charsmax(dezi), "Deagle [%d/240 Pont]",pont[id])
  165. format(hp, charsmax(hp), "+50 HP [%d/450 Pont]",pont[id])
  166.  
  167. if(pont[id] >= 100)
  168. menu_additem(menu,"Elite [Két pisztoly] [Feloldva]","1",0)
  169. else
  170. menu_additem(menu, elite, "1", 0)
  171. if(pont[id] >= 170)
  172. menu_additem(menu,"Fiveseven [Feloldva]","2",0)
  173. else
  174. menu_additem(menu, fiveseven, "2", 0)
  175. if(pont[id] >= 240)
  176. menu_additem(menu,"Deagle [Feloldva]","3",0)
  177. else
  178. menu_additem(menu, dezi, "3", 0)
  179. if(pont[id] >= 450)
  180. menu_additem(menu,"+50 HP [Feloldva]","4",0)
  181. else
  182. menu_additem(menu, hp, "4", 0)
  183. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  184. menu_display(id, menu, 0);
  185. }
  186.  
  187.  
  188. public menu_h(id, menu, item)
  189. {
  190. if( item == MENU_EXIT )
  191. {
  192. menu_destroy(menu);
  193. return PLUGIN_HANDLED;
  194. }
  195. new data[9], szName[64];
  196. new access, callback;
  197. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  198. new key = str_to_num(data);
  199.  
  200. switch(key)
  201. {
  202. case 1:{
  203. if(pont[id] >= 1000)
  204. give_item(id, "weapon_elite")
  205. else
  206. ColorChat(id, RED, "^3[Elite]^4 Nincs elegendő pontod!")
  207. }
  208. case 2:{
  209. if(pont[id] >= 1500)
  210. give_item(id, "weapon_fiveseven")
  211. else
  212. ColorChat(id, RED, "^3[Fiveseven]^4 Nincs elegendő pontod!")
  213. }
  214. case 3:{
  215. if(pont[id] >= 2000)
  216. give_item(id, "weapon_deagle")
  217. else
  218. ColorChat(id, GREEN, "^3[Deagle]^4 Nincs elegendő pontod!")
  219. }
  220. case 4:{
  221. if(pont[id] >= 2500)
  222. set_user_health(id, get_user_health(id) + 50)
  223. else
  224. ColorChat(id, GREEN, "^3[+50 HP]^4 Nincs elegendő pontod!")
  225. }
  226. }
  227. menu_destroy(menu)
  228. return PLUGIN_HANDLED
  229. }
  230.  
  231. public client_putinserver(id){
  232. betoltes(id)
  233. }
  234.  
  235. public client_disconnect(id){
  236. mentes(id)
  237. }
  238.  
  239. public mentes(id){
  240. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  241. get_user_name(id, name, 31)
  242. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name)
  243. format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
  244. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  245. return PLUGIN_CONTINUE
  246. }
  247.  
  248. public betoltes(id){
  249. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  250. get_user_name(id, name, 31)
  251. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name)
  252. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  253. pont[id] = str_to_num(vaultdata)
  254. return PLUGIN_CONTINUE
  255. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole