hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:15



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 336 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 334 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hibás knife választás
HozzászólásElküldve:2015.03.15. 15:18 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2014.10.31. 15:27
Hozzászólások:185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Amikor kiválasztom a menüböl a knife-ot elöjön a skin meg minden de amikor elváltok egy fegyverre
utána vissza akkor eredeti késre vissza megy :(
Valaki tudná orvosolni? [ Nagyon megköszönném ]
És a kés damagét is beleírni :(
A sebző késhez :(
 
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <colorchat>
  6. #include <engine>
  7. #include <fun>
  8. #include <hamsandwich>
  9. #include <cstrike>
  10. #include <fakemeta>
  11.  
  12. #define PLUGIN "kes Menu"
  13. #define VERSION "1.0"
  14. #define AUTHOR "loleee"
  15.  
  16. #define VIP_JOG ADMIN_LEVEL_H
  17.  
  18. new const v_gravitaciosknife[] = "models/kesek/gravitaciosknife.mdl"
  19. new const v_sebzoknife[] = "models/kesek/sebzoknife.mdl"
  20. new const v_vipknife[] = "models/kesek/vipknife.mdl"
  21. new Float:KesDmg[33]
  22.  
  23. public plugin_init() {
  24. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  25.  
  26. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "KesSebzes", 0)
  27.  
  28. register_clcmd("say /kes", "menu", _);
  29. register_concmd("kes", "menu",_);
  30.  
  31. }
  32.  
  33. public plugin_precache()
  34. {
  35. precache_model(v_gravitaciosknife)
  36. precache_model(v_sebzoknife)
  37. precache_model(v_vipknife)
  38. }
  39. public menu(id)
  40. {
  41.  
  42. new menu = menu_create("Kesek:", "menu_handler");
  43.  
  44. menu_additem(menu, "\\dGravitációs kés", "1", 0);
  45. menu_additem(menu, "\\dSebzés kés", "2", 0 );
  46. if(get_user_flags(id) & VIP_JOG)
  47. menu_additem(menu, "\\rV\\w.\\yI\\w.\\dP \rkés", "3", 0);
  48.  
  49. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  50. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\yVissza");
  51. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\yTovább");
  52. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\rKilépés");
  53.  
  54. menu_display(id, menu, 0);
  55. }
  56. public menu_handler(id, menu, item)
  57. {
  58. print_color(id, "g[Infgo] !tTe nem vagy VIP!")
  59. if( item == MENU_EXIT )
  60. {
  61. menu_destroy(menu);
  62.  
  63. return PLUGIN_HANDLED;
  64. }
  65.  
  66.  
  67.  
  68. new data[6], szName[64];
  69. new access, callback;
  70.  
  71. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  72.  
  73. new key = str_to_num(data);
  74.  
  75. switch(key)
  76. {
  77. case 1:{
  78. if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
  79. set_pev(id,pev_viewmodel2, v_gravitaciosknife)
  80. set_user_gravity(id, 0.100)
  81. print_color(id, "!g[Info] !tGravitációs!y kést választottad!")
  82. }
  83. case 2:
  84. {
  85. if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
  86. set_pev(id,pev_viewmodel2, v_sebzoknife)
  87. print_color(id, "!g[Info] !tSebzés!y kést választottad!")
  88. }
  89. case 3:{
  90. if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && VIP_JOG)
  91. set_pev(id,pev_viewmodel2, v_vipknife)
  92. print_color(id, "!g[Info] !tVIP!y kést választottad!")
  93. }
  94. }
  95. return PLUGIN_HANDLED
  96. }
  97.  
  98.  
  99. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  100. {
  101. new count = 1, players[32]
  102. static msg[191]
  103. vformat(msg, 190, input, 3)
  104.  
  105. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  106. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  107. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  108. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  109. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  110. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  111. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  112. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  113. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  114. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  115. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  116. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  117. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  118. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  119. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  120. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  121. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  122. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  123. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  124. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  125. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")
  126. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  127. {
  128. for (new i = 0; i < count; i++)
  129. {
  130. if (is_user_connected(players[i]))
  131. {
  132. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  133. write_byte(players[i])
  134. write_string(msg)
  135. message_end()
  136. }
  137. }
  138. }
  139. return PLUGIN_HANDLED
  140. }
  141.  
  142.  

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibás knife választás
HozzászólásElküldve:2015.03.15. 19:42 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2013.03.10. 11:42
Hozzászólások:240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Szia!
Látom rengeteget szenvedsz ezzel a kés menüvel ezért ajánlom neked ezt:
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=378952
Ez biztosra működik és egyszerű szerkezteni is :)Remélem segítettem!

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibás knife választás
HozzászólásElküldve:2015.03.15. 20:56 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott:2014.05.10. 16:41
Hozzászólások:721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Tessék:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <fakemeta>
  8.  
  9. #define PLUGIN "kes Menu"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "loleee"
  12.  
  13. new kes[33], bool:sebzes[33]
  14.  
  15. #define VIP_JOG ADMIN_LEVEL_H
  16.  
  17. new const v_gravitaciosknife[] = "models/kesek/gravitaciosknife.mdl"
  18. new const v_sebzoknife[] = "models/kesek/sebzoknife.mdl"
  19. new const v_vipknife[] = "models/kesek/vipknife.mdl"
  20.  
  21. public plugin_init(){
  22. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.  
  24. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "KesSebzes", 0)
  25. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "sebzesek")
  26. register_event("CurWeapon", "FegyverValtas", "be", "1=1")
  27.  
  28. register_clcmd("say /kes", "menu", _);
  29. register_concmd("kes", "menu",_);
  30. }
  31.  
  32. public FegyverValtas(id){
  33. new fegyver = get_user_weapon(id)
  34.  
  35. // Gravitációs kés
  36. if(fegyver == CSW_KNIFE && kes[id] == 1){
  37. set_pev(id,pev_viewmodel2, v_gravitaciosknife)
  38. set_user_gravity(id, 0.100)
  39. }
  40.  
  41. // Sebzés kés
  42. if(fegyver == CSW_KNIFE && kes[id] == 2){
  43. set_pev(id,pev_viewmodel2, v_sebzoknife)
  44. sebzes[id] = true
  45. }
  46.  
  47. // Vip kés
  48. if(fegyver == CSW_KNIFE && kes[id] == 3){
  49. set_pev(id,pev_viewmodel2, v_vipknife)
  50. }
  51. }
  52.  
  53. public plugin_precache(){
  54. precache_model(v_gravitaciosknife)
  55. precache_model(v_sebzoknife)
  56. precache_model(v_vipknife)
  57. }
  58.  
  59. public menu(id){
  60.  
  61. new menu = menu_create("Kesek:", "menu_handler");
  62.  
  63. menu_additem(menu, "\\dGravitációs kés", "1", 0);
  64. menu_additem(menu, "\\dSebzés kés", "2", 0 );
  65. if(get_user_flags(id) & VIP_JOG)
  66. menu_additem(menu, "\\rV\\w.\\yI\\w.\\dP \rkés", "3", 0);
  67.  
  68. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  69. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\yVissza");
  70. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\yTovább");
  71. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\rKilépés");
  72.  
  73. menu_display(id, menu, 0);
  74. }
  75. public menu_handler(id, menu, item)
  76. {
  77. print_color(id, "g[Infgo] !tTe nem vagy VIP!")
  78. if( item == MENU_EXIT )
  79. {
  80. menu_destroy(menu);
  81.  
  82. return PLUGIN_HANDLED;
  83. }
  84.  
  85.  
  86.  
  87. new data[6], szName[64];
  88. new access, callback;
  89.  
  90. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  91.  
  92. new key = str_to_num(data);
  93.  
  94. switch(key)
  95. {
  96. case 1:{
  97. kes[id] = 1
  98. print_color(id, "!g[Info] !tGravitációs!y kést választottad!")
  99. }
  100. case 2:{
  101. kes[id] = 2
  102. print_color(id, "!g[Info] !tSebzés!y kést választottad!")
  103. }
  104. case 3:{
  105. kes[id] = 3
  106. print_color(id, "!g[Info] !tVIP!y kést választottad!")
  107. }
  108. }
  109. return PLUGIN_HANDLED
  110. }
  111.  
  112.  
  113. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  114. {
  115. new count = 1, players[32]
  116. static msg[191]
  117. vformat(msg, 190, input, 3)
  118.  
  119. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  120. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  121. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  122. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  123. {
  124. for (new i = 0; i < count; i++)
  125. {
  126. if (is_user_connected(players[i]))
  127. {
  128. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  129. write_byte(players[i])
  130. write_string(msg)
  131. message_end()
  132. }
  133. }
  134. }
  135. return PLUGIN_HANDLED
  136. }
  137.  
  138. public sebzesek(victim, inflictor, attacker, Float:damage){
  139. new fegyver = get_user_weapon(attacker)
  140.  
  141. // Sebző Kés
  142. if(sebzes[attacker] && fegyver == CSW_KNIFE && kes[attacker] == 2){
  143. SetHamParamFloat(4, damage * 1.3)
  144. }
  145. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibás knife választás
HozzászólásElküldve:2015.03.15. 21:18 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2014.10.31. 15:27
Hozzászólások:185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
/kes parancsra be se jön a menü :S

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibás knife választás
HozzászólásElküldve:2015.03.15. 21:25 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott:2014.05.10. 16:41
Hozzászólások:721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_clcmd("say /kes", "menu")
  2. register_concmd("kes", "menu")


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibás knife választás
HozzászólásElküldve:2015.03.15. 21:31 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2014.10.31. 15:27
Hozzászólások:185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Most se jó :S

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibás knife választás
HozzászólásElküldve:2015.03.15. 21:35 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott:2014.05.10. 16:41
Hozzászólások:721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Ezt próbáld!!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <fakemeta>
  8.  
  9. #define PLUGIN "kes Menu"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "loleee"
  12.  
  13. new kes[33], bool:sebzes[33]
  14.  
  15. #define VIP_JOG ADMIN_LEVEL_H
  16.  
  17. new const v_gravitaciosknife[] = "models/kesek/gravitaciosknife.mdl"
  18. new const v_sebzoknife[] = "models/kesek/sebzoknife.mdl"
  19. new const v_vipknife[] = "models/kesek/vipknife.mdl"
  20.  
  21. public plugin_init(){
  22. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.  
  24. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "KesSebzes", 0)
  25. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "sebzesek")
  26. register_event("CurWeapon", "FegyverValtas", "be", "1=1")
  27.  
  28. register_clcmd("say /kes", "menu");
  29. register_concmd("kes", "menu");
  30. }
  31.  
  32. public FegyverValtas(id){
  33. new fegyver = get_user_weapon(id)
  34.  
  35. // Gravitációs kés
  36. if(fegyver == CSW_KNIFE && kes[id] == 1){
  37. set_pev(id,pev_viewmodel2, v_gravitaciosknife)
  38. set_user_gravity(id, 0.100)
  39. }
  40.  
  41. // Sebzés kés
  42. if(fegyver == CSW_KNIFE && kes[id] == 2){
  43. set_pev(id,pev_viewmodel2, v_sebzoknife)
  44. sebzes[id] = true
  45. }
  46.  
  47. // Vip kés
  48. if(fegyver == CSW_KNIFE && kes[id] == 3){
  49. set_pev(id,pev_viewmodel2, v_vipknife)
  50. }
  51. }
  52.  
  53. public plugin_precache(){
  54. precache_model(v_gravitaciosknife)
  55. precache_model(v_sebzoknife)
  56. precache_model(v_vipknife)
  57. }
  58.  
  59. public menu(id){
  60.  
  61. new menu = menu_create("Kesek:", "menu_handler");
  62.  
  63. menu_additem(menu, "\\dGravitációs kés", "1", 0);
  64. menu_additem(menu, "\\dSebzés kés", "2", 0 );
  65. if(get_user_flags(id) & VIP_JOG){
  66. menu_additem(menu, "\\rV\\w.\\yI\\w.\\dP \rkés", "3", 0);
  67. }
  68. else
  69. {
  70. menu_additem(menu, "\\rV\\w.\\yI\\w.\\dP \rkés \\d(Nem vagy VIP!)", "3", 0);
  71. }
  72. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  73. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\yVissza");
  74. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\yTovább");
  75. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\rKilépés");
  76.  
  77. menu_display(id, menu, 0);
  78. }
  79. public menu_handler(id, menu, item)
  80. {
  81. if( item == MENU_EXIT )
  82. {
  83. menu_destroy(menu);
  84.  
  85. return PLUGIN_HANDLED;
  86. }
  87.  
  88.  
  89.  
  90. new data[6], szName[64];
  91. new access, callback;
  92.  
  93. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  94.  
  95. new key = str_to_num(data);
  96.  
  97. switch(key)
  98. {
  99. case 1:{
  100. kes[id] = 1
  101. print_color(id, "!g[Info] !tGravitációs!y kést választottad!")
  102. }
  103. case 2:{
  104. kes[id] = 2
  105. print_color(id, "!g[Info] !tSebzés!y kést választottad!")
  106. }
  107. case 3:{
  108. kes[id] = 3
  109. print_color(id, "!g[Info] !tVIP!y kést választottad!")
  110. }
  111. }
  112. return PLUGIN_HANDLED
  113. }
  114.  
  115.  
  116. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  117. {
  118. new count = 1, players[32]
  119. static msg[191]
  120. vformat(msg, 190, input, 3)
  121.  
  122. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  123. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  124. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  125. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  126. {
  127. for (new i = 0; i < count; i++)
  128. {
  129. if (is_user_connected(players[i]))
  130. {
  131. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  132. write_byte(players[i])
  133. write_string(msg)
  134. message_end()
  135. }
  136. }
  137. }
  138. return PLUGIN_HANDLED
  139. }
  140.  
  141. public sebzesek(victim, inflictor, attacker, Float:damage){
  142. new fegyver = get_user_weapon(attacker)
  143.  
  144. // Sebző Kés
  145. if(sebzes[attacker] && fegyver == CSW_KNIFE && kes[attacker] == 2){
  146. SetHamParamFloat(4, damage * 1.3)
  147. }
  148. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibás knife választás
HozzászólásElküldve:2015.03.15. 21:52 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2014.10.31. 15:27
Hozzászólások:185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Így se jó mi a sz*r van!

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibás knife választás
HozzászólásElküldve:2015.03.15. 21:53 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott:2014.05.10. 16:41
Hozzászólások:721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
nem használja más plugin a /kes parancsot?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibás knife választás
HozzászólásElküldve:2015.03.15. 22:07 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2014.10.31. 15:27
Hozzászólások:185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
nem!

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole