hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Gravitáció hiba.
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=20338
Oldal: 1 / 1

Szerző:  snikers1998 [ 2015.04.17. 15:03 ]
Hozzászólás témája:  Gravitáció hiba.

Üdv! Van egy kés menüm, és van benne egy gravitációs kés, azt ha kiválasztom akkor nemcsak a késel lehet nagyobbat ugrani hanem a többi fegyverrel is. Miért van ez?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE && set_user_gravity(id, 0.4))

Szerző:  DeR0iD [ 2015.04.17. 15:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gravitáció hiba.

Mert alapjában minden fegyvernek más milyen a "sebessége" (az az minden cseréléskor frissiti) Scoutnak 260.0, USP 250.0 ...

A gravitáció fegyver cseréléskor nem változik.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(fegyver == CSW_KNIFE)
  2. set_user_gravity(id, Float:0.4)
  3. else
  4. set_user_gravity(id, Float:1.0)

Szerző:  ExE [ 2015.04.17. 15:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gravitáció hiba.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7.  
  8. #define PLUGIN "New Plug-In"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "author"
  11.  
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15. register_event("CurWeapon","change","be","1=1")
  16. // Add your code here...
  17. }
  18. public change(id)
  19. {
  20. new weapon = get_user_weapon(id)
  21. if(weapon == CSW_KNIFE) {
  22. set_user_gravity(id, 0.4)
  23. }
  24. }

Szerző:  snikers1998 [ 2015.04.17. 15:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gravitáció hiba.

Köszönöm a választ DeR0iD. De most pedig az a problémám hogy pl. az USP-nek is kés skinje van. Ezt mi okozhatja?

Szerző:  loleee [ 2015.04.17. 17:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gravitáció hiba.

Küld el az egész smat.

Szerző:  snikers1998 [ 2015.04.17. 17:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gravitáció hiba.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public ecw(id)
  2. {
  3. new fegyver = get_user_weapon(id)
  4. if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  5. {
  6. b_sebzes[id] = false
  7. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  8. }
  9.  
  10. if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
  11. {
  12. b_sebzes[id] = false
  13. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  14. }
  15.  
  16. if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_USP)
  17. {
  18. b_sebzes[id] = false
  19. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  20. }
  21.  
  22. if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_USP)
  23. {
  24. b_sebzes[id] = false
  25. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  26. }
  27.  
  28. if(usp[id] == 5 && fegyver == CSW_USP)
  29. {
  30. b_sebzes[id] = false
  31. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  32. }
  33.  
  34. if(usp[id] == 6 && fegyver == CSW_USP)
  35. {
  36. b_sebzes[id] = false
  37. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  38. }
  39.  
  40. if(usp[id] == 7 && fegyver == CSW_USP)
  41. {
  42. b_sebzes[id] = false
  43. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  44. }
  45.  
  46. if(usp[id] == 8 && fegyver == CSW_USP)
  47. {
  48. b_sebzes[id] = false
  49. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  50. }
  51.  
  52. if(usp[id] == 9 && fegyver == CSW_USP)
  53. {
  54. b_sebzes[id] = true
  55. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  56. }
  57.  
  58. if(usp[id] == 10 && fegyver == CSW_USP)
  59. {
  60. b_sebzes[id] = true
  61. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  62. }
  63.  
  64. if(usp[id] == 11 && fegyver == CSW_USP)
  65. {
  66. b_sebzes[id] = true
  67. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  68. }
  69.  
  70. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE && set_user_maxspeed(id, 360.0))
  71. if(arany[id] >= 50)
  72. {
  73. b_sebzes[id] = false
  74. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl")
  75. }
  76.  
  77. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  78. if(arany[id] >= 100)
  79. set_user_gravity(id, Float:0.6)
  80. else
  81. set_user_gravity(id, Float:1.0)
  82. {
  83. b_sebzes[id] = false
  84. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl")
  85. }
  86.  
  87. if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
  88. if(arany[id] >= 150)
  89. {
  90. b_sebzes[id] = true
  91. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl")
  92. }
  93.  
  94. if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  95. if(arany[id] >= 200)
  96. {
  97. b_sebzes[id] = false
  98. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl")
  99. }
  100.  
  101. if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  102. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  103. {
  104. b_sebzes[id] = true
  105. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl")
  106. }
  107. }

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/