hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.04. 23:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 243 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 242 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ugy szint fegyver menü:)
HozzászólásElküldve: 2015.04.23. 16:57 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2012.05.14. 15:23
Hozzászólások: 51
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Valaki tudna segíteni?
szeretném ebbe a fegyvermenübe
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6. #if defined _colorchat_included
  7. #endinput
  8. #endif
  9. #define _colorchat_included
  10.  
  11. /* ColorChat Support */
  12. #define NORMAL DontChange
  13. #define GREEN DontChange
  14. #define RED Red
  15. #define BLUE Blue
  16. #define GREY Grey
  17. #define ColorChat client_print_color
  18.  
  19. #define MAX_TRANSLATION_LENGTH 2048
  20. #pragma tabsize 0
  21.  
  22. enum {
  23. DontChange = 0,
  24. Grey = -1,
  25. Red = -2,
  26. Blue = -3
  27. };
  28.  
  29. #define print_team_default DontChange
  30. #define print_team_grey Grey
  31. #define print_team_red Red
  32. #define print_team_blue Blue
  33.  
  34. stock client_print_color(id, sender, const fmt[], any:...)
  35. {
  36. // check if id is different from 0
  37. if (id && !is_user_connected(id))
  38. {
  39. return 0;
  40. }
  41.  
  42. if (sender < Blue || sender > 32)
  43. {
  44. sender = DontChange;
  45. }
  46. else if (sender < DontChange)
  47. {
  48. sender = -sender + 32; // align indexes to the TeamInfo ones
  49. }
  50.  
  51. static const szTeamName[][] =
  52. {
  53. "",
  54. "TERRORIST",
  55. "CT"
  56. };
  57.  
  58. new szMessage[191];
  59.  
  60. new iParams = numargs();
  61.  
  62. // Specific player code
  63. if (id)
  64. {
  65. if (iParams == 3)
  66. {
  67. copy(szMessage, charsmax(szMessage), fmt); // copy so message length doesn't exceed critical 192 value
  68. }
  69. else
  70. {
  71. vformat(szMessage, charsmax(szMessage), fmt, 4);
  72. }
  73.  
  74. if (sender > (32 - Grey))
  75. {
  76. if (sender > (32 - Blue))
  77. {
  78. sender = id;
  79. }
  80. else
  81. {
  82. _CC_TeamInfo(id, sender, szTeamName[sender - (32 - Grey)]);
  83. }
  84. }
  85. _CC_SayText(id, sender, szMessage);
  86. }
  87.  
  88. // Send message to all players
  89. else
  90. {
  91. // Figure out if at least 1 player is connected
  92. // so we don't execute useless useless code if not
  93. new iPlayers[32], iNum;
  94. get_players(iPlayers, iNum, "ch");
  95. if (!iNum)
  96. {
  97. return 0;
  98. }
  99.  
  100. new iMlNumber, i, j;
  101. new Array:aStoreML = ArrayCreate();
  102. if (iParams >= 5) // ML can be used
  103. {
  104. for (j = 3; j < iParams; j++)
  105. {
  106. // retrieve original param value and check if it's LANG_PLAYER value
  107. if (getarg(j) == LANG_PLAYER)
  108. {
  109. i = 0;
  110. // as LANG_PLAYER == -1, check if next parm string is a registered language translation
  111. while ((szMessage[i] = getarg(j + 1, i++))) {}
  112. if (GetLangTransKey(szMessage) != TransKey_Bad)
  113. {
  114. // Store that arg as LANG_PLAYER so we can alter it later
  115. ArrayPushCell(aStoreML, j++);
  116.  
  117. // Update ML array saire so we'll know 1st if ML is used,
  118. // 2nd how many args we have to alterate
  119. iMlNumber++;
  120. }
  121. }
  122. }
  123. }
  124.  
  125. // If arraysize == 0, ML is not used
  126. // we can only send 1 MSG_ALL message if sender != 0
  127. if (!iMlNumber)
  128. {
  129. if (iParams == 3)
  130. {
  131. copy(szMessage, charsmax(szMessage), fmt);
  132. }
  133. else
  134. {
  135. vformat(szMessage, charsmax(szMessage), fmt, 4);
  136. }
  137. if (0 < sender < (32 - Blue)) // if 0 is passed, need to loop
  138. {
  139. if (sender > (32 - Grey))
  140. {
  141. _CC_TeamInfo(0, sender, szTeamName[sender - (32 - Grey)]);
  142. }
  143. _CC_SayText(0, sender, szMessage);
  144. return 1;
  145. }
  146. }
  147.  
  148. if (sender > (32 - Blue))
  149. {
  150. sender = 0; // use receiver index
  151. }
  152.  
  153. for (--iNum; iNum >= 0; iNum--)
  154. {
  155. id = iPlayers[iNum];
  156.  
  157. if (iMlNumber)
  158. {
  159. for (j = 0; j < iMlNumber; j++)
  160. {
  161. // Set all LANG_PLAYER args to player index ( = id )
  162. // so we can format the text for that specific player
  163. setarg(ArrayGetCell(aStoreML, j), _, id);
  164. }
  165.  
  166. // format string for specific player
  167. vformat(szMessage, charsmax(szMessage), fmt, 4);
  168. }
  169.  
  170. if (sender > (32 - Grey))
  171. {
  172. _CC_TeamInfo(id, sender, szTeamName[sender - (32 - Grey)]);
  173. }
  174. _CC_SayText(id, sender, szMessage);
  175. }
  176.  
  177. ArrayDestroy(aStoreML);
  178. }
  179. return 1;
  180. }
  181.  
  182. stock _CC_TeamInfo(iReceiver, iSender, szTeam[])
  183. {
  184. static iTeamInfo = 0;
  185. if (!iTeamInfo)
  186. {
  187. iTeamInfo = get_user_msgid("TeamInfo");
  188. }
  189. message_begin(iReceiver ? MSG_ONE : MSG_ALL, iTeamInfo, _, iReceiver);
  190. write_byte(iSender);
  191. write_string(szTeam);
  192. message_end();
  193. }
  194.  
  195. stock _CC_SayText(iReceiver, iSender, szMessage[])
  196. {
  197. static iSayText = 0;
  198. if (!iSayText)
  199. {
  200. iSayText = get_user_msgid("SayText");
  201. }
  202.  
  203. // Prevent sending format and localization strings via chat
  204. for (new i = 0; i < 192; i++)
  205. {
  206. if (szMessage[i] == 0) break;
  207. if (szMessage[i] == '%' ||
  208. szMessage[i] == '#')
  209. szMessage[i] = ' ';
  210. }
  211.  
  212. message_begin(iReceiver ? MSG_ONE : MSG_ALL, iSayText, _, iReceiver);
  213. write_byte(iSender ? iSender : iReceiver);
  214. if (szMessage[0] > 4)
  215. {
  216. write_byte(1);
  217. szMessage[192 - 2 - 1] = 0; // Two write_byte + string terminator
  218. write_string(szMessage);
  219. }
  220. else
  221. {
  222. szMessage[192 - 1 - 1] = 0; // One write_byte + string terminator
  223. write_string(szMessage);
  224. }
  225. message_end();
  226. }
  227.  
  228. new _translation_szBuffer[MAX_TRANSLATION_LENGTH];
  229.  
  230. stock register_dictionary_colored(const filename[])
  231. {
  232. if (!register_dictionary(filename))
  233. {
  234. return 0;
  235. }
  236.  
  237. new szFileName[256];
  238. get_localinfo("amxx_datadir", szFileName, charsmax(szFileName));
  239. format(szFileName, charsmax(szFileName), "%s/lang/%s", szFileName, filename);
  240. new fp = fopen(szFileName, "rt");
  241. if (!fp)
  242. {
  243. log_amx("Failed to open %s", szFileName);
  244. return 0;
  245. }
  246.  
  247. new szLang[3], szKey[64], TransKey:iKey;
  248.  
  249. while (!feof(fp))
  250. {
  251. fgets(fp, _translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer));
  252. trim(_translation_szBuffer);
  253.  
  254. if (_translation_szBuffer[0] == '[')
  255. {
  256. strtok(_translation_szBuffer[1], szLang, charsmax(szLang), _translation_szBuffer, 1, ']');
  257. }
  258. else if (_translation_szBuffer[0])
  259. {
  260. strbreak(_translation_szBuffer, szKey, charsmax(szKey), _translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer));
  261. iKey = GetLangTransKey(szKey);
  262. if (iKey != TransKey_Bad)
  263. {
  264. replace_all(_translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer), "!g", "^4");
  265. replace_all(_translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer), "!t", "^3");
  266. replace_all(_translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer), "!n", "^1");
  267. replace_all(_translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer), "^^4", "^4");
  268. replace_all(_translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer), "^^3", "^3");
  269. replace_all(_translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer), "^^1", "^1");
  270. replace_all(_translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer), "^^n", "^n");
  271. replace_all(_translation_szBuffer, charsmax(_translation_szBuffer), "^^t", "^t");
  272. AddTranslation(szLang, iKey, _translation_szBuffer[2]);
  273. }
  274. }
  275. }
  276.  
  277. fclose(fp);
  278. return 1;
  279. }
  280.  
  281. const NETOLTS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  282. new const g_MaxAmmo[] =
  283. {
  284. 0,
  285. 52, //CSW_P228
  286. 0,
  287. 90, //CSW_SCOUT
  288. 0, //CSW_HEGRENADE
  289. 32, //CSW_XM1014
  290. 0, //CSW_C4
  291. 100,//CSW_MAC10
  292. 90, //CSW_AUG
  293. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  294. 120,//CSW_ELITE
  295. 100,//CSW_FIVESEVEN
  296. 100,//CSW_UMP45
  297. 90, //CSW_SG550
  298. 90, //CSW_GALIL
  299. 90, //CSW_FAMAS
  300. 100,//CSW_USP
  301. 120,//CSW_GLOCK18
  302. 30, //CSW_AWP
  303. 120,//CSW_MP5NAVY
  304. 200,//CSW_M249
  305. 32, //CSW_M3
  306. 90, //CSW_M4A1
  307. 120,//CSW_TMP
  308. 90, //CSW_G3SG1
  309. 0, //CSW_FLASHBANG
  310. 35, //CSW_DEAGLE
  311. 90, //CSW_SG552
  312. 90, //CSW_AK47
  313. 0, //CSW_KNIFE
  314. 100//CSW_P90
  315. }
  316.  
  317. new bool:valasztott[33] = false
  318. new orokloszer
  319. new gWPCT
  320. new gWPTE
  321.  
  322.  
  323. public plugin_init()
  324. {
  325. register_plugin("FegyverMenu", "1.0", "RsN");
  326. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "egyszer",1)
  327. register_clcmd("say /fegyo", "egyszer")
  328. register_event("HLTV", "end", "a", "1=0", "2=0");
  329. register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" );
  330.  
  331. orokloszer = register_cvar("fm_orokloszer","1")
  332. }
  333. public Event_CurWeapon(id)
  334. {
  335. if(get_pcvar_num(orokloszer) == 1)
  336. {
  337. if(is_user_alive(id))
  338. {
  339. new fegyver = read_data(2)
  340. if( !( NETOLTS & (1<<fegyver) ) )
  341. {
  342. cs_set_user_bpammo(id, fegyver, g_MaxAmmo[fegyver]);
  343. }
  344. }
  345. }
  346. }
  347.  
  348.  
  349. public client_putinserver(id)
  350. {
  351. valasztott[id] = false
  352. }
  353.  
  354. public end()
  355. {
  356. gWPCT = 0;
  357. gWPTE = 0;
  358.  
  359. for (new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
  360. {
  361. if (is_user_connected(i) && !is_user_bot(i))
  362. {
  363. valasztott[i] = false
  364. }
  365. }
  366. }
  367.  
  368. public egyszer(id)
  369. {
  370. strip_user_weapons(id);
  371. if(is_user_alive(id) && !is_user_bot(id) && !user_has_weapon(id, CSW_C4) && valasztott[id] == false)
  372. {
  373. cs_set_user_money(id, 0);
  374. give_item(id, "weapon_knife");
  375. FegyverMenu(id);
  376. }
  377.  
  378. else if(is_user_alive(id) && !is_user_bot(id) && user_has_weapon(id, CSW_C4) && valasztott[id] == false)
  379. {
  380. cs_set_user_money(id, 0);
  381. give_item(id, "weapon_knife");
  382. give_item(id, "weapon_c4");
  383. cs_set_user_plant(id, 1, 1);
  384. ColorChat(id, GREEN, "^x04[^x03HG - Fegyvermenü^x04] Nalad van a ^x03Bomba !") ;
  385. FegyverMenu(id);
  386. }
  387. else if(is_user_alive(id) && !is_user_bot(id) && valasztott[id] == true)
  388. {
  389. ColorChat(id, GREEN, "^x04[^x03HG - Fegyvermenü^x04] - Te mar valasztottal ebben a ^x03kör^x04ben fegyvert !!");
  390. }
  391. }
  392.  
  393.  
  394. public FegyverMenu(id)
  395. {
  396. new menu = menu_create("\rHunGaming|| OD2 by \ySound.cfg^n\wFegyverMenü", "FegyverMenu_mh");
  397. menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
  398. menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
  399. menu_additem(menu, "\yAWP", "2", 0); // case 2
  400. menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
  401. menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
  402. menu_additem(menu, "\yShotgun r(M3)", "5", 0); // case 5
  403. menu_additem(menu, "\yShotgun r(Xm1014)", "6", 0); // case 6
  404. menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
  405. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
  406. menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
  407. menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
  408. menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
  409. menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
  410. menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
  411. menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
  412. menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
  413. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  414. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  415. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  416. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  417. menu_display(id, menu, 0);
  418. }
  419. public FegyverMenu_mh(id, menu, item)
  420. {
  421. if( item == MENU_EXIT )
  422. {
  423. menu_destroy(menu);
  424. return PLUGIN_HANDLED;
  425. }
  426. new data[6], szName[64];
  427. new access, callback;
  428. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  429. new key = str_to_num(data);
  430. switch(key)
  431. {
  432. case 0:
  433. {
  434. give_item(id, "weapon_m4a1");
  435. give_item(id, "ammo_556nato");
  436. give_item(id, "ammo_556nato");
  437. give_item(id, "ammo_556nato");
  438. give_item(id, "weapon_knife");
  439. give_item(id, "item_assaultsuit")
  440. give_item(id, "weapon_deagle");
  441. give_item(id,"ammo_50ae");
  442. give_item(id,"ammo_50ae");
  443. give_item(id,"ammo_50ae");
  444. give_item(id,"ammo_50ae");
  445. give_item(id,"ammo_50ae");
  446. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  447. give_item(id, "weapon_flashbang");
  448. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  449. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1);
  450. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
  451. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 3)
  452. ColorChat(id, GREEN, "^x04[^x03HG - Fegyvermenü^x04] - Kaptál egy^x03 M4A1 ^x04fegyvercsomagot!");
  453. }
  454. case 1:
  455. {
  456. give_item(id, "weapon_ak47");
  457. give_item(id, "ammo_762nato");
  458. give_item(id, "ammo_762nato");
  459. give_item(id, "ammo_762nato");
  460. give_item(id, "weapon_knife");
  461. give_item(id, "item_assaultsuit")
  462. give_item(id, "weapon_deagle");
  463. give_item(id,"ammo_50ae");
  464. give_item(id,"ammo_50ae");
  465. give_item(id,"ammo_50ae");
  466. give_item(id,"ammo_50ae");
  467. give_item(id,"ammo_50ae");
  468. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  469. give_item(id, "weapon_flashbang");
  470. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  471. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1);
  472. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
  473. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 3)
  474. ColorChat(id, GREEN, "^x04[^x03HG - Fegyvermenü^x04] - Kaptál egy^x03 AK47 ^x04fegyvercsomagot!");
  475. }
  476. case 2:
  477. {
  478.  
  479. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  480. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  481. {
  482. if(gWPCT < 2)
  483. {
  484. give_item(id, "weapon_knife");
  485. give_item(id, "weapon_awp");
  486. give_item(id, "weapon_deagle");
  487. give_item(id, "ammo_50ae");
  488. give_item(id, "ammo_50ae");
  489. give_item(id, "ammo_50ae");
  490. give_item(id, "ammo_338magnum");
  491. give_item(id, "ammo_338magnum");
  492. give_item(id, "ammo_338magnum");
  493. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  494. give_item(id, "weapon_flashbang");
  495. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  496. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1);
  497. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
  498. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 3)
  499. ColorChat(id, GREEN, "^x04[^x03HG - Fegyvermenü^x04] - Kaptál egy^x03 AWP ^x04fegyvercsomagot!");
  500. gWPCT++
  501. }
  502. else
  503. {
  504. ColorChat(id, GREEN, "^x04[^x03HG - Fegyvermenü^x04]^x03Nincs WP!");
  505. FegyverMenu(id);
  506. }
  507. }
  508. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  509. {
  510. if(gWPTE < 2)
  511. {
  512. give_item(id, "weapon_knife");
  513. give_item(id, "weapon_awp");
  514. give_item(id, "weapon_deagle");
  515. give_item(id, "ammo_50ae");
  516. give_item(id, "ammo_50ae");
  517. give_item(id, "ammo_50ae");
  518. give_item(id, "ammo_338magnum");
  519. give_item(id, "ammo_338magnum");
  520. give_item(id, "ammo_338magnum");
  521. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  522. give_item(id, "weapon_flashbang");
  523. give_item(id, "weapon_smoke");
  524. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  525. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  526. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 3)
  527. ColorChat(id, GREEN, "^x04[^x03HG - Fegyvermenü^x04] - Kaptál egy^x03 AWP ^x04fegyvercsomagot!");
  528. gWPTE++
  529. }
  530. else
  531. {
  532. ColorChat(id, GREEN, "^x04[^x03HG - Fegyvermenü^x04]^x03Nincs WP!");
  533. FegyverMenu(id);
  534. }
  535. }
  536. }
  537. case 3:
  538. {
  539. give_item(id, "weapon_famas");
  540. give_item(id, "ammo_556nato");
  541. give_item(id, "ammo_556nato");
  542. give_item(id, "ammo_556nato");
  543. give_item(id, "ammo_556nato");
  544. give_item(id, "weapon_knife");
  545. give_item(id, "item_assaultsuit")
  546. give_item(id, "weapon_deagle");
  547. give_item(id,"ammo_50ae");
  548. give_item(id,"ammo_50ae");
  549. give_item(id,"ammo_50ae");
  550. give_item(id,"ammo_50ae");
  551. give_item(id,"ammo_50ae");
  552. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  553. give_item(id, "weapon_flashbang");
  554. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  555. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1);
  556. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
  557. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 3)
  558. ColorChat(id, GREEN, "^x04[^x03HG - Fegyvermenü^x04] - Kaptál egy^x03 FAMAS ^x04fegyvercsomagot!");
  559. }
  560. case 4:
  561. {
  562. give_item(id, "weapon_m249");
  563. give_item(id, "ammo_556nato");
  564. give_item(id, "ammo_556nato");
  565. give_item(id, "weapon_knife");
  566. give_item(id, "item_assaultsuit")
  567. give_item(id, "weapon_deagle");
  568. give_item(id,"ammo_50ae");
  569. give_item(id,"ammo_50ae");
  570. give_item(id,"ammo_50ae");
  571. give_item(id,"ammo_50ae");
  572. give_item(id,"ammo_50ae");
  573. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  574. give_item(id, "weapon_flashbang");
  575. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  576. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1);
  577. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
  578. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 3)
  579. ColorChat(id, GREEN, "^x04[^x03HG - Fegyvermenü^x04] - Kaptál egy^x03 M249 ^x04fegyvercsomagot!");
  580. }
  581. case 5:
  582. {
  583. give_item(id, "weapon_m3");
  584. give_item(id, "ammo_buckshot");
  585. give_item(id, "ammo_buckshot");
  586. give_item(id, "ammo_buckshot");
  587. give_item(id, "weapon_knife");
  588. give_item(id, "item_assaultsuit")
  589. give_item(id, "weapon_deagle");
  590. give_item(id,"ammo_50ae");
  591. give_item(id,"ammo_50ae");
  592. give_item(id,"ammo_50ae");
  593. give_item(id,"ammo_50ae");
  594. give_item(id,"ammo_50ae");
  595. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  596. give_item(id, "weapon_flashbang");
  597. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  598. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1);
  599. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
  600. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 3)
  601. ColorChat(id, GREEN, "^x04[^x03HG - Fegyvermenü^x04] - Kaptál egy^x03 M3 ^x04fegyvercsomagot!");
  602. }
  603. case 6:
  604. {
  605. give_item(id, "weapon_xm1014");
  606. give_item(id, "ammo_buckshot");
  607. give_item(id, "ammo_buckshot");
  608. give_item(id, "ammo_buckshot");
  609. give_item(id, "ammo_buckshot");
  610. give_item(id, "weapon_knife");
  611. give_item(id, "item_assaultsuit")
  612. give_item(id, "weapon_deagle");
  613. give_item(id,"ammo_50ae");
  614. give_item(id,"ammo_50ae");
  615. give_item(id,"ammo_50ae");
  616. give_item(id,"ammo_50ae");
  617. give_item(id,"ammo_50ae");
  618. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  619. give_item(id, "weapon_flashbang");
  620. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  621. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1);
  622. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
  623. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 3)
  624. ColorChat(id, GREEN, "^x04[^x03HG - Fegyvermenü^x04] - Kaptál egy^x03 XM1014 ^x04fegyvercsomagot!");
  625. }
  626. case 7:
  627. {
  628. give_item(id, "weapon_scout");
  629. give_item(id, "ammo_762nato");
  630. give_item(id, "ammo_762nato");
  631. give_item(id, "ammo_762nato");
  632. give_item(id, "ammo_762nato");
  633. give_item(id, "ammo_762nato");
  634. give_item(id, "ammo_762nato");
  635. give_item(id, "ammo_762nato");
  636. give_item(id, "ammo_762nato");
  637. give_item(id, "ammo_762nato");
  638. give_item(id, "weapon_knife");
  639. give_item(id, "item_assaultsuit")
  640. give_item(id, "weapon_deagle");
  641. give_item(id,"ammo_50ae");
  642. give_item(id,"ammo_50ae");
  643. give_item(id,"ammo_50ae");
  644. give_item(id,"ammo_50ae");
  645. give_item(id,"ammo_50ae");
  646. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  647. give_item(id, "weapon_flashbang");
  648. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  649. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1);
  650. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
  651. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 3)
  652. ColorChat(id, GREEN, "^x04[^x03HG - Fegyvermenü^x04] - Kaptál egy^x03 SCOUT ^x04fegyvercsomagot!");
  653. }
  654. case 8:
  655. {
  656. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  657. give_item(id, "ammo_9mm");
  658. give_item(id, "ammo_9mm");
  659. give_item(id, "ammo_9mm");
  660. give_item(id, "ammo_9mm");
  661. give_item(id, "weapon_knife");
  662. give_item(id, "item_assaultsuit")
  663. give_item(id, "weapon_deagle");
  664. give_item(id,"ammo_50ae");
  665. give_item(id,"ammo_50ae");
  666. give_item(id,"ammo_50ae");
  667. give_item(id,"ammo_50ae");
  668. give_item(id,"ammo_50ae");
  669. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  670. give_item(id, "weapon_flashbang");
  671. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  672. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3);
  673. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
  674. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 2)
  675. ColorChat(id, GREEN, "^x04[^x03HG - Fegyvermenü^x04] - Kaptál egy^x03 MP5 ^x04fegyvercsomagot!");
  676. }
  677. case 9:
  678. {
  679. give_item(id, "weapon_galil");
  680. give_item(id, "ammo_556nato");
  681. give_item(id, "ammo_556nato");
  682. give_item(id, "ammo_556nato");
  683. give_item(id, "weapon_knife");
  684. give_item(id, "item_assaultsuit")
  685. give_item(id, "weapon_deagle");
  686. give_item(id,"ammo_50ae");
  687. give_item(id,"ammo_50ae");
  688. give_item(id,"ammo_50ae");
  689. give_item(id,"ammo_50ae");
  690. give_item(id,"ammo_50ae");
  691. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  692. give_item(id, "weapon_flashbang");
  693. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  694. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3);
  695. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
  696. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 2)
  697. ColorChat(id, GREEN, "^x04[^x03HG - Fegyvermenü^x04] - Kaptál egy^x03 GALIL ^x04fegyvercsomagot!");
  698. }
  699. case 10:
  700. {
  701. give_item(id, "weapon_aug");
  702. give_item(id, "ammo_556nato");
  703. give_item(id, "ammo_556nato");
  704. give_item(id, "ammo_556nato");
  705. give_item(id, "weapon_knife");
  706. give_item(id, "item_assaultsuit")
  707. give_item(id, "weapon_deagle");
  708. give_item(id,"ammo_50ae");
  709. give_item(id,"ammo_50ae");
  710. give_item(id,"ammo_50ae");
  711. give_item(id,"ammo_50ae");
  712. give_item(id,"ammo_50ae");
  713. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  714. give_item(id, "weapon_flashbang");
  715. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  716. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3);
  717. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
  718. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 2)
  719. ColorChat(id, GREEN, "^x04[^x03HG - Fegyvermenü^x04] - Kaptál egy^x03 AUG ^x04fegyvercsomagot!");
  720. }
  721. case 11:
  722. {
  723. give_item(id, "weapon_sg552");
  724. give_item(id, "ammo_556nato");
  725. give_item(id, "ammo_556nato");
  726. give_item(id, "ammo_556nato");
  727. give_item(id, "weapon_knife");
  728. give_item(id, "item_assaultsuit")
  729. give_item(id, "weapon_deagle");
  730. give_item(id,"ammo_50ae");
  731. give_item(id,"ammo_50ae");
  732. give_item(id,"ammo_50ae");
  733. give_item(id,"ammo_50ae");
  734. give_item(id,"ammo_50ae");
  735. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  736. give_item(id, "weapon_flashbang");
  737. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  738. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3);
  739. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
  740. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 2)
  741. ColorChat(id, GREEN, "^x04[^x03HG - Fegyvermenü^x04] - Kaptál egy^x03 SG552 ^x04fegyvercsomagot!");
  742. }
  743. case 12:
  744. {
  745. give_item(id, "weapon_p90");
  746. give_item(id, "ammo_57mm");
  747. give_item(id, "ammo_57mm");
  748. give_item(id, "weapon_knife");
  749. give_item(id, "item_assaultsuit")
  750. give_item(id, "weapon_deagle");
  751. give_item(id,"ammo_50ae");
  752. give_item(id,"ammo_50ae");
  753. give_item(id,"ammo_50ae");
  754. give_item(id,"ammo_50ae");
  755. give_item(id,"ammo_50ae");
  756. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  757. give_item(id, "weapon_flashbang");
  758. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  759. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3);
  760. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
  761. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 2)
  762. ColorChat(id, GREEN, "^x04[^x03HG - Fegyvermenü^x04] - Kaptál egy^x03 P90 ^x04fegyvercsomagot!");
  763. }
  764. case 13:
  765. {
  766. give_item(id, "weapon_tmp");
  767. give_item(id, "ammo_9mm");
  768. give_item(id, "ammo_9mm");
  769. give_item(id, "ammo_9mm");
  770. give_item(id, "ammo_9mm");
  771. give_item(id, "weapon_knife");
  772. give_item(id, "item_assaultsuit")
  773. give_item(id, "weapon_deagle");
  774. give_item(id,"ammo_50ae");
  775. give_item(id,"ammo_50ae");
  776. give_item(id,"ammo_50ae");
  777. give_item(id,"ammo_50ae");
  778. give_item(id,"ammo_50ae");
  779. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  780. give_item(id, "weapon_flashbang");
  781. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  782. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3);
  783. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
  784. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 2)
  785. ColorChat(id, GREEN, "^x04[^x03HG - Fegyvermenü^x04] - Kaptál egy^x03 TMP ^x04fegyvercsomagot!");
  786. }
  787. case 14:
  788. {
  789. give_item(id, "weapon_ump45");
  790. give_item(id, "ammo_45acp");
  791. give_item(id, "ammo_45acp");
  792. give_item(id, "ammo_45acp");
  793. give_item(id, "ammo_45acp");
  794. give_item(id, "weapon_knife");
  795. give_item(id, "item_assaultsuit")
  796. give_item(id, "weapon_deagle");
  797. give_item(id,"ammo_50ae");
  798. give_item(id,"ammo_50ae");
  799. give_item(id,"ammo_50ae");
  800. give_item(id,"ammo_50ae");
  801. give_item(id,"ammo_50ae");
  802. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  803. give_item(id, "weapon_flashbang");
  804. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  805. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3);
  806. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
  807. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 2)
  808. ColorChat(id, GREEN, "^x04[^x03HG - Fegyvermenü^x04] - Kaptál egy^x03 UMP45 ^x04fegyvercsomagot!");
  809. }
  810. case 15:
  811. {
  812. give_item(id, "weapon_mac10");
  813. give_item(id, "ammo_45acp");
  814. give_item(id, "ammo_45acp");
  815. give_item(id, "ammo_45acp");
  816. give_item(id, "ammo_45acp");
  817. give_item(id, "weapon_knife");
  818. give_item(id, "item_assaultsuit")
  819. give_item(id, "weapon_deagle");
  820. give_item(id,"ammo_50ae");
  821. give_item(id,"ammo_50ae");
  822. give_item(id,"ammo_50ae");
  823. give_item(id,"ammo_50ae");
  824. give_item(id,"ammo_50ae");
  825. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  826. give_item(id, "weapon_flashbang");
  827. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  828. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3);
  829. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
  830. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 2)
  831. ColorChat(id, GREEN, "^x04[^x03HG - Fegyvermenü^x04] - Kaptál egy^x03 MAC10 ^x04fegyvercsomagot!");
  832. }
  833. }
  834.  
  835. return PLUGIN_HANDLED;
  836.  
  837. }
  838. stock ham_give_weapon(id,weapon[])
  839. {
  840. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  841.  
  842. new wEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,weapon));
  843. if(!pev_valid(wEnt)) return 0;
  844.  
  845. set_pev(wEnt,pev_spawnflags,SF_NORESPAWN);
  846. dllfunc(DLLFunc_Spawn,wEnt);
  847.  
  848. if(!ExecuteHamB(Ham_AddPlayerItem,id,wEnt))
  849. {
  850. if(pev_valid(wEnt)) set_pev(wEnt,pev_flags,pev(wEnt,pev_flags) | FL_KILLME);
  851. return 0;
  852. }
  853. ExecuteHamB(Ham_Item_AttachToPlayer,wEnt,id)
  854. return 1;
  855. }
  856. stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
  857. {
  858. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  859.  
  860. new wId = get_weaponid(weapon);
  861. if(!wId) return 0;
  862.  
  863. new wEnt;
  864. while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {}
  865. if(!wEnt) return 0;
  866.  
  867. if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);
  868.  
  869. if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0;
  870. ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);
  871.  
  872. set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));
  873. return 1;
  874. }
  875.  
  876. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  877. {
  878. new count = 1, players[32]
  879. static msg[191]
  880. vformat(msg, 190, input, 3)
  881.  
  882. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  883. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  884. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  885. replace_all(msg, 190, "? "á")
  886. replace_all(msg, 190, "? "é")
  887. replace_all(msg, 190, "? "í")
  888. replace_all(msg, 190, "??"ó")
  889. replace_all(msg, 190, "??"ö")
  890. replace_all(msg, 190, "??"ő")
  891. replace_all(msg, 190, "??"ú")
  892. replace_all(msg, 190, "??"ü")
  893. replace_all(msg, 190, "??"ű")
  894. replace_all(msg, 190, "b, "Á")
  895. replace_all(msg, 190, "?, "É")
  896. replace_all(msg, 190, "?, "Í")
  897. replace_all(msg, 190, "?, "Ó")
  898. replace_all(msg, 190, "?, "Ö")
  899. replace_all(msg, 190, "?, "Ő")
  900. replace_all(msg, 190, "?, "Ú")
  901. replace_all(msg, 190, "?, "Ü")
  902. replace_all(msg, 190, "?, "Ű")
  903.  
  904. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  905. {
  906. for (new i = 0; i < count; i++)
  907. {
  908. if (is_user_connected(players[i]))
  909. {
  910. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  911. write_byte(players[i])
  912. write_string(msg)
  913. message_end()
  914. }
  915. }
  916. }
  917. return PLUGIN_HANDLED
  918. }



beleírni a ebből a fegyver menüből az AWP számlálót (172-178 sor táján)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <dhudmessage>
  6. #include <fun>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "FegyverMenu+Mapszavaztato"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "DeRoiD"
  12.  
  13. new mp[33], puska = 0, ujra, bool:kpkor, mp2, korok, mp3, maxspeed, counterszam, terrorszam
  14. new bool:verseny
  15. new top1, top2, top3
  16. new oles[33]
  17. new maxoles
  18.  
  19. public plugin_init() {
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21. register_clcmd("say /timeleft", "ido")
  22. register_clcmd("say timeleft", "ido")
  23. register_clcmd("say /top", "hud")
  24. register_event("DeathMsg","death","a")
  25. register_clcmd("verseny_inditasa", "verseny_inditasa")
  26. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "inditas", 1)
  27. register_logevent("ujkor", 2, "1=Round_Start")
  28. register_logevent("kornull", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  29. register_logevent("kornull", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  30. register_logevent("korveg", 2, "0=World triggered", "1=Round_End")
  31. ujra = get_cvar_pointer("sv_restart")
  32. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  33. maxspeed = get_cvar_pointer("sv_maxspeed")
  34. lol()
  35. }
  36. public ido(id)
  37. print_color(id, "!g[Információ]!y Még!t %d!y kör van hátra!", 35-korok)
  38. public ujkor(id) {
  39. if(verseny)
  40. return PLUGIN_HANDLED
  41. if(kpkor == false)
  42. {
  43. puska = 0
  44. korok++
  45. if(korok < 35) {
  46. print_color(id, "!g[Információ]!y Játékosok!t %d!y/!g32!y | IP: !t37.221.210.30:27018!y | Kör: !t%d!y/!g35 !y | !twww.fb.com/subb.server", get_playersnum(), korok)
  47. set_dhudmessage(42, 127, 255, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 12.0)
  48. show_dhudmessage(id, "%d kör van hátra!", 35-korok)
  49.  
  50. }
  51. else
  52. {
  53. mp3 = 5
  54. atvalt()
  55. set_pcvar_num(maxspeed, 0)
  56. }
  57. }
  58. return PLUGIN_HANDLED
  59. }
  60. public atvalt()
  61. {
  62. set_hudmessage(42, 127, 255, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 1.1)
  63. show_hudmessage(0, "%d másodperc múlva pálya váltás!", mp3)
  64. if(mp3 > 0)
  65. {
  66. client_cmd(0, "spk buttons/lightswitch2.wav")
  67. mp3--
  68. set_task(1.0, "atvalt")
  69. }
  70. else
  71. {
  72. server_cmd("changelevel ^"de_dust2_snow^"")
  73. }
  74. }
  75. public Event_Change_Weapon(id)
  76. {
  77. new fgy = get_user_weapon(id)
  78. if(kpkor == true && fgy != CSW_DEAGLE)
  79. {
  80. engclient_cmd(id, "weapon_deagle")
  81. }
  82. }
  83. public lol() {
  84. //set_pcvar_num(ujra, 1)
  85. kpkor = true
  86. mp2 = 45
  87. set_task(1.0, "szam")
  88. }
  89. public szam(id) {
  90. client_print(0, print_center, "%d másodpercig bemelegítő kör!", mp2)
  91. if(mp2 > 0)
  92. {
  93. mp2--
  94. set_task(1.0, "szam")
  95. }
  96. else
  97. {
  98. kpkor = false
  99. set_pcvar_num(ujra, 1)
  100. }
  101. }
  102. public korveg()
  103. {
  104. counterszam = 0
  105. terrorszam = 0
  106. puska = 0
  107. }
  108. public kornull()
  109. korok = 0
  110. public inditas(id) {
  111. if(!is_user_alive(id))
  112. return PLUGIN_HANDLED
  113. if(korok < 35) {
  114. if(kpkor == false)
  115. {
  116. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  117. {
  118. strip_user_weapons(id)
  119. give_item(id, "weapon_knife")
  120. give_item(id, "weapon_c4")
  121. }
  122. else
  123. {
  124. strip_user_weapons(id)
  125. give_item(id, "weapon_knife")
  126. }
  127. give_item(id, "item_kevlar")
  128. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  129. give_item(id, "weapon_flashbang")
  130. give_item(id, "weapon_deagle")
  131. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  132. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  133. cs_set_user_defuse(id, 1)
  134. remove_task(id)
  135. mp[id] = 15
  136. fegyvermenu(id)
  137. set_task(1.0, "vissza", id)
  138. cs_set_user_money(id, 0)
  139. }
  140. else
  141. {
  142. strip_user_weapons(id)
  143. cs_set_user_money(id, 0)
  144. give_item(id, "weapon_deagle")
  145. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  146. }
  147. }
  148. return PLUGIN_HANDLED
  149. }
  150. public vissza(id)
  151. {
  152. if(mp[id] > 0)
  153. {
  154. mp[id] -= 1
  155. set_task(1.0,"fegyvermenu", id)
  156. set_task(1.0, "vissza", id)
  157. }
  158. else
  159. {
  160. remove_task(id)
  161. print_color(id, "!g[Információ]!y Sajnos lejárt az idő, nem választottál semmit!")
  162. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  163. }
  164. }
  165. public fegyvermenu(id)
  166. {
  167. new players[32]
  168. get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")
  169. get_players(players,counterszam,"e","CT")
  170. new cim[121], limit[121]
  171. format(cim, charsmax(cim), "\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:.\w Fegyvermenü \r- \y[\wMásodperc: \r%d\y]",mp[id])
  172. if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska <= 3)
  173. format(limit, charsmax(limit), "AWP \dĂ–sszesen %d darab maradt", 4-puska)
  174. else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4 || counterszam < 4 || terrorszam < 4)
  175. format(limit, charsmax(limit), "AWP \d4v4-től van. (%dv%d)", terrorszam, counterszam)
  176. else if(puska >= 4)
  177. format(limit, charsmax(limit), "AWP \dElfogyott")
  178. new menu = menu_create(cim, "fegyvermenu_h" )
  179.  
  180. menu_additem(menu,"Marverick \dM4A1","1",0)
  181. menu_additem(menu,"Alexander Kalasnyikov \dAK47","2",0)
  182. menu_additem(menu,limit,"3",0)
  183. menu_additem(menu,"St. Étienne \dFAMAS","4",0)
  184. menu_additem(menu,"SMG \dMP5 NAVY","5",0)
  185. menu_additem(menu,"Shotgun \dM3","6",0)
  186. menu_additem(menu,"Távcsöves puska \dSCOUT","7",0)
  187. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  188. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  189. menu_display(id, menu, 0)
  190. }
  191. public fegyvermenu_h(id, menu, item)
  192. {
  193. if( item == MENU_EXIT )
  194. {
  195. menu_destroy(menu);
  196. return PLUGIN_HANDLED;
  197. }
  198. new data[9], szName[64];
  199. new access, callback;
  200. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  201. new key = str_to_num(data);
  202.  
  203. switch(key)
  204. {
  205. case 1:{
  206. remove_task(id)
  207. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  208. give_item(id, "weapon_m4a1")
  209. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  210. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t M4A1-t!y választottad!")
  211. }
  212. case 2:{
  213. remove_task(id)
  214. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  215. give_item(id, "weapon_ak47")
  216. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  217. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t AK47-t!y választottad!")
  218. }
  219. case 3:{
  220. new players[32]
  221. get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")
  222. get_players(players,counterszam,"e","CT")
  223. if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska < 4){
  224. remove_task(id)
  225. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  226. puska++
  227. give_item(id, "weapon_awp")
  228. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
  229. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t AWP-t!y választottad!")
  230. }
  231. else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4)
  232. print_color(id, "!g[Információ]!y Az AWP-t csak!t 4v4!y-től tudod használni!")
  233. else if(puska >= 4)
  234. print_color(id, "!g[Információ]!y Sajnálom az!t AWP!y elfogyott!")
  235. }
  236. case 4:{
  237. remove_task(id)
  238. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  239. give_item(id, "weapon_famas")
  240. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  241. print_color(id, "!g[Információ]!y Te a!t FAMAS-t!y választottad!")
  242. }
  243. case 5:{
  244. remove_task(id)
  245. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  246. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  247. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
  248. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t MP5-t!y választottad!")
  249. }
  250. case 6:{
  251. remove_task(id)
  252. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  253. give_item(id, "weapon_m3")
  254. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 50)
  255. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t M3-t!y választottad!")
  256. }
  257. case 7:{
  258. remove_task(id)
  259. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  260. give_item(id, "weapon_scout")
  261. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
  262. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t SCOUT-t!y választottad!")
  263. }
  264. }
  265. menu_destroy(menu)
  266. return PLUGIN_HANDLED
  267. }
  268. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  269. {
  270. new count = 1, players[32]
  271. static msg[191]
  272. vformat(msg, 190, input, 3)
  273.  
  274. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  275. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  276. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  277. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  278. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  279. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  280. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  281. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  282. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  283. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  284. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  285. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  286. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  287. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  288. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  289. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  290. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  291. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  292. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  293. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  294. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  295.  
  296. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  297. {
  298. for (new i = 0; i < count; i++)
  299. {
  300. if (is_user_connected(players[i]))
  301. {
  302. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  303. write_byte(players[i])
  304. write_string(msg)
  305. message_end()
  306. }
  307. }
  308. }
  309. return PLUGIN_HANDLED
  310. }
  311. public death(){
  312. new killer = read_data(1)
  313. new victim = read_data(2)
  314.  
  315. if(killer == victim)
  316. {
  317. return PLUGIN_HANDLED
  318. }
  319.  
  320. oles[killer]++
  321.  
  322. if(oles[killer] >= maxoles && verseny)
  323. {
  324. new kname[32]
  325. get_user_name(killer, kname, charsmax(kname))
  326. set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 6.0, 12.0)
  327. show_dhudmessage(0, "%s nyert!", kname)
  328. }
  329. return PLUGIN_HANDLED
  330. }
  331. public verseny_inditasa(id) {
  332. if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY){
  333. if(!verseny)
  334. {
  335. verseny = true
  336. maxoles = 50
  337. }
  338. }
  339. }
  340. public hud() {
  341. new ps[32], num
  342. get_players(ps, num, "c")
  343.  
  344. SortCustom1D(ps, num, "sort_bestplayer")
  345.  
  346. top1 = ps[0]
  347. top2 = ps[1]
  348. top3 = ps[2]
  349.  
  350. new top1neve[33], top2neve[32], top3neve[32]
  351. get_user_name(top1, top1neve, charsmax(top1neve))
  352. get_user_name(top2, top2neve, charsmax(top2neve))
  353. get_user_name(top3, top3neve, charsmax(top3neve))
  354. for(new i; i < num; i++)
  355. {
  356. if(verseny){
  357. set_dhudmessage(10, 10, 250, 0.03, 0.26, 0, 6.0, 5.0)
  358. show_dhudmessage(i, "1. %s - %d^n2. %s - %d^n3. %s - %d",top1neve, oles[top1], top2neve, oles[top2], top3neve, oles[top3])
  359. }
  360. }
  361. }
  362. public sort_bestplayer(id1, id2)
  363. {
  364. if(oles[id1] > oles[id2])
  365. return -1;
  366. else if(oles[id1] < oles[id2])
  367. return 1;
  368.  
  369. return 0;
  370. }

  +++jahh megy plusz valaki megnézné mért lehet körönként többször a paranccsal használni a menüt?? (pedig körönként 1x szeretném)
+++
Aki legalább megcsinálja nekem megy a zöld:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 43 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole