hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 21:16



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 465 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 465 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: lada
HozzászólásElküldve: 2015.04.22. 18:06 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Sziasztok, van egy ládás plugint ami ölésre megy és azt szeretném kérndezni hogy áttudjátok-e alakitani, hogy mennyi idönként adjon ládát vagy esetleg hogy hol kell beállitani
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. public plugin_init() {
  3. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  4. register_clcmd("say /lada", "kesmenu")
  5. register_clcmd("say_team /lada", "kesmenu")
  6. register_clcmd("lada", "ladas")
  7. register_clcmd("say","handlesay")
  8. register_clcmd("say_team","handlesay")
  9. vault = nvault_open("Relive_rangk_kesek")
  10. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  11. register_event("DeathMsg","death","a")
  12. register_touch("BonusDoboz", "player", "touchdoboz")
  13. register_touch("BonusKulcs", "player", "touchkulcs")
  14. }
  15. public ladas(id){
  16. lada[id]++
  17. kulcs[id]++
  18. oles[id]++
  19. ColorChat(id, RED, "\rExeWaRRiorS \w|\yPaintball\w| ^1Sikeresen Hozzáadva ^1+1 ^4Láda^1,^1+1 ^4Kulcs^4,^1+1 ^4Ölés.")
  20. }
  21.  
  22. public plugin_precache() {
  23. precache_model(doboz_model)
  24. precache_model(kulcs_model)
  25. }
  26. public death(){
  27. if(read_data(1) == read_data(2))
  28. return PLUGIN_HANDLED
  29.  
  30. new victim = read_data(2)
  31.  
  32. switch(random_num(1,2)) {
  33. case 1: { //lada
  34. static origin[3]
  35. pev(victim, pev_origin, origin)
  36.  
  37. new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
  38. origin[2] -= 36
  39. engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, origin)
  40.  
  41. if(!pev_valid(ent))
  42. {
  43. return PLUGIN_HANDLED
  44. }
  45.  
  46. set_pev(ent, pev_classname, "BonusDoboz" )
  47. engfunc(EngFunc_SetModel, ent, doboz_model)
  48. dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)
  49. set_pev(ent, pev_solid, SOLID_BBOX)
  50. set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE)
  51. engfunc(EngFunc_SetSize, ent, MEDKIT_MINSZ, MEDKIT_MAXSZ)
  52. engfunc(EngFunc_DropToFloor, ent)
  53. message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
  54. write_coord(origin[0])
  55. write_coord(origin[1])
  56. write_coord(origin[2]+60)
  57. message_end()
  58. }
  59. case 2: { //kulcs
  60. static origin[3]
  61. pev(victim, pev_origin, origin)
  62.  
  63. new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
  64. origin[2] -= 36
  65. engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, origin)
  66.  
  67. if(!pev_valid(ent))
  68. {
  69. return PLUGIN_HANDLED
  70. }
  71.  
  72. set_pev(ent, pev_classname, "BonusKulcs" )
  73. engfunc(EngFunc_SetModel, ent, kulcs_model)
  74. dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)
  75. set_pev(ent, pev_solid, SOLID_BBOX)
  76. set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE)
  77. engfunc(EngFunc_SetSize, ent, MEDKIT_MINSZ, MEDKIT_MAXSZ)
  78. engfunc(EngFunc_DropToFloor, ent)
  79. message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
  80. write_coord(origin[0])
  81. write_coord(origin[1])
  82. write_coord(origin[2]+60)
  83. message_end()
  84. }
  85. }
  86.  
  87. return PLUGIN_HANDLED
  88. }
  89.  
  90. public touchdoboz(ent, toucher) {
  91. if (!is_user_alive(toucher) || !pev_valid(ent))
  92. return FMRES_IGNORED
  93.  
  94. new classname[32]
  95. pev(ent, pev_classname, classname, 31)
  96. if (!equal(classname, "BonusDoboz"))
  97. return FMRES_IGNORED
  98.  
  99. set_pev(ent, pev_effects, EF_NODRAW)
  100. set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT)
  101. lada[toucher]++
  102. remove_ent(ent)
  103. return FMRES_IGNORED
  104.  
  105. }
  106.  
  107. public touchkulcs(ent, toucher) {
  108. if (!is_user_alive(toucher) || !pev_valid(ent))
  109. return FMRES_IGNORED
  110.  
  111. new classname[32]
  112. pev(ent, pev_classname, classname, 31)
  113. if (!equal(classname, "BonusKulcs"))
  114. return FMRES_IGNORED
  115.  
  116. set_pev(ent, pev_effects, EF_NODRAW)
  117. set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT)
  118. kulcs[toucher]++
  119. remove_ent(ent)
  120. return FMRES_IGNORED
  121.  
  122. }
  123.  
  124. public kesmenu(id) {
  125. new cim[121]
  126. format(cim, charsmax(cim), "\rExeWaRRiorS \w|\yPaintball\w| \wOleseid:\r%d \y^n\yLadaid: \r%d \w| \yKulcsaid: \r%d", oles[id], lada[id], kulcs[id])
  127. new menu = menu_create(cim, "kesmenu_hl" )
  128.  
  129. menu_additem(menu,"\wLadak","3",0)
  130. menu_display(id,menu,0)
  131. }
  132. public kesmenu_hl(id, menu, item)
  133. {
  134. if( item == MENU_EXIT )
  135. {
  136. menu_destroy(menu);
  137. return PLUGIN_HANDLED;
  138. }
  139. new data[9], szName[64];
  140. new access, callback;
  141. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  142. new key = str_to_num(data);
  143.  
  144. switch(key)
  145. {
  146. case 3: {
  147. ladikok(id)
  148. }
  149. }
  150. menu_destroy(menu);
  151. return PLUGIN_HANDLED;
  152. }
  153. public hus(id){
  154. new cim[121]
  155. format(cim, charsmax(cim), "\rExeWaRRiorS \w|\yPaintball\w| \wOleseid:\r%d \y^n\yLadaid:\r%d \w| \yKulcsaid:\r%d", oles[id], lada[id], kulcs[id])
  156. new menu = menu_create(cim, "handler" )
  157.  
  158. menu_additem(menu,"\\rHusveti \\ykes [60 lada]^n^n^n \\rKellemes \\yOlest!","1",0)
  159. menu_display(id,menu,0)
  160. }
  161. public handler(id, menu, item)
  162. {
  163. if( item == MENU_EXIT )
  164. {
  165. menu_destroy(menu);
  166. return PLUGIN_HANDLED;
  167. }
  168. new data[9], szName[64];
  169. new access, callback;
  170. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  171. new key = str_to_num(data);
  172.  
  173. switch(key)
  174. {
  175. case 1:{
  176. if(lada[id] >= 60)
  177. {
  178. lada[id] -= 60
  179. kesek[id] = -2
  180. ColorChat(id, RED, "^4[eXe] » ^x01Sikeres valasztas.")
  181. }
  182. else {
  183. ColorChat(id, RED, "^1Nincs eleg ^4ladad!")
  184. }
  185. }
  186. }
  187. return PLUGIN_HANDLED
  188. }
  189. public ladikok(id){
  190. new cim[121]
  191. format(cim, charsmax(cim), "\rExeWaRRiorS \wOleseid:\r%d \y^n\yLadaid:\r%d \w| \yKulcsaid:\r%d", oles[id], lada[id], kulcs[id])
  192. new menu = menu_create(cim, "lada_nyitas" )
  193.  
  194. menu_additem(menu,"\wLadanyitas^nKell hozza \y[\w1 kulcs,1 lada\y]","1",0)
  195.  
  196. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  197.  
  198. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  199. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  200. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Kovetkezo");
  201. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  202.  
  203. menu_display(id, menu, 0)
  204. }
  205.  
  206. public lada_nyitas(id, menu, item){
  207.  
  208. if( item == MENU_EXIT )
  209. {
  210. menu_destroy(menu);
  211. return PLUGIN_HANDLED;
  212. }
  213. new data[6], szName[64];
  214. new access, callback;
  215. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  216.  
  217. switch(random_num(1,8)) {
  218. case 1:
  219. {
  220. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  221. {
  222. ColorChat(id, RED, "^4Lada ^1ures volt!")
  223. lada[id] -= 1
  224. kulcs[id] -= 1
  225. ladikok(id)
  226. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: lada
HozzászólásElküldve: 2015.04.22. 18:08 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
Próba Szerencse :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. /*Include-k*/
  4. #include <amxmodx>
  5. #include <amxmisc>
  6. #include <fun>
  7. #include <cstrike>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. new lada[33]
  11. new oles[33]
  12.  
  13.  
  14. /*Definek-k*/
  15. #define PLUGIN "ajandek"
  16.  
  17. #define VERSION "1.0"
  18.  
  19. #define AUTHOR "RsN & DecToR"
  20.  
  21. #define HAROMEZER 3000
  22.  
  23. #define OTEZER 5000
  24.  
  25. #define TIZEZER 10000
  26. #define TIZENOTEZER 15000
  27. #define HUSZEZER 20000
  28.  
  29.  
  30. public plugin_init()
  31. {
  32. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  33. register_event("DeathMsg","death","a")
  34. }
  35. public client_disconnect(id)
  36. {
  37. if(task_exists(id))
  38. remove_task(id)
  39. }
  40. public haromperc(id)
  41. {
  42. if(lada[id] >= 500)
  43. client_print(id, print_chat, "[Ajandek] Kaptal %d lada-t, mert a szerveren voltal 3 percet.", HAROMEZER)
  44. }
  45.  
  46. public otperc(id)
  47. {
  48. if(lada[id] >= 500)
  49. client_print(id, print_chat, "[Ajandek] Kaptal %d lada-t, mert a szerveren voltal 5 percet.", OTEZER)
  50. }
  51.  
  52. public tizperc(id)
  53. {
  54. if(lada[id] >= 500)
  55. client_print(id, print_chat, "[Ajandek] Kaptal %d lada-t, mert a szerveren voltal 10 percet.", TIZEZER)
  56. }
  57. public tizenotperc(id)
  58. {
  59. if(lada[id] >= 300)
  60. client_print(id, print_chat, "[Ajandek] Kaptal %d lada-t, mert a szerveren voltal 15 percet.", TIZENOTEZER)
  61. }
  62. public huszperc(id)
  63. {
  64. if(lada[id] >= 500)
  65. client_print(id, print_chat, "[Ajandek] Kaptal %d lada-t, mert a szerveren voltal 20 percet.", HUSZEZER)
  66. }

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: lada
HozzászólásElküldve: 2015.04.22. 18:11 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
es hogy tudom valtoztatni? Pl ha azt akarom hogy minden olesre dobjon ladat meg kulcsot

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: lada
HozzászólásElküldve: 2015.04.22. 18:21 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
bbshop írta:
es hogy tudom valtoztatni? Pl ha azt akarom hogy minden olesre dobjon ladat meg kulcsot

hát az már más tészta :S arra gondolsz hogy modelleket adjon v mi? :D xd

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: lada
HozzászólásElküldve: 2015.04.22. 18:23 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
leirtam a plugin egy részét... azt akarom tudni hogy szabályzom hogy mennyi idöközönként adjon ládát meg kulcsot

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 96 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole