hlmod.hu
https://hlmod.hu/

kés menü
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=20550
Oldal: 1 / 1

Szerző:  krisztian2 [ 2015.05.02. 21:48 ]
Hozzászólás témája:  kés menü

Kiválasztom a menüböl a kést és nem hozza be a kést xd mi a baja?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <nvault>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
 
new const v_gravkes[] = "models/drascen/v_gravkes.mdl"
new const v_sebzokes[] = "models/drascen/v_sebzokes.mdl"
new const v_gyorskes[] = "models/drascen/v_gyorskes.mdl"
 
new skin[33]
 
public plugin_init()
 
{
 
register_clcmd( "drmenu","gyokermenu");
register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
 
}
public client_authorized(id)
{
client_cmd(id, "bind ^"F3^" ^"drmenu^"")
}
 
public plugin_precache()
{
precache_model(v_gravkes)
precache_model(v_sebzokes)
precache_model(v_gyorskes)
}
public gyokermenu(id)
 
{
 
new menu = menu_create("\\r.ascen* \\yFőmenü", "menu_handler")
 
 
 
menu_additem(menu, "\\wKés \\rCuccok", "1", 0);
 
menu_additem(menu, "\\rUsp \\rRendszer [Folyamatban]", "2", 0);
 
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
 
menu_display(id, menu, 0);
 
}
 
public kesekid(id)
{
new kesek = get_user_weapon(id)
 
if(skin[id] == 0 && kesek == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_gravkes)
if(skin[id] == 1 && kesek == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_sebzokes)
if(skin[id] == 2 && kesek == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_gyorskes)
}
 
public kesek(id)
{
new fegyver = get_user_weapon(id)
 
if(fegyver != CSW_KNIFE || skin[id] < 2)
return PLUGIN_CONTINUE
else if(skin[id] == 2)
set_user_maxspeed(id, 350.0)
 
if(fegyver != CSW_KNIFE || skin[id] < 0)
return PLUGIN_CONTINUE
else if(skin[id] == 0)
set_user_gravity(id, 400.0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
 
{
 
if( item == MENU_EXIT )
 
{
 
menu_destroy(menu);
 
return PLUGIN_HANDLED;
 
}
 
 
 
new data[6], szName[64];
 
new access, callback;
 
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
 
 
 
new key = str_to_num(data);
 
 
 
switch(key)
 
{
 
case 1:
 
{
kesmenu(id)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
 
case 2:
 
{
 
give_item(id, "weapon_m4a1")
}
}
 
menu_destroy(menu);
 
return PLUGIN_HANDLED;
 
SubMenu(id)
 
}
 
 
 
 
 
 
public kesmenu(id)
{
new menu = menu_create("\\rKés menü:", "kesmenu_handle")
menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\y-\\rKés \\d[1]", "1", 0)
menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\y-\\rKés \\d[2]", "2", 0)
menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\y-\\rKés \\d[3]", "3", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
 
menu_display(id, menu, 0)
}
public kesmenu_handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
 
new data[6], szName[64]
new access, callback
 
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback)
 
new key = str_to_num(data)
 
switch(key)
{
case 1:
{
skin[id] = 0
ColorChat(id, RED, "^4.ascen* »^x03Te a gravitációs kést választottad!")
}
 
case 2:
{
skin[id] = 1
ColorChat(id, RED, "^4.ascen* »^x03Te a Sebző kést választottad!")
}
case 3:
{
skin[id] = 2
ColorChat(id, RED, "^4.ascen* »^x03Te a gyors kést választottad!")
}
}
 
 
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
 
SubMenu(id)
 
{
 
//Itt egy új menüt készítünk, fontos hogy a handlernek más nevet adjunk!!!!
 
new menu = menu_create("\\rValasz az almenubol:", "submenu_handler")
 
 
 
menu_additem(menu, "\\wMenupont \\y+ \\rHe Gránát", "1", 0);
 
menu_additem(menu, "\\wMenupont \\y+ \\rFüst gránát", "2", 0);
 
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
 
menu_display(id, menu, 0);
 
}
 
public submenu_handler(id, menu, item)
 
{
 
if( item == MENU_EXIT )
 
{
 
menu_destroy(menu);
 
 
 
//Leellenőrizzük hogy a játékos csatlakozva van e!
 
if( is_user_connected(id) )
 
//Elküldjük nekik az AwesomeMenu függvényt! Tehát megnyitódik neki az első menü!
 
gyokermenu(id);
 
 
 
return PLUGIN_HANDLED;
 
}
 
 
 
new data[6], szName[64];
 
new access, callback;
 
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
 
 
 
new key = str_to_num(data);
 
 
 
switch(key)
 
{
 
case 1:
 
{
 
client_print(id, print_chat, "Ez az egyes menupont! + kaptál he gránátot!");
give_item(id, "weapon_hegrenade")
 
}
 
case 2:
 
{
 
client_print(id, print_chat, "Ez a kettes menupont! + kaptál füst gránátot!");
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
 
}
 
}
 
 
 
menu_destroy(menu);
 
 
 
//Ez után megint megnyitjuk neki az első menüt!
 
gyokermenu(id);
 
 
 
return PLUGIN_HANDLED;
 
}
 

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/