hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 06:35



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 451 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 450 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü(javítás)
HozzászólásElküldve: 2015.05.03. 17:15 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.12.29. 15:12
Hozzászólások: 143
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Ezt valaki javítaná?
Mikor át lépek a következő oldalra vissza dob az előzőre
Előre is köszi :D
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT,gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  22. }
  23.  
  24. public logevent_end()
  25. {
  26. gWPCT = 0;
  27. gWPTE = 0;
  28.  
  29. new players[32], pnum
  30. get_players(players, pnum)
  31. for(new i=0; i<pnum; i++)
  32. {
  33. already[i] = false;
  34. }
  35. }
  36.  
  37. public playerspawn(id)
  38. {
  39. g_showsec[id] = 60;
  40. already[id] = false;
  41. fegyvermenu(id);
  42. }
  43.  
  44. public fegyvermenu(id)
  45. {
  46. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  47.  
  48. cs_set_user_money(id, 0);
  49. new string[200];
  50.  
  51. if(g_showsec[id] <= 60)
  52. {
  53. if(g_showsec[id] != 0)
  54. {
  55. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  56. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  57. g_showsec[id]--;
  58. }
  59. else
  60. {
  61. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  62. return PLUGIN_HANDLED;
  63. }
  64. }
  65.  
  66. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  67. {
  68.  
  69. strip_user_weapons(id);
  70. format(string, charsmax(string), "\r.:[$]\wP!L3\y[R]:. \w|\y#Only Dust2#\w|^n\yFegyverMenü^n\d[\r%d \ymp\d], :", g_showsec[id]);
  71. new menu = menu_create(string, "handler")
  72. menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
  73. menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
  74. menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag\d]\d [\rElső 4 Embernek!\d]", "3", 0);
  75. menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
  76. menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
  77. menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
  78. menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
  79. menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
  80. menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d] \d[\rXM1014\d]", "9", 0);
  81. menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d] \d[\rM3\d]", "10", 0);
  82. menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag]", "11", 0);
  83. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább: \r9\y-es gomb!")
  84. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás")
  85. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Előző oldal: \r8\y-as gomb!")
  86. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 7);
  87. menu_display(id,menu,0)
  88. }
  89. else
  90. {
  91. format(string, charsmax(string), "\r.:[$]\wP!L3\y[R]:. \w|\y#Only Dust2#\w|^n\yFegyverMenü^n\d[\r%d \ymp\d], :", g_showsec[id]);
  92. new menu = menu_create(string, "handler")
  93. menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
  94. menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
  95. menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag\d]\d [\rElső 4 Embernek!\d]", "3", 0);
  96. menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
  97. menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
  98. menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
  99. menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
  100. menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
  101. menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d] \d[\rXM1014\d]", "9", 0);
  102. menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d] \d[\rM3\d]", "10", 0);
  103. menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag]", "11", 0);
  104. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább: \r9\y-es gomb!")
  105. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás")
  106. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Előző oldal: \r8\y-as gomb!")
  107. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 7);
  108. menu_display(id,menu,0)
  109. }
  110.  
  111. return PLUGIN_HANDLED;
  112. }
  113.  
  114. public handler(id, menu, item)
  115. {
  116. if( item == MENU_EXIT )
  117. {
  118. menu_destroy(menu);
  119. return PLUGIN_HANDLED;
  120. }
  121. already[id] = true;
  122. new data[6], szName[64];
  123. new access, callback;
  124. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  125. new key = str_to_num(data);
  126. switch(key)
  127. {
  128.  
  129. case 1:
  130. {
  131.  
  132. give_player_grenades(id);
  133. give_item(id, "weapon_knife");
  134. give_item(id, "weapon_deagle");
  135. give_item(id, "ammo_50ae");
  136. give_item(id, "ammo_50ae");
  137. give_item(id, "ammo_50ae");
  138. give_item(id, "weapon_m4a1");
  139. give_item(id, "ammo_556nato");
  140. give_item(id, "ammo_556nato");
  141. give_item(id, "ammo_556nato");
  142. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3M4A1 Csomagot^1!");
  143. }
  144. case 2:
  145. {
  146.  
  147. give_player_grenades(id);
  148. give_item(id, "weapon_knife");
  149. give_item(id, "weapon_deagle");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_50ae");
  153. give_item(id, "weapon_ak47");
  154. give_item(id, "ammo_762nato");
  155. give_item(id, "ammo_762nato");
  156. give_item(id, "ammo_762nato");
  157. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AK47 Csomagot^1!");
  158. }
  159. case 3:
  160. {
  161. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  162. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  163. {
  164. if(gWPCT < 4)
  165. {
  166. give_player_grenades(id);
  167. give_item(id, "weapon_knife");
  168. give_item(id, "weapon_awp");
  169. give_item(id, "weapon_deagle");
  170. give_item(id, "ammo_50ae");
  171. give_item(id, "ammo_50ae");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_338magnum");
  174. give_item(id, "ammo_338magnum");
  175. give_item(id, "ammo_338magnum");
  176. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AWP Csomagot^1!");
  177. gWPCT++
  178. }
  179. else
  180. {
  181. set_hudmessage(42, 255, 212, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  182. show_hudmessage(id, "Már elfogyott az AWP!");
  183. fegyvermenu(id);
  184. }
  185. }
  186. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  187. {
  188. if(gWPTE < 4)
  189. {
  190.  
  191. give_player_grenades(id);
  192. give_item(id, "weapon_knife");
  193. give_item(id, "weapon_awp");
  194. give_item(id, "weapon_deagle");
  195. give_item(id, "ammo_50ae");
  196. give_item(id, "ammo_50ae");
  197. give_item(id, "ammo_50ae");
  198. give_item(id, "ammo_338magnum");
  199. give_item(id, "ammo_338magnum");
  200. give_item(id, "ammo_338magnum");
  201. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AWP Csomagot^1!");
  202. gWPTE++
  203. }
  204. else
  205. {
  206. set_hudmessage(42, 255, 212, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  207. show_hudmessage(id, "Már elfogyott az AWP!");
  208. fegyvermenu(id);
  209. }
  210. }
  211.  
  212. }
  213. case 4:
  214. {
  215.  
  216. give_player_grenades(id);
  217. give_item(id, "weapon_knife");
  218. give_item(id, "weapon_deagle");
  219. give_item(id, "ammo_50ae");
  220. give_item(id, "ammo_50ae");
  221. give_item(id, "ammo_50ae");
  222. give_item(id, "weapon_m249");
  223. give_item(id, "ammo_556natobox");
  224. give_item(id, "ammo_556natobox");
  225. give_item(id, "ammo_556natobox");
  226. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3Machinegun Csomagot^1!");
  227. }
  228. case 5:
  229. {
  230.  
  231. give_player_grenades(id);
  232. give_item(id, "weapon_knife");
  233. give_item(id, "weapon_deagle");
  234. give_item(id, "ammo_50ae");
  235. give_item(id, "ammo_50ae");
  236. give_item(id, "ammo_50ae")
  237. give_item(id, "weapon_aug");
  238. give_item(id, "ammo_556nato");
  239. give_item(id, "ammo_556nato");
  240. give_item(id, "ammo_556nato");
  241. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AUG Csomagot^1!");
  242. }
  243. case 6:
  244. {
  245.  
  246. give_player_grenades(id);
  247. give_item(id, "weapon_knife");
  248. give_item(id, "weapon_deagle");
  249. give_item(id, "ammo_50ae");
  250. give_item(id, "ammo_50ae");
  251. give_item(id, "ammo_50ae")
  252. give_item(id, "weapon_famas");
  253. give_item(id, "ammo_556nato");
  254. give_item(id, "ammo_556nato");
  255. give_item(id, "ammo_556nato");
  256. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3Famas Csomagot^1!");
  257. }
  258. case 7:
  259. {
  260.  
  261. give_player_grenades(id);
  262. give_item(id, "weapon_knife");
  263. give_item(id, "weapon_deagle");
  264. give_item(id, "ammo_50ae");
  265. give_item(id, "ammo_50ae");
  266. give_item(id, "ammo_50ae")
  267. give_item(id, "weapon_galil");
  268. give_item(id, "ammo_556nato");
  269. give_item(id, "ammo_556nato");
  270. give_item(id, "ammo_556nato");
  271. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3Galil Csomagot^1!");
  272. }
  273. case 8:
  274. {
  275.  
  276. give_player_grenades(id);
  277. give_item(id, "weapon_knife");
  278. give_item(id, "weapon_deagle");
  279. give_item(id, "ammo_50ae");
  280. give_item(id, "ammo_50ae");
  281. give_item(id, "ammo_50ae")
  282. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  283. give_item(id, "ammo_9mm");
  284. give_item(id, "ammo_9mm");
  285. give_item(id, "ammo_9mm");
  286. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3SMG Csomagot^1!");
  287. }
  288. case 9:
  289. {
  290.  
  291. give_player_grenades(id);
  292. give_item(id, "weapon_knife");
  293. give_item(id, "weapon_deagle");
  294. give_item(id, "ammo_50ae");
  295. give_item(id, "ammo_50ae");
  296. give_item(id, "ammo_50ae")
  297. give_item(id, "weapon_xm1014");
  298. give_item(id, "ammo_buckshot");
  299. give_item(id, "ammo_buckshot");
  300. give_item(id, "ammo_buckshot");
  301. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3Autoshotgun Csomagot^1!");
  302. }
  303. case 10:
  304. {
  305.  
  306. give_player_grenades(id);
  307. give_item(id, "weapon_knife");
  308. give_item(id, "weapon_deagle");
  309. give_item(id, "ammo_50ae");
  310. give_item(id, "ammo_50ae");
  311. give_item(id, "ammo_50ae")
  312. give_item(id, "weapon_m3");
  313. give_item(id, "ammo_buckshot");
  314. give_item(id, "ammo_buckshot");
  315. give_item(id, "ammo_buckshot");
  316. ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3Shotgun Csomagot^1!");
  317. }
  318. case 11:
  319. {
  320.  
  321. give_player_grenades(id);
  322. give_item(id, "weapon_knife");
  323. give_item(id, "weapon_deagle");
  324. give_item(id, "ammo_50ae");
  325. give_item(id, "ammo_50ae");
  326. give_item(id, "ammo_50ae")
  327. give_item(id, "weapon_scout");
  328. give_item(id, "ammo_762nato");
  329. give_item(id, "ammo_762nato");
  330. give_item(id, "ammo_762nato");
  331. ColorChat(id, BLUE, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3Scout Csomagot^1!");
  332. }
  333. }
  334. return PLUGIN_HANDLED;
  335. }
  336.  
  337. stock give_player_grenades(index)
  338. {
  339. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  340. give_item(index, "weapon_flashbang");
  341. give_item(index, "weapon_flashbang");
  342. give_item(index, "item_thighpack");
  343. give_item(index, "item_assaultsuit");
  344. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü(javítás)
HozzászólásElküldve: 2015.05.03. 18:00 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.04.27. 23:02
Hozzászólások: 34
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
ha akarod akkor irj skypen : boris.bajin1
es segitek vagy adok egy sajat fegyvermenu-t


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü(javítás)
HozzászólásElküldve: 2015.05.03. 18:28 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Ezt csak úgy lehet javítani, ha kiveszed a visszaszámlálót.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 105 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole