hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 09:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 319 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 317 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Szint-fegyverskin
HozzászólásElküldve: 2015.05.03. 18:18 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.02.28. 12:48
Hozzászólások: 51
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Sziasztok. Miért van az hogy fegyverskinek helyére kés skinre teszi be a fegyverskint ?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <vault>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fvault>
  7.  
  8. #pragma tabsize 0
  9.  
  10. #define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
  11.  
  12. new knife_model[33];
  13.  
  14. new const g_VAULTNAME[] = "EVO-Team";
  15. new const VERSION[] = "2.2"
  16. new const AUTHOR[] = "Asafmazon."
  17.  
  18.  
  19. new iLevel[33];
  20. new iXp[33];
  21.  
  22. new knife_on;
  23.  
  24. new MaxLevel;
  25. new StartedLevel;
  26.  
  27. new cvar_KillXp;
  28. new cvar_HsXp;
  29. new cvar_KnifeXp;
  30.  
  31. new Forward_spawn;
  32. new Forward_levelup;
  33. new ForwardReturn;
  34.  
  35. new const g_KnifeNames[][32] =
  36. {
  37. "Alap Csomag",
  38. "Graffity MP5",
  39. "Pulse Famas",
  40. "Crysis Famas",
  41. "Cerberus Galil",
  42. "Golden Galil",
  43. "RedLine AWP",
  44. "Asiimov AWP",
  45. "Blaze Deagle",
  46. "Asiimov Deagle",
  47. "RedLine AK47",
  48. "Vulcan AK47",
  49. "M4A4 Asiimov",
  50. "M4A4 Burn"
  51. };
  52.  
  53. new const g_KnifevModels[][256] =
  54. {
  55. "models/v_knife.mdl",
  56. "models/weapon/v_graffitymp5.mdl",
  57. "models/weapon/v_pulsefamas.mdl",
  58. "models/weapon/v_crysisfamas.mdl",
  59. "models/weapon/v_cerberusgalil.mdl",
  60. "models/weapon/v_goldengalil.mdl",
  61. "models/weapon/v_redlineawp.mdl",
  62. "models/weapon/v_asiimovawp.mdl",
  63. "models/weapon/v_blazedeagle.mdl",
  64. "models/weapon/v_asiimovdeagle.mdl",
  65. "models/weapon/v_redlineak47.mdl",
  66. "models/weapon/v_vulcanak47.mdl",
  67. "models/weapon/v_m4a4asiimov.mdl",
  68. "models/weapon/v_m4a4burn.mdl"
  69. }
  70.  
  71. native register_maxlevels( maxlevel = 99, started_xp_level = 100 );
  72. native get_user_level( index );
  73. native get_user_xp( index );
  74.  
  75. public plugin_init() {
  76.  
  77. register_plugin(g_VAULTNAME, VERSION, AUTHOR);
  78. register_cvar("knife_skins", VERSION, FCVAR_SERVER); // Find Servers on Game-Monitor
  79. set_cvar_string("knife_skins", VERSION); // Find Servers on Game-Monitor
  80.  
  81. // register max levels 13 is the top level, 100 is the started level xp.
  82. register_maxlevels( 13, 100 );
  83.  
  84. //Admin commands
  85.  
  86. register_concmd("knife_givexp" ,"givexp",ADMIN_RCON,"Add xp to a player")
  87. register_concmd("knife_takexp", "takexp",ADMIN_RCON,"Remove xp from a player")
  88.  
  89. //Clcmd's
  90.  
  91. knife_on = register_cvar( "knife_skins", "1" );
  92.  
  93. register_clcmd("say","HandleSay");
  94. register_clcmd("say_team","HandleSay")
  95. register_clcmd("say /menu", "KnifeSkinsMenu");
  96. register_clcmd("say /level", "PlayerLevelsMenu");
  97.  
  98. //Event's
  99.  
  100. register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
  101. register_event( "DeathMsg", "EventDeathMsg", "a" );
  102.  
  103. //Cvar's
  104.  
  105. cvar_KillXp = register_cvar( "kill_xp", "2" );
  106. cvar_HsXp = register_cvar( "hs_xp", "5" );
  107. cvar_KnifeXp = register_cvar( "knife_xp", "3" );
  108.  
  109. //Ham's
  110.  
  111. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "FwdPlayerSpawn", 1 );
  112. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
  113.  
  114. //Forward's
  115.  
  116. Forward_levelup = CreateMultiForward( "forward_client_levelup", ET_IGNORE, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL );
  117. Forward_spawn = CreateMultiForward( "forward_client_spawn", ET_IGNORE, FP_CELL , FP_CELL, FP_CELL );
  118.  
  119. set_task(15.0, "Knifemessage", 0, _, _, "b")
  120. set_task(35.0, "Levelmessage", 0, _, _, "b")
  121. }
  122.  
  123. public plugin_precache() {
  124.  
  125. precache_model("models/weapon/v_graffitymp5.mdl")
  126. precache_model("models/weapon/v_pulsefamas.mdl")
  127. precache_model("models/weapon/v_crysisfamas.mdl")
  128. precache_model("models/weapon/v_cerberusgalil.mdl")
  129. precache_model("models/weapon/v_goldengalil.mdl")
  130. precache_model("models/weapon/v_redlineawp.mdl")
  131. precache_model("models/weapon/v_asiimovawp.mdl")
  132. precache_model("models/weapon/v_blazedeagle.mdl")
  133. precache_model("models/weapon/v_asiimovdeagle.mdl")
  134. precache_model("models/weapon/v_redlineak47.mdl")
  135. precache_model("models/weapon/v_vulcanak47.mdl")
  136. precache_model("models/weapon/v_m4a4asiimov.mdl")
  137. precache_model("models/weapon/v_m4a4burn.mdl")
  138.  
  139. }
  140.  
  141. public plugin_natives( )
  142. {
  143. //Native's
  144.  
  145. register_library( "Knife-Skins" );
  146.  
  147. register_native( "register_maxlevels", "_register_maxlevels" );
  148. register_native( "get_user_level", "_get_user_level" );
  149. register_native( "set_user_level", "_set_user_level" );
  150. register_native( "get_user_xp", "_get_user_xp" );
  151. register_native( "set_user_xp", "_set_user_xp" );
  152. }
  153.  
  154. public _register_maxlevels( plugin, params )
  155. {
  156. if( MaxLevel != 0 && StartedLevel != 0 )
  157. {
  158. return;
  159. }
  160. else
  161. {
  162. MaxLevel = get_param( 1 );
  163. StartedLevel = get_param( 2 );
  164. }
  165. }
  166.  
  167. public _get_user_level( plugin, params )
  168. {
  169. return iLevel[ get_param( 1 ) ];
  170. }
  171.  
  172. public _set_user_level( plugin, params )
  173. {
  174. iLevel[ get_param( 1 ) ] = max( get_param( 2 ), MaxLevel );
  175.  
  176. FlsahLevelUp( get_param( 1 ) );
  177.  
  178. SaveData( get_param( 1 ) );
  179.  
  180. LoadData( get_param( 1 ) );
  181. }
  182.  
  183. public _get_user_xp( plugin, params )
  184. {
  185. return iXp[ get_param( 1 ) ];
  186. }
  187.  
  188. public _set_user_xp( plugin, params )
  189. {
  190. iXp[ get_param( 1 ) ] = get_param( 2 );
  191.  
  192. CheckLevel( get_param( 1 ) );
  193.  
  194. SaveData( get_param( 1 ) );
  195.  
  196. LoadData( get_param( 1 ) );
  197. }
  198.  
  199. public CheckLevel( id )
  200. {
  201. if( iLevel[id] == MaxLevel )
  202. {
  203. return;
  204. }
  205. else
  206. {
  207. new level = iLevel[id] > 0 ? iLevel[id] : 1;
  208.  
  209. new xp = level * StartedLevel;
  210.  
  211. if( iLevel[id] > 0 )
  212. {
  213. xp += ( xp * 4 / 2 );
  214. }
  215.  
  216. while( iXp[id] >= xp )
  217. {
  218. iLevel[id]++;
  219.  
  220. ColorChat(id,"^4Gratulalok!^1 Szintet leptel! Uj szinted^1 : ^3%i^1.", iLevel[id]);
  221. ColorChat(0,"^3%s^1 Szintet lepett.^4 Uj szint:^3 %i^1!",get_player_name(id), iLevel[id]);
  222.  
  223. FlsahLevelUp(id);
  224.  
  225. ExecuteForward( Forward_levelup, ForwardReturn, id, iLevel[id], iXp[id] );
  226.  
  227. SaveData( id );
  228.  
  229. CheckLevel( id );
  230.  
  231. break;
  232. }
  233. }
  234. }
  235.  
  236. public FlsahLevelUp( id )
  237. {
  238. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "ScreenFade" ), { 0, 0, 0}, id );
  239. write_short( 1 << 10 );
  240. write_short( 1 << 10 );
  241. write_short( 0 );
  242. write_byte( 0 );
  243. write_byte( 255 );
  244. write_byte( 215 );
  245. write_byte( 100 );
  246. message_end( );
  247. }
  248.  
  249.  
  250. public HandleSay(id){
  251.  
  252. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  253. {
  254. ColorChat(id, "fb.com/evoteam");
  255. return PLUGIN_HANDLED;
  256. }
  257.  
  258. new iMsg[200], iArgs[4][60];
  259. new level = iLevel[id] > 0 ? iLevel[id] : 1;
  260.  
  261. new xp = level * StartedLevel;
  262.  
  263. if( iLevel[id] > 0 )
  264. {
  265. xp += ( xp * 4 / 2 );
  266. }
  267.  
  268. read_argv(1,iMsg ,sizeof iMsg - 1);
  269. parse(iMsg,iArgs[0],charsmax(iArgs[]),iArgs[1],charsmax(iArgs[]),iArgs[2],charsmax(iArgs[]),iArgs[3],charsmax(iArgs[]));
  270.  
  271. if (equali(iArgs[0],"/level") || equali(iArgs[0],"/lvl") || equali(iArgs[0],"/xp"))
  272. {
  273. new player = cmd_target(id,iArgs[1],CMDTARGET_NO_BOTS);
  274.  
  275. if (!player)
  276. {
  277. ColorChat( id, "A te^4 szinted^1 jelenleg:^3 %i^4 |^1 A te^4 XP-d^1 jelenleg:^3 %i^1/^3%i^1.", iLevel[id], iXp[id], xp );
  278. }
  279. }
  280.  
  281. return 0;
  282. }
  283.  
  284. public EventDeathMsg(id)
  285. {
  286. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  287. return PLUGIN_HANDLED;
  288.  
  289. new killer = read_data( 1 );
  290. new victim = read_data( 2 );
  291.  
  292. if( killer == victim || ! is_user_connected( killer ) || ! is_user_connected( victim ) )
  293. {
  294. return PLUGIN_HANDLED;
  295. //return;
  296. }
  297.  
  298. new XpAmount = get_pcvar_num( cvar_KillXp );
  299.  
  300. if( read_data( 3 ) )
  301. {
  302. XpAmount += get_pcvar_num( cvar_HsXp );
  303. }
  304.  
  305. static sWeapon[ 26 ];
  306.  
  307. read_data( 4, sWeapon, sizeof( sWeapon ) - 1 );
  308.  
  309.  
  310. if( equal( sWeapon, "knife" ) )
  311. {
  312. XpAmount += get_pcvar_num( cvar_KnifeXp );
  313. }
  314.  
  315. iXp[ killer ] += XpAmount;
  316.  
  317. CheckLevel( killer );
  318.  
  319. SaveData( killer );
  320.  
  321. ColorChat( killer, "Kaptal^3 %i^1 XP-t.", XpAmount );
  322.  
  323. return PLUGIN_HANDLED;
  324. }
  325.  
  326. public FwdPlayerSpawn( id )
  327. {
  328. ExecuteForward( Forward_spawn, ForwardReturn, id, iLevel[id], iXp[id] );
  329. }
  330.  
  331. public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  332. {
  333. if( get_pcvar_num( knife_on ) == 0 )
  334. return HAM_IGNORED;
  335.  
  336. if( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE )
  337. {
  338. SetHamParamFloat(4, damage + knife_model[attacker]);
  339.  
  340. return HAM_HANDLED;
  341. }
  342.  
  343. return HAM_IGNORED;
  344. }
  345.  
  346. public KnifeSkinsMenu(id) {
  347.  
  348. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  349. {
  350. ColorChat(id, "fb.com/groups/evoteamcs1.6");
  351. return PLUGIN_HANDLED;
  352. }
  353.  
  354. new szItem[256], szAlien[50], szEllium[50], szDark[50], szTransparent[50], szGenuine[50], szHunt[50], szShadow[50], szSlaughterer[50], szKatana[50], szAssasins[50],
  355. szLightsaber[50], szWolverine[50], szProton[50];
  356.  
  357. new level = iLevel[id] > 0 ? iLevel[id] : 1;
  358.  
  359. new xp = level * StartedLevel;
  360.  
  361. if( iLevel[id] > 0 )
  362. {
  363. xp += ( xp * 4 / 2 );
  364. }
  365.  
  366. formatex(szItem, charsmax(szItem), "\w[ \r%s \w] \yFegyverek \rv%s^n\ySzint: \r%d \w- \yXP: \r%d\w/\r%d\w.^n\yOldal:\r", g_VAULTNAME, VERSION,iLevel[id],iXp[id], xp);
  367. formatex(szAlien, charsmax(szAlien),"%s", iLevel[id] >= 1 ? "\wGraffity MP5 [\yMEGSZEREZVE\w]" : "\d???? ????? [\rSZINT >1<\d]");
  368. formatex(szEllium, charsmax(szEllium),"%s", iLevel[id] >= 3 ? "\wPulse Famas [\yMEGSZEREZVE\w]" : "\d?????? ?????? [\rSZINT >3<\d]");
  369. formatex(szDark, charsmax(szDark),"%s", iLevel[id] >= 4 ? "\wCrysis Famas [\yMEGSZEREZVE\w]" : "\d???? ?????? [\rSZINT >4<\d]");
  370. formatex(szTransparent, charsmax(szTransparent),"%s", iLevel[id] >= 5 ? "\wCerberus Galil [\yMEGSZEREZVE\w]" : "\d??????????? ????? [\rSZINT >5<\d]");
  371. formatex(szGenuine, charsmax(szGenuine),"%s", iLevel[id] >= 7 ? "\wGolden Galil [\yMEGSZEREZVE\w]" : "\d??????? ?????? [\rSZINT >7<\d]");
  372. formatex(szHunt, charsmax(szHunt),"%s", iLevel[id] >= 8 ? "\wRedLine AWP [\yMEGSZEREZVE\w]" : "\d???? ????? [\rSZINT >8<\d]");
  373. formatex(szShadow, charsmax(szShadow),"%s", iLevel[id] >= 10 ? "\wAsiimov AWP [\yMEGSZEREZVE\w]" : "\d?????? ????? [\rSZINT >10<\d]");
  374. formatex(szSlaughterer, charsmax(szSlaughterer),"%s", iLevel[id] >= 11 ? "\wBlaze Deagle [\yMEGSZEREZVE\w]" : "\d??????????? ??? [\rSZINT >11<\d]");
  375. formatex(szKatana, charsmax(szKatana),"%s", iLevel[id] >= 13 ? "\wAsiimov Deagle [\yMEGSZEREZVE\w]" : "\d?????? ?????? [\rSZINT >13<\d]");
  376. formatex(szAssasins, charsmax(szAssasins),"%s", iLevel[id] >= 14 ? "\wRedLine AK47 [\yMEGSZEREZVE\w]" : "\d???????? ????? [\rSZINT >14<\d]");
  377. formatex(szLightsaber, charsmax(szLightsaber),"%s", iLevel[id] >= 16 ? "\wVulcan AK47 [\yMEGSZEREZVE\w]" : "\d?????????? [\rSZINT >16<\d]");
  378. formatex(szWolverine, charsmax(szWolverine),"%s", iLevel[id] >= 18 ? "\wM4A4 Asiimov [\yMEGSZEREZVE\w]" : "\d?????? ????????? ????? [\rSZINT >18<\d]");
  379. formatex(szProton, charsmax(szProton),"%s", iLevel[id] >= 20 ? "\wM4A4 Burn [\yMEGSZEREZVE\w]" : "\d?????? ??? [\rSZINT >20<\d]");
  380.  
  381. new menu = menu_create( szItem, "KnifeSkinsMenu_Handler" );
  382. menu_additem(menu, "\wAlap Csomag [\yMEGSZEREZVE\w]", "", 0 );
  383. menu_additem(menu, szAlien, "", iLevel[id] >= 1 ? 0 : 1);
  384. menu_additem(menu, szEllium, "", iLevel[id] >= 3 ? 0 : 1);
  385. menu_additem(menu, szDark, "", iLevel[id] >= 4 ? 0 : 1);
  386. menu_additem(menu, szTransparent, "", iLevel[id] >= 5 ? 0 : 1);
  387. menu_additem(menu, szGenuine, "", iLevel[id] >= 7 ? 0 : 1);
  388. menu_additem(menu, szHunt, "", iLevel[id] >= 8 ? 0 : 1);
  389. menu_additem(menu, szShadow, "", iLevel[id] >= 10 ? 0 : 1);
  390. menu_additem(menu, szSlaughterer, "", iLevel[id] >= 11 ? 0 : 1);
  391. menu_additem(menu, szKatana, "", iLevel[id] >= 13 ? 0 : 1);
  392. menu_additem(menu, szAssasins, "", iLevel[id] >= 14 ? 0 : 1);
  393. menu_additem(menu, szLightsaber, "", iLevel[id] >= 16 ? 0 : 1);
  394. menu_additem(menu, szWolverine, "", iLevel[id] >= 18 ? 0 : 1);
  395. menu_additem(menu, szProton, "", iLevel[id] >= 20 ? 0 : 1);
  396.  
  397. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  398. menu_display(id, menu, 0 );
  399.  
  400. return PLUGIN_HANDLED;
  401. }
  402.  
  403. public KnifeSkinsMenu_Handler(id, menu, item)
  404. {
  405. if(item == MENU_EXIT)
  406. {
  407. menu_destroy(menu)
  408. return PLUGIN_HANDLED
  409. }
  410.  
  411. SetKnife(id, item);
  412. ColorChat(id, "Sikeresen kivalasztottad: ^4%s^1.", g_KnifeNames[item]);
  413.  
  414. SaveData(id);
  415. return PLUGIN_HANDLED;
  416. }
  417.  
  418. public SetKnife(id, item) {
  419.  
  420. knife_model[id] = item
  421.  
  422. new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
  423. if ( Weapon != CSW_KNIFE )
  424. return PLUGIN_HANDLED
  425.  
  426. new vModel[56],pModel[56]
  427.  
  428. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  429. {
  430. format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
  431. return PLUGIN_HANDLED;
  432. }
  433.  
  434. format(vModel,55, g_KnifevModels[item])
  435. format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
  436. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
  437. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
  438.  
  439. return PLUGIN_HANDLED;
  440. }
  441.  
  442. public PlayerLevelsMenu(id)
  443. {
  444. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  445. {
  446. ColorChat(id, "Tulajdonos: Equinox ;>");
  447. return PLUGIN_HANDLED;
  448. }
  449.  
  450. new some[256], menu;
  451.  
  452. static players[32],szTemp[10],pnum;
  453. get_players(players,pnum,"ch");
  454.  
  455. formatex(some,255,"\w[ \r%s \w] \yJatekos szintje:\r", g_VAULTNAME);
  456.  
  457. menu = menu_create(some,"PlayerLevelsMenu_Handler");
  458.  
  459. for (new i; i < pnum; i++)
  460. {
  461. new level = iLevel[players[i]] > 0 ? iLevel[players[i]] : 1;
  462.  
  463. new xp = level * StartedLevel;
  464.  
  465. if( iLevel[players[i]] > 0 )
  466. {
  467. xp += ( xp * 4 / 2 );
  468. }
  469.  
  470. formatex(some,256,"%s \y(SZINT: \r%i\y) \w- \y(XP: \r%i\w/\r%i\y)",get_player_name(players[i]), iLevel[players[i]], iXp[players[i]], xp);
  471. num_to_str(players[i],szTemp,charsmax(szTemp));
  472. menu_additem(menu, some, szTemp);
  473. }
  474.  
  475. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  476. menu_display(id, menu);
  477.  
  478. return PLUGIN_HANDLED;
  479. }
  480.  
  481. public PlayerLevelsMenu_Handler(id,menu, item){
  482. if (item == MENU_EXIT)
  483. {
  484. menu_destroy(menu);
  485. return;
  486. }
  487.  
  488. new data[6] ,szName[64],access,callback;
  489.  
  490. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback);
  491.  
  492. new player = str_to_num(data);
  493.  
  494. new level = iLevel[player] > 0 ? iLevel[player] : 1;
  495.  
  496. new xp = level * StartedLevel;
  497.  
  498. if( iLevel[player] > 0 )
  499. {
  500. xp += ( xp * 4 / 2 );
  501. }
  502.  
  503. ColorChat(id,"^3%s's ^4SZINT ^1: ^3%i ^1& ^3%i^1/^3%i ^4XP^1.",get_player_name(player), iLevel[player], iXp[player], xp);
  504. PlayerLevelsMenu(id);
  505. }
  506.  
  507. public CurWeapon(id)
  508. {
  509. // Set Knife Model
  510. SetKnife(id, knife_model[id])
  511. }
  512.  
  513. public givexp(id) {
  514. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  515. {
  516. ColorChat(id, "Konfigos: Equinox ;>");
  517. return PLUGIN_HANDLED;
  518. }
  519.  
  520. if( get_user_flags( id ) & ADMIN_RCON ) {
  521.  
  522. new PlayerToGive[32], XP[32]
  523. read_argv(1,PlayerToGive,31)
  524. read_argv(2,XP, 31)
  525. new Player = cmd_target(id,PlayerToGive,9)
  526.  
  527. if(!Player) {
  528.  
  529. return PLUGIN_HANDLED
  530.  
  531. }
  532.  
  533. new XPtoGive = str_to_num(XP)
  534. new name[32],owner[32]
  535. get_user_name(id,owner,31)
  536. get_user_name(Player,name,31)
  537. ColorChat(0,"^4ADMIN^3 %s^1 adott neki^4 %s^3 %s^1 XP-t.", owner,name,XP );
  538. iXp[Player]+= XPtoGive
  539. CheckLevel(Player);
  540. SaveData(id)
  541.  
  542. }
  543.  
  544. else {
  545.  
  546. client_print(id,print_console,"Nincs jogod ehhez a parancshoz!")
  547.  
  548. return PLUGIN_HANDLED
  549. }
  550.  
  551. return PLUGIN_HANDLED;
  552. }
  553.  
  554. public takexp(id) {
  555. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  556. {
  557. ColorChat(id, "Kla'n TGF:ON");
  558. return PLUGIN_HANDLED;
  559. }
  560.  
  561. if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON ) {
  562.  
  563.  
  564. new PlayerToTake[32], XP[32]
  565. read_argv(1,PlayerToTake,31 )
  566. read_argv(2,XP,31 )
  567. new Player = cmd_target(id,PlayerToTake,9)
  568.  
  569. if(!Player) {
  570.  
  571. return PLUGIN_HANDLED
  572.  
  573. }
  574.  
  575. new XPtoTake = str_to_num(XP)
  576. new name[32],owner[32]
  577. get_user_name(id,owner,31)
  578. get_user_name(Player,name,31)
  579. ColorChat(0,"^4ADMIN^3 %s^1 elvett tole^4 %s^3 %s^1 XP-t.", owner,name,XP );
  580. iXp[ Player ]-=XPtoTake
  581. CheckLevel(Player);
  582. SaveData(id)
  583.  
  584. }
  585.  
  586. else {
  587.  
  588. client_print(id,print_console,"Nincs jogod ehhez a parancshoz!")
  589.  
  590. return PLUGIN_HANDLED
  591.  
  592. }
  593.  
  594. return PLUGIN_HANDLED;
  595. }
  596.  
  597. public client_disconnect(id) {
  598.  
  599. if(task_exists(id)){
  600. remove_task(id)
  601. }
  602. SaveData(id);
  603. }
  604.  
  605.  
  606. public Knifemessage(id) {
  607.  
  608. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  609. return PLUGIN_HANDLED;
  610.  
  611. ColorChat(0, "Ird be ^3/menu ^1hogy megnyitsd a ^4Fegyver Skin menut!^1.");
  612. ColorChat(0, "Ha tetszik a szerver, hivd meg a barataidat is!",g_VAULTNAME, VERSION, AUTHOR)
  613. return PLUGIN_HANDLED;
  614. }
  615.  
  616. public Levelmessage(id) {
  617.  
  618. if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  619. return PLUGIN_HANDLED;
  620.  
  621. ColorChat(0,"Ahhoz hogy megnezhetsd a tobbi jatekos Szint-jet/XP-jet ^1ird be ^3/level !");
  622. return PLUGIN_HANDLED;
  623. }
  624.  
  625. public client_putinserver(id) LoadData(id);
  626.  
  627. public SaveData(id){
  628.  
  629. new authid[32]
  630. get_user_authid(id, authid, 31)
  631.  
  632. new vaultkey[64]
  633. new vaultdata[64]
  634.  
  635. format(vaultkey, 63, "KNIFEMOD_%s", authid)
  636. format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
  637. set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
  638.  
  639. new data[ 16 ];
  640.  
  641. get_user_authid( id, authid, sizeof( authid ) - 1 );
  642.  
  643. formatex( data, sizeof( data ) - 1, "%d %d", iLevel[id], iXp[id] );
  644.  
  645. fvault_set_data(g_VAULTNAME, authid, data );
  646.  
  647. return;
  648.  
  649.  
  650. }
  651.  
  652. public LoadData(id){
  653.  
  654. new authid[32]
  655. get_user_authid(id,authid,31)
  656.  
  657. new vaultkey[64], vaultdata[64]
  658.  
  659. format(vaultkey, 63, "KNIFEMOD_%s", authid)
  660. get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
  661. knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
  662.  
  663. new data[ 16 ], szLevel[ 8 ], szXp[ 8 ];
  664.  
  665. get_user_authid( id, authid, sizeof( authid ) - 1 );
  666.  
  667. if( fvault_get_data(g_VAULTNAME, authid, data, sizeof( data ) - 1 ) )
  668. {
  669. strbreak( data, szLevel, sizeof( szLevel ) - 1, szXp, sizeof( szXp ) - 1 );
  670.  
  671. iLevel[id] = str_to_num( szLevel );
  672. iXp[id] = str_to_num( szXp );
  673.  
  674. return;
  675. }
  676. else
  677. {
  678. iLevel[id] = 0;
  679. iXp[id] = 0;
  680.  
  681. return;
  682. }
  683. }
  684.  
  685. stock get_player_name(id){
  686. static szName[32];
  687. get_user_name(id,szName,31);
  688. return szName;
  689. }
  690.  
  691. stock ColorChat( const id, const string[ ], { Float, Sql, Resul, _ } : ... )
  692. {
  693. new msg[ 191 ], players[ 32 ], count = 1;
  694.  
  695. static len;
  696. len = formatex( msg, charsmax( msg ), "^x04[^x01 EVO-Team^x04 ]^x01 " );
  697. vformat( msg[ len ], charsmax( msg ) - len, string, 3 );
  698.  
  699. if( id )
  700. players[ 0 ] = id;
  701. else
  702. get_players( players,count,"ch" );
  703.  
  704. for( new i = 0; i < count; i++ )
  705. {
  706. if( is_user_connected( players[i] ) )
  707. {
  708. message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), _ , players[ i ] );
  709. write_byte( players[ i ] );
  710. write_string( msg );
  711. message_end( );
  712. }
  713. }
  714. }
  715. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  716. *{\\ rtf1\\ fbidis\\ ansi\\ ansicpg1252\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil\\ fcharset0 Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ ltrpar\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  717. */

_________________
[steam]equiiinox1[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szint-fegyverskin
HozzászólásElküldve: 2015.05.03. 18:28 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Ha valami hasonlót akarsz használni ,mint a global ,akkor már elnézést ,de miért ezt a akarod használni?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szint-fegyverskin
HozzászólásElküldve: 2015.05.03. 18:44 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.02.28. 12:48
Hozzászólások: 51
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Mert nem találok jobbat..:D Plugint irni meg nem tudok.:D

_________________
[steam]equiiinox1[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 68 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole