hlmod.hu
https://hlmod.hu/

fegyver menü [HIBA!]
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=20880
Oldal: 1 / 1

Szerző:  krisztian2 [ 2015.06.05. 18:26 ]
Hozzászólás témája:  fegyver menü [HIBA!]

Helló mindenki, elárulna vki hogy miért nem add m4-et és nem skinnel? aki megoldja kapja a gombot!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <colorchat>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <fakemeta>
  9.  
  10. new skin[33]
  11.  
  12. public plugin_init()
  13. {
  14. register_plugin("fegyvermenu", "1.0", "asd");
  15. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyomenu", 1)
  16.  
  17.  
  18. }
  19.  
  20. public plugin_precache() {
  21. precache_model("models/ujfegyver/v_m4a1.mdl")
  22. }
  23.  
  24.  
  25.  
  26.  
  27. public fegyomenu(id)
  28. {
  29. new menu = menu_create("\\rFegyver menü", "qqqq");
  30.  
  31. menu_additem(menu, "\\rM4A1\\y+\\rDeagle", "1", 0); // case 0
  32.  
  33. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  34.  
  35.  
  36. menu_display(id, menu, 0);
  37.  
  38. return PLUGIN_HANDLED;
  39. }
  40.  
  41.  
  42.  
  43.  
  44. public qqqq(id, menu, item)
  45. {
  46. if(item == MENU_EXIT)
  47. {
  48. menu_cancel(id);
  49. return PLUGIN_HANDLED;
  50. }
  51.  
  52. new command[6], name[64], access, callback;
  53.  
  54. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  55.  
  56. switch(item) {
  57.  
  58. case 0: {
  59. if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1)
  60. {
  61. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ujfegyver/v_m4a1.mdl")
  62. }
  63. }
  64. }
  65.  
  66. menu_destroy(menu);
  67.  
  68. return PLUGIN_HANDLED;
  69. }
  70.  
  71.  
  72.  

Szerző:  DecToR [ 2015.06.05. 19:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: fegyver menü [HIBA!]

Tesztelve, megy :)


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <colorchat>
  8.  
  9.  
  10. public plugin_init()
  11. {
  12. register_plugin("fegyvermenu", "1.0", "asd");
  13. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyomenu", 1)
  14. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End")
  15. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round")
  16. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing")
  17.  
  18.  
  19. }
  20.  
  21. public plugin_precache() {
  22. precache_model("models/v_m4a1.mdl")
  23. }
  24. public fegyomenu(id)
  25. {
  26. new menu = menu_create("\\rFegyver menü", "qqqq");
  27. menu_additem(menu, "\\rM4A1\\y+\\rDeagle", "1", 0); // case 0
  28.  
  29. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  30. menu_display(id, menu, 0);
  31.  
  32. return PLUGIN_HANDLED;
  33. }
  34. public qqqq(id, menu, item)
  35. {
  36. if(item == MENU_EXIT)
  37. {
  38. menu_cancel(id);
  39. return PLUGIN_HANDLED;
  40. }
  41. new command[6], name[64], access, callback;
  42.  
  43. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  44. switch(item) {
  45.  
  46. case 0:
  47. {
  48. give_item(id, "weapon_knife")
  49. give_item(id, "weapon_deagle")
  50. give_item(id, "ammo_50ae")
  51. give_item(id, "ammo_50ae")
  52. give_item(id, "ammo_50ae")
  53. give_item(id, "weapon_m4a1")
  54. give_item(id, "ammo_556nato")
  55. give_item(id, "ammo_556nato")
  56. give_item(id, "ammo_556nato")
  57. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  58. give_item(id, "weapon_flashbang")
  59. give_item(id, "weapon_flashbang")
  60. give_item(id, "item_thighpack")
  61. give_item(id, "item_assaultsuit")
  62. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen kiválasztottad a(z) ^3M4A1 ^1Csomagot.")
  63. }
  64. }
  65.  
  66. menu_destroy(menu);
  67.  
  68. return PLUGIN_HANDLED;
  69. }
  70.  
  71.  
  72.  

Szerző:  krisztian2 [ 2015.06.05. 19:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: fegyver menü [HIBA!]

kösz, még annyit hogy skint hogy lehetne ? :D

Szerző:  DecToR [ 2015.06.05. 19:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: fegyver menü [HIBA!]

krisztian2 írta:
kösz, még annyit hogy skint hogy lehetne ? :D


az elérési utat te add meg :)


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <colorchat>
  8.  
  9. new skin1[33]
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13. register_plugin("fegyvermenu", "1.0", "asd");
  14. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  15. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyomenu", 1)
  16. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End")
  17. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round")
  18. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing")
  19.  
  20.  
  21. }
  22.  
  23. public plugin_precache() {
  24. precache_model("models/voros/v_m4a1.mdl")
  25. }
  26. public Event_Change_Weapon(id)
  27. {
  28. new fgy = get_user_weapon(id)
  29. if(skin1[id] == 0 && fgy == CSW_M4A1)
  30. {
  31. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/voros/v_m4a1.mdl")
  32. }
  33. }
  34. public fegyomenu(id)
  35. {
  36. new menu = menu_create("\\rFegyver menü", "qqqq");
  37. menu_additem(menu, "\\rM4A1\\y+\\rDeagle", "1", 0); // case 0
  38.  
  39. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  40. menu_display(id, menu, 0);
  41.  
  42. return PLUGIN_HANDLED;
  43. }
  44. public qqqq(id, menu, item)
  45. {
  46. if(item == MENU_EXIT)
  47. {
  48. menu_cancel(id);
  49. return PLUGIN_HANDLED;
  50. }
  51. new command[6], name[64], access, callback;
  52.  
  53. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  54. switch(item) {
  55.  
  56. case 0:
  57. {
  58. give_item(id, "weapon_knife")
  59. give_item(id, "weapon_deagle")
  60. give_item(id, "ammo_50ae")
  61. give_item(id, "ammo_50ae")
  62. give_item(id, "ammo_50ae")
  63. give_item(id, "weapon_m4a1")
  64. give_item(id, "ammo_556nato")
  65. give_item(id, "ammo_556nato")
  66. give_item(id, "ammo_556nato")
  67. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  68. give_item(id, "weapon_flashbang")
  69. give_item(id, "weapon_flashbang")
  70. give_item(id, "item_thighpack")
  71. give_item(id, "item_assaultsuit")
  72. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen kiválasztottad a(z) ^3M4A1 ^1Csomagot.")
  73. }
  74. }
  75.  
  76. menu_destroy(menu);
  77.  
  78. return PLUGIN_HANDLED;
  79. }
  80.  
  81.  
  82.  

Szerző:  krisztian2 [ 2015.06.05. 20:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: fegyver menü [HIBA!]

2 caset mér nem enged?
fd.sma(25) : warning 217: loose indentation
fd.sma(34) : warning 217: loose indentation
fd.sma(82) : warning 217: loose indentation
fd.sma(83) : warning 217: loose indentation
fd.sma(84) : warning 217: loose indentation
fd.sma(86) : warning 217: loose indentation
fd.sma(88) : warning 217: loose indentation
fd.sma(90) : warning 217: loose indentation
fd.sma(91) : warning 217: loose indentation
fd.sma(93) : warning 217: loose indentation
fd.sma(94) : warning 217: loose indentation
fd.sma(95) : warning 217: loose indentation
fd.sma(98) : error 002: only a single statement (or expression) can follow each "case"
fd.sma(98) : warning 215: expression has no effect

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. new skin1[33], skin2[33]
  11.  
  12. public plugin_init()
  13. {
  14. register_plugin("fegyvermenu", "1.0", "asd");
  15. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  16. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyomenu", 1)
  17. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End")
  18. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round")
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing")
  20.  
  21.  
  22. }
  23.  
  24. public plugin_precache() {
  25. precache_model("models/voros/v_m4a1.mdl")
  26. precache_model("models/voros/v_deagle.mdl")
  27. }
  28. public Event_Change_Weapon(id)
  29. {
  30. new fgy = get_user_weapon(id)
  31. if(skin1[id] == 0 && fgy == CSW_M4A1)
  32. {
  33. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/voros/v_m4a1.mdl")
  34. }
  35. if(skin2[id] == 1 && fgy == CSW_DEAGLE)
  36. {
  37. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/voros/v_deagle.mdl")
  38. }
  39. }
  40. public fegyomenu(id)
  41. {
  42. new menu = menu_create("\\rFegyver menü", "qqqq");
  43. menu_additem(menu, "\\rM4A1\\y+\\rDeagle", "1", 0); // case 0
  44. menu_additem(menu, "\\rAK47\\y+\\rDeagle", "2", 0); // case 0
  45.  
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  47. menu_display(id, menu, 0);
  48.  
  49. return PLUGIN_HANDLED;
  50. }
  51. public qqqq(id, menu, item)
  52. {
  53. if(item == MENU_EXIT)
  54. {
  55. menu_cancel(id);
  56. return PLUGIN_HANDLED;
  57. }
  58. new command[6], name[64], access, callback;
  59.  
  60. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  61. switch(item) {
  62.  
  63. case 0:
  64. {
  65. give_item(id, "weapon_knife")
  66. give_item(id, "weapon_deagle")
  67. give_item(id, "ammo_50ae")
  68. give_item(id, "ammo_50ae")
  69. give_item(id, "ammo_50ae")
  70. give_item(id, "weapon_m4a1")
  71. give_item(id, "ammo_556nato")
  72. give_item(id, "ammo_556nato")
  73. give_item(id, "ammo_556nato")
  74. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  75. give_item(id, "weapon_flashbang")
  76. give_item(id, "weapon_flashbang")
  77. give_item(id, "item_thighpack")
  78. give_item(id, "item_assaultsuit")
  79. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen kiválasztottad a(z) ^3M4A1 ^1Csomagot.")
  80. }
  81. case 1:
  82. {
  83. give_item(id, "weapon_knife")
  84. give_item(id, "weapon_deagle")
  85. give_item(id, "ammo_50ae")
  86. give_item(id, "ammo_50ae")
  87. give_item(id, "ammo_50ae")
  88. give_item(id, "weapon_ak47")
  89. give_item(id,"ammo_762nato")
  90. give_item(id,"ammo_762nato")
  91. give_item(id,"ammo_762nato")
  92. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  93. give_item(id, "weapon_flashbang")
  94. give_item(id, "weapon_flashbang")
  95. give_item(id, "item_thighpack")
  96. give_item(id, "item_assaultsuit")
  97. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen kiválasztottad a(z) ^3AK47 ^1Csomagot.")
  98. }
  99.  
  100. menu_destroy(menu);
  101.  
  102. return PLUGIN_HANDLED;
  103. }
  104.  
  105.  
  106.  
  107.  

Szerző:  DecToR [ 2015.06.05. 21:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: fegyver menü [HIBA!]

Na de mostmár jöhet a kéz :DDDDDD , Tesztelve, hibátlan :)

 
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <colorchat>
  8.  
  9. new skin1[33], skin2[33]
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13. register_plugin("fegyvermenu", "1.0", "asd");
  14. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  15. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyomenu", 1)
  16. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End")
  17. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round")
  18. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing")
  19.  
  20.  
  21. }
  22.  
  23. public plugin_precache() {
  24. precache_model("models/voros/v_m4a1.mdl")
  25.  
  26. precache_model("models/voros/v_deagle.mdl")
  27. }
  28. public Event_Change_Weapon(id)
  29. {
  30. new fgy = get_user_weapon(id)
  31. if(skin1[id] == 0 && fgy == CSW_M4A1)
  32. {
  33. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/voros/v_m4a1.mdl")
  34. }
  35. if(skin2[id] == 1 && fgy == CSW_DEAGLE)
  36. {
  37. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/voros/v_deagle.mdl")
  38. }
  39. }
  40. public fegyomenu(id)
  41. {
  42. new menu = menu_create("\\rFegyver menü", "qqqq");
  43. menu_additem(menu, "\\rM4A1\\y+\\rDeagle", "1", 0); // case 0
  44. menu_additem(menu, "\\rAK47\\y+\\rDeagle", "2", 0); // case 1
  45.  
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  47. menu_display(id, menu, 0);
  48.  
  49. return PLUGIN_HANDLED;
  50. }
  51. public qqqq(id, menu, item)
  52. {
  53. if(item == MENU_EXIT)
  54. {
  55. menu_cancel(id);
  56. return PLUGIN_HANDLED;
  57. }
  58. new command[6], name[64], access, callback;
  59.  
  60. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  61. switch(item) {
  62.  
  63. case 0:
  64. {
  65. give_item(id, "weapon_knife")
  66. give_item(id, "weapon_deagle")
  67. give_item(id, "ammo_50ae")
  68. give_item(id, "ammo_50ae")
  69. give_item(id, "ammo_50ae")
  70. give_item(id, "weapon_m4a1")
  71. give_item(id, "ammo_556nato")
  72. give_item(id, "ammo_556nato")
  73. give_item(id, "ammo_556nato")
  74. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  75. give_item(id, "weapon_flashbang")
  76. give_item(id, "weapon_flashbang")
  77. give_item(id, "item_thighpack")
  78. give_item(id, "item_assaultsuit")
  79. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen kiválasztottad a(z) ^3M4A1 ^1Csomagot.")
  80. }
  81. case 1:
  82. {
  83. give_item(id, "weapon_knife")
  84. give_item(id, "weapon_deagle")
  85. give_item(id, "ammo_50ae")
  86. give_item(id, "ammo_50ae")
  87. give_item(id, "ammo_50ae")
  88. give_item(id, "weapon_ak47")
  89. give_item(id, "ammo_762nato")
  90. give_item(id, "ammo_762nato")
  91. give_item(id, "ammo_762nato")
  92. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  93. give_item(id, "weapon_flashbang")
  94. give_item(id, "weapon_flashbang")
  95. give_item(id, "item_thighpack")
  96. give_item(id, "item_assaultsuit")
  97. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen kiválasztottad a(z) ^3AK47 ^1Csomagot.")
  98. }
  99. }
  100.  
  101. menu_destroy(menu);
  102.  
  103. return PLUGIN_HANDLED;
  104. }
  105.  
  106.  
  107.  
  108.  

Szerző:  krisztian2 [ 2015.06.05. 21:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: fegyver menü [HIBA!]

Köszi am, csak nem tom neked hogy müködik de vlhogy nem add skint a deaglénak xdd meg+uspt add xd

UI: Rakok be uj skineket de nem cseréli le ugyanugy az alapot látom kivéve az m4nél nem tudom hogy sikerült az m4nél!

Téma lezárva saját magam megoldottam de aki adott forráskódott megy a pacsi :D

DecTor az idejét pazarolta rám, Nagyön köszönöm.

Szerző:  oroszrulett [ 2015.06.05. 23:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: fegyver menü [HIBA!]

krisztian2 írta:
Köszi am, csak nem tom neked hogy müködik de vlhogy nem add skint a deaglénak xdd meg+uspt add xd

UI: Rakok be uj skineket de nem cseréli le ugyanugy az alapot látom kivéve az m4nél nem tudom hogy sikerült az m4nél!

Téma lezárva saját magam megoldottam de aki adott forráskódott megy a pacsi :D

DecTor az idejét pazarolta rám, Nagyön köszönöm.


Ahogy kérted, téma lezárva. :) Ezzel is elkerülve az offokat.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/