hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.25. 13:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 147 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 146 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés gyorsaság 400 as értékű
HozzászólásElküldve: 2015.06.11. 20:09 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Szevasztok, arra szeretnélek titeket kérni hogy valaki bele írja a gyors kés képességét 400 as értékűre aki megcsinálja megy a gomb
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  
  3. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  4.  
  5. #include <amxmodx>
  6. #include <amxmisc>
  7. #include <engine>
  8. #include <fun>
  9. #include <hamsandwich>
  10. #include <cstrike>
  11. #include <fakemeta>
  12.  
  13. #define PLUGIN "kes Menu"
  14. #define VERSION "1.0"
  15. #define AUTHOR "GeTThere92"
  16.  
  17. #define VIP_JOG ADMIN_LEVEL_H
  18.  
  19. new kes[33], bool:sebzes[33]
  20.  
  21. new const v_gravkes[] = "models/[Scar-Face]/v_gravitacioskes.mdl"
  22. new const v_sebzokes[] = "models/[Scar-Face]/v_sebzokes.mdl"
  23. new const v_gyorskes[] = "models/[Scar-Face]/v_gyorskes.mdl"
  24.  
  25. public plugin_init() {
  26. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  27.  
  28. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "KesSebzes", 0)
  29. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "sebzesek")
  30. register_event("CurWeapon", "FegyverValtas", "be", "1=1")
  31.  
  32. register_clcmd("say /kes2015", "menu", _);
  33. register_concmd("kes", "menu")
  34.  
  35. }
  36.  
  37. public FegyverValtas(id){
  38. new fegyver = get_user_weapon(id)
  39.  
  40. // Gravitációs kés
  41. if(fegyver == CSW_KNIFE && kes[id] == 1){
  42. set_pev(id,pev_viewmodel2, v_gravkes)
  43. set_user_gravity(id, 0.400)
  44. }
  45.  
  46. // Sebzés kés
  47. if(fegyver == CSW_KNIFE && kes[id] == 2){
  48. set_pev(id,pev_viewmodel2, v_sebzokes)
  49. sebzes[id] = true
  50. }
  51.  
  52. // gyors kés
  53. if(fegyver == CSW_KNIFE && kes[id] == 3){
  54. set_pev(id,pev_viewmodel2, v_gyorskes)
  55. }
  56. }
  57.  
  58. public plugin_precache()
  59. {
  60. precache_model(v_gravkes)
  61. precache_model(v_sebzokes)
  62. precache_model(v_gyorskes)
  63. }
  64.  
  65.  
  66. public menu(id)
  67. {
  68. new menu = menu_create("\\r[\\yScar\\d-\\yFace\\r]\\wKések", "menu_handler");
  69.  
  70. menu_additem(menu, "\\yOnlyD2 \\r|\\yKés\\r|^n\\r-\\d400 értékü \\yGravitáció!", "1", 0);
  71. menu_additem(menu, "\\yOnlyD2 \\r|\\yKés\\r|^n\\r-\\d1.3x értékü \\ySebzés!", "2", 0);
  72. menu_additem(menu, "\\yOnlyD2 \\r|\\yKés\\r|^n\\r-\\d400 értékü \\Gyorsaság!", "3", 0);
  73.  
  74. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  75. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\\yVissza");
  76. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\\yTovább");
  77. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\\rKilépés");
  78.  
  79. menu_display(id, menu, 0);
  80. }
  81. public menu_handler(id, menu, item)
  82. {
  83.  
  84. if( item == MENU_EXIT )
  85. {
  86. menu_destroy(menu);
  87.  
  88. return PLUGIN_HANDLED;
  89. }
  90.  
  91.  
  92.  
  93. new data[6], szName[64];
  94. new access, callback;
  95.  
  96. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  97.  
  98. new key = str_to_num(data);
  99.  
  100. switch(key)
  101. {
  102. case 1:{
  103. kes[id] = 1
  104. print_color(id, "!g[!tScar!y-!tFace] !tGravitációs!y kést választottad!")
  105. }
  106. case 2:{
  107. kes[id] = 2
  108. print_color(id, "!g[!tScar!y-!tFace] !tSebzés!y kést választottad!")
  109. }
  110. case 3:{
  111. kes[id] = 3
  112. print_color(id, "!g[!tScar!y-!tFace] !tGyors!y kést választottad!")
  113. }
  114. }
  115. return PLUGIN_HANDLED
  116. }
  117.  
  118.  
  119. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  120. {
  121. new count = 1, players[32]
  122. static msg[191]
  123. vformat(msg, 190, input, 3)
  124.  
  125. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  126. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  127. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  128. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  129. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  130. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  131. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  132. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  133. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  134. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  135. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  136. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  137. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  138. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  139. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  140. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  141. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  142. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  143. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  144. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  145. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  146. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  147. {
  148. for (new i = 0; i < count; i++)
  149. {
  150. if (is_user_connected(players[i]))
  151. {
  152. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  153. write_byte(players[i])
  154. write_string(msg)
  155. message_end()
  156. }
  157. }
  158. }
  159. return PLUGIN_HANDLED
  160. }
  161.  
  162. public sebzesek(victim, inflictor, attacker, Float:damage){
  163. new fegyver = get_user_weapon(attacker)
  164.  
  165. // Sebző Kés
  166. if(sebzes[attacker] && fegyver == CSW_KNIFE && kes[attacker] == 2){
  167. SetHamParamFloat(4, damage * 1.3)
  168. }
  169.  
  170. if(kes != CSW_KNIFE || skin[id] < 3)
  171. return PLUGIN_CONTINUE
  172. else if(skin[id] == 2)
  173. else if(skin[id] == 1)
  174. set_user_maxspeed(id, 400.0)
  175. }
  176.  
  177.  

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés gyorsaság 400 as értékű
HozzászólásElküldve: 2015.06.11. 20:17 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <engine>
  6. #include <fun>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <cstrike>
  9. #include <fakemeta>
  10.  
  11. #define PLUGIN "kes Menu"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "GeTThere92"
  14.  
  15. #define VIP_JOG ADMIN_LEVEL_H
  16.  
  17. new kes[33], bool:sebzes[33]
  18.  
  19. new const v_gravkes[] = "models/[Scar-Face]/v_gravitacioskes.mdl"
  20. new const v_sebzokes[] = "models/[Scar-Face]/v_sebzokes.mdl"
  21. new const v_gyorskes[] = "models/[Scar-Face]/v_gyorskes.mdl"
  22.  
  23. public plugin_init() {
  24. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  25.  
  26. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "KesSebzes", 0)
  27. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "sebzesek")
  28. register_event("CurWeapon", "FegyverValtas", "be", "1=1")
  29.  
  30. register_clcmd("say /kes2015", "menu", _);
  31. register_concmd("kes", "menu")
  32.  
  33. }
  34.  
  35. public FegyverValtas(id){
  36. new fegyver = get_user_weapon(id)
  37.  
  38. // Gravitációs kés
  39. if(fegyver == CSW_KNIFE && kes[id] == 1){
  40. set_pev(id,pev_viewmodel2, v_gravkes)
  41. set_user_gravity(id, 0.400)
  42. }
  43.  
  44. // Sebzés kés
  45. if(fegyver == CSW_KNIFE && kes[id] == 2){
  46. set_pev(id,pev_viewmodel2, v_sebzokes)
  47. sebzes[id] = true
  48. }
  49.  
  50. // gyors kés
  51. if(fegyver == CSW_KNIFE && kes[id] == 3){
  52. set_pev(id,pev_viewmodel2, v_gyorskes)
  53. set_user_maxspeed(id, 400.0)
  54. }
  55. }
  56.  
  57. public plugin_precache()
  58. {
  59. precache_model(v_gravkes)
  60. precache_model(v_sebzokes)
  61. precache_model(v_gyorskes)
  62. }
  63.  
  64.  
  65. public menu(id)
  66. {
  67. new menu = menu_create("\\r[\\yScar\\d-\\yFace\\r]\\wKések", "menu_handler");
  68.  
  69. menu_additem(menu, "\\yOnlyD2 \\r|\\yKés\\r|^n\\r-\\d400 értékü \\yGravitáció!", "1", 0);
  70. menu_additem(menu, "\\yOnlyD2 \\r|\\yKés\\r|^n\\r-\\d1.3x értékü \\ySebzés!", "2", 0);
  71. menu_additem(menu, "\\yOnlyD2 \\r|\\yKés\\r|^n\\r-\\d400 értékü \\Gyorsaság!", "3", 0);
  72.  
  73. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  74. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\\yVissza");
  75. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\\yTovább");
  76. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\\rKilépés");
  77.  
  78. menu_display(id, menu, 0);
  79. }
  80. public menu_handler(id, menu, item)
  81. {
  82.  
  83. if( item == MENU_EXIT )
  84. {
  85. menu_destroy(menu);
  86.  
  87. return PLUGIN_HANDLED;
  88. }
  89.  
  90.  
  91.  
  92. new data[6], szName[64];
  93. new access, callback;
  94.  
  95. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  96.  
  97. new key = str_to_num(data);
  98.  
  99. switch(key)
  100. {
  101. case 1:{
  102. kes[id] = 1
  103. print_color(id, "!g[!tScar!y-!tFace] !tGravitációs!y kést választottad!")
  104. }
  105. case 2:{
  106. kes[id] = 2
  107. print_color(id, "!g[!tScar!y-!tFace] !tSebzés!y kést választottad!")
  108. }
  109. case 3:{
  110. kes[id] = 3
  111. print_color(id, "!g[!tScar!y-!tFace] !tGyors!y kést választottad!")
  112. }
  113. }
  114. return PLUGIN_HANDLED
  115. }
  116.  
  117.  
  118. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  119. {
  120. new count = 1, players[32]
  121. static msg[191]
  122. vformat(msg, 190, input, 3)
  123.  
  124. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  125. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  126. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  127. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  128. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  129. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  130. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  131. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  132. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  133. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  134. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  135. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  136. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  137. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  138. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  139. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  140. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  141. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  142. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  143. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  144. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  145. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  146. {
  147. for (new i = 0; i < count; i++)
  148. {
  149. if (is_user_connected(players[i]))
  150. {
  151. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  152. write_byte(players[i])
  153. write_string(msg)
  154. message_end()
  155. }
  156. }
  157. }
  158. return PLUGIN_HANDLED
  159. }
  160.  
  161. public sebzesek(victim, inflictor, attacker, Float:damage){
  162. new fegyver = get_user_weapon(attacker)
  163.  
  164. // Sebző Kés
  165. if(sebzes[attacker] && fegyver == CSW_KNIFE && kes[attacker] == 2){
  166. SetHamParamFloat(4, damage * 1.3)
  167. }
  168.  
  169. }
  170.  
  171.  

_________________
GitHub - mforce


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mforce 2015.06.11. 20:53-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés gyorsaság 400 as értékű
HozzászólásElküldve: 2015.06.11. 20:22 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Nem fordítsa le :S meg látom hogy elrontottad!

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés gyorsaság 400 as értékű
HozzászólásElküldve: 2015.06.11. 20:50 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Azt nem mondtad hogy tele van hibával,én csak beírtam a jó helyre,de ott van 100rossz helyen...

Szerk.: 1 ránézésre javítva, gőzöm nincs jó-e,de lefordul

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole