hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Deathrun menü https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=21221 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | 'HoTDoG' [2015.06.26. 14:23 ] |
Hozzászólás témája: | Deathrun menü |
Sziasztok! Szeretnék kérni egy olyan plugint ami deathrunhoz kell. Valahogy így nézzen ki : Amikor egy játékos belép akkor keljen regisztráljon. amikor regisztrált akkor meg kell nyomjon egy betüt a menü előhozásához: pl. N betű Mikor megnyomta elődobja ,hogy: 1. Uspék 2. Kések 3. Ládák 4. Vip 5. Rangok 6. Piac 1. Uspék: Itt. lennének uspék amit pontért lehet venni vagy piacról. Usp-ből kb. lenne 20 model(De ti a modelleket nem kell megadjátok,én megadom csak rakjátok be ,hogy tudjak 20 usp modellt berakni. És a legelső usp az alap volna a többi pedig többet sebezni mint az alap. Sebzéstől függően adjátok az árakat is.Az első usp-t azt mindenki megkapja ingyen 2. Kések: Itt. Különböző kések az első az alap volna azt mindenki megkapná. A többit szinttől lehet elérni és lennének különböző tulajdonságai pl. gravitáció és sebesség. Ez is olyan legyen ,hogy a legjobbakat csak nehezen lehet elérni pl. egy 30 sebességest és egy 10 gravitációs kést a 20 szintől lehessen elérni vagy valahogy így. A késekből kb. legyen 15.(Itt is a modellek nem kellenek én azokat berakom)És még itt volna egy olyan,hogy vip kés azokat csak vip-ek tudjak elérni 3. Ládák Itt. Ha rámegyünk akkor ott olyant dobna elő ,hogy : felül írná ,hogy ládáid pl. 5 és alatta: 1. Láda Kinyitása 2. Láda eladása 4. Vip Itt. Ha rámegyünk akkor írja ,hogy egy vip kb. 1500 pont. És ha megvetted akkor kapsz zöld írást és Vip kést.És a név előtt írná ,hogy vip. 5.Rangok Itt volna különböző rangok amiket öléstől lehet elérni. pl. (1)(Kezdő)(VIP)'HoTDoG' Az 1-es az azt jelenti ,hogy annyi szintű Rangokból pedig lenne 15. Azokat én megadom . 6. Piac Itt ha rámennénk akkor elődobná azt ,hogy: Eladás és ott ha rámennénk lenne olyan ,hogy : 1. Usp eladás És akkor ott ellehetne adni az usp-ket. és azokat kidobná a piacra. És akkor amik kellenek még : az a Pontrendszer,Rangok,Szintrendszer,Vip,Ládák A ládákat azokat minden ölésenként kapsz. És szintet úgy lehet lépni ,hogy pl. egy szinthez kell ölj 100-at. Ha még jobbat akkor nyugodtan szólhattok.Ti jobban értitek mint én. Előre is köszönöm Űdv : 'HoTDoG' U.I : Remélem tudtok segíteni. |
Szerző: | 'HoTDoG' [2015.06.27. 17:45 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Deathrun menü |
Én nem is várom el ,hogy ezt mind megcsináljátok csak leírtam egy példát nem kell ehhez hasonló legyen de azt szeretném kérni ,hogy nem tudnátok akkor egy sima deathrun menüt készíteni? |
Szerző: | `[X]eeR~ [2015.06.27. 22:37 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Deathrun menü |
Elkészitem neked. Piacot nem teszek bele.. |
Szerző: | 'HoTDoG' [2015.06.28. 10:26 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Deathrun menü |
Szia! Nagyon szépen köszönöm neked! U.I.:Ingyen elkészíted? ![]() |
Szerző: | `[X]eeR~ [2015.06.28. 10:46 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Deathrun menü |
Igen. Amint gépen leszek ja. Azt is beleirom hogy hsa a Tt megolik akkor aki megolte kap ladat amit kinxit + aranyat. Mmajd talán boltot is teszek vshx usp piacot. |
Szerző: | 'HoTDoG' [2015.06.28. 11:16 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Deathrun menü |
Oké Köszönöm nektek! |
Szerző: | Zeu|Sz [2015.06.28. 13:21 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Deathrun menü |
Csak a régebbi verziót találtam meg. SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | SmaCk [2015.06.28. 13:24 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Deathrun menü |
Zeu|Sz írta: Csak a régebbi verziót találtam meg. SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <colorchat> #include <fun> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <nvault> new arany[33], usp[33], kes[33], lada[33], kulcs[33], szint[33], olesek[33], elet[33] new m1[33], m2[33], m3[33], m4[33], m5[33], m6[33], g_vault, vip[33] new message[192] new nev[32] new Temp[192] static color[10] #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY #define VIP ADMIN_LEVEL_H #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_B #define ADMIN ADMIN_LEVEL_C new bool:usp1_damage[33] new bool:usp2_damage[33] new bool:usp3_damage[33] new bool:usp4_damage[33] new bool:usp5_damage[33] new bool:usp6_damage[33] new const szamok[49] = { 3, 5, 8, 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50, 75, 100, 125, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 500, 600, 700, 800, 1000, 1200, 1500, 1750, 2000, 2300, 2500, 2900, 3000, 3350, 3500, 3900, 4000, 4300, 4500, 5000, 5500, 6000, 6500, 7000, 7300, 7500, 7900, 8000, 8500, 10000 } new const rangok[49+1] = { 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 } public plugin_precache() { precache_model("models/v_usp.mdl") precache_model("models/uspk/v_tigrisusp.mdl") precache_model("models/uspk/v_desusp.mdl") precache_model("models/uspk/v_pokolusp.mdl") precache_model("models/uspk/v_aranyusp.mdl") precache_model("models/uspk/v_buldozerusp.mdl") precache_model("models/uspk/v_jegusp.mdl") precache_model("models/kesek/v_gyorskes.mdl") precache_model("models/kesek/v_gravitaciokes.mdl") precache_model("models/kesek/v_szaguldokes.mdl") precache_model("models/kesek/v_brutalkes.mdl") precache_model("models/kesek/v_sarkanykes.mdl") precache_model("models/kesek/v_aranykes.mdl") precache_model("models/kesek/v_vipkes.mdl") } public plugin_init() { register_clcmd("chooseteam", "fomenu") register_clcmd("say /ujra", "ujraeledes") register_clcmd("say", "sayhook") register_clcmd("say /xp", "info") register_clcmd("say /level", "info") register_clcmd("say /szint", "info") register_clcmd("arany all", "aranyadas") register_clcmd("szint all", "szintadas") register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1") register_event("DeathMsg", "death", "a") RegisterHam( Ham_TakeDamage , "player" , "uspsebzes", 0) g_vault = nvault_open("deathrun") } public szintadas(aid) { if(!(get_user_flags(aid) & ADMIN_LEVEL_A)) return new p[32], n, id get_players(p, n) for(new i; i < n; i++) { new nev[32] get_user_name(id, nev, 31) id = p[i] szint[id] += 5 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te kaptál 5 ^3szintet.") } } public aranyadas(aid) { if(!(get_user_flags(aid) & ADMIN_LEVEL_A)) return new p[32], n, id get_players(p, n) for(new i; i < n; i++) { new nev[32] get_user_name(id, nev, 31) id = p[i] arany[id] += 200 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te kaptál 200^3aranyat.") ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te kaptál 200^3aranyat.") } } public info(id) { if(szint[id] != 49+1) { ColorChat(id, RED, "Szinted: ^4%i ^1| ^3Öléseid: ^4%d ^1| ^3Kell még: ^4%d", rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id]) } else { ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te már elérted a maximális ^3szintet.") } } public uspsebzes( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits ) { new weap = get_user_weapon(attacker) if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_USP && usp1_damage[attacker]) { SetHamParamFloat(4, damage + 3) } if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_USP && usp2_damage[attacker]) { SetHamParamFloat(4, damage + 5) } if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_USP && usp3_damage[attacker]) { SetHamParamFloat(4, damage + 10) } if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_USP && usp4_damage[attacker]) { SetHamParamFloat(4, damage + 15) } if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_USP && usp5_damage[attacker]) { SetHamParamFloat(4, damage + 20) } if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_USP && usp6_damage[attacker]) { SetHamParamFloat(4, damage + 30) } } public ecw(id) { new fegyver = get_user_weapon(id) if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl") } if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP) { usp1_damage[id] = true usp2_damage[id] = false usp3_damage[id] = false usp4_damage[id] = false usp5_damage[id] = false usp6_damage[id] = false set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/uspk/v_tigrisusp.mdl") } if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_USP) { usp1_damage[id] = false usp2_damage[id] = true usp3_damage[id] = false usp4_damage[id] = false usp5_damage[id] = false usp6_damage[id] = false set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/uspk/v_desusp.mdl") } if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_USP) { usp1_damage[id] = false usp2_damage[id] = false usp3_damage[id] = true usp4_damage[id] = false usp5_damage[id] = false usp6_damage[id] = false set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/uspk/v_pokolusp.mdl") } if(usp[id] == 5 && fegyver == CSW_USP) { usp1_damage[id] = false usp2_damage[id] = false usp3_damage[id] = false usp4_damage[id] = true usp5_damage[id] = false usp6_damage[id] = false set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/uspk/v_aranyusp.mdl") } if(usp[id] == 6 && fegyver == CSW_USP) { usp1_damage[id] = false usp2_damage[id] = false usp3_damage[id] = false usp4_damage[id] = false usp5_damage[id] = true usp6_damage[id] = false set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/uspk/v_buldozerusp.mdl") } if(usp[id] == 7 && fegyver == CSW_USP) { usp1_damage[id] = false usp2_damage[id] = false usp3_damage[id] = false usp4_damage[id] = false usp5_damage[id] = false usp6_damage[id] = true set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/uspk/v_jegusp.mdl") } if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE) { set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+15) set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_gyorskes.mdl") } if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE) { set_user_gravity(id, 0.100) set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_gravitaciokes.mdl") } if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE) { set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+20) set_user_gravity(id, 0.75) set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_szaguldokes.mdl") } if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE) { set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+30) set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_brutalkes.mdl") } if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE) { set_user_gravity(id, 0.50) set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_sarkanykes.mdl") } if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE) { set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+50) set_user_gravity(id, 0.40) set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_aranykes.mdl") } if(kes[id] == 7 && fegyver == CSW_KNIFE) { set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+100) set_user_gravity(id, 0.30) set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_vipkes.mdl") } } public death() { new tamado = read_data(1) new aldozat = read_data(2) new num = random_num(1, 8) if(tamado != aldozat) { arany[tamado] += 3 olesek[tamado] += 3 while(olesek[tamado] >= szamok[szint[tamado]]) { szint[tamado]++ } } if(num == 4 && tamado != aldozat) { set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.17, 2, 6.0, 12.0) show_hudmessage(tamado, "+1 Lada") lada[tamado]++ } else if(num == 4 && tamado != aldozat) { set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.17, 2, 6.0, 12.0) show_hudmessage(tamado, "+1 Kulcs") kulcs[tamado]++ } return PLUGIN_HANDLED } public ujraeledes(id) { if(elet[id] >= 1) { if(elet[id] -= 1) ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id) set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 200, 0, kRenderNormal,30) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sikeresen újra ^3éledtél^1, a ^3/ujra ^1paranccsal.") } } public fomenu(id) { new cim[121] formatex(cim, charsmax(cim), "\\r[.:[DI3-T3AM]:.\\r] \\rDeathRun \\yFőMenü^n\\yArany: \\r%d \\d| \\yÉlet: \\r%d \\y| \\rSzint: \\d%i", arany[id], elet[id], rangok[szint[id]]) new menu = menu_create(cim, "menu_handler") menu_additem(menu, "\\rUSP \\dBolt", "a1", 0) menu_additem(menu, "\\rKes \\dBolt", "a2", 0) menu_additem(menu, "\\rVIP \\dVásárlás", "a3", 0) menu_additem(menu, "\\rExtra \\dDolgok", "a4", 0) menu_additem(menu, "\\rLádák", "a5", 0) menu_additem(menu, "\\\rInformáció", "a6", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés"); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public uspmenu(id) { new cim[121] formatex(cim, charsmax(cim), "\\r[.:[DI3-T3AM]:.\\r] \\rDeathRun \\yUSPMenü^n\\yArany: \\r%d \\d| \\yÉlet: \\r%d \\d| \\ySzint: \\r%i", arany[id], elet[id], rangok[szint[id]]) new menu = menu_create(cim, "menu_handler") menu_additem(menu, "\\rAlap \\yUSP\\d[Megszerezve]", "b1", 0) if(m1[id] != 0) menu_additem(menu, "\\rTigris \\yUSP\\d[+3 DMG]", "b2", 0) else menu_additem(menu, "\\dTigris USP\r[+3 DMG]\\d[200 Arany]", "b2", 0) if(m2[id] != 0) menu_additem(menu, "\\rDestiny \\yUSP\\d(+5 DMG)", "b3", 0) else menu_additem(menu, "\\dDestiny USP\\r[+5 DMG]\\d[500 Arany]", "b3", 0) if(m3[id] != 0) menu_additem(menu, "\\rPokol \\yUSP\\r[+10 DMG]", "b4", 0) else menu_additem(menu, "\\dPokol USP\\r[+10 DMG]\\y[1000 Arany]", "b4", 0) if(m4[id] != 0) menu_additem(menu, "\\rArany \\yUSP\\r[+15 DMG]", "b5", 0) else menu_additem(menu, "\\dArany USP\\r[+15 DMG]\\y[2000 Arany]", "b5", 0) if(m5[id] != 0) menu_additem(menu, "\\rBuldózer \\yUSP\\r[+20 DMG]", "b6", 0) else menu_additem(menu, "\\dBuldózer USP\\r[+20 DMG]\\y[3000 Arany]", "b6", 0) if(m6[id] != 0) menu_additem(menu, "\\rJég \\yUSP\\r[+30 DMG]", "b7", 0) else menu_additem(menu, "\\dJég USP\\r[+30 DMG]\\y[5000 Arany]^n\\dHamarosan a további USP-k...", "b7", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés"); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public kesmenu(id) { new cim[121] formatex(cim, charsmax(cim), "\\r[.:[DI3-T3AM]:.\\r] \\rDeathRun \\yKésMenü^n\\yArany: \\r%d \\d| \\yÉlet: \\r%d \\d| \\ySzint: \\r%i", arany[id], elet[id], rangok[szint[id]]) new menu = menu_create(cim, "menu_handler") if(szint[id] >= 5) menu_additem(menu, "\\rGyors \\yKés\\r[+15% Sebesség]", "c1", 0) else menu_additem(menu, "\\dGyors Kés\\r[+15 Sebesség]\w[5. szinttől]", "c1", 0) if(szint[id] >= 10) menu_additem(menu, "\\rGravitációs \\yKés\\r[-10% Grav.]", "c2", 0) else menu_additem(menu, "\\dGravitációs Kés\\r[-10% Grav.]\\d[10. szinttől]", "c2", 0) if(szint[id] >= 15) menu_additem(menu, "\\rSzáguldás \\yKés\\r[+20% Sebesség & -15% Grav.]", "c3", 0) else menu_additem(menu, "\\dSzáguldás Kés\\r[+20% Sebesség & -15% Grav.]\\d[15. szinttől]", "c3", 0) if(szint[id] >= 20) menu_additem(menu, "\\rBrutális \\yKés \\r[+30% Sebesség]", "c4", 0) else menu_additem(menu, "\\dBrutális Kés \\r[+30% Sebesség]\\d[20. szinttől]", "c4", 0) if(szint[id] >= 30) menu_additem(menu, "\\rSárkány \\yKés \\r[-20% Grav.]", "c5", 0) else menu_additem(menu, "\\dSárkány Kés \\r[-90% Grav.]\\d[30. szinttől]", "c5", 0) if(szint[id] >= 50) menu_additem(menu, "\\rArany \\yKés\\r[+50% Sebesség & -30% Grav.]", "c6", 0) else menu_additem(menu, "\\dArany Kés\\r[+50% Sebesség & -30% Grav.]\\d[50. szinttől]", "c6", 0) if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) menu_additem(menu, "\\rVIP \\yKés\r[+100% Sebesség & -50% Grav]", "c7", 0) else menu_additem(menu, "\\dVIP Kés\r[+100% Sebesség & -50% Grav.]\\d[VIPEKNEK]", "c7", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés"); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public vipmenu(id) { new cim[121] formatex(cim, charsmax(cim), "\\r[.:[DI3-T3AM]:.\\r] \\rDeathRun \\yVIP Vásárlás^n\\yArany: \\r%d \\d| \\yÉlet: \\r%d \\d| \\ySzint: \\r%i", arany[id], elet[id], rangok[szint[id]]) new menu = menu_create(cim, "menu_handler") menu_additem(menu, "\\rVIP \\dVásárlás\\r[ára]\\y[10000 Arany]^n^n\\d| \\dTrail, 130 HP, VIP Kés, Kinézet \\d|", "h1", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés"); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public bolt(id) { new cim[121] formatex(cim, charsmax(cim), "\\r[.:[DI3-T3AM]:.\\r] \\rDeathRun \\dBolt/Shop^n\\yArany: \\r%d \\d| \\yÉlet: \\r%d \\d| \\ySzint: \\r%i", arany[id], elet[id], rangok[szint[id]]) new menu = menu_create(cim, "menu_handler") menu_additem(menu, "\\rKenyér\\r[+50 HP]\\y[10 Arany]", "d1", 0) menu_additem(menu, "\\yMozgékonyság\\r[+100% Sebesség]\\y[20 Arany]", "d2", 0) menu_additem(menu, "\\yGépFegyver\\r[AK47]\\y[15 Arany)", "d3", 0) menu_additem(menu, "\\dGeneráció\\r[+1 Élet]\\y[10 Arany]", "d4", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés"); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public ladamenu(id) { new cim[121] formatex(cim, charsmax(cim), "\\r[.:[DI3-T3AM]:.\\r] \\rDeathRun \\yLádák:^n\\yLáda: \\r%d \\d| \\yKulcs: \\r%d", lada[id], kulcs[id]) new menu = menu_create(cim, "menu_handler") menu_additem(menu, "\\rLáda \\yNyitás^n^n\\d| \\rSzükséges 1 Kulcs & 1 Láda \\d|", "e1", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés"); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public infomenu(id) { new menu = menu_create("\\r[.:[DI3-T3AM]:.\\r] \\dInformáció\\rMenü", "menu_handler") menu_additem(menu, "\\rAdmin \\yVásárlás", "f1", 0) menu_additem(menu, "\\rElérhetőség", "f2", 0) menu_additem(menu, "\\rSzerverről", "f3", 0) menu_additem(menu, "\\rSzabályzat!", "f4", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés"); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public menu_handler(id, menu, item) { if( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], szName[64]; new access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback); new key = str_to_num(data[1]); switch(data[0]) { case 'a': { switch(key) { case 1: { uspmenu(id) } case 2: { kesmenu(id) } case 3: { vipmenu(id) } case 4: { bolt(id) } case 5: { ladamenu(id) } case 6: { infomenu(id) } } } case 'b': { switch(key) { case 1: { usp[id] = 1 } case 2: { if(arany[id] >= 200 && m1[id] != 1) { arany[id] -= 200 usp[id] = 2 m1[id] = 1 ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad a(z) ^4Tigris ^3USP-t.") } else if(m1[id] != 1) { ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.") } else if(m1[id] != 0) { usp[id] = 2 } } case 3: { if(arany[id] >= 500 && m1[id] != 2) { arany[id] -= 500 usp[id] = 3 m2[id] = 1 ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad a(z) ^4Terep ^3USP-t.") } else if(m2[id] != 1) { ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.") } else if(m2[id] != 0) { usp[id] = 3 } } case 4: { if(arany[id] >= 1000 && m3[id] != 2) { arany[id] -= 1000 usp[id] = 4 m3[id] = 1 ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad a(z) ^4Pokol ^3USP-t.") } else if(m3[id] != 1) { ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.") } else if(m3[id] != 0) { usp[id] = 4 } } case 5: { if(arany[id] >= 2000 && m4[id] != 2) { arany[id] -= 2000 usp[id] = 5 m4[id] = 1 ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad a(z) ^4Arany ^3USP-t.") } else if(m4[id] != 1) { ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.") } else if(m4[id] != 0) { usp[id] = 5 } } case 6: { if(arany[id] >= 3000 && m5[id] != 2) { arany[id] -= 3000 usp[id] = 6 m5[id] = 1 ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad a(z) ^4Buldózer ^3USP-t.") } else if(m5[id] != 1) { ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.") } else if(m5[id] != 0) { usp[id] = 6 } } case 7: { if(arany[id] >= 5000 && m6[id] != 2) { arany[id] -= 5000 usp[id] = 7 m6[id] = 1 ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad a(z) ^4Jég ^3USP-t.") } else if(m6[id] != 1) { ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.") } else if(m6[id] != 0) { usp[id] = 7 } } } } case 'c': { switch(key) { case 1: { if(szint[id] >= 5) { kes[id] = 1 } else { ColorChat(id, NORMAL, "A ^3kés ^1használatahoz el kell érned a(z) ^3Ötös ^1szintet.") } } case 2: { if(szint[id] >= 15) { kes[id] = 2 } else { ColorChat(id, NORMAL, "A ^3kés ^1használatához el kell érned a(z) ^3Tizenötös ^1szintet.") } } case 3: { if(szint[id] >= 20) { kes[id] = 3 } else { ColorChat(id, NORMAL, "A ^3kés ^1használatához el kell érned a(z) ^3Huszas ^1szintet.") } } case 4: { if(szint[id] >= 25) { kes[id] = 4 } else { ColorChat(id, NORMAL, "A ^3kés ^1használatához el kell érned a(z) ^3Huszonötös ^1szintet.") } } case 5: { if(szint[id] >= 30) { kes[id] = 5 } else { ColorChat(id, NORMAL, "A ^3kés ^1használatához el kell érned a(z) ^3Harmincas ^1szintet.") } } case 6: { if(szint[id] >= 50) { kes[id] = 6 } else { ColorChat(id, NORMAL, "A ^3kés ^1használatához el kell érned a(z) ^3Ötvenes ^1szintet.") } } case 7: { if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A) { kes[id] = 7 } } } } case 'h': { switch(key) { case 1: { if(arany[id] >= 10000) { if(vip[id] += 3) if(arany[id] -= 10000) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sikeresen vásároltál magadnak ^3VIP^1-et.") } } } } case 'd': { switch(key) { case 1: { if(arany[id] >= 10) { set_user_health(id, get_user_health(id)+50) if(arany[id] -= 10) ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad a ^3+50 HP^1-t.") } else { ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.") } } case 2: { if(arany[id] >= 20) { set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+100) if(arany[id] -= 20) ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad a ^3+100 Sebességet^1.") } else { ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.") } } case 3: { if(arany[id] >= 15) { give_item(id, "weapon_ak47") cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90) if(arany[id] -= 15) ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad az ^3AK47-et^1.") } else { ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.") } } case 4: { if(arany[id] >= 10) { if(arany[id] -= 10) if(elet[id] += 1) ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen vásároltál ^3Életet^1, ha felszeretnéd használni írd be ^4/ujra.") } else { ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.") } } } } case 'e': { switch(random_num(1,8)) { case 1: { if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1) { if(lada[id] -= 1) if(kulcs[id] -= 1) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.") } } case 2: { if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1) { if(arany[id] += 30) if(lada[id] -= 1) if(kulcs[id] -= 1) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Találtál 30 ^4Aranyat ^1ebben a ^3ládában.") } } case 3: { if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1) { if(lada[id] -= 1) if(kulcs[id] -= 1) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.") } } case 4: { if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1) { if(lada[id] -= 1) if(kulcs[id] -= 1) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.") } } case 5: { if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1) { if(lada[id] -= 1) if(kulcs[id] -= 1) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.") } } case 6: { if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1) { if(arany[id] += 50) if(lada[id] -= 1) if(kulcs[id] -= 1) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Találtál 50 ^4Aranyat ^1ebben a ^3ládában.") } } case 7: { if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1) { if(arany[id] += 10) if(lada[id] -= 1) if(kulcs[id] -= 1) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Találtál 10 ^4Aranyat ^1ebben a ^3ládában.") } } case 8: { if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1) { if(lada[id] += 1) if(lada[id] -= 1) if(kulcs[id] -= 1) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában ^1egy újabb ^3láda ^1volt.") } } case 9: { if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1) { if(kulcs[id] += 1) if(lada[id] -= 1) if(kulcs[id] -= 1) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában ^1egy ^3kulcs ^1volt.") } } case 10: { if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1) { if(lada[id] -= 1) if(kulcs[id] -= 1) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.") } } case 11: { if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1) { if(lada[id] -= 1) if(kulcs[id] -= 1) set_user_health(id,get_user_health(id)+50) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában +50 Élet ^1volt.") } } case 12: { if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1) { if(lada[id] -= 1) if(kulcs[id] -= 1) set_user_health(id,get_user_health(id)+50) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában +50 Élet ^1volt.") } } case 13: { if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1) { if(elet[id] += 1) if(lada[id] -= 1) if(kulcs[id] -= 1) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában +1 Élet ^1volt.") } } case 14: { if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1) { if(lada[id] -= 1) if(kulcs[id] -= 1) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.") } } case 15: { if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1) { if(lada[id] -= 1) if(kulcs[id] -= 1) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.") } } case 16: { if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1) { if(lada[id] -= 1) if(kulcs[id] -= 1) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha , 0); ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában ^1láthatatlanság volt.") } } case 17: { if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1) { if(lada[id] -= 1) if(kulcs[id] -= 1) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.") } } case 18: { if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1) { if(lada[id] -= 1) if(kulcs[id] -= 1) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.") } } case 19: { if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1) { if(lada[id] -= 1) if(kulcs[id] -= 1) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.") } } case 20: { if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1) { if(lada[id] -= 1) if(kulcs[id] -= 1) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.") } } case 21: { if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1) { if(lada[id] -= 1) if(kulcs[id] -= 1) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.") } } case 22: { if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1) { usp[id] = 2 m1[id] = 1 if(lada[id] -= 1) if(kulcs[id] -= 1) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában ^1egy ^4Destiny ^3USP ^1volt.") } } case 23: { if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1) { usp[id] = 3 m2[id] = 1 if(lada[id] -= 1) if(kulcs[id] -= 1) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában ^1egy ^4Terep ^3USP ^1volt.") } } case 24: { if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1) { usp[id] = 4 m3[id] = 1 if(lada[id] -= 1) if(kulcs[id] -= 1) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában ^1egy ^4Tigris ^3USP ^1volt.") } } case 25: { if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1) { if(lada[id] -= 1) if(kulcs[id] -= 1) ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.") } } } } case 'f': { switch(key) { case 1: { show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/motd/adminvasarlas.txt", "Admin Vásárlás") } case 2: { show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/motd/elerhetoseg.txt", "Elérhetőség") } case 3: { show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/motd/szerverrol.txt", "Szerverről") } case 4: { show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/motd/szabalyzat.txt", "Szabályzat") } } } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public sayhook(id) { read_args (message, 191) remove_quotes (message) if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) { return PLUGIN_CONTINUE } get_user_name(id, nev, 31) if(is_user_alive(id)) { get_user_team(id, color, 9) if(get_user_flags(id) & TULAJ) formatex(Temp, 191, "^x03[Tulajdonos & Konfigos]^x04%s^x03[Szint: %i]^x04: %s", nev, rangok[szint[id]], message) else if(get_user_flags(id) & VIP) formatex(Temp, 191, "^x03[VIP][Szint: %i]^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message) else if(get_user_flags(id) & FOADMIN) formatex(Temp, 191, "^x03[FoAdmin][Szint: %i]^x04%s^x03: %s",rangok[szint[id]], nev, message) else if(get_user_flags(id) & ADMIN) formatex(Temp, 191, "^x03[Admin][Szint: %i]^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message) else formatex(Temp, 191, "^x04[Szint: %i]^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message) } else { get_user_team(id, color, 9) if(get_user_flags(id) & TULAJ) formatex(Temp, 191, "^x03[Tulajdonos & Konfigos]^x04%s^x03[Szint: %i]^x04: %s", nev, rangok[szint[id]], message) else if(get_user_flags(id) & VIP) formatex(Temp, 191, "^x03[VIP][Szint: %i]^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message) else if(get_user_flags(id) & FOADMIN) formatex(Temp, 191, "^x03[FoAdmin][Szint: %i]^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message) else if(get_user_flags(id) & ADMIN) formatex(Temp, 191, "^x03[Admin][Szint: %i]^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message) else formatex(Temp, 191, "^x04[Szint: %i]^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message) } sendmessage(color) return PLUGIN_HANDLED } public sendmessage(color[]) { new teamName[10] for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++) { get_user_team (player, teamName, 9) teamf (player, color) elkuldes(player, Temp) teamf(player, teamName) } } public teamf(player, team[]) { message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player) write_byte(player) write_string(team) message_end() } public elkuldes(player, Temp[]) { message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player) write_byte( player ) write_string( Temp ) message_end() } public mentes(id) { new name[32] get_user_name(id, name, 31) new vaultkey[64],vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-dt", name) format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",arany[id],elet[id],m1[id],m2[id],m3[id],m4[id],m5[id],m6[id],szint[id],olesek[id],vip[id],lada[id],kulcs[id]) nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata) return PLUGIN_CONTINUE } public betoltes(id) { new name[32] get_user_name(id, name, 31) new vaultkey[64],vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-dt", name) format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",arany[id],elet[id],m1[id],m2[id],m3[id],m4[id],m5[id],m6[id],szint[id],olesek[id],vip[id],lada[id],kulcs[id]) nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255) replace_all(vaultdata, 255, "#", " ") new ar[32], el[32], um1[32], um2[32], um3[32], um4[32], um5[32], um6[32], sz[32], ol[32], vp[32], la[32], kc[32] parse(vaultdata, ar, 31, el, 31, um1, 31, um2, 31, um3, 31, um4, 31, um5, 31, um6, 31, sz, 31, ol, 31, vp, 31, la, 31, kc, 31) arany[id] = str_to_num(ar) elet[id] = str_to_num(el) m1[id] = str_to_num(um1) m2[id] = str_to_num(um2) m3[id] = str_to_num(um3) m4[id] = str_to_num(um4) m5[id] = str_to_num(um5) m6[id] = str_to_num(um6) szint[id] = str_to_num(sz) olesek[id] = str_to_num(ol) vip[id] = str_to_num(vp) lada[id] = str_to_num(la) kulcs[id] = str_to_num(kc) return PLUGIN_CONTINUE } public client_disconnect(id) { mentes(id) } public client_connect(id) { betoltes(id); set_task(3.0,"jog",id) } public jog(id) { if(vip[id] != 0) { set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN_LEVEL_A) } } public plugin_end() { nvault_close(g_vault) } Már elküldtem neki PM-be. |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |