hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Bunyhop gyorsulás kód
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=21264
Oldal: 1 / 1

Szerző:  laci512 [ 2015.06.28. 23:41 ]
Hozzászólás témája:  Bunyhop gyorsulás kód

[kozep]Sziasztok[/kozep]
úgy emlékszem van egy kód amivel meg lehet javítani a bunyhop ott hogy ha hirtelen meg rántom akkor nem lassul le letudnátok írni nekem vagy ha nincs akkor milyen bunyhop plugint használjak jelenleg ezt használom:



SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. * Author: Cheesy Peteza
  2. * Date: 22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)
  3. *
  4. *
  5. * Description: Enable bunny hopping in Counter-Strike.
  6. *
  7. * Cvars:
  8. * bh_enabled 1 to enable this plugin, 0 to disable.
  9. * bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)
  10. * bh_showusage If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled
  11. * and how to use it if bh_autojump enabled.
  12. *
  13. * Requirements: AMXModX 0.16 or greater
  14. *
  15. *
  16. */
  17.  
  18. #include <amxmodx>
  19. #include <engine>
  20.  
  21. #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
  22. #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
  23.  
  24. public plugin_init() {
  25. register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  26. register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  27.  
  28. register_cvar("bh_enabled", "1")
  29. register_cvar("bh_autojump", "1")
  30. register_cvar("bh_showusage", "1")
  31. }
  32.  
  33. public client_PreThink(id) {
  34. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  35. return PLUGIN_CONTINUE
  36.  
  37. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
  38.  
  39. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  40. return PLUGIN_CONTINUE
  41.  
  42. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
  43. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
  44. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  45.  
  46. if (flags & FL_WATERJUMP)
  47. return PLUGIN_CONTINUE
  48. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  49. return PLUGIN_CONTINUE
  50. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  51. return PLUGIN_CONTINUE
  52.  
  53. new Float:velocity[3]
  54. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  55. velocity[2] += 250.0
  56. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  57.  
  58. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
  59. }
  60. return PLUGIN_CONTINUE
  61. }
  62.  
  63. public client_authorized(id)
  64. set_task(30.0, "showUsage", id)
  65.  
  66. public showUsage(id) {
  67. if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  68. return PLUGIN_HANDLED
  69.  
  70. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  71. client_print(id, print_chat, "[AMXX] A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")
  72. } else {
  73. client_print(id, print_chat, "[AMXX] Automatikus nyulugras be van kapcsolva a szerveren.Az ugras lenyomva tartasaval tudod hasznalni.")
  74. }
  75. return PLUGIN_HANDLED
  76. }

Szerző:  SmaCk [ 2015.06.28. 23:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunyhop gyorsulás kód

server.cfg-ben ezt állítsd át:
sv_airaccelerate 10-ről , 100-ra

sv_airaccelerate "100"

Szerző:  laci512 [ 2015.06.28. 23:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunyhop gyorsulás kód

SmaCk írta:
server.cfg-ben ezt állítsd át:
sv_airaccelerate 10-ről , 100-ra

sv_airaccelerate "100"


Kösz :D

Szerző:  `[X]eeR~ [ 2015.06.29. 00:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunyhop gyorsulás kód

laci512 írta:
SmaCk írta:
server.cfg-ben ezt állítsd át:
sv_airaccelerate 10-ről , 100-ra

sv_airaccelerate "100"


Kösz :D


Fe még egyet kell!:
sv_accelerate 10 ről állitsd 2000-ra!

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/