hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Segítség kérés [Advanced Fegyver menü]
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=21360
Oldal: 1 / 2

Szerző:  *GrafitY* [ 2015.07.05. 17:32 ]
Hozzászólás témája:  Segítség kérés [Advanced Fegyver menü]

Valaki segítene ebben a pluginban?? Advanced Fegyvermenü 0.0.1
Hogy lehet megoldani azt hogy ne lehessen viszavásárolni a fegyvert??
(Ne legyenek /fegyo és /fegyver parancsok).
Válaszokat előre is köszönöm!! :)

Szerző:  SmaCk [ 2015.07.05. 17:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Segítség kérés [Advanced Fegyver menü]

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7.  
  8. #pragma semicolon 1
  9.  
  10. #define VERSION "0.0.1"
  11.  
  12. #define Max_Players 32
  13.  
  14. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
  15. #define OFFSET_C4_SLOT 372
  16.  
  17. #define Weapon_Menu_Name "Fegyver Csomagok"
  18.  
  19. #define Next_Button "Következő"
  20. #define Back_Button "Vissza"
  21. #define Exit_Button "Kilépés"
  22.  
  23. #define Money_Hud ( 1 << 5 )
  24.  
  25. new g_iWPCT;
  26. new g_iWPTE;
  27.  
  28. new pCvarMaxCTWps;
  29. new pCvarMaxTEWps;
  30.  
  31. new pCvarWPBlock;
  32.  
  33. new pCvarFlash;
  34. new pCvarHe;
  35. new pCvarSmoke;
  36.  
  37. new pCvarKevlar;
  38. new pCvarDefuser;
  39.  
  40. new pCvarPrefix;
  41. new pCvarMoney;
  42. new pCvarBlockBuy;
  43. new pCvarUnAmmo;
  44.  
  45. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  46. {
  47. "",
  48. "Csapatonként csak két ember AWP-zhet!",
  49. "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-től használható!",
  50. "A vásárlás leti­ltva!",
  51. "Te már választottál fegyvert!"
  52. };
  53.  
  54. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] = {
  55.  
  56. "M4A1 Csomag",
  57. "AK47 Csomag",
  58. "AWP Csomag",
  59. "M249 Csomag",
  60. "AUG Csomag",
  61. "Famas Csomag",
  62. "Galil Csomag",
  63. "MP5 Csomag",
  64. "XM1014 Csomag",
  65. "M3 Csomag",
  66. "Scout Csomag"
  67. };
  68.  
  69. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  70.  
  71. "weapon_m4a1",
  72. "weapon_ak47",
  73. "weapon_awp",
  74. "weapon_m249",
  75. "weapon_aug",
  76. "weapon_famas",
  77. "weapon_galil",
  78. "weapon_mp5navy",
  79. "weapon_xm1014",
  80. "weapon_m3",
  81. "weapon_scout"
  82. };
  83.  
  84. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  85.  
  86. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  87. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  88.  
  89. 0,
  90. 52,
  91. 0,
  92. 90,
  93. 1,
  94. 32,
  95. 1,
  96. 100,
  97. 90,
  98. 1,
  99. 120,
  100. 100,
  101. 100,
  102. 90,
  103. 90,
  104. 90,
  105. 100,
  106. 120,
  107. 30,
  108. 120,
  109. 200,
  110. 32,
  111. 90,
  112. 120,
  113. 90,
  114. 2,
  115. 35,
  116. 90,
  117. 90,
  118. 0,
  119. 100
  120. };
  121.  
  122. new g_szBuyCommands[ ][ ] =
  123. {
  124. "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  125. "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  126. "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  127. "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  128. "buyammo1", "buyammo2"
  129. };
  130.  
  131. new const g_szMenuCommands[ ] [ ] =
  132. {
  133. "fegyo",
  134. "say",
  135. "say_team",
  136.  
  137. "fegyver",
  138. "say",
  139. "say_team",
  140.  
  141. "say",
  142. "say_team",
  143.  
  144. "say",
  145. "say_team"
  146.  
  147. };
  148.  
  149. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  150. new g_msgHideWeapon;
  151. new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  152.  
  153. public plugin_init ( ) {
  154.  
  155. register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  156.  
  157. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  158.  
  159. pCvarMaxCTWps = register_cvar( "awm_max_ct_awp", "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
  160. pCvarMaxTEWps = register_cvar( "awm_max_te_awp", "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
  161.  
  162. pCvarWPBlock = register_cvar( "awm_allow_wp_player", "4" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
  163.  
  164. pCvarFlash = register_cvar( "awm_give_flash", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
  165. pCvarHe = register_cvar( "awm_give_he", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
  166. pCvarSmoke = register_cvar( "awm_give_smoke", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
  167.  
  168. pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
  169. pCvarDefuser = register_cvar( "awm_give_defuser", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  170.  
  171. pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
  172.  
  173. pCvarBlockBuy = register_cvar( "awm_block_buy", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  174. pCvarMoney = register_cvar( "awm_set_money", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
  175. pCvarPrefix = register_cvar( "awm_prefix", "SzerverPrefix" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
  176.  
  177. g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  178.  
  179. for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  180. register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  181.  
  182. for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  183. register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  184.  
  185. register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  186. register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  187.  
  188. register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  189.  
  190. register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  191. }
  192.  
  193. public client_connect( iClient ) {
  194.  
  195. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  196. }
  197.  
  198. public client_disconnect( iClient ) {
  199.  
  200. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  201. }
  202.  
  203. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  204.  
  205. switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  206.  
  207. case true:
  208. {
  209. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  210. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  211.  
  212. return PLUGIN_HANDLED;
  213. }
  214. case false: func_OpenWeaponMenu( iClient );
  215. }
  216. return PLUGIN_HANDLED;
  217. }
  218.  
  219. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  220.  
  221. if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  222. return PLUGIN_CONTINUE;
  223.  
  224. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  225. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  226. return PLUGIN_HANDLED;
  227. }
  228.  
  229. public eCurWeapon( iClient ) {
  230.  
  231. if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  232.  
  233. if( is_user_alive( iClient ) ) {
  234.  
  235. new weapon = read_data( 2 );
  236. if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  237.  
  238. cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  239. }
  240. }
  241. }
  242. }
  243.  
  244. public onResetHUD( iClient ) {
  245.  
  246. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  247.  
  248. message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  249. write_byte( Money_Hud );
  250. message_end( );
  251. }
  252. }
  253.  
  254. public msgHideWeapon( ) {
  255.  
  256. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  257.  
  258. set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  259. }
  260. }
  261.  
  262. public eRoundEnd ( ) {
  263.  
  264. g_iWPCT = 0;
  265. g_iWPTE = 0;
  266. }
  267.  
  268. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  269.  
  270. if( !is_user_alive( iClient ) )
  271. return;
  272.  
  273. cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  274.  
  275. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  276.  
  277. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  278.  
  279. new szMenuTitle[ 121 ];
  280. new szMenuItem[ 121 ];
  281.  
  282. format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  283.  
  284. StripUserWeapons( iClient );
  285. new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  286.  
  287. for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  288.  
  289. if( i != 2 ) {
  290.  
  291. format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  292. }
  293. else {
  294. switch( get_user_team( iClient ) )
  295. {
  296. case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  297. case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  298. default: continue;
  299. }
  300. }
  301.  
  302. menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  303. }
  304.  
  305. menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  306. menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  307. menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  308. menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  309. menu_display( iClient, menu );
  310. }
  311.  
  312. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  313.  
  314. if( iItem == MENU_EXIT ) {
  315.  
  316. menu_destroy( iMenu );
  317. return PLUGIN_HANDLED;
  318. }
  319.  
  320. new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  321. new access, callback;
  322. menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  323.  
  324. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  325.  
  326. if( iItem != 2 ) {
  327.  
  328. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  329. give_item( iClient, g_szPistolName );
  330.  
  331. ColorChat( iClient, "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  332. }
  333. else {
  334.  
  335. new iTeams[ CsTeams ];
  336. GetPlayerCount( iTeams );
  337.  
  338. if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  339. || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  340.  
  341. ColorChat( iClient, g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  342. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  343.  
  344. return PLUGIN_HANDLED;
  345. }
  346.  
  347. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  348. if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  349.  
  350. if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  351.  
  352. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  353. give_item( iClient, g_szPistolName );
  354.  
  355. ColorChat( iClient, "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  356. g_iWPCT++;
  357. }
  358. else {
  359.  
  360. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  361. func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  362.  
  363. return PLUGIN_HANDLED;
  364. }
  365. }
  366.  
  367. if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  368.  
  369. if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  370.  
  371.  
  372. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  373. give_item( iClient, g_szPistolName );
  374.  
  375. ColorChat( iClient, "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  376. g_iWPTE++;
  377. }
  378. else {
  379.  
  380. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  381. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  382.  
  383. return PLUGIN_HANDLED;
  384. }
  385. }
  386. }
  387.  
  388. give_item( iClient, "weapon_knife" );
  389. give_player_stuff( iClient );
  390.  
  391. menu_destroy( iMenu );
  392. return PLUGIN_HANDLED;
  393. }
  394.  
  395. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  396.  
  397. new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  398.  
  399. get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  400.  
  401. for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  402. iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  403. }
  404.  
  405. stock give_player_stuff( iClient ) {
  406.  
  407. if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  408.  
  409. give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  410. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  411. }
  412.  
  413. if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  414.  
  415. give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  416. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  417. }
  418.  
  419. if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  420.  
  421. give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  422. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  423. }
  424.  
  425. if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  426.  
  427. switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  428.  
  429. case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  430. case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  431. default: return PLUGIN_CONTINUE;
  432. }
  433. }
  434.  
  435. if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  436.  
  437. give_item( iClient, "item_thighpack" );
  438. }
  439.  
  440. if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  441.  
  442. new weapons[ 32 ];
  443. new weaponsnum;
  444. get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  445. for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  446. if( is_user_alive( iClient ) )
  447. if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  448. cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  449. }
  450.  
  451. g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  452. return PLUGIN_CONTINUE;
  453. }
  454.  
  455.  
  456. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  457. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  458.  
  459. new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  460.  
  461. if( iC4Ent > 0 ) {
  462.  
  463. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  464. }
  465.  
  466. strip_user_weapons( iClient );
  467. set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  468.  
  469. if( iC4Ent > 0 ) {
  470.  
  471. set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  472. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  473.  
  474. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  475. cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  476. }
  477.  
  478. return PLUGIN_HANDLED;
  479. }
  480.  
  481. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  482. {
  483. new count = 1, players[ 32 ];
  484. static msg[ 191 ];
  485. vformat( msg, 190, input, 3 );
  486.  
  487. replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  488. replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  489. replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  490.  
  491. if ( iClient ) players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  492. {
  493. for ( new i = 0; i < count; i++ )
  494. {
  495. if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  496. {
  497. message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  498. write_byte( players[ i ] );
  499. write_string( msg );
  500. message_end( );
  501. }
  502. }
  503. }
  504. }
  505.  

Szerző:  *GrafitY* [ 2015.07.06. 13:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: Segítség kérés [Advanced Fegyver menü]

Köszi SmaCk!!! Amúgy ez színes amit adtál?

Szerző:  SmaCk [ 2015.07.06. 13:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Segítség kérés [Advanced Fegyver menü]

Már az! :)
Színek: \r = piros | \y = sárga | \w = fehér (\\ azért kell, mert a fordító így színez)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7.  
  8. #pragma semicolon 1
  9.  
  10. #define VERSION "0.0.1"
  11.  
  12. #define Max_Players 32
  13.  
  14. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
  15. #define OFFSET_C4_SLOT 372
  16.  
  17. #define Weapon_Menu_Name "Fegyver Csomagok"
  18.  
  19. #define Next_Button "Következő"
  20. #define Back_Button "Vissza"
  21. #define Exit_Button "Kilépés"
  22.  
  23. #define Money_Hud ( 1 << 5 )
  24.  
  25. new g_iWPCT;
  26. new g_iWPTE;
  27.  
  28. new pCvarMaxCTWps;
  29. new pCvarMaxTEWps;
  30.  
  31. new pCvarWPBlock;
  32.  
  33. new pCvarFlash;
  34. new pCvarHe;
  35. new pCvarSmoke;
  36.  
  37. new pCvarKevlar;
  38. new pCvarDefuser;
  39.  
  40. new pCvarPrefix;
  41. new pCvarMoney;
  42. new pCvarBlockBuy;
  43. new pCvarUnAmmo;
  44.  
  45. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  46. {
  47. "",
  48. "Csapatonként csak két ember AWP-zhet!",
  49. "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-től használható!",
  50. "A vásárlás leti­ltva!",
  51. "Te már választottál fegyvert!"
  52. };
  53.  
  54. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] = {
  55.  
  56. "[\\rM4A1 \\yCsomag]",
  57. "[\\rAK47 \\yCsomag]",
  58. "[\\rAWP \\yCsomag]",
  59. "[\\rM249 \\yCsomag]",
  60. "[\\rAUG \\yCsomag]",
  61. "[\\rFamas \\yCsomag]",
  62. "[\\rGalil \\yCsomag]",
  63. "[\\rMP5 \\yCsomag]",
  64. "[\\rXM1014 \\yCsomag]",
  65. "[\\rM3 \\yCsomag]",
  66. "[\\rScout \\yCsomag]"
  67. };
  68.  
  69. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  70.  
  71. "weapon_m4a1",
  72. "weapon_ak47",
  73. "weapon_awp",
  74. "weapon_m249",
  75. "weapon_aug",
  76. "weapon_famas",
  77. "weapon_galil",
  78. "weapon_mp5navy",
  79. "weapon_xm1014",
  80. "weapon_m3",
  81. "weapon_scout"
  82. };
  83.  
  84. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  85.  
  86. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  87. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  88.  
  89. 0,
  90. 52,
  91. 0,
  92. 90,
  93. 1,
  94. 32,
  95. 1,
  96. 100,
  97. 90,
  98. 1,
  99. 120,
  100. 100,
  101. 100,
  102. 90,
  103. 90,
  104. 90,
  105. 100,
  106. 120,
  107. 30,
  108. 120,
  109. 200,
  110. 32,
  111. 90,
  112. 120,
  113. 90,
  114. 2,
  115. 35,
  116. 90,
  117. 90,
  118. 0,
  119. 100
  120. };
  121.  
  122. new g_szBuyCommands[ ][ ] =
  123. {
  124. "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  125. "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  126. "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  127. "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  128. "buyammo1", "buyammo2"
  129. };
  130.  
  131. new const g_szMenuCommands[ ] [ ] =
  132. {
  133. "fegyo",
  134. "say",
  135. "say_team",
  136.  
  137. "fegyver",
  138. "say",
  139. "say_team",
  140.  
  141. "say",
  142. "say_team",
  143.  
  144. "say",
  145. "say_team"
  146.  
  147. };
  148.  
  149. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  150. new g_msgHideWeapon;
  151. new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  152.  
  153. public plugin_init ( ) {
  154.  
  155. register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  156.  
  157. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  158.  
  159. pCvarMaxCTWps = register_cvar( "awm_max_ct_awp", "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
  160. pCvarMaxTEWps = register_cvar( "awm_max_te_awp", "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
  161.  
  162. pCvarWPBlock = register_cvar( "awm_allow_wp_player", "4" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
  163.  
  164. pCvarFlash = register_cvar( "awm_give_flash", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
  165. pCvarHe = register_cvar( "awm_give_he", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
  166. pCvarSmoke = register_cvar( "awm_give_smoke", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
  167.  
  168. pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
  169. pCvarDefuser = register_cvar( "awm_give_defuser", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  170.  
  171. pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
  172.  
  173. pCvarBlockBuy = register_cvar( "awm_block_buy", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  174. pCvarMoney = register_cvar( "awm_set_money", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
  175. pCvarPrefix = register_cvar( "awm_prefix", "SzerverPrefix" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
  176.  
  177. g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  178.  
  179. for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  180. register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  181.  
  182. for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  183. register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  184.  
  185. register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  186. register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  187.  
  188. register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  189.  
  190. register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  191. }
  192.  
  193. public client_connect( iClient ) {
  194.  
  195. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  196. }
  197.  
  198. public client_disconnect( iClient ) {
  199.  
  200. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  201. }
  202.  
  203. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  204.  
  205. switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  206.  
  207. case true:
  208. {
  209. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  210. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  211.  
  212. return PLUGIN_HANDLED;
  213. }
  214. case false: func_OpenWeaponMenu( iClient );
  215. }
  216. return PLUGIN_HANDLED;
  217. }
  218.  
  219. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  220.  
  221. if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  222. return PLUGIN_CONTINUE;
  223.  
  224. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  225. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  226. return PLUGIN_HANDLED;
  227. }
  228.  
  229. public eCurWeapon( iClient ) {
  230.  
  231. if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  232.  
  233. if( is_user_alive( iClient ) ) {
  234.  
  235. new weapon = read_data( 2 );
  236. if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  237.  
  238. cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  239. }
  240. }
  241. }
  242. }
  243.  
  244. public onResetHUD( iClient ) {
  245.  
  246. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  247.  
  248. message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  249. write_byte( Money_Hud );
  250. message_end( );
  251. }
  252. }
  253.  
  254. public msgHideWeapon( ) {
  255.  
  256. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  257.  
  258. set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  259. }
  260. }
  261.  
  262. public eRoundEnd ( ) {
  263.  
  264. g_iWPCT = 0;
  265. g_iWPTE = 0;
  266. }
  267.  
  268. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  269.  
  270. if( !is_user_alive( iClient ) )
  271. return;
  272.  
  273. cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  274.  
  275. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  276.  
  277. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  278.  
  279. new szMenuTitle[ 121 ];
  280. new szMenuItem[ 121 ];
  281.  
  282. format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\vr%s^n\\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  283.  
  284. StripUserWeapons( iClient );
  285. new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  286.  
  287. for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  288.  
  289. if( i != 2 ) {
  290.  
  291. format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  292. }
  293. else {
  294. switch( get_user_team( iClient ) )
  295. {
  296. case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\\w%s \\y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  297. case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\\w%s \\y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  298. default: continue;
  299. }
  300. }
  301.  
  302. menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  303. }
  304.  
  305. menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  306. menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  307. menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  308. menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  309. menu_display( iClient, menu );
  310. }
  311.  
  312. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  313.  
  314. if( iItem == MENU_EXIT ) {
  315.  
  316. menu_destroy( iMenu );
  317. return PLUGIN_HANDLED;
  318. }
  319.  
  320. new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  321. new access, callback;
  322. menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  323.  
  324. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  325.  
  326. if( iItem != 2 ) {
  327.  
  328. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  329. give_item( iClient, g_szPistolName );
  330.  
  331. ColorChat( iClient, "Sikeres választás!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  332. }
  333. else {
  334.  
  335. new iTeams[ CsTeams ];
  336. GetPlayerCount( iTeams );
  337.  
  338. if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  339. || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  340.  
  341. ColorChat( iClient, g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  342. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  343.  
  344. return PLUGIN_HANDLED;
  345. }
  346.  
  347. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  348. if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  349.  
  350. if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  351.  
  352. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  353. give_item( iClient, g_szPistolName );
  354.  
  355. ColorChat( iClient, "Sikeres választás!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  356. g_iWPCT++;
  357. }
  358. else {
  359.  
  360. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  361. func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  362.  
  363. return PLUGIN_HANDLED;
  364. }
  365. }
  366.  
  367. if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  368.  
  369. if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  370.  
  371.  
  372. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  373. give_item( iClient, g_szPistolName );
  374.  
  375. ColorChat( iClient, "Sikeres választás!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  376. g_iWPTE++;
  377. }
  378. else {
  379.  
  380. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  381. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  382.  
  383. return PLUGIN_HANDLED;
  384. }
  385. }
  386. }
  387.  
  388. give_item( iClient, "weapon_knife" );
  389. give_player_stuff( iClient );
  390.  
  391. menu_destroy( iMenu );
  392. return PLUGIN_HANDLED;
  393. }
  394.  
  395. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  396.  
  397. new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  398.  
  399. get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  400.  
  401. for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  402. iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  403. }
  404.  
  405. stock give_player_stuff( iClient ) {
  406.  
  407. if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  408.  
  409. give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  410. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  411. }
  412.  
  413. if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  414.  
  415. give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  416. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  417. }
  418.  
  419. if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  420.  
  421. give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  422. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  423. }
  424.  
  425. if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  426.  
  427. switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  428.  
  429. case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  430. case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  431. default: return PLUGIN_CONTINUE;
  432. }
  433. }
  434.  
  435. if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  436.  
  437. give_item( iClient, "item_thighpack" );
  438. }
  439.  
  440. if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  441.  
  442. new weapons[ 32 ];
  443. new weaponsnum;
  444. get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  445. for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  446. if( is_user_alive( iClient ) )
  447. if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  448. cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  449. }
  450.  
  451. g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  452. return PLUGIN_CONTINUE;
  453. }
  454.  
  455.  
  456. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  457. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  458.  
  459. new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  460.  
  461. if( iC4Ent > 0 ) {
  462.  
  463. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  464. }
  465.  
  466. strip_user_weapons( iClient );
  467. set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  468.  
  469. if( iC4Ent > 0 ) {
  470.  
  471. set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  472. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  473.  
  474. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  475. cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  476. }
  477.  
  478. return PLUGIN_HANDLED;
  479. }
  480.  
  481. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  482. {
  483. new count = 1, players[ 32 ];
  484. static msg[ 191 ];
  485. vformat( msg, 190, input, 3 );
  486.  
  487. replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  488. replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  489. replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  490.  
  491. if ( iClient ) players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  492. {
  493. for ( new i = 0; i < count; i++ )
  494. {
  495. if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  496. {
  497. message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  498. write_byte( players[ i ] );
  499. write_string( msg );
  500. message_end( );
  501. }
  502. }
  503. }
  504. }
  505.  

Szerző:  *GrafitY* [ 2015.07.06. 16:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: Segítség kérés [Advanced Fegyver menü]

SmaCk!! Bocs de valamit *MODERÁLVA* elronthattál benne.. :shock:
Még akkor is kiírja azt,hogy: Te már választottál fegyvert! amikor a statisztikámat törlöm xd

Szerző:  SmaCk [ 2015.07.06. 16:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Segítség kérés [Advanced Fegyver menü]

Nálam tökéletesen megy, semmi ilyen hülyeséget nem ír :lol:

Szerző:  UNTiTLeD [ 2015.07.06. 16:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: Segítség kérés [Advanced Fegyver menü]

Nekem is megy hibátlanul.

Szerző:  hopszegysor [ 2015.10.21. 13:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Segítség kérés [Advanced Fegyver menü]

Sziasztok
Probáld meg így :)

Csatolmányok:
weapon_menu_with_pistols_wo_chatcolor.sma [14.56 KiB]
Letöltve 44 alkalommal.

Szerző:  *GrafitY* [ 2015.12.28. 19:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Segítség kérés [Advanced Fegyver menü]

Az miért van hogy így írja ki?

Kép

Szerző:  Akosch:. [ 2015.12.28. 19:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: Segítség kérés [Advanced Fegyver menü]

Ezek a kódok menü színezéshez vannak.
Chathez:
^1 - alap szín
^3 - csapat szín
^4 - zöld

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/