hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 20:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 493 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 492 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: bb_classes átírás
HozzászólásElküldve: 2015.07.09. 16:52 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Üdv, lenne egy kérésem, egy olyan zombie fajt kellene beleirni a bb_classes-be, ami többet sebez az átlagosnál (2x-esét) ha valaki megtudná oldani megköszönném:) :DD
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <basebuilder>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. /*================================================================================
  8.  [Plugin Customization]
  9. =================================================================================*/
  10.  
  11. // Classic Zombie Attributes
  12. new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
  13. new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
  14. new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
  15. new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  16. const zclass1_health = 3000
  17. const zclass1_speed = 260
  18. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  19. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  20.  
  21. // Fast Zombie Attributes
  22. new const zclass2_name[] = { "Fast Zombie" }
  23. new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++" }
  24. new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
  25. new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  26. const zclass2_health = 2000
  27. const zclass2_speed = 325
  28. const Float:zclass2_gravity = 1.0
  29. const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
  30.  
  31. // Jumper Zombie Attributes
  32. new const zclass3_name[] = { "Jumper Zombie" }
  33. new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+" }
  34. new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
  35. new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  36. const zclass3_health = 2500
  37. const zclass3_speed = 285
  38. const Float:zclass3_gravity = 0.5
  39. const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
  40.  
  41. // Tanker Zombie Attributes
  42. new const zclass4_name[] = { "Tanker Zombie" }
  43. new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed-" }
  44. new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
  45. new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  46. const zclass4_health = 4000
  47. const zclass4_speed = 210
  48. const Float:zclass4_gravity = 1.0
  49. const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
  50. #define TANK_ARMOR 200
  51.  
  52. /*============================================================================*/
  53.  
  54. new g_zclass_tanker
  55.  
  56. // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
  57. public plugin_precache()
  58. {
  59. register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
  60.  
  61. // Register all classes
  62. bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
  63. bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
  64. bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
  65. g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
  66. }
  67.  
  68. #if defined TANK_ARMOR
  69. public plugin_init()
  70. {
  71. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
  72. }
  73.  
  74. public ham_PlayerSpawn_Post(id)
  75. {
  76. if (!is_user_alive(id))
  77. return ;
  78.  
  79. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
  80. {
  81. give_item(id, "item_assaultsuit");
  82. cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
  83. }
  84. }
  85. #endif
  86.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 118 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole