hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 19:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 479 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 478 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Lézer
HozzászólásElküldve: 2015.09.26. 08:44 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 11:48
Hozzászólások: 105
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Sziasztok.

Tudna valaki adni egy lasermine plugint? Ne ezt:http://www.csplugin.com/2012/09/bio-laser-mine-2-8-1-final-lazer-plugini.html
Hanem olyat aminek nincs aurája. gondolom tudjátok mire gondolok.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lézer
HozzászólásElküldve: 2015.09.26. 09:09 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Szia!
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=221113

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lézer
HozzászólásElküldve: 2015.09.26. 09:28 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 11:48
Hozzászólások: 105
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
kengurumancs írta:

Ezzel még lézert se bírok rakni :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lézer
HozzászólásElküldve: 2015.09.26. 09:57 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.23. 17:45
Hozzászólások: 103
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
raziq írta:
Sziasztok.

Tudna valaki adni egy lasermine plugint? Ne ezt:http://www.csplugin.com/2012/09/bio-laser-mine-2-8-1-final-lazer-plugini.html
Hanem olyat aminek nincs aurája. gondolom tudjátok mire gondolok.


Ilyesmire gondolsz?
Kép

_________________
Nokedli <3
Pöri (y) [kozep]Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lézer
HozzászólásElküldve: 2015.09.26. 10:15 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Pedig jónak kellene lennie.
Nekem működik.

raziq írta:
kengurumancs írta:

Ezzel még lézert se bírok rakni :D

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lézer
HozzászólásElküldve: 2015.09.26. 11:18 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 11:48
Hozzászólások: 105
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Skyway írta:
raziq írta:
Sziasztok.

Tudna valaki adni egy lasermine plugint? Ne ezt:http://www.csplugin.com/2012/09/bio-laser-mine-2-8-1-final-lazer-plugini.html
Hanem olyat aminek nincs aurája. gondolom tudjátok mire gondolok.


Ilyesmire gondolsz?
Kép

igen, ilyenre.

És amit küldtél kenguru, azzal az a baj hogy csak annyit ír hogy nincs lézerem.. pedig bevan állítva hogy adjon kör elején.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lézer
HozzászólásElküldve: 2015.09.26. 11:30 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.23. 17:45
Hozzászólások: 103
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Tessék. :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <xs>
  7. #include <cstrike>
  8. //#include <fakemeta_util>
  9. #define PLUGIN "Laser/TripMine Entity"
  10. #define VERSION "2.0"
  11. #define AUTHOR "SandStriker"
  12.  
  13. #define RemoveEntity(%1) engfunc(EngFunc_RemoveEntity,%1)
  14. //#define ACCESSLEVEL ADMIN_LEVEL_H
  15. #define TASK_PLANT 15100
  16. #define TASK_RESET 15500
  17.  
  18. #define LASERMINE_INT_TEAM pev_iuser1 //EV_INT_iuser1
  19. #define LASERMINE_STEP pev_iuser2
  20. #define LASERMINE_OWNER pev_iuser3 //EV_INT_iuser3
  21. #define LASERMINE_POWERUP pev_fuser1
  22. #define LASERMINE_BEAMTHINK pev_fuser2
  23.  
  24. #define LASERMINE_BEAMENDPOINT pev_vuser1
  25. //#define MAX_MINES 10
  26. #define MODE_LASERMINE 0
  27.  
  28. enum tripmine_e {
  29. TRIPMINE_IDLE1 = 0,
  30. TRIPMINE_IDLE2,
  31. TRIPMINE_ARM1,
  32. TRIPMINE_ARM2,
  33. TRIPMINE_FIDGET,
  34. TRIPMINE_HOLSTER,
  35. TRIPMINE_DRAW,
  36. TRIPMINE_WORLD,
  37. TRIPMINE_GROUND,
  38. };
  39.  
  40. enum
  41. {
  42. POWERUP_THINK,
  43. BEAMBREAK_THINK,
  44. EXPLOSE_THINK
  45. };
  46.  
  47. enum
  48. {
  49. POWERUP_SOUND,
  50. ACTIVATE_SOUND,
  51. STOP_SOUND
  52. };
  53.  
  54. new const
  55. ENT_MODELS[] = "models/v_tripmine.mdl",
  56. ENT_SOUND1[] = "weapons/mine_deploy.wav",
  57. ENT_SOUND2[] = "weapons/mine_charge.wav",
  58. ENT_SOUND3[] = "weapons/mine_activate.wav",
  59. ENT_SOUND4[] = "debris/beamstart9.wav",
  60. ENT_SOUND5[] = "items/gunpickup2.wav",
  61. //ENT_SOUND6[] = "weapons/mine_activate.wav",
  62. ENT_SPRITE1[] = "sprites/laserbeam.spr",
  63. ENT_SPRITE2[] = "sprites/zerogxplode.spr";
  64.  
  65. new const
  66. ENT_CLASS_NAME[] = "lasermine",
  67. //ENT_CLASS_NAME2[] = "info_target",
  68. ENT_CLASS_NAME3[] = "func_breakable";
  69.  
  70. new const
  71. CHATTAG[] = "[LaserMines]",
  72. //STR_MINEDETNATED[] = "Your mine has detonated.",
  73. //STR_MINEDETNATED2[] = "detonated your mine.",
  74. STR_NOTACTIVE[] = "Lasermines are not currently active.",
  75. STR_DONTHAVEMINE[] = "You don't have lasermine.",
  76. STR_CANTDEPLOY[] = "Your team can't deploying lasermine!",
  77. STR_MAXDEPLOY[] = "Maximum mines have been deployed.",
  78. STR_MANYPPL[] = "Too many ppl on your team...",
  79. STR_PLANTWALL[] = "You must plant the lasermine on a wall!",
  80. STR_REF[] = "Refer to a lasermine rule with this server. say 'lasermine'",
  81. STR_CBT[] = "Your team can't buying lasermine!",
  82. STR_HAVEMAX[] = "You have a maximum lasermine.",
  83. STR_NOMONEY[] = "You don't have enough money to buy a lasermine! ($",
  84. STR_NEEDED[] = "needed)",
  85. STR_DELAY[] = "You can buying and deploying lasermine in after",
  86. STR_SECONDS[] = "seconds.",
  87. STR_BOUGHT[] = "You have successfully bought a lasermine.",
  88. STR_STATE[] = "LaserMines Ammo:";
  89.  
  90. new g_EntMine;
  91. new beam, boom
  92. new
  93. g_LENABLE,g_LFMONEY,g_LAMMO,g_LDMG,
  94. g_LTMAX,g_LCOST,g_LHEALTH,g_LMODE,g_LRADIUS,g_LRDMG,g_LFF,g_LCBT,
  95. g_LDELAY,/*g_LTHINK,*/g_LVISIBLE;
  96.  
  97. new g_dcount,g_nowtime,g_MaxPL
  98. new bool:g_settinglaser[33]
  99. new g_msgDeathMsg,g_msgScoreInfo,g_msgDamage,g_msgStatusText;
  100. new Float:plspeed[33]
  101. new plsetting[33]
  102. new g_havemine[33];
  103. new g_deployed[33];
  104.  
  105. public plugin_init() {
  106. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  107.  
  108. // Add your code here...
  109. register_clcmd("+setlaser","CreateLaserMine_Progress");
  110. register_clcmd("-setlaser","StopCreateLaserMine");
  111. register_clcmd("say","say_lasermine");
  112. register_clcmd("buy_lasermine","BuyLasermine");
  113. g_LENABLE = register_cvar("amx_ltm","1")
  114.  
  115. g_LMODE = register_cvar("amx_ltm_mode","0")
  116. g_LAMMO = register_cvar("amx_ltm_ammo","2")
  117. g_LDMG = register_cvar("amx_ltm_dmg","10000")
  118. g_LCOST = register_cvar("amx_ltm_cost","2500")
  119. g_LFMONEY = register_cvar("amx_ltm_fragmoney","300")
  120. g_LHEALTH = register_cvar("amx_ltm_health","500")
  121. g_LTMAX = register_cvar("amx_ltm_teammax","10")
  122. g_LRADIUS = register_cvar("amx_ltm_radius","200.0")
  123. g_LRDMG = register_cvar("amx_ltm_rdmg","1000")
  124. g_LFF = register_cvar("amx_ltm_ff","0")
  125. g_LCBT = register_cvar("amx_ltm_cbt","ALL")
  126. g_LDELAY = register_cvar("amx_ltm_delay","15")
  127. //g_LTHINK = register_cvar("amx_ltm_think","0.01")
  128. g_LVISIBLE = register_cvar("amx_ltm_line","1")
  129.  
  130. register_event("DeathMsg", "DeathEvent", "a")
  131. register_event("CurWeapon", "standing", "be", "1=1")
  132. register_event("ResetHUD", "delaycount", "a")
  133. register_event("ResetHUD", "newround", "b")
  134.  
  135. g_msgDeathMsg = get_user_msgid("DeathMsg")
  136. g_msgScoreInfo = get_user_msgid("ScoreInfo")
  137. g_msgDamage = get_user_msgid("Damage")
  138. g_msgStatusText = get_user_msgid("StatusText")
  139.  
  140. // -- Forward.
  141. register_forward( FM_Think, "ltm_Think" );
  142. register_forward( FM_PlayerPostThink, "ltm_PostThink" );
  143. }
  144.  
  145. public plugin_precache()
  146. {
  147. precache_sound(ENT_SOUND1);
  148. precache_sound(ENT_SOUND2);
  149. precache_sound(ENT_SOUND3);
  150. precache_sound(ENT_SOUND4);
  151. precache_sound(ENT_SOUND5);
  152. precache_model(ENT_MODELS);
  153. beam = precache_model(ENT_SPRITE1);
  154. boom = precache_model(ENT_SPRITE2);
  155.  
  156. return PLUGIN_CONTINUE;
  157. }
  158.  
  159. public plugin_modules()
  160. {
  161. require_module("fakemeta")
  162. require_module("cstrike")
  163. //require_module("fun")
  164. }
  165.  
  166. public plugin_cfg()
  167. {
  168. g_EntMine = engfunc(EngFunc_AllocString,ENT_CLASS_NAME3);
  169. arrayset(g_havemine,0,sizeof(g_havemine));
  170. arrayset(g_deployed,0,sizeof(g_deployed));
  171. g_MaxPL = get_maxplayers();
  172. }
  173.  
  174. public delaycount()
  175. {
  176. g_dcount = floatround(get_gametime())
  177. }
  178.  
  179. bool:CheckTime()
  180. {
  181. g_nowtime = floatround(get_gametime()) - g_dcount
  182. if(g_nowtime >= get_pcvar_num(g_LDELAY))
  183. return true
  184. return false
  185. }
  186.  
  187. public CreateLaserMine_Progress(id){
  188.  
  189.  
  190. if (!CreateCheck(id))
  191. return PLUGIN_HANDLED;
  192. g_settinglaser[id] = true
  193.  
  194. message_begin( MSG_ONE, 108, {0,0,0}, id );
  195. write_byte(1);
  196. write_byte(0);
  197. message_end();
  198.  
  199.  
  200. new PID[1];
  201. PID[0] = id;
  202. set_task(1.2, "Spawn", (TASK_PLANT + id), PID, 1);
  203.  
  204. return PLUGIN_HANDLED;
  205. }
  206.  
  207. public StopCreateLaserMine(id)
  208. {
  209. if (task_exists((TASK_PLANT + id)))
  210. {
  211. remove_task((TASK_PLANT + id));
  212. }
  213. g_settinglaser[id] = false
  214.  
  215. message_begin(MSG_ONE, 108, {0,0,0}, id)
  216. write_byte(0);
  217. write_byte(0);
  218. message_end();
  219.  
  220. return PLUGIN_HANDLED;
  221. }
  222.  
  223. public Spawn( ids[] )
  224. {
  225. new id = ids[0];
  226. // motor
  227. new i_Ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,g_EntMine);
  228. if(!i_Ent) {
  229. client_print(id,print_chat,"[Laesrmine Debug] Can't Create Entity")
  230. return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
  231. }
  232. set_pev(i_Ent,pev_classname,ENT_CLASS_NAME)
  233.  
  234. engfunc(EngFunc_SetModel,i_Ent,ENT_MODELS);
  235.  
  236. set_pev(i_Ent,pev_solid,SOLID_NOT);
  237. set_pev(i_Ent,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
  238.  
  239. set_pev(i_Ent,pev_frame,0);
  240. set_pev(i_Ent,pev_body,3);
  241. set_pev(i_Ent,pev_sequence,TRIPMINE_WORLD);
  242. set_pev(i_Ent,pev_framerate,0);
  243.  
  244. set_pev(i_Ent,pev_takedamage,DAMAGE_YES);
  245. set_pev(i_Ent,pev_dmg,100.0);
  246. set_pev(i_Ent,pev_health, float(get_pcvar_num(g_LHEALTH)));
  247. new Float:vOrigin[3];
  248. new Float:vNewOrigin[3],Float:vNormal[3],Float:vTraceDirection[3],
  249. Float:vTraceEnd[3],Float:vEntAngles[3];
  250. pev( id, pev_origin, vOrigin );
  251. velocity_by_aim( id, 128, vTraceDirection );
  252. xs_vec_add( vTraceDirection, vOrigin, vTraceEnd );
  253.  
  254. engfunc( EngFunc_TraceLine, vOrigin, vTraceEnd, DONT_IGNORE_MONSTERS, id, 0 );
  255.  
  256. new Float:fFraction;
  257. get_tr2( 0, TR_flFraction, fFraction );
  258.  
  259.  
  260. // -- We hit something!
  261. if ( fFraction < 1.0 )
  262. {
  263. // -- Save results to be used later.
  264. get_tr2( 0, TR_vecEndPos, vTraceEnd );
  265. get_tr2( 0, TR_vecPlaneNormal, vNormal );
  266. }
  267.  
  268.  
  269. xs_vec_mul_scalar( vNormal, 8.0, vNormal );
  270. xs_vec_add( vTraceEnd, vNormal, vNewOrigin );
  271.  
  272. engfunc(EngFunc_SetSize, i_Ent, Float:{ -8.0, -8.0, -8.0 }, Float:{ 8.0, 8.0, 8.0 } );
  273. engfunc(EngFunc_SetOrigin, i_Ent, vNewOrigin );
  274.  
  275. // -- Rotate tripmine.
  276. vector_to_angle(vNormal,vEntAngles );
  277. set_pev(i_Ent,pev_angles,vEntAngles );
  278.  
  279. // -- Calculate laser end origin.
  280. new Float:vBeamEnd[3], Float:vTracedBeamEnd[3];
  281.  
  282. xs_vec_mul_scalar(vNormal, 8192.0, vNormal );
  283. xs_vec_add( vNewOrigin, vNormal, vBeamEnd );
  284.  
  285. engfunc( EngFunc_TraceLine, vNewOrigin, vBeamEnd, IGNORE_MONSTERS, -1, 0 );
  286.  
  287. get_tr2( 0, TR_vecPlaneNormal, vNormal );
  288. get_tr2( 0, TR_vecEndPos, vTracedBeamEnd );
  289.  
  290. // -- Save results to be used later.
  291. set_pev(i_Ent, LASERMINE_OWNER, id );
  292. set_pev(i_Ent,LASERMINE_BEAMENDPOINT,vTracedBeamEnd);
  293. set_pev(i_Ent,LASERMINE_INT_TEAM,int:cs_get_user_team(id));
  294.  
  295. new Float:fCurrTime = get_gametime();
  296.  
  297. set_pev(i_Ent,LASERMINE_POWERUP, fCurrTime + 2.5 );
  298.  
  299. set_pev(i_Ent,LASERMINE_STEP,POWERUP_THINK);
  300. set_pev(i_Ent,pev_nextthink, fCurrTime + 0.2 );
  301.  
  302. PlaySound(i_Ent,POWERUP_SOUND );
  303. g_deployed[id]++;
  304. g_havemine[id]--;
  305. g_settinglaser[id] = false
  306. ShowAmmo(id);
  307. return 1;
  308. }
  309.  
  310. stock TeamDeployedCount(id)
  311. {
  312. //new tid[32];
  313.  
  314. static i;
  315. static CsTeams:t;t = cs_get_user_team(id);
  316. static cnt;cnt=0;
  317.  
  318. for(i = 1;i <= g_MaxPL;i++)
  319. {
  320. if(is_user_connected(i))
  321. if(t == cs_get_user_team(i))
  322. cnt += g_deployed[i];
  323. }
  324.  
  325. return cnt;
  326. }
  327.  
  328.  
  329.  
  330. bool:CheckCanTeam(id)
  331. {
  332. new arg[5],CsTeam:num
  333. get_pcvar_string(g_LCBT,arg,3)
  334. if(equali(arg,"T")){
  335. num = CsTeam:CS_TEAM_T
  336. }
  337. else if(equali(arg,"CT")){
  338. num = CsTeam:CS_TEAM_CT
  339. }
  340. else if(equali(arg,"ALL")){
  341. num = CsTeam:CS_TEAM_UNASSIGNED
  342. }
  343. else{
  344. num = CsTeam:CS_TEAM_UNASSIGNED
  345. }
  346. if(num != CsTeam:CS_TEAM_UNASSIGNED && num != CsTeam:cs_get_user_team(id))
  347. return false;
  348. return true
  349. }
  350.  
  351. bool:CreateCheck( id )
  352. {
  353. if( !get_pcvar_num( g_LENABLE ) )
  354. {
  355. client_print(id, print_chat, "%s %s",CHATTAG,STR_NOTACTIVE)
  356. return false
  357. }
  358. if(g_settinglaser[id] || task_exists((TASK_PLANT + id))) return false
  359. if(!is_user_alive(id)) return false
  360. if(!CheckTime()){
  361. client_print(id,print_chat, "%s %s %d %s",CHATTAG,STR_DELAY,get_pcvar_num(g_LDELAY)-g_nowtime,STR_SECONDS)
  362. return false
  363. }
  364. if(g_havemine[id] <= 0){
  365. client_print(id, print_chat, "%s %s",CHATTAG,STR_DONTHAVEMINE)
  366. return false
  367. }
  368.  
  369. if (!CheckCanTeam(id))
  370. {
  371. client_print(id, print_chat, "%s %s",CHATTAG,STR_CANTDEPLOY)
  372. return false
  373. }
  374. if (g_deployed[id] >= get_pcvar_num(g_LAMMO)) //unhandled error
  375. {
  376. client_print(id, print_chat, "%s %s",CHATTAG,STR_MAXDEPLOY)
  377. return false
  378. }
  379. //client_print(id,print_chat,"[Lasermine] your team deployed %d",TeamDeployedCount(id))
  380. if(TeamDeployedCount(id) >= get_pcvar_num(g_LTMAX))
  381. {
  382. client_print(id, print_chat, "%s %s",CHATTAG,STR_MANYPPL)
  383. return false
  384. }
  385. new Float:vTraceDirection[3], Float:vTraceEnd[3],Float:vOrigin[3];
  386.  
  387. pev( id, pev_origin, vOrigin );
  388. velocity_by_aim( id, 128, vTraceDirection );
  389. xs_vec_add( vTraceDirection, vOrigin, vTraceEnd );
  390.  
  391. engfunc( EngFunc_TraceLine, vOrigin, vTraceEnd, DONT_IGNORE_MONSTERS, id, 0 );
  392.  
  393. new Float:fFraction,Float:vTraceNormal[3];
  394. get_tr2( 0, TR_flFraction, fFraction );
  395.  
  396. // -- We hit something!
  397. if ( fFraction < 1.0 )
  398. {
  399. // -- Save results to be used later.
  400. get_tr2( 0, TR_vecEndPos, vTraceEnd );
  401. get_tr2( 0, TR_vecPlaneNormal, vTraceNormal );
  402.  
  403. //get_tr2( 0, TR_pHit );
  404.  
  405. return true;
  406. }
  407. client_print(id, print_chat, "%s %s",CHATTAG,STR_PLANTWALL)
  408. g_settinglaser[id] = false
  409. // -- Did not touched something. (not solid)
  410. return false;
  411. }
  412.  
  413. public ltm_Think( i_Ent )
  414. {
  415. if ( !pev_valid( i_Ent ) )
  416. return FMRES_IGNORED;
  417. new EntityName[sizeof(ENT_CLASS_NAME)+1];
  418. static const size = sizeof(ENT_CLASS_NAME);
  419. pev( i_Ent, pev_classname, EntityName, size);
  420. if(!get_pcvar_num(g_LENABLE)) return FMRES_IGNORED;
  421. // -- Entity is not a tripmine, ignoring the next...
  422. if ( !equal( EntityName, ENT_CLASS_NAME ) )
  423. return FMRES_IGNORED;
  424.  
  425. static Float:fCurrTime;
  426. fCurrTime = get_gametime();
  427.  
  428. switch( pev( i_Ent, LASERMINE_STEP ) )
  429. {
  430. case POWERUP_THINK :
  431. {
  432. new Float:fPowerupTime;
  433. pev( i_Ent, LASERMINE_POWERUP, fPowerupTime );
  434.  
  435. if( fCurrTime > fPowerupTime )
  436. {
  437. set_pev( i_Ent, pev_solid, SOLID_BBOX );
  438. set_pev( i_Ent, LASERMINE_STEP, BEAMBREAK_THINK );
  439.  
  440. PlaySound( i_Ent, ACTIVATE_SOUND );
  441. }
  442.  
  443. set_pev( i_Ent, pev_nextthink, fCurrTime + 0.1 );
  444. }
  445. case BEAMBREAK_THINK :
  446. {
  447. static Float:vEnd[3],Float:vOrigin[3];
  448. pev( i_Ent, pev_origin, vOrigin );
  449. pev( i_Ent, LASERMINE_BEAMENDPOINT, vEnd );
  450.  
  451. static iHit, Float:fFraction;
  452. engfunc( EngFunc_TraceLine, vOrigin, vEnd, DONT_IGNORE_MONSTERS, i_Ent, 0 );
  453.  
  454. get_tr2( 0, TR_flFraction, fFraction );
  455. iHit = get_tr2( 0, TR_pHit );
  456.  
  457. // -- Something has passed the laser.
  458. if ( fFraction < 1.0 )
  459. {
  460. // -- Ignoring others tripmines entity.
  461. pev( iHit, pev_classname, EntityName, size );
  462.  
  463. if( !equal( EntityName, ENT_CLASS_NAME ) )
  464. {
  465. set_pev( i_Ent, pev_enemy, iHit );
  466. if(get_pcvar_num(g_LMODE) == MODE_LASERMINE)
  467. CreateLaserDamage(i_Ent,iHit);
  468. else
  469. set_pev( i_Ent, LASERMINE_STEP, EXPLOSE_THINK );
  470.  
  471. set_pev( i_Ent, pev_nextthink, fCurrTime + random_float( 0.1, 0.3 ) );
  472. }
  473. }
  474.  
  475. // -- Tripmine is still there.
  476. if ( pev_valid( i_Ent ) )
  477. {
  478. static Float:fHealth;
  479. pev( i_Ent, pev_health, fHealth );
  480.  
  481. if( fHealth < 0 )
  482. {
  483. set_pev( i_Ent, LASERMINE_STEP, EXPLOSE_THINK );
  484. set_pev( i_Ent, pev_nextthink, fCurrTime + random_float( 0.1, 0.3 ) );
  485. }
  486.  
  487. static Float:fBeamthink;
  488. pev( i_Ent, LASERMINE_BEAMTHINK, fBeamthink );
  489.  
  490. if( fBeamthink < fCurrTime && get_pcvar_num(g_LVISIBLE) && pev(i_Ent, LASERMINE_STEP) != EXPLOSE_THINK)
  491. {
  492. DrawLaser(i_Ent, vOrigin, vEnd );
  493. set_pev( i_Ent, LASERMINE_BEAMTHINK, fCurrTime + 0.1 );
  494. }
  495.  
  496. set_pev( i_Ent, pev_nextthink, fCurrTime + 0.01 );
  497. }
  498. }
  499. case EXPLOSE_THINK :
  500. {
  501. // -- Stopping entity to think
  502. set_pev( i_Ent, pev_nextthink, 0.0 );
  503. PlaySound( i_Ent, STOP_SOUND );
  504. g_deployed[pev(i_Ent,LASERMINE_OWNER)]--;
  505. CreateExplosion( i_Ent );
  506. CreateDamage(i_Ent,get_pcvar_num(g_LRDMG),get_pcvar_float(g_LRADIUS))
  507. RemoveEntity ( i_Ent );
  508. }
  509. }
  510.  
  511. return FMRES_IGNORED;
  512. }
  513.  
  514. PlaySound( i_Ent, i_SoundType )
  515. {
  516. switch ( i_SoundType )
  517. {
  518. case POWERUP_SOUND :
  519. {
  520. emit_sound( i_Ent, CHAN_VOICE, ENT_SOUND1, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
  521. emit_sound( i_Ent, CHAN_BODY , ENT_SOUND2, 0.2, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
  522. }
  523. case ACTIVATE_SOUND :
  524. {
  525. emit_sound( i_Ent, CHAN_VOICE, ENT_SOUND3, 0.5, ATTN_NORM, 1, 75 );
  526. }
  527. case STOP_SOUND :
  528. {
  529. emit_sound( i_Ent, CHAN_BODY , ENT_SOUND2, 0.2, ATTN_NORM, SND_STOP, PITCH_NORM );
  530. emit_sound( i_Ent, CHAN_VOICE, ENT_SOUND3, 0.5, ATTN_NORM, SND_STOP, 75 );
  531. }
  532. }
  533. }
  534.  
  535. DrawLaser(i_Ent, const Float:v_Origin[3], const Float:v_EndOrigin[3] )
  536. {
  537. new tcolor[3];
  538. new teamid = pev(i_Ent, LASERMINE_INT_TEAM);
  539. switch(teamid){
  540. case 1:{
  541. tcolor[0] = 255
  542. tcolor[1] = 0
  543. tcolor[2] = 0
  544. }
  545. case 2:{
  546. tcolor[0] = 0
  547. tcolor[1] = 0
  548. tcolor[2] = 255
  549. }
  550. }
  551. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
  552. write_byte(TE_BEAMPOINTS)
  553. engfunc(EngFunc_WriteCoord,v_Origin[0])
  554. engfunc(EngFunc_WriteCoord,v_Origin[1])
  555. engfunc(EngFunc_WriteCoord,v_Origin[2])
  556. engfunc(EngFunc_WriteCoord,v_EndOrigin[0]) //Random
  557. engfunc(EngFunc_WriteCoord,v_EndOrigin[1]) //Random
  558. engfunc(EngFunc_WriteCoord,v_EndOrigin[2]) //Random
  559. write_short(beam)
  560. write_byte(0)
  561. write_byte(0)
  562. write_byte(11) //Life
  563. write_byte(5) //Width
  564. write_byte(0)//wave
  565. write_byte(tcolor[0]) // r
  566. write_byte(tcolor[1]) // g
  567. write_byte(tcolor[2]) // b
  568. write_byte(255)
  569. write_byte(255)
  570. message_end()
  571. }
  572.  
  573. CreateDamage(iCurrent,DmgMAX,Float:Radius)
  574. {
  575. new AtkID = pev(iCurrent,LASERMINE_OWNER)// entity_get_int(iCurrent,LASERMINE_OWNER)
  576. new TeamID= pev(iCurrent,LASERMINE_INT_TEAM) //entity_get_int(iCurrent,LASERMINE_INT_TEAM)
  577. new Player = -1;
  578. new Float:distance,dmg;
  579. new Float:tOrigin[3];
  580. new Float:vOrigin[3];
  581. new iHitHP,iHitTeam;
  582. pev(iCurrent,pev_origin,vOrigin);
  583. Player = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere,Player,vOrigin,Radius);
  584. while(Player != 0)
  585. {
  586. if(is_user_alive(Player))
  587. {
  588. pev(Player,pev_origin,tOrigin)
  589. distance = get_distance_f(vOrigin, tOrigin)
  590. dmg = floatround(DmgMAX - ((DmgMAX / Radius) * distance))
  591. iHitHP = pev_user_health(Player) - dmg
  592. iHitTeam = int:cs_get_user_team(Player)
  593. if(iHitHP <= 0)
  594. {
  595. if(iHitTeam != TeamID)
  596. {
  597. cs_set_user_money(AtkID,cs_get_user_money(AtkID) + get_pcvar_num(g_LFMONEY))
  598. set_score(AtkID,Player,1,iHitHP)
  599. }else
  600. {
  601. if(get_pcvar_num(g_LFF))
  602. {
  603. cs_set_user_money(AtkID,cs_get_user_money(AtkID) - get_pcvar_num(g_LFMONEY))
  604. set_score(AtkID,Player,-1,iHitHP)
  605. }
  606. }
  607. }else
  608. {
  609. if(iHitTeam != TeamID || get_pcvar_num(g_LFF))
  610. {
  611. //set_pev(Player,pev_health,iHitHP)
  612. set_user_health(Player, iHitHP)
  613. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgDamage, {0,0,0}, Player)
  614. write_byte(dmg)
  615. write_byte(dmg)
  616. write_long(DMG_BULLET)
  617. engfunc(EngFunc_WriteCoord,vOrigin[0])
  618. engfunc(EngFunc_WriteCoord,vOrigin[1])
  619. engfunc(EngFunc_WriteCoord,vOrigin[2])
  620. message_end()
  621. }
  622. }
  623. }
  624. Player = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere,Player,vOrigin,Radius)
  625. }
  626. return PLUGIN_CONTINUE
  627. }
  628.  
  629. CreateExplosion(iCurrent)
  630. {
  631.  
  632. new Float:vOrigin[3]
  633. pev(iCurrent,pev_origin,vOrigin)
  634. //entity_get_vector(iCurrent, EV_VEC_origin, vOrigin)
  635.  
  636. message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  637. write_byte(99) //99 = KillBeam
  638. write_short(iCurrent)
  639. message_end()
  640.  
  641. message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  642. write_byte(3)
  643. engfunc(EngFunc_WriteCoord,vOrigin[0])
  644. engfunc(EngFunc_WriteCoord,vOrigin[1])
  645. engfunc(EngFunc_WriteCoord,vOrigin[2])
  646. write_short(boom)
  647. write_byte(50)
  648. write_byte(15)
  649. write_byte(0)
  650. message_end()
  651. /*
  652. if (iHit == -1)
  653. {
  654. client_print(id, print_chat, "%s %s",CHATTAG,STR_MINEDETNATED)
  655. } else
  656. {
  657. szNetName[0] = '^0'
  658. engfunc(EngFunc_AllocString,iHit,szNetName)
  659. //entity_get_string(iHit, EV_SZ_netname, szNetName, 32)
  660. client_print(id, print_chat, "%s %s %s",CHATTAG,szNetName,STR_MINEDETNATED2)
  661. }
  662. */
  663. }
  664.  
  665. CreateLaserDamage(iCurrent,isHit)
  666. {
  667. new Float:vOrigin[3],Float:vEnd[3]
  668. pev(iCurrent,pev_origin,vOrigin)
  669. pev(iCurrent,pev_vuser1,vEnd)
  670.  
  671. //new isHit = fm_trace_line(iCurrent, vOrigin, vEnd, vTrace)
  672. new teamid = pev(iCurrent, LASERMINE_INT_TEAM)
  673.  
  674. new szClassName[32]
  675. new Alive,God
  676. new iHitTeam,iHitHP,id
  677. new hitscore
  678.  
  679. if(isHit < 0 ) return PLUGIN_CONTINUE
  680.  
  681. szClassName[0] = '^0'
  682. pev(isHit,pev_classname,szClassName,32)
  683.  
  684. if(equal(szClassName, "player"))
  685. {
  686. Alive = is_user_alive(isHit)
  687. God = get_user_godmode(isHit)
  688. if(!Alive || God) return PLUGIN_CONTINUE
  689.  
  690. iHitTeam = int:cs_get_user_team(isHit)
  691. //iHitHP = entity_get_float(isHit,EV_FL_health) - float(LASER_HIT_DMG)
  692. iHitHP = pev_user_health(isHit) - get_pcvar_num(g_LDMG)
  693. id = pev(iCurrent,LASERMINE_OWNER)//, szNetName[32]
  694. if( get_pcvar_num(g_LMODE) == MODE_LASERMINE)
  695. {
  696. if(iHitHP <= 0)
  697. {
  698. if(iHitTeam != teamid)
  699. {
  700. hitscore = 1
  701. cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + get_pcvar_num(g_LFMONEY))
  702. //set_user_health(iHit, 0)
  703. //entity_set_float(iHit, EV_FL_health,0.0)
  704. emit_sound(isHit, CHAN_WEAPON, ENT_SOUND4, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
  705. set_score(id,isHit,hitscore,iHitHP)
  706. //entity_get_string(iHit, EV_SZ_netname, szNetName, 32)
  707. //client_print(id, print_chat, "[LaserMines] %s killed your mine.",szNetName)
  708. }else
  709. {
  710. if(get_pcvar_num(g_LFF))
  711. {
  712. hitscore = -1
  713. cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) - get_pcvar_num(g_LFMONEY))
  714. emit_sound(isHit, CHAN_WEAPON, ENT_SOUND4, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
  715. set_score(id,isHit,hitscore,iHitHP)
  716. //set_user_health(iHit, 0)
  717. //entity_set_float(iHit, EV_FL_health, 0.0)
  718. //entity_get_string(iHit, EV_SZ_netname, szNetName, 32)
  719. //client_print(id, print_chat, "[LaserMines] %s killed your mine.",szNetName)
  720. }
  721. }
  722. }else if(iHitTeam != teamid || get_pcvar_num(g_LFF))
  723. {
  724. //entity_set_float(isHit,EV_FL_health,iHitHP)
  725. //set_user_health(isHit, iHitHP)
  726. set_user_health(isHit,iHitHP)
  727. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgDamage, {0,0,0}, isHit)
  728. write_byte(get_pcvar_num(g_LDMG))
  729. write_byte(get_pcvar_num(g_LDMG))
  730. write_long(DMG_BULLET)
  731. engfunc(EngFunc_WriteCoord,vOrigin[0])
  732. engfunc(EngFunc_WriteCoord,vOrigin[1])
  733. engfunc(EngFunc_WriteCoord,vOrigin[2])
  734. message_end()
  735. }
  736. }else
  737. {
  738. CreateExplosion(iCurrent)
  739. CreateDamage(iCurrent,get_pcvar_num(g_LRDMG),get_pcvar_float(g_LRADIUS))
  740. RemoveEntity(iCurrent);
  741. }
  742. }else if(equal(szClassName, ENT_CLASS_NAME3))
  743. {
  744. new hl;
  745. hl = pev_user_health(isHit);
  746. set_user_health(isHit,hl-get_pcvar_num(g_LDMG));
  747. }
  748. return PLUGIN_CONTINUE
  749. }
  750.  
  751. stock pev_user_health(id)
  752. {
  753. new Float:health
  754. pev(id,pev_health,health)
  755. return floatround(health)
  756. }
  757.  
  758. stock set_user_health(id,health)
  759. {
  760. health > 0 ? set_pev(id, pev_health, float(health)) : dllfunc(DLLFunc_ClientKill, id);
  761. }
  762.  
  763. stock get_user_godmode(index)
  764. {
  765. new Float:val
  766. pev(index, pev_takedamage, val)
  767.  
  768. return (val == DAMAGE_NO)
  769. }
  770.  
  771. stock set_user_frags(index, frags)
  772. {
  773. set_pev(index, pev_frags, float(frags))
  774.  
  775. return 1
  776. }
  777.  
  778. stock pev_user_frags(index)
  779. {
  780. new Float:frags;
  781. pev(index,pev_frags,frags);
  782. return floatround(frags);
  783. }
  784.  
  785. set_score(id,target,hitscore,HP){
  786.  
  787. new idfrags = pev_user_frags(id) + hitscore// get_user_frags(id) + hitscore
  788. set_user_frags(id,idfrags)
  789. //set_user_frags(id, idfrags)
  790. //entity_set_float(id, EV_FL_frags, float(idfrags))
  791.  
  792. new tarfrags = pev_user_frags(target) + 1 //get_user_frags(target) + 1
  793. set_user_frags(target,tarfrags)
  794. //set_user_frags(target,tarfrags)
  795. //entity_set_float(target, EV_FL_frags, float(tarfrags))
  796.  
  797. new idteam = int:cs_get_user_team(id)
  798. new iddeaths = cs_get_user_deaths(id)
  799.  
  800.  
  801. message_begin(MSG_ALL, g_msgDeathMsg, {0, 0, 0} ,0)
  802. write_byte(id)
  803. write_byte(target)
  804. write_byte(0)
  805. write_string(ENT_CLASS_NAME)
  806. message_end()
  807.  
  808. message_begin(MSG_ALL, g_msgScoreInfo)
  809. write_byte(id)
  810. write_short(idfrags)
  811. write_short(iddeaths)
  812. write_short(0)
  813. write_short(idteam)
  814. message_end()
  815.  
  816. set_msg_block(g_msgDeathMsg, BLOCK_ONCE)
  817.  
  818. //entity_set_float(target, EV_FL_health,float(HP))
  819. set_user_health(target, HP)
  820. //set_pev(target,pev_health,HP)
  821.  
  822. }
  823.  
  824. public BuyLasermine(id)
  825. {
  826. if( !get_pcvar_num( g_LENABLE ) ){
  827. client_print(id, print_chat, "%s %s",CHATTAG,STR_NOTACTIVE)
  828. return PLUGIN_CONTINUE
  829. }
  830. if (!CheckCanTeam(id))
  831. {
  832. client_print(id, print_chat, "%s %s",CHATTAG,STR_CBT)
  833. return PLUGIN_HANDLED
  834. }
  835. if (cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(g_LCOST)) {
  836. client_print(id, print_chat, "%s %s%d %s",CHATTAG, STR_NOMONEY,get_pcvar_num(g_LCOST),STR_NEEDED)
  837. return PLUGIN_HANDLED
  838. }
  839. if (g_havemine[id] >= get_pcvar_num(g_LAMMO)){
  840. client_print(id, print_chat, "%s %s",CHATTAG,STR_HAVEMAX)
  841. return PLUGIN_HANDLED
  842. }
  843. if(!CheckTime())
  844. {
  845. client_print(id,print_chat, "%s %s %d %s",CHATTAG,STR_DELAY,get_pcvar_num(g_LDELAY)-g_nowtime,STR_SECONDS)
  846. return PLUGIN_HANDLED
  847. }
  848. cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) - get_pcvar_num(g_LCOST))
  849. g_havemine[id]++;
  850. emit_sound(id, CHAN_ITEM, ENT_SOUND5, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  851. client_print(id, print_chat, "%s %s",CHATTAG,STR_BOUGHT)
  852. ShowAmmo(id)
  853. return PLUGIN_HANDLED
  854. }
  855.  
  856. ShowAmmo(id)
  857. {
  858. new ammo[51]
  859. formatex(ammo, 50, "%s %i/%i",STR_STATE, g_havemine[id],get_pcvar_num(g_LAMMO))
  860.  
  861. message_begin(MSG_ONE, g_msgStatusText, {0,0,0}, id)
  862. write_byte(0)
  863. write_string(ammo)
  864. message_end()
  865. }
  866.  
  867. public showInfo(id)
  868. {
  869. client_print(id, print_chat, STR_REF)
  870. }
  871.  
  872. public say_lasermine(id){
  873. new said[32]
  874. read_argv(1,said,31);
  875. if( !get_pcvar_num( g_LENABLE ) ){
  876. // client_print(id, print_chat, "%s Lasermines are not currently active.",CHATTAG)
  877. return PLUGIN_CONTINUE
  878. }
  879.  
  880. if (equali(said,"/buy lasermine")||equali(said,"/lm")){
  881. BuyLasermine(id)
  882. }else if (equali(said, "lasermine") || equali(said, "/lasermine")){
  883. const SIZE = 1024
  884. new msg[SIZE+1],len = 0;
  885. len += formatex(msg[len], SIZE - len, "<html><body>")
  886. len += formatex(msg[len], SIZE - len, "<p><b>LaserMine</b></p><br/><br/>")
  887. len += formatex(msg[len], SIZE - len, "<p>You can be setting the mine on the wall.</p><br/>")
  888. len += formatex(msg[len], SIZE - len, "<p>That laser will give what touched it damage.</p><br/><br/>")
  889. len += formatex(msg[len], SIZE - len, "<p><b>LaserMine Commands</b></p><br/><br/>")
  890. len += formatex(msg[len], SIZE - len, "<p><b>Say /buy lasermine</b> or <b>Say /lm</b> //buying lasermine<br/>")
  891. len += formatex(msg[len], SIZE - len, "<b>buy_lasermine</b> //bind ^"F2^" buy_lasermine : using F2 buying lasermine<br/>")
  892. len += formatex(msg[len], SIZE - len, "<b>+setlaser</b> //bind mouse3 +setlaser : using mouse3 set lasermine on wall<br/>")
  893. len += formatex(msg[len], SIZE - len, "</body></html>")
  894. show_motd(id, msg, "Lasermine Entity help")
  895. return PLUGIN_CONTINUE
  896. }
  897. else if (containi(said, "laser") != -1) {
  898. showInfo(id)
  899. return PLUGIN_CONTINUE
  900. }
  901. return PLUGIN_CONTINUE
  902. }
  903.  
  904. public standing(id) {
  905. if (!g_settinglaser[id])
  906. return PLUGIN_CONTINUE
  907.  
  908. set_pev(id, pev_maxspeed, 1.0)
  909. // ShowAmmo(id)
  910.  
  911. return PLUGIN_CONTINUE
  912. }
  913.  
  914. public ltm_PostThink(id) {
  915. if (!g_settinglaser[id] && plsetting[id]){
  916. resetspeed(id)
  917. }
  918. else if (g_settinglaser[id] && !plsetting[id]) {
  919. pev(id, pev_maxspeed,plspeed[id])
  920. set_pev(id, pev_maxspeed, 1.0)
  921. }
  922. plsetting[id] = g_settinglaser[id]
  923. return FMRES_IGNORED
  924. }
  925.  
  926. resetspeed(who) {
  927. set_pev(who, pev_maxspeed, plspeed[who])
  928. }
  929.  
  930. public client_putinserver(id){
  931. g_deployed[id] = 0;
  932. g_havemine[id] = 0;
  933. g_settinglaser[id] = false;
  934. return PLUGIN_CONTINUE
  935. }
  936.  
  937. public client_disconnect(id){
  938. if(!get_pcvar_num( g_LENABLE ))
  939. return PLUGIN_CONTINUE
  940. g_settinglaser[id] = false
  941. RemoveAllTripmines(id);
  942. return PLUGIN_CONTINUE
  943. }
  944.  
  945.  
  946. public newround(id){
  947. if(!get_pcvar_num( g_LENABLE ))
  948. return PLUGIN_CONTINUE
  949. pev(id, pev_maxspeed,plspeed[id])
  950. g_settinglaser[id] = false
  951. RemoveAllTripmines(id);
  952. return PLUGIN_CONTINUE
  953. }
  954.  
  955. public DeathEvent(){
  956. if(!get_pcvar_num( g_LENABLE ))
  957. return PLUGIN_CONTINUE
  958.  
  959. new id = read_data(2)
  960. if (task_exists(TASK_PLANT+id))
  961. remove_task(TASK_PLANT+id)
  962. g_settinglaser[id] = false
  963. return PLUGIN_CONTINUE
  964. }
  965.  
  966. RemoveAllTripmines( i_Owner )
  967. {
  968. new iEnt = g_MaxPL + 1;
  969. new clsname[32];
  970. while( ( iEnt = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEnt, "classname", ENT_CLASS_NAME ) ) )
  971. {
  972. if ( i_Owner )
  973. {
  974. if( pev( iEnt, LASERMINE_OWNER ) != i_Owner )
  975. continue;
  976. clsname[0] = '^0'
  977. pev( iEnt, pev_classname, clsname, sizeof(clsname)-1 );
  978.  
  979. if ( equali( clsname, ENT_CLASS_NAME ) )
  980. {
  981. PlaySound( iEnt, STOP_SOUND );
  982. RemoveEntity( iEnt );
  983. }
  984. }
  985. else
  986. set_pev( iEnt, pev_flags, FL_KILLME );
  987. }
  988. g_deployed[i_Owner]=0;
  989. }
  990.  

_________________
Nokedli <3
Pöri (y) [kozep]Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lézer
HozzászólásElküldve: 2015.09.26. 11:37 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 11:48
Hozzászólások: 105
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
"[LaserMines] You don't have lasermine."

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lézer
HozzászólásElküldve: 2015.09.26. 11:48 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.23. 17:45
Hozzászólások: 103
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Amit küldtél Laser-Mine plugin-t abba kéne valami más sprite vagy model fájlt rakni!

_________________
Nokedli <3
Pöri (y) [kozep]Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 109 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole