hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Bunnyhopp
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=21551
Oldal: 1 / 1

Szerző:  'HoTDoG' [2015.07.17. 14:31 ]
Hozzászólás témája:  Bunnyhopp

Sziasztok,
Kérhetnék egy bunnyhopp-ot?
Egy olyan kéne ami nem csúszik.
Előre is köszönöm.
Aki segít annak mennek a pacsik. :oops:

Szerző:  Sajan10 [2015.07.17. 14:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhopp

Szia itt van :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2.  *
  3.  * Author: Cheesy Peteza
  4.  * Date: 22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)
  5.  *
  6.  *
  7.  * Description: Enable bunny hopping in Counter-Strike.
  8.  *
  9.  * Cvars:
  10.  * bh_enabled 1 to enable this plugin, 0 to disable.
  11.  * bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)
  12.  * bh_showusage If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled
  13.  * and how to use it if bh_autojump enabled.
  14.  *
  15.  * Requirements: AMXModX 0.16 or greater
  16.  *
  17.  *
  18.  */
  19.  
  20. #include <amxmodx>
  21. #include <engine>
  22.  
  23. #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
  24. #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
  25.  
  26. public plugin_init() {
  27. register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  28. register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  29.  
  30. register_cvar("bh_enabled", "1")
  31. register_cvar("bh_autojump", "1")
  32. register_cvar("bh_showusage", "1")
  33. }
  34.  
  35. public client_PreThink(id) {
  36. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  37. return PLUGIN_CONTINUE
  38.  
  39. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
  40.  
  41. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  42. return PLUGIN_CONTINUE
  43.  
  44. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
  45. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
  46. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  47.  
  48. if (flags & FL_WATERJUMP)
  49. return PLUGIN_CONTINUE
  50. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  51. return PLUGIN_CONTINUE
  52. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  53. return PLUGIN_CONTINUE
  54.  
  55. new Float:velocity[3]
  56. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  57. velocity[2] += 250.0
  58. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  59.  
  60. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
  61. }
  62. return PLUGIN_CONTINUE
  63. }
  64.  
  65. public client_authorized(id)
  66. set_task(30.0, "showUsage", id)
  67.  
  68. public showUsage(id) {
  69. if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  70. return PLUGIN_HANDLED
  71.  
  72. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  73. client_print(id, print_chat, "[AMXX] A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")
  74. } else {
  75. client_print(id, print_chat, "[AMXX] Automatikus nyulugras be van kapcsolva a szerveren.Az ugras lenyomva tartasaval tudod hasznalni.")
  76. }
  77. return PLUGIN_HANDLED
  78. }
  79.  

es a Server .cfg be alisd be a sv_aircelerate 1000 es mar jobb es lesz :)

Szerző:  SmaCk [2015.07.17. 14:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhopp

'HoTDoG' írta:
Sziasztok,
Kérhetnék egy bunnyhopp-ot?
Egy olyan kéne ami nem csúszik.
Előre is köszönöm.
Aki segít annak mennek a pacsik. :oops:

A csúszást te is betudod állítani server.cfg-ben.
sv_airaccelerate "100"

Szerző:  'HoTDoG' [2015.07.17. 14:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhopp

Most 1000 -re kell vagy 100 -ra?

Szerző:  PistaCFG [2015.07.17. 14:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhopp

sv_airaccelerate 1000 server.cfg be

Szerző:  Sajan10 [2015.07.17. 14:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhopp

deathrunba a legjobb 1000 re
de mas fele szerverekre meg 100 :)

Szerző:  SmaCk [2015.07.17. 14:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhopp

'HoTDoG' írta:
Most 1000 -re kell vagy 100 -ra?


Teljesen mindegy, de ha azt akarod ne csússzon akkor 10 ne legyen.

Szerző:  attacker [2015.07.18. 23:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhopp

100 fölöt mindegy hogy mennyi re állítod mivel csak 100 at olvas be többet nem, hiába írtok be 1000 ret akkor is csak 100 van.

Szerző:  FloxaY [2015.07.19. 14:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhopp

attacker írta:
100 fölöt mindegy hogy mennyi re állítod mivel csak 100 at olvas be többet nem, hiába írtok be 1000 ret akkor is csak 100 van.

Akkor én vmit benéztem, 100-nál megállt ha hirtelen fordultam 99999999-nél már nem :/

Szerző:  asdafaka [2015.07.21. 14:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhopp

Nem,kell lecserélni elég,ha be teszel randomra 1 Bunnyhopot,és server.cfg-be be állítod ezt: sv_airaccelerate 10 és át állítod 100-ra :) és tökéletesen,működik.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/