hlmod.hu
https://hlmod.hu/

kés menü.
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=21567
Oldal: 1 / 1

Szerző:  AsD# [2015.07.18. 12:56 ]
Hozzászólás témája:  kés menü.

Sziasztok. Nekem egy kés menü kellene amiben Pontokért lehet kést venni (2 ölésért járjon 1 pont) a lényeg az hogy több kést is meg lehessen vanni és amit megveszünk az berakja a raktárba és amikor belépünk a raktárba láthatjuk hogy milyen késeket vettünk eddig és amelyiket kivlasztjuk azt használni is tudjuk. Legyenek rangok Ujonc, Kezdő stb.(mind1 milyen rangok majd átírom) amit szintenként ad autómatikusan és ha kés van nálunk és a raktárbol kiválasztunk egy másik megvett kést akkor rögtön váltson át a kes skin ne keljen átváltani fegyverre majd vissza hogy átváltson a skin.

Szerző:  SmaCk [2015.07.18. 12:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: kés menü.

Szerintem ez is jó
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Kes olesert"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "DeRoiD"
  13.  
  14. new oles[33], kes[33], vault
  15.  
  16. new kes1[121]
  17. new kes2[121]
  18. new kes3[121]
  19. new kes4[121]
  20. new kes5[121]
  21. new kes6[121]
  22. new kes7[121]
  23.  
  24. public plugin_precache() {
  25. precache_model("models/v_knife.mdl")
  26. precache_model("models/razer_paintball/kes2.mdl")
  27. precache_model("models/razer_paintball/kes3.mdl")
  28. precache_model("models/razer_paintball/kes4.mdl")
  29. precache_model("models/razer_paintball/kes5.mdl")
  30. precache_model("models/razer_paintball/kes6.mdl")
  31. precache_model("models/razer_paintball/kes7.mdl")
  32. precache_model("models/razer_paintball/kes8.mdl")
  33. precache_model("models/razer_paintball/kes9.mdl")
  34. precache_model("models/razer_paintball/kes10.mdl")
  35. precache_model("models/razer_paintball/kes11.mdl")
  36. precache_model("models/razer_paintball/kes12.mdl")
  37. precache_model("models/razer_paintball/kes13.mdl")
  38. }
  39. public plugin_init()
  40. {
  41. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  42. register_event("DeathMsg","death","a")
  43. register_clcmd("say /kes","menu")
  44. register_clcmd("say /knife","menu")
  45. vault = nvault_open("kes_resi")
  46. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  47. }
  48. public ecw(id)
  49. {
  50. new fegyver = get_user_weapon(id)
  51. if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  52. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife)
  53. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  54. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/kes2.mdl")
  55. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  56. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/kes3.mdl")
  57. if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
  58. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/kes4.mdl")
  59. if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  60. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/kes5.mdl")
  61. if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  62. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/kes6.mdl")
  63. if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  64. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/kes7.mdl")
  65. if(kes[id] == 7 && fegyver == CSW_KNIFE)
  66. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/kes8.mdl")
  67. if(kes[id] == 8&& fegyver == CSW_KNIFE)
  68. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/kes9.mdl")
  69. if(kes[id] == 9& fegyver == CSW_KNIFE)
  70. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/kes10.mdl")
  71. if(kes[id] == 10 fegyver == CSW_KNIFE)
  72. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/kes11.mdl")
  73. if(kes[id] == 11 fegyver == CSW_KNIFE)
  74. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/kes1l")
  75. if(kes[id] == 12fegyver == CSW_KNIFE)
  76. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/kes13dl")
  77.  
  78. }
  79. public death()
  80. {
  81. new killer = read_data(1)
  82. new victim = read_data(2)
  83.  
  84. if(killer == victim)
  85. return PLUGIN_HANDLED
  86. oles[killer]++
  87. return PLUGIN_HANDLED
  88. }
  89. public menu(id)
  90. {
  91. new cim[121]
  92. format(cim, charsmax(cim), "\r.:[R\w4Z3\yR]:. \w|\yKések\w|^n\yÖlések:\w%d",oles[id])
  93.  
  94. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  95.  
  96. format(kes1, charsmax(kes1), "\d.:[R4Z3R]:. kés 2 \r[%d/250 Ölés]",oles[id])
  97. format(kes2, charsmax(kes2), "\d.:[R4Z3R]:. kés 3 \r[%d/500 Ölés]",oles[id])
  98. format(kes3, charsmax(kes3), "\d.:[R4Z3R]:. kés 4 \r[%d/1000 Ölés]",oles[id])
  99. format(kes4, charsmax(kes4), "\d.:[R4Z3R]:. kés 5 \r[%d/2000 Ölés]",oles[id])
  100. format(kes5, charsmax(kes5), "\d.:[R4Z3R]:. kés 6 \r[%d/4000 Ölés]",oles[id])
  101. format(kes6, charsmax(kes6), "\d.:[R4Z3R]:. kés 7 \r[%d/8000 Ölés]",oles[id])
  102. format(kes7, charsmax(kes7), "\d.:[R4Z3R]:. kés 8 \r[%d/10000 Ölés]",oles[id])
  103.  
  104. menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 1\y [Megszerezve]","1",0)
  105. if(oles[id] >= 250)
  106. menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 2\y [Megszerezve]","2",0)
  107. else
  108. menu_additem(menu, kes1, "2", 0);
  109. if(oles[id] >= 500)
  110. menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 3\y [Megszerezve]","3",0)
  111. else
  112. menu_additem(menu, kes2, "3", 0);
  113. if(oles[id] >= 1000)
  114. menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 4\y [Megszerezve]","4",0)
  115. else
  116. menu_additem(menu, kes3, "4", 0);
  117. if(oles[id] >= 2000)
  118. menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 5\y [Megszerezve]","5",0)
  119. else
  120. menu_additem(menu, kes4, "5", 0);
  121. if(oles[id] >= 4000)
  122. menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 6\y [Megszerezve]","6",0)
  123. else
  124. menu_additem(menu, kes5, "6", 0);
  125. if(oles[id] >= 8000)
  126. menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 7\y [Megszerezve]","7",0)
  127. else
  128. menu_additem(menu, kes6, "7", 0);
  129. if(oles[id] >= 10000)
  130. menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 8\y [Megszerezve]","8",0)
  131. else
  132. menu_additem(menu, kes7, "8", 0);
  133. menu_additem(menu,"\yFigyelem!^naki leghamarabb eléri a '8. kést' 3 hónap ADMIN-t nyer.","9",0)
  134. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább: \r9\y-es gomb!")
  135. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás")
  136. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Előző oldal: \r8\y-as gomb!")
  137. menu_display(id, menu, 0);
  138. }
  139. public menu_h(id, menu, item)
  140. {
  141. if( item == MENU_EXIT )
  142. {
  143. menu_destroy(menu);
  144. return PLUGIN_HANDLED;
  145. }
  146. new data[9], szName[64];
  147. new access, callback;
  148. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  149. new key = str_to_num(data);
  150.  
  151. switch(key)
  152. {
  153. case 1:{
  154. if(oles[id] >= 0)
  155. kes[id] = 0
  156. }
  157. case 2:{
  158. if(oles[id] >= 250)
  159. kes[id] = 1
  160. else
  161. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",250-oles[id])
  162. }
  163. case 3:{
  164. if(oles[id] >= 500)
  165. kes[id] = 2
  166. else
  167. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",500-oles[id])
  168. }
  169. case 4:{
  170. if(oles[id] >= 1000)
  171. kes[id] = 3
  172. else
  173. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",1000-oles[id])
  174. }
  175. case 5:{
  176. if(oles[id] >= 2000)
  177. kes[id] = 4
  178. else
  179. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",2000-oles[id])
  180. }
  181. case 6:{
  182. if(oles[id] >= 4000)
  183. kes[id] = 5
  184. else
  185. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",4000-oles[id])
  186. }
  187. case 7:{
  188. if(oles[id] >= 8000)
  189. kes[id] = 6
  190. else
  191. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",8000-oles[id])
  192. }
  193. case 8:{
  194. if(oles[id] >= 10000)
  195. kes[id] = 7
  196. else
  197. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",10000-oles[id])
  198. }
  199. }
  200. menu_destroy(menu)
  201. return PLUGIN_HANDLED
  202. }
  203. public mentes(id)
  204. {
  205. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  206. get_user_name(id, name, 31)
  207. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  208. format(vaultdata,255,"%i#%i#", oles[id],kes[id])
  209. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  210. return PLUGIN_CONTINUE
  211. }
  212. public betoltes(id)
  213. {
  214. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  215. get_user_name(id, name, 31)
  216. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  217. format(vaultdata,255,"%i#%i#",oles[id],kes[id])
  218. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  219. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  220. new m_o[32], k_o[32]
  221. parse(vaultdata, m_o, 31, k_o, 31)
  222. oles[id] = str_to_num(m_o)
  223. kes[id] = str_to_num(k_o)
  224. return PLUGIN_CONTINUE
  225. }
  226. public client_disconnect(id)
  227. {
  228. mentes(id)
  229. }
  230. public client_connect(id)
  231. {
  232. betoltes(id)
  233. }
  234.  

Szerző:  AsD# [2015.07.18. 13:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: kés menü.

ez nem jó.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/