-     #include <amxmodx> 
-     #include <amxmisc> 
-     #include <sqlx> 
-     new pont[33] 
-   
-   
-     new Host[]     = "localhost" 
-     new User[]    = "root" 
-     new Pass[]     = "jelszo" 
-     new Db[]     = "adatbazis" 
-   
-     new Handle:g_SqlTuple 
-     new g_Error[512]  
-   
-     public plugin_init() { 
-     	register_plugin("ptrendszersqlmentes","1.0","qKKKJ") 
-     	register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a")   
-     	set_task(1.0, "MySql_Init") // a mysql init be csatlakozunk az adatbázishoz 
-     } 
-     public Event_DeathMsg() 
-     { 
-     	if(read_data(1) != read_data(2)) 
-     	{ 
-     		pont[read_data(1)] += 10 
-     	} 
-     } 
-     public MySql_Init() 
-     { 
-         g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(Host,User,Pass,Db) //csatlakozunk az adatbázishoz 
-         new ErrorCode,Handle:SqlConnection = SQL_Connect(g_SqlTuple,ErrorCode,g_Error,charsmax(g_Error)) 
-         if(SqlConnection == Empty_Handle) 
-             set_fail_state(g_Error) 
-         new Handle:Queries 
-         Queries = SQL_PrepareQuery(SqlConnection,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS pontrendszer (nev varchar(32),pont INT(11))") //létrehozzuk a pontrendszer táblát név és pont sorokkal 
-   
-         if(!SQL_Execute(Queries)) 
-         { 
-             SQL_QueryError(Queries,g_Error,charsmax(g_Error)) 
-             set_fail_state(g_Error) 
-   
-         } 
-         SQL_FreeHandle(Queries) 
-         SQL_FreeHandle(SqlConnection)    
-     }  
-     public plugin_end() 
-     { 
-         SQL_FreeHandle(g_SqlTuple) 
-     } 
-   
-     public betoltes(id) 
-     { 
-         new szNev[32], szTemp[512] 
-         get_user_name(id, szNev, charsmax(szNev)) 
-   
-         new Data[1] 
-         Data[0] = id 
-         format(szTemp,charsmax(szTemp),"SELECT * FROM `pontrendszer` WHERE (`pontrendszer`.`nev` = '%s')", szNev) //kiválasztjuk a játékost a pontrendszer táblából a neve alapján  
-         SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"register_client",szTemp,Data,1) 
-     } 
-   
-     public register_client(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize) 
-     { 
-         if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED) 
-         { 
-             log_amx("Kapcsolodas sikertelen.  [%d] %s", Errcode, Error) 
-         } 
-         else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) 
-         { 
-             log_amx("A QUERY betoltese sikertelen.[%d] %s", Errcode, Error) 
-         } 
-   
-         new id 
-         id = Data[0] 
-   
-         if(SQL_NumResults(Query) < 1)  
-         { 
-   
-             new szNev[32] 
-             get_user_name(id, szNev, charsmax(szNev))  
-   
-             new szTemp[512] 
-   
-             format(szTemp,charsmax(szTemp),"INSERT INTO `pontrendszer` ( `nev` , `pont`)VALUES ('%s','0');",szNev) //ha a játékos neve nem található a táblában akkor létrehozunk neki egy új sort a nevével és a pont értékét beállítjük 0 ra 
-             SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"IgnoreHandle",szTemp) 
-         }  
-         else  
-         { 
-             pont[id] = SQL_ReadResult(Query, 1) // ha van már ilyen név az adatbázisban akkor a pontjait beállítjuk neki a pont sorban található értékre (0 = név, 1= pont) 
-         } 
-   
-         return PLUGIN_HANDLED 
-     } 
-     public mentes(id) 
-     { 
-         new szNev[32], szTemp[512] 
-         get_user_name(id, szNev, charsmax(szNev)) 
-   
-         format(szTemp,charsmax(szTemp),"UPDATE `pontrendszer` SET `pont` = '%i' WHERE `pontrendszer`.`nev` = '%s';",pont[id], szNev) //frissítjük az adatokat tehát a pontrendszer táblán belüli pont sorba beírjuk a játékos jelenlegi pontját ott ahol a név megegyezik a játékos nevével 
-         SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"IgnoreHandle",szTemp) 
-     } 
-   
-     public IgnoreHandle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize) 
-     { 
-         SQL_FreeHandle(Query) 
-   
-         return PLUGIN_HANDLED 
-     } 
-   
-     public client_putinserver(id) 
-     { 
-         betoltes(id) 
-     } 
-   
-     public client_disconnect(id) 
-     { 
-         mentes(id) 
-     }