hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 11:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 384 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 384 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Bázisépíto'' bug javítás
HozzászólásElküldve: 2015.09.28. 17:56 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Sziasztok nagyon kérlek segitsetek :D Buggos ez a bolt és ebben kérném segitségeteket hogy megtudjátok mi lehet a probléma:)
Tömören: Amikor arany fegyvert vagy örök ammót veszel és egy zm újraéled eltünik a képesség.. ez nem tudom miért lehet, Vagy pl gyorsaságot veszel és fegyvert váltasz és máris eltünik a gyorsaság! :/ valaki valamit kezdjen vele! megköszönöm
Pacsi! :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <fun>
  6. #include <nvault>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <engine>
  9.  
  10. #define PLUGIN "BaseBuilder Shop"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "N*Joy^^"
  13.  
  14. #define VIPJOG ADMIN_RESERVATION
  15.  
  16. //Tároló
  17. new pont[33]
  18. new g_vault
  19. new name[33][32]
  20. new x_tempid
  21.  
  22. //Arany fegyverek
  23. new bool:aranyak[33]
  24. new bool:aranym4[33]
  25.  
  26. //Bolt itemek
  27. new bool:orokloszer[33]
  28. new bool:sebesseg[33]
  29. new bool:gravitacio[33]
  30. new hasznalta[33]
  31.  
  32. //Bolt cvarok
  33. new killp
  34. new killhsp
  35. new vipkillp
  36. new vipkillhsp
  37. new g_lehetmeg
  38.  
  39. //Öröklőszer
  40. // weapons offsets
  41. #define OFFSET_CLIPAMMO 51
  42. #define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4
  43. #define fm_cs_set_weapon_ammo(%1,%2) set_pdata_int(%1, OFFSET_CLIPAMMO, %2, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  44.  
  45. // players offsets
  46. #define m_pActiveItem 373
  47.  
  48. const NOCLIP_WPN_BS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  49.  
  50. new const g_MaxClipAmmo[] =
  51. {
  52. 0,
  53. 13, //CSW_P228
  54. 0,
  55. 10, //CSW_SCOUT
  56. 0, //CSW_HEGRENADE
  57. 7, //CSW_XM1014
  58. 0, //CSW_C4
  59. 30,//CSW_MAC10
  60. 30, //CSW_AUG
  61. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  62. 15,//CSW_ELITE
  63. 20,//CSW_FIVESEVEN
  64. 25,//CSW_UMP45
  65. 30, //CSW_SG550
  66. 35, //CSW_GALIL
  67. 25, //CSW_FAMAS
  68. 12,//CSW_USP
  69. 20,//CSW_GLOCK18
  70. 10, //CSW_AWP
  71. 30,//CSW_MP5NAVY
  72. 100,//CSW_M249
  73. 8, //CSW_M3
  74. 30, //CSW_M4A1
  75. 30,//CSW_TMP
  76. 20, //CSW_G3SG1
  77. 0, //CSW_FLASHBANG
  78. 7, //CSW_DEAGLE
  79. 30, //CSW_SG552
  80. 30, //CSW_AK47
  81. 0, //CSW_KNIFE
  82. 50//CSW_P90
  83. }
  84.  
  85.  
  86. public plugin_init() {
  87. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  88.  
  89. register_clcmd("say /bolt", "fomenu")
  90. register_clcmd("say /shop", "fomenu")
  91.  
  92. register_clcmd("say /netudjadallitsdat", "kuldesmenu")
  93.  
  94. RegisterHam(Ham_TakeDamage , "player" , "PlayerHurt", 0);
  95. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  96.  
  97. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  98. register_event("ResetHUD", "newRound", "b")
  99.  
  100. killp = register_cvar("pont_kill", "5")
  101. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "8")
  102.  
  103. vipkillp = register_cvar("pont_killvip", "10")
  104. vipkillhsp = register_cvar("pont_killhsvip", "12")
  105.  
  106. g_lehetmeg = register_cvar("amx_lehetvenni", "2")
  107.  
  108. register_clcmd("MENNYISEG", "ponts")
  109.  
  110. g_vault = nvault_open("BasebuilderPont")
  111. }
  112. //Hud üzenet
  113. public client_PreThink(id)
  114. {
  115. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.16, 0, 6.0, 1.0)
  116. show_hudmessage(id, " Pontjaid: %d", pont[id])
  117.  
  118. }
  119. //Ölés pontokért
  120. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  121. {
  122. if(get_user_flags(attacker) & VIPJOG && attacker != victim)
  123. {
  124. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  125. {
  126. pont[attacker] += get_pcvar_num(vipkillhsp)
  127. set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
  128. show_hudmessage(attacker, "[+%d pont - Fejloves]", get_pcvar_num(vipkillhsp))
  129. }
  130. else
  131. {
  132. pont[attacker] += get_pcvar_num(vipkillp)
  133. set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
  134. show_hudmessage(attacker, "[+%d pont]", get_pcvar_num(vipkillp))
  135. }
  136. }
  137. else if(attacker != victim)
  138. {
  139. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  140. {
  141. pont[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  142. set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
  143. show_hudmessage(attacker, "[+%d pont - Fejloves]", get_pcvar_num(killhsp))
  144. }
  145. else
  146. {
  147. pont[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  148. set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
  149. show_hudmessage(attacker, "[+%d pont]", get_pcvar_num(killp))
  150. }
  151. }
  152. return PLUGIN_CONTINUE
  153. }
  154. //Új kör
  155. public newRound()
  156. {
  157. new players[32], num
  158. get_players(players, num)
  159. for(new i; i<get_maxplayers(); i++)
  160. {
  161. new id = players[i]
  162. orokloszer[id] = false
  163. sebesseg[id] = false
  164. gravitacio[id] = false
  165. aranym4[id] = false
  166. aranyak[id] = false
  167. hasznalta[id] = 0
  168. }
  169. }
  170. //Letöltések
  171. public plugin_precache()
  172. {
  173. precache_model("models/aranyak.mdl")
  174. precache_model("models/p_aranyak.mdl")
  175.  
  176. precache_model("models/aranym4.mdl")
  177. precache_model("models/p_aranym4.mdl")
  178.  
  179. }
  180. //Fomenu
  181. public fomenu(id)
  182. {
  183. static CsTeams: team ; team = cs_get_user_team(id)
  184. if (team == CS_TEAM_T)
  185. {
  186. new menu = menu_create("\yBaseBuilder [T] Bolt \w[By: N*Joy^^]", "fomenut_handler");
  187.  
  188. new szoveg[192]
  189. formatex(szoveg, 191, "1000 HP [20 pont] \w[%d/%d]",hasznalta[id],get_pcvar_num(g_lehetmeg))
  190. menu_additem(menu, szoveg, "", 0); // case 0
  191. menu_additem(menu, "Kisebb gravitacio [20 pont]", "", 0); // case 1
  192. menu_additem(menu, "Gyorsasag [15 pont]", "", 0); // case 2
  193.  
  194. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  195.  
  196. menu_display(id, menu, 0);
  197.  
  198. return PLUGIN_HANDLED;
  199. }
  200. else
  201. {
  202. new menu = menu_create("\yBaseBuilder [CT] Bolt \w[By: N*Joy^^`]", "fomenuct_handler");
  203.  
  204. menu_additem(menu, "+50 HP [20 pont]", "", 0); // case 0
  205. menu_additem(menu, "Gyorsasag [15 pont]", "", 0); // case 1
  206. menu_additem(menu, "Kisebb gravitacio [20 pont]", "", 0); // case 2
  207. menu_additem(menu, "Orok tolteny [120 pont]", "", 0); // case 3
  208. menu_additem(menu, "\rArany M4A1 [120 pont]", "", 0); // case 4
  209. menu_additem(menu, "\rArany AK47 [120 pont]", "", 0); // case 5
  210. menu_additem(menu, "Minigun [65 pont]", "", 0); // case 6
  211. menu_additem(menu, "CT magozo [45 pont]", "", 0); // case 7
  212. menu_additem(menu, "T magozo [45 pont]", "", 0); // case 8
  213.  
  214. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  215.  
  216. menu_display(id, menu, 0);
  217.  
  218. }
  219. return PLUGIN_HANDLED;
  220. }
  221. public fomenut_handler(id, menu, item)
  222. {
  223. if(item == MENU_EXIT)
  224. {
  225. menu_cancel(id);
  226. return PLUGIN_HANDLED;
  227. }
  228.  
  229. new command[6], name[64], access, callback;
  230.  
  231. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  232.  
  233. switch(item)
  234. {
  235. case 0: {
  236. if(pont[id] >= 20)
  237. {
  238. if(hasznalta[id] < get_pcvar_num(g_lehetmeg))
  239. {
  240. hasznalta[id]++
  241. set_user_health(id, get_user_health(id)+1000)
  242. pont[id] -= 20
  243. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  244. fomenu(id)
  245. }
  246. else
  247. {
  248. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Csak %dx hasznalhatod ezt a menupontot!",get_pcvar_num(g_lehetmeg))
  249. }
  250. fomenu(id)
  251. }
  252. else
  253. {
  254. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  255. }
  256. fomenu(id)
  257. }
  258. case 1: {
  259. if(pont[id] >= 20)
  260. {
  261. set_user_gravity(id, 0.5)
  262. gravitacio[id] = true
  263. pont[id] -= 20
  264. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  265. fomenu(id)
  266. }
  267. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  268. }
  269. case 2: {
  270. if(pont[id] >= 20)
  271. {
  272. set_user_maxspeed(id, 550.0)
  273. sebesseg[id] = true
  274. pont[id] -= 15
  275. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  276. fomenu(id)
  277. }
  278. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  279. }
  280.  
  281. }
  282.  
  283. menu_destroy(menu);
  284.  
  285. return PLUGIN_HANDLED;
  286. }
  287. public fomenuct_handler(id, menu, item)
  288. {
  289. if(item == MENU_EXIT)
  290. {
  291. menu_cancel(id);
  292. return PLUGIN_HANDLED;
  293. }
  294.  
  295. new command[6], name[64], access, callback;
  296.  
  297. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  298.  
  299. switch(item)
  300. {
  301. case 0: {
  302. if(pont[id] >= 20)
  303. {
  304. set_user_health(id, get_user_health(id)+50)
  305. pont[id] -= 20
  306. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  307. fomenu(id)
  308. }
  309. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  310. }
  311. case 1: {
  312. if(pont[id] >= 15)
  313. {
  314. set_user_maxspeed(id, 700.0)
  315. sebesseg[id] = true
  316. pont[id] -= 15
  317. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  318. fomenu(id)
  319. }
  320. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  321. }
  322. case 2: {
  323. if(pont[id] >= 20)
  324. {
  325. set_user_gravity(id, 0.5)
  326. gravitacio[id] = true
  327. pont[id] -= 20
  328. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  329. fomenu(id)
  330. }
  331. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  332. }
  333. case 3: {
  334. if(pont[id] >= 120)
  335. {
  336. orokloszer[id] = true
  337. pont[id] -= 120
  338. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  339. fomenu(id)
  340. }
  341. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  342. }
  343. case 4: {
  344. if(pont[id] >= 120)
  345. {
  346. pont[id] -= 120
  347. give_item(id, "weapon_m4a1")
  348. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  349. aranym4[id] = true
  350. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  351. fomenu(id)
  352. }
  353. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  354. }
  355. case 5: {
  356. if(pont[id] >= 120)
  357. {
  358. give_item(id, "weapon_ak47")
  359. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  360. aranyak[id] = true
  361. pont[id] -= 120
  362. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  363. fomenu(id)
  364. }
  365. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  366. }
  367. case 6:{
  368. if(pont[id] >= 65)
  369. {
  370. give_item(id,"weapon_m249")
  371. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
  372. pont[id] -= 65
  373. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  374. fomenu(id)
  375. }
  376. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  377. }
  378. case 7: {
  379. if(pont[id] >= 45)
  380. {
  381. give_item(id, "weapon_g3sg1")
  382. cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
  383. pont[id] -= 45
  384. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  385. fomenu(id)
  386. }
  387. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^n Sajnos nincs eleg pontod")
  388. }
  389. case 8: {
  390. if(pont[id] >= 45)
  391. {
  392. give_item(id, "weapon_sg550")
  393. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
  394. pont[id] -= 45
  395. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  396. fomenu(id)
  397. }
  398. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  399. }
  400. }
  401.  
  402. menu_destroy(menu);
  403.  
  404. return PLUGIN_HANDLED;
  405. }
  406. //Modellek
  407. public Event_CurWeapon(id)
  408. {
  409. new weap = get_user_weapon(id)
  410. if(weap == CSW_AK47 && aranyak[id] == true)
  411. {
  412. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/redak.mdl")
  413. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_aranyak.mdl")
  414. }
  415. else if(weap == CSW_M4A1 && aranym4[id] == true)
  416. {
  417. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/redm4.mdl")
  418. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_aranym4.mdl")
  419. }
  420. if(orokloszer[id] == true)
  421. {
  422. fm_cs_set_weapon_ammo( get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) , g_MaxClipAmmo[ weap ] )
  423. }
  424. }
  425. //sebzés
  426. public PlayerHurt( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  427. {
  428. new weap = get_user_weapon(attacker)
  429. if(weap == CSW_AK47 && aranyak[attacker] == true || weap == CSW_M4A1 && aranym4[attacker] == true)
  430. {
  431. SetHamParamFloat(4, damage * 2.0);
  432. }
  433. return HAM_IGNORED;
  434. }
  435. //Nvault, mentés
  436. public mentes(id)
  437. {
  438. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  439.  
  440. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  441. format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
  442.  
  443. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  444. return PLUGIN_CONTINUE
  445. }
  446. public betoltes(id)
  447. {
  448. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  449.  
  450. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  451.  
  452. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  453.  
  454. pont[id] = str_to_num(vaultdata)
  455. return PLUGIN_CONTINUE;
  456. }
  457. public client_disconnect(id)
  458. {
  459. mentes(id);
  460. remove_task(id);
  461. pont[id] = 0;
  462. orokloszer[id] = false
  463. sebesseg[id] = false
  464. gravitacio[id] = false
  465. aranym4[id] = false
  466. aranyak[id] = false
  467. hasznalta[id] = 0
  468. }
  469.  
  470. public client_connect(id)
  471. {
  472. get_user_name(id, name[id], 31)
  473. betoltes(id);
  474. }
  475. public kuldesmenu(id)
  476. {
  477. new menu = menu_create("\y[Pont Kuldes]", "kuldes_handler");
  478. new players[32], pnum, tempid;
  479. new szName[32], szTempid[10];
  480. get_players(players, pnum);
  481. for( new i; i<pnum; i++ )
  482. {
  483. tempid = players[i];
  484. {
  485. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
  486. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
  487. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
  488. }
  489. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  490. menu_display(id, menu, 0);
  491. }
  492.  
  493. }
  494. public kuldes_handler(id, menu, item)
  495. {
  496. if( item == MENU_EXIT )
  497. {
  498. menu_destroy(menu);
  499. return PLUGIN_HANDLED;
  500. }
  501. new data[6], szName[64];
  502. new access, callback;
  503. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  504. x_tempid = str_to_num(data);
  505. client_cmd(id, "messagemode MENNYISEG");
  506. menu_destroy(menu);
  507. return PLUGIN_HANDLED;
  508. }
  509. public ponts(id)
  510. {
  511. new uzenet[121];
  512. new kuldoneve[32], tempname[32]
  513. read_args(uzenet, charsmax(uzenet))
  514. remove_quotes(uzenet)
  515. get_user_name(id, kuldoneve, 31)
  516. get_user_name(x_tempid, tempname, 31)
  517.  
  518. pont[x_tempid] += str_to_num(uzenet)
  519. ColorChat(0, GREEN, "[Pontrendszer] ^3%s ^1adott ^4%d ^1pontot ^3%s^1-nek!", kuldoneve,str_to_num(uzenet),tempname)
  520.  
  521. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 89 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole