hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:11



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 365 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 363 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rush (snow , xmas)
HozzászólásElküldve:2015.12.04. 15:08 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2015.03.11. 20:11
Hozzászólások:915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
Sziasztok,

Ha valakinek van kedve írja már bele de_dust2_snow és de_dust2_xmas-on is működjön a háló..:D

Köszönöm :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Anti-Rush"
  8. #define AUTHOR "Kiki33"
  9. #define VERSION "1.0"
  10.  
  11. #define PREFIX "ProKillers"
  12.  
  13. #define TASK 500743
  14. #define TASK2 541246
  15.  
  16. new bool:rushmehet
  17. new g_screenfade, MessageSay;
  18. new kor_indult=0;
  19. new Float:TESZTELES=0.1
  20.  
  21. public plugin_init() {
  22. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23. register_cvar("Rush Vedo", "By kiki33", FCVAR_SERVER)
  24. g_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade")
  25. MessageSay = get_user_msgid ("SayText")
  26.  
  27. new mapname[10]
  28. get_mapname(mapname,9)
  29. if(equali(mapname, "de_dust2")) {
  30. register_logevent( "eRound_start", 2, "1=Round_Start" );
  31. register_event("SendAudio", "bomb_planted", "a", "2&%!MRAD_BOMBPL")
  32. register_logevent("eRoundEnd", 2, "1=Round_End")
  33. set_task(TESZTELES, "kordinata", TASK, "", 0, "b")
  34. }
  35. }
  36.  
  37. public eRoundEnd() {
  38. kor_indult=0
  39. rushmehet=false
  40.  
  41. if(task_exists(TASK2)) remove_task(TASK2)
  42. }
  43.  
  44. public eRound_start() {
  45. kor_indult=0
  46. rushmehet=false;
  47. kor_indult++
  48. if(task_exists(TASK2)) remove_task(TASK2)
  49.  
  50. set_task(60.0, "rush_mehet", TASK2)
  51.  
  52. new players[32], num
  53. get_players(players,num)
  54. for(new i = 0; i < num; i++) {
  55. if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT) colored_print(players[i], "!g[%s] !tTilos !ya rusholás 60 másodpercig!", PREFIX)
  56. }
  57. }
  58.  
  59. public bomb_planted() {
  60. remove_task(TASK2)
  61. rush_mehet()
  62. rushmehet=true;
  63. }
  64.  
  65. public kordinata() {
  66. if(rushmehet == true) return
  67.  
  68. new playerek[32], pnum,tt_num,ct_num
  69. get_players(playerek,pnum)
  70.  
  71. for(new i=0;i<pnum;i++) {
  72. if(is_user_alive(playerek[i])) {
  73. if(cs_get_user_team(playerek[i])==CS_TEAM_T) tt_num++
  74. else if(cs_get_user_team(playerek[i])==CS_TEAM_CT) ct_num++
  75. }
  76. }
  77.  
  78. if (tt_num<=2) {
  79. rush_mehet()
  80. return
  81. }
  82. if (ct_num<=2) {
  83. rush_mehet()
  84. return
  85. }
  86.  
  87. new players[32], num
  88. get_players(players,num)
  89. for(new i = 0; i < num; i++) {
  90. new origin[3];
  91. get_user_origin(players[i], origin, 0)
  92. if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT && kor_indult==1 && is_user_alive(players[i])) {
  93. if(origin[0] <= -144 && origin[0] >= -500 && origin[1] <= 800 && origin[1] >= 700 && origin[2] >= -150 && origin[2] <= 900 ||
  94. origin[0] <= 720 && origin[0] >= 500 && origin[1] <= 744 && origin[1] >= 610 && origin[2] >= 1 && origin[2] <= 200 ||
  95. origin[0] <= -1610 && origin[0] >= -1720 && origin[1] <= 948 && origin[1] >= 848 && origin[2] >= 50 && origin[2] <= 200)
  96. {
  97. new Float: velocity[3]
  98. new Float: DW
  99. pev(players[i],pev_velocity,velocity)
  100. DW=vector_length ( velocity )+0.0001
  101. velocity[0]=(velocity[0]/DW)*(-500.0)
  102. velocity[1]=(velocity[1]/DW)*(-500.0)
  103. if(velocity[2]<0) velocity[2]=velocity[2]*(-1.0)+15.0
  104. set_pev(players[i],pev_velocity,velocity)
  105. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_screenfade, {0,0,0}, players[i])
  106. write_short(1<<12)
  107. write_short(5)
  108. write_short(0x0000)
  109. write_byte(255)
  110. write_byte(255)
  111. write_byte(255)
  112. write_byte(255)
  113. message_end()
  114. }
  115. if(origin[0] <= -144 && origin[0] >= -500 && origin[1] <= 640 && origin[1] >= 540 && origin[2] >= -150 && origin[2] <= 900 ||
  116. origin[0] <= 720 && origin[0] >= 500 && origin[1] <= 584 && origin[1] >= 450 && origin[2] >= 1 && origin[2] <= 200 ||
  117. origin[0] <= -1610 && origin[0] >= -1720 && origin[1] <= 798 && origin[1] >= 698 && origin[2] >= 50 && origin[2] <= 200)
  118. {
  119. user_silentkill(players[i])
  120. client_print(players[i], print_chat, "TILOS a bug, ezért meghaltál!");
  121. }
  122. }
  123. }
  124. }
  125.  
  126. public rush_mehet() {
  127. if(kor_indult<1) return
  128.  
  129. remove_task(TASK2)
  130. kor_indult=0
  131. rushmehet = true;
  132. new players[32], num
  133. get_players(players,num)
  134. for(new i = 0; i < num; i++) {
  135. if(is_user_connected(players[i])) colored_print(players[i], "!g[%s] !yA !tCounter-Terroristák !yrusholhatnak.", PREFIX)
  136. }
  137. }
  138.  
  139. public client_disconnect(id) {
  140. remove_task(id)
  141. return PLUGIN_HANDLED
  142. }
  143.  
  144. stock colored_print ( const index, const input [ ], any:... )
  145. {
  146. new sz_Message [ 191 ]
  147.  
  148. vformat ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), input, 3 )
  149.  
  150. replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!g", "^4" )
  151. replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!t", "^3" )
  152. replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!y", "^1" )
  153.  
  154. new i_Players [ 32 ]
  155. new i_Count
  156.  
  157. i_Count = 1
  158.  
  159. if ( index )
  160. {
  161. i_Players [ 0 ] = index
  162. }
  163.  
  164. else
  165. {
  166. get_players ( i_Players, i_Count, "ch" )
  167. }
  168.  
  169. new i_Number
  170.  
  171. for ( i_Number = 0; i_Number < i_Count; i_Number ++ )
  172. {
  173. if ( is_user_connected ( i_Players [ i_Number ] ) )
  174. {
  175. message_begin ( MSG_ONE_UNRELIABLE, MessageSay, _, i_Players [ i_Number ] )
  176. write_byte ( i_Players [ i_Number ] )
  177. write_string ( sz_Message )
  178. message_end ( )
  179. }
  180. }
  181. }
  182.  

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rush (snow , xmas)
HozzászólásElküldve:2015.12.04. 16:15 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2015.11.08. 10:34
Hozzászólások:174
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Hello, ugyanilyen problémám volt nemrég, tedd fel a Kiki-s féle rusht és azzal tudsz ujjat létrehozni amit ment! Enyire egyszerü!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rush (snow , xmas)
HozzászólásElküldve:2015.12.04. 16:31 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2015.03.11. 20:11
Hozzászólások:915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
lada xp írta:
Hello, ugyanilyen problémám volt nemrég, tedd fel a Kiki-s féle rusht és azzal tudsz ujjat létrehozni amit ment! Enyire egyszerü!


Szerinted ez milyen rush? Úristen olvass már:DDDDDDDDDDD

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rush (snow , xmas)
HozzászólásElküldve:2015.12.04. 18:02 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2015.11.08. 10:34
Hozzászólások:174
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Nekem ez volt viewtopic.php?f=101&t=16460 de a kiki-sel is mennie kell!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole