hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Pénz/Láda drop (hiba) https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=22527 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | *GrafitY* [2015.10.28. 22:02 ] |
Hozzászólás témája: | Pénz/Láda drop (hiba) |
Hello!! Van egy pluginom, de nem akarja az SMA-t lefordítani az AmxxStudio-m, valamilyen hibát dob. (a colorchat.inc bent van az include mappában) Online compiler lefordítja, de akkor nem lessz ékezetes. Valaki tudna segíteni?? Köszönöm előre! SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | |E|xTazYyyy^.~ [2015.10.28. 22:07 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Pénz/Láda drop (hiba) |
Idézet: Notepad++ és azon belül Kódolás = "UTF8 karakterkódolás BOM nélkül"
Ezzel a profi titkosszolgálati módszerrel mindenféle bizbasz karakterek nélkül simán írhatsz ékezetet.A A többi már a compileren múlik ![]() |
Szerző: | *GrafitY* [2015.10.28. 22:24 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Pénz/Láda drop (hiba) |
Úgy csináltam, ahogy mondtad, de viszont a 339-ik sorban hibát észlel ![]() |
Szerző: | BreakZ [2015.10.29. 05:45 ] | ||
Hozzászólás témája: | Re: Pénz/Láda drop (hiba) | ||
Nekem tökéletesen lefordul. EDIT: Használd ezt a compilert : https://amx.freakz.ro/ Nekem se ment mindig az ékezet, ezzel menni fog. ![]() Code size: 17644 bytes Data size: 8328 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion Total requirements: 43236 bytes Done.
|
Szerző: | |E|xTazYyyy^.~ [2015.10.29. 13:29 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Pénz/Láda drop (hiba) |
Breakz, itt nem a lefordulásról van szó, hanem az ékezetről. NotePad ++-al csináld meg amit mondtam, és mentsd le az sma-t majd használd ugyanezt a compilert! amx.freakz.ro Be kell tálloznód a Sma-t, majd kattints a "compile"-ra. Ezután kiad ott egy linket .amxx végződéssel, ha azt megadta akkor lefordult és töltheted le az amxx-et. |
Szerző: | X.T Pistaba'csi [2015.10.29. 16:45 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Pénz/Láda drop (hiba) |
*GrafitY* írta: Hello!! Van egy pluginom, de nem akarja az SMA-t lefordítani az AmxxStudio-m, valamilyen hibát dob. (a colorchat.inc bent van az include mappában) Online compiler lefordítja, de akkor nem lessz ékezetes. Valaki tudna segíteni?? Köszönöm előre! SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <cstrike>#include <fun>#include <fakemeta_util>#include <fakemeta>#include <colorchat> new ibekapcsol_off public plugin_precache(){precache_model("models/penz_modell/dollar.mdl")precache_model("models/penz_modell/lada.mdl")}public plugin_init() { register_plugin("HoltTest Penz Drop", "1.2", "6almasok") ibekapcsol_off = register_cvar( "holttestben_penz", "1" ); register_forward( FM_Touch,"felszedve" ); register_forward( FM_Touch,"aranylada" ); register_event( "DeathMsg","loovee","a" ); register_logevent( "eltuntetes", 2, "1=Round_Start" ); register_logevent( "nincslada", 2, "1=Round_Start" ); }public loovee(){ if(get_pcvar_num(ibekapcsol_off) == 0) { return PLUGIN_HANDLED; } switch(random_num(1,15)) { case 1: { new victim = read_data( 2 ); static Float:origin[ 3 ]; pev( victim, pev_origin, origin ); new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) ); origin[ 2 ] -= 36; engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin ); if( !pev_valid( ent ) ) { return PLUGIN_HANDLED; } set_pev( ent, pev_classname, "penzss" ),engfunc( EngFunc_SetModel, ent, "models/penz_modell/dollar.mdl" ),dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent ),set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX ),set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE ),engfunc( EngFunc_SetSize, ent, Float:{-23.160000, -13.660000, -0.050000}, Float:{11.470000, 12.780000, 6.720000} ),engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent ) } case 2: { new victim = read_data( 2 ); static Float:origin[ 3 ]; pev( victim, pev_origin, origin ); new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) ); origin[ 2 ] -= 36; engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin ); if( !pev_valid( ent ) ) { return PLUGIN_HANDLED; } set_pev( ent, pev_classname, "ladass" ); engfunc( EngFunc_SetModel, ent, "models/penz_modell/lada.mdl" ); dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent ); set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX ); set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE ); engfunc( EngFunc_SetSize, ent, Float:{-23.160000, -13.660000, -0.050000}, Float:{11.470000, 12.780000, 6.720000} ); engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent ); } case 3: { new victim = read_data( 2 ); static Float:origin[ 3 ]; pev( victim, pev_origin, origin ); new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) ); origin[ 2 ] -= 36; engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin ); if( !pev_valid( ent ) ) { return PLUGIN_HANDLED; } set_pev( ent, pev_classname, "penzss" ),engfunc( EngFunc_SetModel, ent, "models/penz_modell/dollar.mdl" ),dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent ),set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX ),set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE ),engfunc( EngFunc_SetSize, ent, Float:{-23.160000, -13.660000, -0.050000}, Float:{11.470000, 12.780000, 6.720000} ),engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent ) } case 4: { new victim = read_data( 2 ); static Float:origin[ 3 ]; pev( victim, pev_origin, origin ); new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) ); origin[ 2 ] -= 36; engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin ); if( !pev_valid( ent ) ) { return PLUGIN_HANDLED; } set_pev( ent, pev_classname, "penzss" ),engfunc( EngFunc_SetModel, ent, "models/penz_modell/dollar.mdl" ),dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent ),set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX ),set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE ),engfunc( EngFunc_SetSize, ent, Float:{-23.160000, -13.660000, -0.050000}, Float:{11.470000, 12.780000, 6.720000} ),engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent ) } case 5: { new victim = read_data( 2 ); static Float:origin[ 3 ]; pev( victim, pev_origin, origin ); new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) ); origin[ 2 ] -= 36; engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin ); if( !pev_valid( ent ) ) { return PLUGIN_HANDLED; } set_pev( ent, pev_classname, "penzss" ),engfunc( EngFunc_SetModel, ent, "models/penz_modell/dollar.mdl" ),dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent ),set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX ),set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE ),engfunc( EngFunc_SetSize, ent, Float:{-23.160000, -13.660000, -0.050000}, Float:{11.470000, 12.780000, 6.720000} ),engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent ) } case 6: { new victim = read_data( 2 ); static Float:origin[ 3 ]; pev( victim, pev_origin, origin ); new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) ); origin[ 2 ] -= 36; engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin ); if( !pev_valid( ent ) ) { return PLUGIN_HANDLED; } set_pev( ent, pev_classname, "penzss" ),engfunc( EngFunc_SetModel, ent, "models/penz_modell/dollar.mdl" ),dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent ),set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX ),set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE ),engfunc( EngFunc_SetSize, ent, Float:{-23.160000, -13.660000, -0.050000}, Float:{11.470000, 12.780000, 6.720000} ),engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent ) } case 7: { new victim = read_data( 2 ); static Float:origin[ 3 ]; pev( victim, pev_origin, origin ); new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) ); origin[ 2 ] -= 36; engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin ); if( !pev_valid( ent ) ) { return PLUGIN_HANDLED; } set_pev( ent, pev_classname, "penzss" ),engfunc( EngFunc_SetModel, ent, "models/penz_modell/dollar.mdl" ),dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent ),set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX ),set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE ),engfunc( EngFunc_SetSize, ent, Float:{-23.160000, -13.660000, -0.050000}, Float:{11.470000, 12.780000, 6.720000} ),engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent ) } case 8: { new victim = read_data( 2 ); static Float:origin[ 3 ]; pev( victim, pev_origin, origin ); new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) ); origin[ 2 ] -= 36; engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin ); if( !pev_valid( ent ) ) { return PLUGIN_HANDLED; } set_pev( ent, pev_classname, "penzss" ),engfunc( EngFunc_SetModel, ent, "models/penz_modell/dollar.mdl" ),dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent ),set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX ),set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE ),engfunc( EngFunc_SetSize, ent, Float:{-23.160000, -13.660000, -0.050000}, Float:{11.470000, 12.780000, 6.720000} ),engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent ) } case 9: { new victim = read_data( 2 ); static Float:origin[ 3 ]; pev( victim, pev_origin, origin ); new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) ); origin[ 2 ] -= 36; engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin ); if( !pev_valid( ent ) ) { return PLUGIN_HANDLED; } set_pev( ent, pev_classname, "penzss" ),engfunc( EngFunc_SetModel, ent, "models/penz_modell/dollar.mdl" ),dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent ),set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX ),set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE ),engfunc( EngFunc_SetSize, ent, Float:{-23.160000, -13.660000, -0.050000}, Float:{11.470000, 12.780000, 6.720000} ),engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent ) } case 10: { new victim = read_data( 2 ); static Float:origin[ 3 ]; pev( victim, pev_origin, origin ); new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) ); origin[ 2 ] -= 36; engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin ); if( !pev_valid( ent ) ) { return PLUGIN_HANDLED; } set_pev( ent, pev_classname, "penzss" ),engfunc( EngFunc_SetModel, ent, "models/penz_modell/dollar.mdl" ),dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent ),set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX ),set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE ),engfunc( EngFunc_SetSize, ent, Float:{-23.160000, -13.660000, -0.050000}, Float:{11.470000, 12.780000, 6.720000} ),engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent ) } case 11: { new victim = read_data( 2 ); static Float:origin[ 3 ]; pev( victim, pev_origin, origin ); new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) ); origin[ 2 ] -= 36; engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin ); if( !pev_valid( ent ) ) { return PLUGIN_HANDLED; } set_pev( ent, pev_classname, "penzss" ),engfunc( EngFunc_SetModel, ent, "models/penz_modell/dollar.mdl" ),dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent ),set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX ),set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE ),engfunc( EngFunc_SetSize, ent, Float:{-23.160000, -13.660000, -0.050000}, Float:{11.470000, 12.780000, 6.720000} ),engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent ) } case 12: { new victim = read_data( 2 ); static Float:origin[ 3 ]; pev( victim, pev_origin, origin ); new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) ); origin[ 2 ] -= 36; engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin ); if( !pev_valid( ent ) ) { return PLUGIN_HANDLED; } set_pev( ent, pev_classname, "penzss" ),engfunc( EngFunc_SetModel, ent, "models/penz_modell/dollar.mdl" ),dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent ),set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX ),set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE ),engfunc( EngFunc_SetSize, ent, Float:{-23.160000, -13.660000, -0.050000}, Float:{11.470000, 12.780000, 6.720000} ),engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent ) } case 13: { new victim = read_data( 2 ); static Float:origin[ 3 ]; pev( victim, pev_origin, origin ); new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) ); origin[ 2 ] -= 36; engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin ); if( !pev_valid( ent ) ) { return PLUGIN_HANDLED; } set_pev( ent, pev_classname, "penzss" ),engfunc( EngFunc_SetModel, ent, "models/penz_modell/dollar.mdl" ),dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent ),set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX ),set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE ),engfunc( EngFunc_SetSize, ent, Float:{-23.160000, -13.660000, -0.050000}, Float:{11.470000, 12.780000, 6.720000} ),engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent ) } case 14: { new victim = read_data( 2 ); static Float:origin[ 3 ]; pev( victim, pev_origin, origin ); new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) ); origin[ 2 ] -= 36; engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin ); if( !pev_valid( ent ) ) { return PLUGIN_HANDLED; } set_pev( ent, pev_classname, "penzss" ),engfunc( EngFunc_SetModel, ent, "models/penz_modell/dollar.mdl" ),dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent ),set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX ),set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE ),engfunc( EngFunc_SetSize, ent, Float:{-23.160000, -13.660000, -0.050000}, Float:{11.470000, 12.780000, 6.720000} ),engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent ) } case 15: { new victim = read_data( 2 ); static Float:origin[ 3 ]; pev( victim, pev_origin, origin ); new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) ); origin[ 2 ] -= 36; engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin ); if( !pev_valid( ent ) ) { return PLUGIN_HANDLED; } set_pev( ent, pev_classname, "penzss" ),engfunc( EngFunc_SetModel, ent, "models/penz_modell/dollar.mdl" ),dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent ),set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX ),set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE ),engfunc( EngFunc_SetSize, ent, Float:{-23.160000, -13.660000, -0.050000}, Float:{11.470000, 12.780000, 6.720000} ),engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent ) }}return PLUGIN_CONTINUE}public aranylada(ent,id){ new egyns[ 32 ]; pev(ent,pev_classname,egyns,charsmax(egyns)); if(get_pcvar_num(ibekapcsol_off) == 0) { return PLUGIN_HANDLED; } if( !equal( egyns, "ladass" ) ) { return FMRES_IGNORED; } switch(1) { case 1: { new nev[32] get_user_name(id, nev, 31) new penzran = random_num(5000,10000) cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+penzran) ColorChat(id, GREEN, "^1[^4Láda Drop^1] Szép munka ^3%s^1! Találtál egy ^4Kincses Ládá^1-t, amiben volt ^4+%i^3$^1!",nev,penzran); } } engfunc( EngFunc_RemoveEntity, ent ); return FMRES_IGNORED}public felszedve( ent, id ){ if(get_pcvar_num(ibekapcsol_off) == 0) { return PLUGIN_HANDLED; } new egynes[ 32 ]; pev( ent, pev_classname, egynes, charsmax( egynes ) ); if( !equal( egynes, "penzss" ) ) { return FMRES_IGNORED; } switch(random_num(1,7)) { case 1: { new penzran = random_num(500,1000) cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+penzran) ColorChat(id, GREEN, "^3[^4HoltTest Drop^3] ^1Átkutattad a halottat, és találtál benne ^4+%i^3$^1-t.",penzran); } case 2: { new penzran = random_num(100,550) cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+penzran) ColorChat(id, GREEN, "^3[^4HoltTest Drop^3] ^1Átkutattad a halottat, és találtál benne ^4+%i^3$^1-t.",penzran); } case 3: { new penzran = random_num(300,900) cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-penzran) ColorChat(id, GREEN, "^3[^4HoltTest Drop^3] ^1Átkutattad a halottat, és a fáradozásban vesztettél ^4-%i^3$^1-t.",penzran); } case 4: { cs_set_user_money(id, 0) ColorChat(id, GREEN, "^3[^4HoltTest Drop^3] ^1Sajnos ameddig keresgéltél, addig valaki ellopta az ^3ÖSSZES ^1pénzed! Cumii!"); } case 5: { new nev[32] get_user_name(id, nev, 31) cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+5000) ColorChat(id, GREEN, "^3[^4HoltTest Drop^3] ^1WOW ^3%s^1! Meg ütötted a főnyereményt. Találtál ^4+5000^3$^1-t!",nev); } case 6: { new penzran = random_num(400,600) cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+penzran) ColorChat(id, GREEN, "^3[^4HoltTest Drop^3] ^1Átkutattad a halottat, és találtál benne ^4+%i^3$^1-t.",penzran); } case 7: { new penzran = random_num(500,800) cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-penzran) ColorChat(id, GREEN, "^3[^4HoltTest Drop^3] ^1Átkutattad a halottat, és a fáradozásban vesztettél ^4-%i^3$^1-t.",penzran); } } engfunc( EngFunc_RemoveEntity, ent ); return FMRES_IGNORED}public eltuntetes(){ if(get_pcvar_num(ibekapcsol_off) == 0) { } new pensehol = FM_NULLENT; while ( ( pensehol = fm_find_ent_by_class( pensehol, "penzss" ) ) ) { engfunc( EngFunc_RemoveEntity, pensehol ); } }public nincslada(){ if(get_pcvar_num(ibekapcsol_off) == 0) { } new ladasehol = FM_NULLENT; while ( ( ladasehol = fm_find_ent_by_class( ladasehol, "ladass" ) ) ) { engfunc( EngFunc_RemoveEntity, ladasehol ); } } SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
próbáld ki |
Szerző: | BreakZ [2015.10.29. 21:28 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Pénz/Láda drop (hiba) |
|E|xTazYyyy^.~ írta: Breakz, itt nem a lefordulásról van szó, hanem az ékezetről. NotePad ++-al csináld meg amit mondtam, és mentsd le az sma-t majd használd ugyanezt a compilert! [url]amx.freakz.ro[/url] Be kell tálloznód a Sma-t, majd kattints a "compile"-ra. Ezután kiad ott egy linket .amxx végződéssel, ha azt megadta akkor lefordult és töltheted le az amxx-et. Azt hittem hogy az UTF8-!(BOM) a minimum ha ékeztetett akarsz, és nem fogjátok megírni neki hogy Notepad++-ot kell használni. Nálam az volt az első dolog. NEM OFF |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |