hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 05:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 414 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 414 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 23 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: AWP ASSIMOV SHOP
HozzászólásElküldve: 2015.10.31. 17:22 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.27. 18:26
Hozzászólások: 114
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hali valaki megcsinálná nekem hogy csak úgy akarom hogy,
4db menüpont legyen 4db assimov skinek? és a skinre rámegy akkor meg is jelenjen amíg át nem cseréli?
és pontba lehessen megvenni őket
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <fun>
  6.  
  7. #define PLUGIN "AWP-Shop"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "cmd"
  10.  
  11. new pont[33]
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15.  
  16. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  17. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  18. }
  19. public halal()
  20. {
  21. new attacker = read_data(1)
  22. new victim = read_data(2)
  23.  
  24. if(attacker == victim)
  25. return PLUGIN_HANDLED
  26.  
  27. pont[attacker] ++
  28.  
  29. return PLUGIN_HANDLED
  30. }
  31. public Shop(id) {
  32. new menu = menu_create("AWP", "menu_handler");
  33. menu_additem(menu, "\w+50 Páncél \y[5]", "1", 0);
  34. menu_additem(menu, "\w- 30% Gravitáció \y[10]", "2", 0);
  35. menu_additem(menu, "\wUSP \y[15]", "3", 0);
  36. menu_additem(menu, "\wZöld Izzás \y[20]", "4", 0);
  37. menu_additem(menu, "\wStatisztika nullázás", "5", 0);
  38. menu_additem(menu, "\wGYORS AWP \y[25]", "6", 0);
  39. menu_additem(menu, "\w+50 \d[30]", "7", 0);
  40. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  41. menu_display(id, menu, 0);
  42. }
  43. public menu_handler(id, menu, item)
  44. {
  45. if( item == MENU_EXIT )
  46. {
  47. menu_destroy(menu);
  48. return PLUGIN_HANDLED;
  49. }
  50.  
  51. new data[6], szName[64];
  52. new access, callback;
  53. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  54. new key = str_to_num(data);
  55. switch(key)
  56. {
  57. case 1:
  58. {
  59. if(pont[id] >= 5)
  60. {
  61.  
  62. set_user_armor(id, get_user_armor( id ) + 50 )
  63. pont[id]-= 5
  64. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad")
  65. }
  66. else
  67. ColorChat(id, GREEN, "Nincs eleg Pontod")
  68. }
  69. case 2:
  70. {
  71. if(pont[id] >= 10)
  72. {
  73. set_user_gravity(id, 0.7)
  74. pont[id]-= 10
  75. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad")
  76. }
  77. else
  78. ColorChat(id, GREEN, "Nincs eleg Pontod")
  79. }
  80. case 3:
  81. {
  82. if(pont[id]>= 15)
  83. {
  84. give_item(id, "weapon_usp")
  85. cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100)
  86. pont[id]-= 15
  87. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad")
  88. }
  89. else
  90. ColorChat(id, GREEN, "Nincs eleg Pontod")
  91. }
  92. case 4:
  93. {
  94. if(pont[id]>= 20)
  95. {
  96. set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,255,0,kRenderNormal,30)
  97. cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100)
  98. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad")
  99. pont[id]-= 20
  100. }
  101. else
  102. ColorChat(id, GREEN, "Nincs eleg Pontod")
  103. }
  104. case 5:
  105. {
  106. cs_set_user_deaths(id, 2)
  107. set_user_frags (id, 0)
  108. cs_set_user_deaths(id, 2)
  109. set_user_frags (id, 0)
  110. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Nullaztad a statod")
  111. }
  112. case 6:
  113. {
  114. if(pont[id]>= 25)
  115. {
  116. set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN_LEVEL_C)
  117. strip_user_weapons(id)
  118. give_item(id, "weapon_awp")
  119. set_user_maxspeed(id, 420.0)
  120. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 50)
  121. pont[id]-= 25
  122. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad")
  123. }
  124. else
  125. ColorChat(id, GREEN, "Csak vip nek")
  126. }
  127. case 7:
  128. {
  129. if(pont[id]>= 30)
  130. {
  131. set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN_LEVEL_C)
  132. set_user_health(id,get_user_health(id) +50)
  133. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad")
  134. pont[id]-= 30
  135. }
  136. else
  137. ColorChat(id, GREEN, "Csak vip nek")
  138. }
  139. }
  140. return PLUGIN_HANDLED;
  141. }


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára asdafaka 2015.10.31. 17:26-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP ASSIMOV SHOP
HozzászólásElküldve: 2015.10.31. 18:35 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.23. 19:53
Hozzászólások: 100
asdafaka írta:
Hali valaki megcsinálná nekem hogy csak úgy akarom hogy,
4db menüpont legyen 4db assimov skinek? és a skinre rámegy akkor meg is jelenjen amíg át nem cseréli?
és pontba lehessen megvenni őket
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <cstrike>#include <colorchat>#include <fun> #define PLUGIN "AWP-Shop"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "cmd" new pont[33] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)  register_clcmd("say /bolt", "Shop") register_event("DeathMsg", "halal", "a")}public halal(){new attacker = read_data(1)new victim = read_data(2) if(attacker == victim)return PLUGIN_HANDLED pont[attacker] ++ return PLUGIN_HANDLED}public Shop(id) {new menu = menu_create("AWP", "menu_handler");menu_additem(menu, "\w+50 Páncél \y[5]", "1", 0);menu_additem(menu, "\w- 30% Gravitáció \y[10]", "2", 0);menu_additem(menu, "\wUSP \y[15]", "3", 0);menu_additem(menu, "\wZöld Izzás \y[20]", "4", 0);menu_additem(menu, "\wStatisztika nullázás", "5", 0);menu_additem(menu, "\wGYORS AWP \y[25]", "6", 0);menu_additem(menu, "\w+50 \d[30]", "7", 0);menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);menu_display(id, menu, 0);}public menu_handler(id, menu, item){if( item == MENU_EXIT ){menu_destroy(menu);return PLUGIN_HANDLED;} new data[6], szName[64];new access, callback;menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);new key = str_to_num(data);switch(key){case 1:{if(pont[id] >= 5){ set_user_armor(id, get_user_armor( id ) + 50 ) pont[id]-= 5ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad")}elseColorChat(id, GREEN, "Nincs eleg Pontod")}case 2:{if(pont[id] >= 10){set_user_gravity(id, 0.7)pont[id]-= 10ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad")}elseColorChat(id, GREEN, "Nincs eleg Pontod")}case 3:{if(pont[id]>= 15){give_item(id, "weapon_usp")cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100)pont[id]-= 15ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad")}elseColorChat(id, GREEN, "Nincs eleg Pontod")}case 4:{if(pont[id]>= 20){set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,255,0,kRenderNormal,30)cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100)ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad")pont[id]-= 20}elseColorChat(id, GREEN, "Nincs eleg Pontod")}case 5:{cs_set_user_deaths(id, 2)set_user_frags (id, 0)cs_set_user_deaths(id, 2)set_user_frags (id, 0)ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Nullaztad a statod")}case 6:{if(pont[id]>= 25){ set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN_LEVEL_C)strip_user_weapons(id)give_item(id, "weapon_awp")set_user_maxspeed(id, 420.0)cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 50)pont[id]-= 25ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad")}elseColorChat(id, GREEN, "Csak vip nek")}case 7:{if(pont[id]>= 30){set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN_LEVEL_C)set_user_health(id,get_user_health(id) +50) ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad")pont[id]-= 30}elseColorChat(id, GREEN, "Csak vip nek")}}return PLUGIN_HANDLED;}

ertetojeben ?

_________________
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. Uj Munkaim :
  2. Kes Mod[45%]
  3. Deathrun Menu[33%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP ASSIMOV SHOP
HozzászólásElküldve: 2015.10.31. 19:41 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.27. 18:26
Hozzászólások: 114
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Ezt, úgy kellene át írni hogy csak 4 menü pont legyen és hogy van 4db Assimov skinem és azt lehetne úgy hogy
lehessen venni pontért,
de ehhez kell ilyen gondolom
models/assimovok/assimovkek
models/assimovok/assimovsarga
models/assimovok/assimovpiros
models/assimovok/assimovfekete
és akkor lehessen venni pontért, a pontot lehessen állítani
ha meg van a megfelelő pont akkor tudja használni az awp skint
És beírod /awpskinek pl
akkor ki jön 1 menü és ott van a választható
és
Kék Assimov [zárolva]
Fekete Assimov [zárolva]
Sárga Assimov [zárolva]
Piros Assimov [zárolva]
és ha megvan a megfelelő pont vagy a megfelelő ölés akkor feloldja
ezt a shop-t kéne úgy átalakítani


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP ASSIMOV SHOP
HozzászólásElküldve: 2015.10.31. 20:08 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.23. 19:53
Hozzászólások: 100
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <fun>
  6. #include <fvault>
  7. #include <fakemeta>
  8.  
  9. #define PLUGIN "AWP-Shop"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "cmd"
  12.  
  13. new pont[33], awp[33]
  14. new const szVaultName[ ] = "some_mod";
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18.  
  19. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  20. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  21. register_clcmd("say /awpskinek", "awp_skinek")
  22. register_event("CurWeapon", "skin_check", "be", "1=1")
  23. }
  24. public plugin_precache()
  25. {
  26. precache_model("models/assimovok/assimovkek,mdl")
  27. precache_model("models/assimovok/assimovsarga.mdl")
  28. precache_model("models/assimovok/assimovpiros.mdl")
  29. precache_model("models/assimovok/assimovfekete.mdl")
  30. }
  31. public halal()
  32. {
  33. new attacker = read_data(1)
  34. new victim = read_data(2)
  35.  
  36. if(attacker == victim)
  37. return PLUGIN_HANDLED
  38.  
  39. pont[attacker] ++
  40.  
  41. return PLUGIN_HANDLED
  42. }
  43. public Shop(id) {
  44. new menu = menu_create("AWP", "menu_handler");
  45. menu_additem(menu, "\w+50 Páncél \y[5]", "1", 0);
  46. menu_additem(menu, "\w- 30% Gravitáció \y[10]", "2", 0);
  47. menu_additem(menu, "\wUSP \y[15]", "3", 0);
  48. menu_additem(menu, "\wZöld Izzás \y[20]", "4", 0);
  49. menu_additem(menu, "\wStatisztika nullázás", "5", 0);
  50. menu_additem(menu, "\wGYORS AWP \y[25]", "6", 0);
  51. menu_additem(menu, "\w+50 \d[30]", "7", 0);
  52. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  53. menu_display(id, menu, 0);
  54. }
  55. public menu_handler(id, menu, item)
  56. {
  57. if( item == MENU_EXIT )
  58. {
  59. menu_destroy(menu);
  60. return PLUGIN_HANDLED;
  61. }
  62.  
  63. new data[6], szName[64];
  64. new access, callback;
  65. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  66. new key = str_to_num(data);
  67. switch(key)
  68. {
  69. case 1:
  70. {
  71. if(pont[id] >= 5)
  72. {
  73.  
  74. set_user_armor(id, get_user_armor( id ) + 50 )
  75. pont[id]-= 5
  76. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad")
  77. }
  78. else
  79. ColorChat(id, GREEN, "Nincs eleg Pontod")
  80. }
  81. case 2:
  82. {
  83. if(pont[id] >= 10)
  84. {
  85. set_user_gravity(id, 0.7)
  86. pont[id]-= 10
  87. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad")
  88. }
  89. else
  90. ColorChat(id, GREEN, "Nincs eleg Pontod")
  91. }
  92. case 3:
  93. {
  94. if(pont[id]>= 15)
  95. {
  96. give_item(id, "weapon_usp")
  97. cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100)
  98. pont[id]-= 15
  99. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad")
  100. }
  101. else
  102. ColorChat(id, GREEN, "Nincs eleg Pontod")
  103. }
  104. case 4:
  105. {
  106. if(pont[id]>= 20)
  107. {
  108. set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,255,0,kRenderNormal,30)
  109. cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100)
  110. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad")
  111. pont[id]-= 20
  112. }
  113. else
  114. ColorChat(id, GREEN, "Nincs eleg Pontod")
  115. }
  116. case 5:
  117. {
  118. cs_set_user_deaths(id, 2)
  119. set_user_frags (id, 0)
  120. cs_set_user_deaths(id, 2)
  121. set_user_frags (id, 0)
  122. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Nullaztad a statod")
  123. }
  124. case 6:
  125. {
  126. if(pont[id]>= 25)
  127. {
  128. set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN_LEVEL_C)
  129. strip_user_weapons(id)
  130. give_item(id, "weapon_awp")
  131. set_user_maxspeed(id, 420.0)
  132. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 50)
  133. pont[id]-= 25
  134. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad")
  135. }
  136. else
  137. ColorChat(id, GREEN, "Csak vip nek")
  138. }
  139. case 7:
  140. {
  141. if(pont[id]>= 30)
  142. {
  143. set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN_LEVEL_C)
  144. set_user_health(id,get_user_health(id) +50)
  145. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad")
  146. pont[id]-= 30
  147. }
  148. else
  149. ColorChat(id, GREEN, "Csak vip nek")
  150. }
  151. }
  152. return PLUGIN_HANDLED;
  153. }
  154. public awp_skinek(id) {
  155. new menu = menu_create("AWP Skinek", "awp_handler");
  156.  
  157. if(pont[id]>= 50)
  158. menu_additem(menu, "Kék Assimov[Feloldva]", "1", 0)
  159. else
  160. menu_additem(menu, "Kék Assimov[Lezarva]", "1",0)
  161.  
  162. if(pont[id]>= 150)
  163. menu_additem(menu, "Fekete Assimov[Feloldva]", "2", 0)
  164. else
  165. menu_additem(menu, "Fekete Assimov[Lezarva]", "2",0)
  166.  
  167. if(pont[id]>= 200)
  168. menu_additem(menu, "Sárga Assimov[Feloldva]", "3", 0)
  169. else
  170. menu_additem(menu, "Sárga Assimov[Lezarva]", "3",0)
  171.  
  172. if(pont[id]>= 250)
  173. menu_additem(menu, "Piros Assimov[Feloldva]", "4", 0)
  174. else
  175. menu_additem(menu, "Piros Assimov[Lezarva]", "4",0)
  176. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  177. menu_display(id, menu, 0);
  178. }
  179. public awp_handler(id, menu, item)
  180. {
  181. if( item == MENU_EXIT )
  182. {
  183. menu_destroy(menu);
  184. return PLUGIN_HANDLED;
  185. }
  186.  
  187. new data[6], szName[64];
  188. new access, callback;
  189. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  190. new key = str_to_num(data);
  191. switch(key)
  192. {
  193. case 1:
  194. {
  195. if(pont[id]>= 50)
  196. {
  197. pont[id]-= 50
  198. awp[id]= 1
  199. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad a Kék Assimov")
  200. }
  201. else
  202. ColorChat(id, GREEN, "Nincs eleg Pontod")
  203. }
  204. case 2:
  205. {
  206. if(pont[id]>= 150)
  207. {
  208. pont[id]-= 150
  209. awp[id] = 2
  210. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad a Fekete Assimov")
  211. }
  212. else
  213. ColorChat(id, GREEN, "Nincs eleg Pontod")
  214. }
  215. case 3:
  216. {
  217. if(pont[id]>= 200)
  218. {
  219. pont[id]-= 200
  220. awp[id] = 3
  221. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad a Sárga Assimov")
  222. }
  223. else
  224. ColorChat(id, GREEN, "Nincs eleg Pontod")
  225. }
  226. case 4:
  227. {
  228. if(pont[id]>= 250)
  229. {
  230. pont[id]-= 250
  231. awp[id] = 4
  232. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad a Piros Assimov")
  233. }
  234. else
  235. ColorChat(id, GREEN, "Nincs eleg Pontod")
  236. }
  237. }
  238. return PLUGIN_HANDLED;
  239. }
  240.  
  241. public client_putinserver(id) {
  242. if (is_user_bot(id)) return;
  243.  
  244. pont[id] = 0;
  245. load(id);
  246. }
  247.  
  248. public client_disconnect(id) {
  249. if (is_user_bot(id)) return;
  250.  
  251. save(id);
  252. }
  253. load(id) {
  254. new szAuthid[32], szData[32];
  255. get_user_name( id, szAuthid, charsmax(szAuthid));
  256.  
  257. new olesek[16];
  258. fvault_get_data( szVaultName, szAuthid, szData, 31 );
  259. parse( szData, olesek, 15 );
  260. pont[id] = str_to_num( olesek );
  261. }
  262.  
  263. save(id) {
  264. new szAuthid[32], szData[32];
  265. get_user_name( id, szAuthid, charsmax(szAuthid));
  266.  
  267. formatex( szData, 31, "%i", pont[id] );
  268. fvault_set_data( szVaultName, szAuthid, szData );
  269. }
  270. public skin_check(id) {
  271. new weapon = get_user_weapon(id)
  272.  
  273. //awp
  274. if(awp[id] == 1 && weapon == CSW_AWP)
  275. {
  276. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/assimovok/assimovkek.mdl")
  277. }
  278. if(awp[id] == 2 && weapon == CSW_AWP)
  279. {
  280. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/assimovok/assimovfekete.mdl")
  281. }
  282. if(awp[id] == 3 && weapon == CSW_AWP)
  283. {
  284. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/assimovok/assimovsarga.mdl")
  285. }
  286. if(awp[id] == 4 && weapon == CSW_AWP)
  287. {
  288. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/assimovok/assimovpiros.mdl")
  289. }
  290. }

tessek

_________________
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. Uj Munkaim :
  2. Kes Mod[45%]
  3. Deathrun Menu[33%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP ASSIMOV SHOP
HozzászólásElküldve: 2015.10.31. 20:16 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.27. 18:26
Hozzászólások: 114
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Nekem csak simán az awpskinek kellenének úgy nem tudod megoldani? :s csak az awp shop csak az legyen a pluginba
és, mutassa hogy mennyi pontja van,
1 ölés 1 pont úgy kellene


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP ASSIMOV SHOP
HozzászólásElküldve: 2015.10.31. 20:30 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.23. 19:53
Hozzászólások: 100
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <fun>
  6. #include <fvault>
  7. #include <fakemeta>
  8.  
  9. #define PLUGIN "AWP-Shop"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "cmd"
  12.  
  13. new pont[33], awp[33]
  14. new const szVaultName[ ] = "some_mod";
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18.  
  19. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  20. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  21. register_event("CurWeapon", "skin_check", "be", "1=1")
  22. }
  23. public plugin_precache()
  24. {
  25. precache_model("models/assimovok/assimovkek,mdl")
  26. precache_model("models/assimovok/assimovsarga.mdl")
  27. precache_model("models/assimovok/assimovpiros.mdl")
  28. precache_model("models/assimovok/assimovfekete.mdl")
  29. }
  30. public halal()
  31. {
  32. new attacker = read_data(1)
  33. new victim = read_data(2)
  34.  
  35. if(attacker == victim)
  36. return PLUGIN_HANDLED
  37.  
  38. pont[attacker] ++
  39.  
  40. return PLUGIN_HANDLED
  41. }
  42.  
  43. public awp_skinek(id) {
  44. new focim[121]
  45. formatex(focim, charsmax(focim), "AWP SKINEK \r| \wPont: \y[%d]", pont[id])
  46. new menu = menu_create(focim, "awp_handler")
  47.  
  48. if(pont[id]>= 50)
  49. menu_additem(menu, "Kék Assimov[Feloldva]", "1", 0)
  50. else
  51. menu_additem(menu, "Kék Assimov[Lezarva]", "1",0)
  52.  
  53. if(pont[id]>= 150)
  54. menu_additem(menu, "Fekete Assimov[Feloldva]", "2", 0)
  55. else
  56. menu_additem(menu, "Fekete Assimov[Lezarva]", "2",0)
  57.  
  58. if(pont[id]>= 200)
  59. menu_additem(menu, "Sárga Assimov[Feloldva]", "3", 0)
  60. else
  61. menu_additem(menu, "Sárga Assimov[Lezarva]", "3",0)
  62.  
  63. if(pont[id]>= 250)
  64. menu_additem(menu, "Piros Assimov[Feloldva]", "4", 0)
  65. else
  66. menu_additem(menu, "Piros Assimov[Lezarva]", "4",0)
  67. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  68. menu_display(id, menu, 0);
  69. }
  70. public awp_handler(id, menu, item)
  71. {
  72. if( item == MENU_EXIT )
  73. {
  74. menu_destroy(menu);
  75. return PLUGIN_HANDLED;
  76. }
  77.  
  78. new data[6], szName[64];
  79. new access, callback;
  80. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  81. new key = str_to_num(data);
  82. switch(key)
  83. {
  84. case 1:
  85. {
  86. if(pont[id]>= 50)
  87. {
  88. pont[id]-= 50
  89. awp[id]= 1
  90. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad a Kék Assimov")
  91. }
  92. else
  93. ColorChat(id, GREEN, "Nincs eleg Pontod")
  94. }
  95. case 2:
  96. {
  97. if(pont[id]>= 150)
  98. {
  99. pont[id]-= 150
  100. awp[id] = 2
  101. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad a Fekete Assimov")
  102. }
  103. else
  104. ColorChat(id, GREEN, "Nincs eleg Pontod")
  105. }
  106. case 3:
  107. {
  108. if(pont[id]>= 200)
  109. {
  110. pont[id]-= 200
  111. awp[id] = 3
  112. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad a Sárga Assimov")
  113. }
  114. else
  115. ColorChat(id, GREEN, "Nincs eleg Pontod")
  116. }
  117. case 4:
  118. {
  119. if(pont[id]>= 250)
  120. {
  121. pont[id]-= 250
  122. awp[id] = 4
  123. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen Megvasaroltad a Piros Assimov")
  124. }
  125. else
  126. ColorChat(id, GREEN, "Nincs eleg Pontod")
  127. }
  128. }
  129. return PLUGIN_HANDLED;
  130. }
  131.  
  132. public client_putinserver(id) {
  133. if (is_user_bot(id)) return;
  134.  
  135. pont[id] = 0;
  136. load(id);
  137. }
  138.  
  139. public client_disconnect(id) {
  140. if (is_user_bot(id)) return;
  141.  
  142. save(id);
  143. }
  144. load(id) {
  145. new szAuthid[32], szData[32];
  146. get_user_name( id, szAuthid, charsmax(szAuthid));
  147.  
  148. new olesek[16];
  149. fvault_get_data( szVaultName, szAuthid, szData, 31 );
  150. parse( szData, olesek, 15 );
  151. pont[id] = str_to_num( olesek );
  152. }
  153.  
  154. save(id) {
  155. new szAuthid[32], szData[32];
  156. get_user_name( id, szAuthid, charsmax(szAuthid));
  157.  
  158. formatex( szData, 31, "%i", pont[id] );
  159. fvault_set_data( szVaultName, szAuthid, szData );
  160. }
  161. public skin_check(id) {
  162. new weapon = get_user_weapon(id)
  163.  
  164. //awp
  165. if(awp[id] == 1 && weapon == CSW_AWP)
  166. {
  167. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/assimovok/assimovkek.mdl")
  168. }
  169. if(awp[id] == 2 && weapon == CSW_AWP)
  170. {
  171. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/assimovok/assimovfekete.mdl")
  172. }
  173. if(awp[id] == 3 && weapon == CSW_AWP)
  174. {
  175. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/assimovok/assimovsarga.mdl")
  176. }
  177. if(awp[id] == 4 && weapon == CSW_AWP)
  178. {
  179. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/assimovok/assimovpiros.mdl")
  180. }
  181. }
  182.  

_________________
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. Uj Munkaim :
  2. Kes Mod[45%]
  3. Deathrun Menu[33%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP ASSIMOV SHOP
HozzászólásElküldve: 2015.10.31. 20:35 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.27. 18:26
Hozzászólások: 114
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hagy kérdezzem már meg, hogy ezt szinezni lehet?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP ASSIMOV SHOP
HozzászólásElküldve: 2015.10.31. 20:38 
Szinezés:


\r = piros
\w = fehér
\y = sárga
\d = sötét


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP ASSIMOV SHOP
HozzászólásElküldve: 2015.10.31. 20:40 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.10.19. 06:48
Hozzászólások: 25
Vendég írta:
Szinezés:


\r = piros
\w = fehér
\y = sárga
\d = sötét



Ezt elfelejtetted:

Például ide írd:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. menu_additem(menu, "\rKék Assimov\y[Feloldva]", "1", 0)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP ASSIMOV SHOP
HozzászólásElküldve: 2015.10.31. 20:43 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.27. 18:26
Hozzászólások: 114
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Köszönöm szépen mindenkitől a segítséget főleg neked cmd!!!!
de van 1 hiba..
L 10/31/2015 - 20:42:47: Function "Shop" was not found
L 10/31/2015 - 20:42:47: [AMXX] Run time error 19 (plugin "assimovarak.amxx") - debug not enabled!
L 10/31/2015 - 20:42:47: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
ez micsoda?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 23 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 91 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole