hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Stop Respawn
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=22642
Oldal: 1 / 1

Szerző:  jokypapa [2015.11.11. 12:35 ]
Hozzászólás témája:  Stop Respawn

Sziasztok!

Egy Gungame szerverre keresnék egy olyan plugint ami megállítja az újraéledést!
A plugin funkciója az lenne: ha egy admin ki akar állni megnézni valakit, ne kelljen abbahagyni a játékot, hanem csak begépeli consolba ezt a parancsot és nem éled újra. Ismételt begépelés esetén, az illető újraéled. Persze kör újraindításra ez nem vonatkozik!

Igazából a Csdm modulban van egy ilyen plugin, de a modul nélkül ez nem működik. Próbáltam belőle kiszedni, h különálló plugin legyen, de sajna ez még nem sikerült!

Itt a Csdm-es plugin. Esetleg valakinek jó kiindulópont lehet!


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2.  * csdm_stop_respawn.sma
  3.  * Allows for Counter-Strike to be played as DeathMatch.
  4.  *
  5.  * CDSM Stop Respawn - Plugin to let You join spectators
  6.  * if You don't wish to be respawned
  7.  *
  8.  * (C)2003-2006 David "BAILOPAN" Anderson
  9.  * (C)2003-2006 teame06
  10.  * Give credit where due.
  11.  * Share the source - it sets you free
  12.  */
  13.  
  14. #include <amxmodx>
  15. #include <amxmisc>
  16. //#include <csdm>
  17.  
  18. new bool:g_StopRespawn[33]
  19.  
  20. public csdm_Init(const version[])
  21. {
  22. if (version[0] == 0)
  23. {
  24. set_fail_state("CSDM failed to load.")
  25. return
  26. }
  27. }
  28.  
  29. public plugin_init()
  30. {
  31. register_plugin("CDSM Stop Respawn", "1.0", "teame06")
  32. register_clcmd("amx_respawn", "restore_respawn", ADMIN_LEVEL_G, "Stop/Restore Spawns")
  33. }
  34.  
  35. public csdm_PostDeath(killer, victim, headshot, const weapon[])
  36. {
  37. if(g_StopRespawn[victim])
  38. return PLUGIN_HANDLED
  39.  
  40. return PLUGIN_CONTINUE
  41. }
  42.  
  43. public restore_respawn(id,lvl,cid)
  44. {
  45. if(!cmd_access(id,lvl,cid,1))
  46. return PLUGIN_HANDLED
  47.  
  48. new teamid = get_user_team(id)
  49. if(teamid == _TEAM_T || teamid == _TEAM_CT)
  50. {
  51. if(g_StopRespawn[id])
  52. {
  53. g_StopRespawn[id] = false
  54. csdm_respawn(id)
  55.  
  56. console_print(id, "Spawning is re-enable")
  57. return PLUGIN_HANDLED
  58. }
  59. else
  60. {
  61. g_StopRespawn[id] = true
  62. user_silentkill(id)
  63.  
  64. console_print(id, "Stop re-spawning")
  65. return PLUGIN_HANDLED
  66. }
  67. }
  68. return PLUGIN_CONTINUE
  69. }
  70.  
  71. public client_connect(id)
  72. {
  73. g_StopRespawn[id] = false
  74. }
  75.  

Szerző:  mforce [2015.11.11. 12:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: Stop Respawn

Áthelyezi magát specibe és láss csodát.
Amúgy ez se csinál többet annál :D
Szimpla változó,hogy újraéledhet-e.

Szerző:  jokypapa [2015.11.11. 19:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Stop Respawn

mforce írta:
Áthelyezi magát specibe és láss csodát.
Amúgy ez se csinál többet annál :D
Szimpla változó,hogy újraéledhet-e.


Pont az lenne a lényeg, h még azt sem kell neki megcsinálni, és a játékosoknak még az sem feltűnő ha speceben áll valaki :) Amúgy is az áthelyezős témánál van benne egy kis bug, mert hiába teszed vissza magad, akkor sem tud respawn-olni egyből. Mindig be kell írni hozzá /respawn parancsot... Vagy megvársz egy kör restartot! Az egy GG-nél igen ritka :)

Valami más ötlet esetleg?

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/