hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.05. 04:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 227 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 225 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Chat Rangrendszer.
HozzászólásElküldve: 2015.11.23. 23:33 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.10.04. 13:04
Hozzászólások: 7
Sziasztok!
Keresek egy olyan rangrendszert, ami chatben ki irja a játékos neve mellé a rangját ami ölésre van megadva.
Köszönöm előre is, remélem érthető voltam!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat Rangrendszer.
HozzászólásElküldve: 2015.11.24. 01:36 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.10.04. 22:42
Hozzászólások: 164
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Smoke95 írta:
Sziasztok!
Keresek egy olyan rangrendszert, ami chatben ki irja a játékos neve mellé a rangját ami ölésre van megadva.
Köszönöm előre is, remélem érthető voltam!


Rengeteg van belőle
pl
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. //PWD X.T xClusive Team
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR ""
  12.  
  13. new message[192]
  14. new nev[32]
  15. new Temp[192]
  16. static color[10]
  17. new g_vault
  18. new olesek[33]
  19. new szint[33]
  20.  
  21.  
  22. #define ASD 50
  23. #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY // a jog
  24. #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_F // r jog
  25. #define ADMIN ADMIN_LEVEL_G // s
  26. #define VIP ADMIN_LEVEL_H // t
  27.  
  28. //Ha az ASD értéke 50 akkor a szamoknal 50 szám a rangoknál 51 szöveg
  29.  
  30. new const szamok[ASD] = {
  31. 40, //1
  32. 60, //2
  33. 100, //3
  34. 140, //4
  35. 160, //5
  36. 200, //6
  37. 240, //7
  38. 260, //8
  39. 300, //9
  40. 340, // 10
  41. 360, //11
  42. 400, // 12
  43. 440, //13
  44. 460, //14
  45. 500, //15
  46. 540, //16
  47. 560, // 17
  48. 600, // 18
  49. 640, // 19
  50. 660, // 20
  51. 700, // 21
  52. 740, // 22
  53. 760, // 23
  54. 800, // 24
  55. 840, // 25
  56. 880, //26
  57. 900, // 27
  58. 940, // 28
  59. 960, // 29
  60. 1000, // 30
  61. 1140, // 31
  62. 1160, // 32
  63. 1200, // 33
  64. 1240, // 34
  65. 1260, // 35
  66. 1300, //36
  67. 1340, // 37
  68. 1360, //38
  69. 1400, // 39
  70. 1440, // 40
  71. 1460, // 41
  72. 1500, // 42
  73. 1540, // 43
  74. 1560, // 44
  75. 1600, // 45
  76. 1640, // 46
  77. 1660, // 47
  78. 1700, // 48
  79. 2000 // 49
  80.  
  81. }
  82.  
  83. new const rangok[ASD+1][] = {
  84. "[Szint:0]",
  85. "[Szint:1]",
  86. "[Szint:2]",
  87. "[Szint:3]",
  88. "[Szint:4]",
  89. "[Szint:5]",
  90. "[Szint:6]",
  91. "[Szint:7]",
  92. "[Szint:8]",
  93. "[Szint:9]",
  94. "[Szint:10]",
  95. "[Szint:11]",
  96. "[Szint:12]",
  97. "[Szint:13]",
  98. "[Szint:14]",
  99. "[Szint:15]",
  100. "[Szint:16]",
  101. "[Szint:17]",
  102. "[Szint:18]",
  103. "[Szint:19]",
  104. "[Szint:20]",
  105. "[Szint:21]",
  106. "[Szint:22]",
  107. "[Szint:23]",
  108. "[Szint:24]",
  109. "[Szint:25]",
  110. "[Szint:26]",
  111. "[Szint:27]",
  112. "[Szint:28]",
  113. "[Szint:29]",
  114. "[Szint:30]",
  115. "[Szint:31]",
  116. "[Szint:32]",
  117. "[Szint:33]",
  118. "[Szint:34]",
  119. "[Szint:35]",
  120. "[Szint:36]",
  121. "[Szint:37]",
  122. "[Szint:38]",
  123. "[Szint:39]",
  124. "[Szint:40]",
  125. "[Szint:41]",
  126. "[Szint:42]",
  127. "[Szint:43]",
  128. "[Szint:44]",
  129. "[Szint:45]",
  130. "[Szint:46]",
  131. "[Szint:47]",
  132. "[Szint:48]",
  133. "[Szint:49]",
  134. "[Szint:50 MAX]"
  135. }
  136.  
  137. public plugin_init()
  138. {
  139. register_plugin("Rank mod.GeTThere edit.", "1.3", "GeTThere92")
  140.  
  141. register_clcmd("say /rang", "hud")
  142. register_clcmd("say /xp", "hud")
  143. register_clcmd("say /szint", "hud")
  144. register_clcmd("say /mykill", "hud")
  145. register_clcmd("say", "sayhook")
  146. register_clcmd("say_team", "tshook")
  147. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  148. g_vault = nvault_open("Rang")
  149.  
  150. }
  151. public hud(id)
  152. {
  153. if(szint[id] != ASD+1)
  154. {
  155.  
  156.  
  157. ColorChat(id, RED, "^1[^3X^1.^3T^1]^4==> Szint:^4%s ^1| ^3Ölések:^4%d ^1| ^3Kell még:^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  158. }
  159. else {
  160.  
  161. ColorChat(id, BLUE, "^1[^3X^1.^3T^1]^4==> ^3Elérted a ^3Maximális ^4Szintet Gratulálunk.")
  162. }
  163.  
  164. }
  165. public sayhook(id)
  166. {
  167.  
  168. read_args (message, 191)
  169. remove_quotes (message)
  170. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  171. {
  172. return PLUGIN_CONTINUE
  173. }
  174. get_user_name(id, nev, 31)
  175. if(is_user_alive(id)) {
  176. get_user_team(id, color, 9)
  177.  
  178. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  179. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  180. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  181. formatex(Temp, 191, "^x04[FĹ‘Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  182. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  183. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  184. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  185. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  186.  
  187.  
  188.  
  189. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  190.  
  191. }
  192. else {
  193. get_user_team(id, color, 9)
  194. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  195. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  196. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  197. formatex(Temp, 191, "^x04[FĹ‘Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  198. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  199. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  200. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  201. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  202.  
  203. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  204. }
  205. sendmessage(color)
  206. return PLUGIN_HANDLED
  207. }
  208. public tshook(id)
  209. {
  210. read_args (message, 191)
  211. remove_quotes (message)
  212. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  213. {
  214. return PLUGIN_CONTINUE
  215. }
  216. get_user_name(id, nev, 31)
  217. new playerTeam = get_user_team(id)
  218. new playerTeamName[19]
  219. switch (playerTeam)
  220. {
  221. case 1: {
  222. copy (playerTeamName, 11, "[T]")
  223.  
  224. }
  225. case 2: {
  226. copy (playerTeamName, 18, "[CT]")
  227.  
  228. }
  229. default:
  230. copy (playerTeamName, 9, "[Néző]")
  231. }
  232. if(is_user_alive(id))
  233. {
  234. get_user_team(id, color, 9)
  235. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  236. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  237. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  238. formatex(Temp, 191, "^x04[FĹ‘Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  239. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  240. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  241. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  242. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  243.  
  244.  
  245.  
  246. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  247.  
  248. }
  249. else {
  250. get_user_team(id, color, 9)
  251. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  252. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  253. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  254. formatex(Temp, 191, "^x04[FĹ‘Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  255. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  256. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  257. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  258. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  259.  
  260. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  261. }
  262. sendtmessage(color, playerTeam)
  263. return PLUGIN_HANDLED
  264. }
  265. public sendmessage(color[])
  266. {
  267. new teamName[10]
  268. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  269. {
  270. get_user_team (player, teamName, 9)
  271. teamf (player, color)
  272. elkuldes(player, Temp)
  273. teamf(player, teamName)
  274. }
  275. }
  276. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  277. {
  278. new teamName[10]
  279. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  280. {
  281. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  282. {
  283. get_user_team (player, teamName, 9)
  284. elkuldes(player, Temp)
  285. teamf (player, teamName)
  286. teamf (player, color)
  287. }
  288. }
  289. }
  290. public teamf(player, team[])
  291. {
  292. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  293. write_byte(player)
  294. write_string(team)
  295. message_end()
  296. }
  297. public elkuldes(player, Temp[])
  298. {
  299.  
  300. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  301. write_byte( player )
  302. write_string( Temp )
  303. message_end()
  304.  
  305. }
  306.  
  307. public client_connect(id)
  308. {
  309. LoadData(id)
  310. }
  311. public client_disconnect(id)
  312. {
  313. SaveData(id)
  314. }
  315.  
  316. public SaveData(id)
  317. {
  318. new name[32]
  319. get_user_name(id, name, 31)
  320.  
  321. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  322. format(vaultkey,63,"%s", name)
  323. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  324. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  325. return PLUGIN_CONTINUE
  326. }
  327. public LoadData(id)
  328. {
  329. new name[32]
  330. get_user_name(id, name, 31)
  331. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  332.  
  333. format(vaultkey,63,"%s", name)
  334. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  335.  
  336. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  337. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  338. new lekeres_1[32],lekeres_2[32]
  339. parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31)
  340. olesek[id] = str_to_num(lekeres_1)
  341. szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
  342. return PLUGIN_CONTINUE
  343. }
  344. public halal()
  345. {
  346. new killer = read_data(1)
  347. new victim = read_data(2)
  348.  
  349. if(killer != victim)
  350. olesek[killer]++
  351.  
  352. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  353. {
  354. szint[killer]++
  355. }
  356. }
  357.  

_________________
Konfigost keresek aki ha bozonyít megkapja a jogot hogy az összes pbt szervert konfigolja irányitja


Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 50 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole