hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.06. 20:23



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 413 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 412 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: ki/be kapcsolható skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.04. 14:49 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
nincs fvault.inc

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ki/be kapcsolható skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.04. 14:57 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 23:40
Hozzászólások: 283
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
alfaanero írta:
nincs fvault.inc


vagyis?? mit tegyek?? :D

_________________
Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ki/be kapcsolható skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.04. 15:03 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
ha stúdióval akartad fordítani,akkor leszeded az fvault.inc-t és berakod az include mappába.
ha neten akartad fordítani akkor keresel egy másikat

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ki/be kapcsolható skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.04. 15:34 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 23:40
Hozzászólások: 283
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
alfaanero írta:
ha stúdióval akartad fordítani,akkor leszeded az fvault.inc-t és berakod az include mappába.
ha neten akartad fordítani akkor keresel egy másikat


netes..
de az összeset kipróbáltam.. :D
studio letöltő linkjét linkelnéd nekem?

_________________
Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ki/be kapcsolható skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.04. 15:40 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Nem akarok offolni, de igazán feltalálhatnád magad. A fórumon van egy olyan menüpont, hogy LETÖLTÉSEK ott megtalálod.



Manapság mindent az ember szájába kell rágni

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ki/be kapcsolható skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.04. 16:14 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
alfaanero írta:
Nem akarok offolni

De még is azt tetted.

nagyricsii35 írta:
netes..
de az összeset kipróbáltam.. :D
studio letöltő linkjét linkelnéd nekem?

Tessék: https://www.amxmodx.org/downloads.php

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ki/be kapcsolható skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.04. 18:06 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 23:40
Hozzászólások: 283
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
alfaanero írta:
Nem akarok offolni, de igazán feltalálhatnád magad. A fórumon van egy olyan menüpont, hogy LETÖLTÉSEK ott megtalálod.



Manapság mindent az ember szájába kell rágni


Nem kell a számba rágni... Csak nekem 6 szerverem van amin folyton ujítani kell,fejleszteni +felügyelni
És csak akkor szoktam témát nyitni ha ténylegesen nem thdok valamit..
Mindenkinek megkell tanulnia amit akar valakitől.:) szóval nem véletlen van a segítség kérés

_________________
Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ki/be kapcsolható skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.07. 22:47 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.10.21. 11:59
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Nekem nem foragtja le :(
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]if(fvault_get_data( szVaultName, steamid[id], szData, 63 );
Stuióval és aghl.ru-val probálva :)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára hopszegysor 2015.12.07. 22:49-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ki/be kapcsolható skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.07. 22:48 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
https://amx.freakz.ro/

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ki/be kapcsolható skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.07. 22:53 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.10.21. 11:59
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
így próbáltam :)
mi benne a hiba? :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fvault>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Plugin"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "mforce"
  8.  
  9.  
  10. new const PREFIX[] = "mforce"
  11.  
  12. new skinek[33], steamid[33][32];
  13. new const szVaultName[ ] = "szero_skinek";
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.  
  18. register_clcmd("say /menu", "ShowMenu")
  19. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  20. set_task(172.0, "skinekcucc", 0, _, _, "b");
  21. }
  22.  
  23. public skinekcucc() {
  24. print_color(0, "!g[%s]!y A skinek ki-be kapcsolasahoz ird be: !t/menu", PREFIX)
  25. }
  26.  
  27. new const fegyverek[][] = {
  28. "models/skinek/v_m4a1.mdl", // 0
  29. "models/skinek/v_ak47.mdl", // 1
  30. "models/skinek/v_awp.mdl", // 2
  31. };
  32.  
  33. public plugin_precache() {
  34. for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  35. }
  36.  
  37. public Event_CurWeapon(id) {
  38. new weap = get_user_weapon(id)
  39.  
  40. if(skinek[id] == 0) {
  41. if(weap == CSW_M4A1) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[0]) // v_modell
  42. else if(weap == CSW_AK47) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[1])
  43. else if(weap == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[2])
  44. else if(weap == CSW_SCOUT) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[3])
  45. else if(weap == CSW_DEAGLE) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[4])
  46. else if(weap == CSW_USP) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[5])
  47. else if(weap == CSW_KNIFE) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[6])
  48. }
  49. }
  50.  
  51. public ShowMenu(id) {
  52. new temp[128];
  53. formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wFegyver Skinek", PREFIX);
  54. new menu = menu_create(temp, "mh_MyMenu");
  55.  
  56. formatex(temp, charsmax(temp), "Alap skinek %s", skinek[id] == 1 ? "\y|AKTIV|":"");
  57. menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  58. formatex(temp, charsmax(temp), "Szerver skinek %s", skinek[id] == 0 ? "\y|AKTIV|":"");
  59. menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  60.  
  61. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  62. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  63. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Elore");
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  65.  
  66. menu_display(id, menu, 0);
  67. return PLUGIN_HANDLED;
  68. }
  69.  
  70. public mh_MyMenu(id, menu, item) {
  71. if(item == MENU_EXIT)
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76.  
  77. new command[6], name[64], access, callback;
  78.  
  79. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  80.  
  81. switch(item) {
  82. case 0: {
  83. skinek[id] = 1;
  84. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktivaltad az alap skineket!", PREFIX)
  85. }
  86. case 1: {
  87. skinek[id] = 0;
  88. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktivaltad a szerver skineket!", PREFIX)
  89. }
  90. }
  91. menu_destroy(menu);
  92. return PLUGIN_HANDLED;
  93. }
  94.  
  95. public client_putinserver(id) {
  96. if(!is_user_bot(id))
  97. load(id);
  98. }
  99.  
  100. public client_disconnect(id) {
  101. if(!is_user_bot(id)) {
  102. save(id);
  103. skinek[id] = 0;
  104. }
  105. }
  106.  
  107. load(id) {
  108. new szData[64];
  109. get_user_authid(id, steamid[id], charsmax(steamid[]));
  110. if (containi(steamid[id], "_ID_LAN") != -1 || containi(steamid[id], "HLTV") != -1) get_user_ip(id, steamid[id], charsmax(steamid[]), 1);
  111.  
  112. if(fvault_get_data( szVaultName, steamid[id], szData, 63 );
  113. new skins[16];
  114. parse( szData, skins, 15);
  115. skinek[id] = str_to_num( skins );
  116. }
  117. }
  118.  
  119. save(id) {
  120. new szData[64];
  121.  
  122. formatex(szData, 63, "%i", skinek[id]);
  123. fvault_set_data( szVaultName, steamid[id], szData );
  124. }
  125.  
  126. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  127. {
  128. new count = 1, players[32]
  129. static msg[191]
  130. vformat(msg, 190, input, 3)
  131.  
  132. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  133. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  134. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  135.  
  136. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  137. {
  138. for (new i = 0; i < count; i++)
  139. {
  140. if (is_user_connected(players[i]))
  141. {
  142. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  143. write_byte(players[i])
  144. write_string(msg)
  145. message_end()
  146. }
  147. }
  148. }
  149. return PLUGIN_HANDLED
  150. }
  151.  
  152.  
  153.  
  154.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole