hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Rang rendszert keresek ami nem buggol az admin prefix systemmel
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=23006
Oldal: 1 / 1

Szerző:  ReC0iiL [ 2015.12.13. 16:15 ]
Hozzászólás témája:  Rang rendszert keresek ami nem buggol az admin prefix systemmel

Tehát olyan rang rendszer kéne gondolok ilyenre : Silver I , Silver II rangok ölésekért ami az admin rangrendszerrel nembuggol össze és midnenkinek írja a neve előtt zölden h [Silver I] stb...

Szerző:  Anonymous1337 [ 2015.12.13. 16:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rang rendszert keresek ami nem buggol az admin prefix systemmel

Tessék:
AMXX Stúdió:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 884 bytes
Code size: 6364 bytes
Data size: 4736 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=780 cells (3120 bytes)
Total requirements: 28368 bytes
Done.


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "CSGO rangok"
  6. #define VERZIO "1.0"
  7. #define KESZITO "Anonymous1337"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new nev[32]
  11. new Temp[192]
  12. static color[10]
  13. new g_vault
  14. new olesek[33]
  15. new szint[33]
  16.  
  17.  
  18. #define rang 17
  19.  
  20. new const szamok[rang] = {
  21. 15,
  22. 50,
  23. 100,
  24. 200,
  25. 250,
  26. 350,
  27. 480,
  28. 580,
  29. 770,
  30. 900,
  31. 1200,
  32. 1500,
  33. 1800,
  34. 2200,
  35. 2500,
  36. 3200,
  37. 4300
  38.  
  39. }
  40.  
  41. new const rangok[rang+1][] = {
  42. "Silver I",
  43. "Silver II",
  44. "Silver III",
  45. "Silver IV",
  46. "Silver Elite",
  47. "Selver Elite Master",
  48. "Gold Nova I",
  49. "Gold Nova II",
  50. "Gold Nova III",
  51. "Gold Nova Master",
  52. "Master Guardian I",
  53. "Master Guardian II",
  54. "Master Guardian Elite",
  55. "Distinguished Master Guardian",
  56. "Legendary Eagle",
  57. "Legendary Eagle Master",
  58. "Supreme Master First Class",
  59. "THE GLOBAL ELITE"
  60.  
  61. }
  62.  
  63. public plugin_init()
  64. {
  65. register_plugin(PLUGIN, VERZIO, KESZITO)
  66. register_clcmd("say /rang", "hud")
  67. register_clcmd("say", "sayhook")
  68. register_clcmd("say_team", "tshook")
  69. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  70. g_vault = nvault_open("namerang")
  71.  
  72. }
  73. public hud(id)
  74. {
  75. if(szint[id] != rang+1)
  76. {
  77.  
  78.  
  79. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  80. }
  81. else {
  82.  
  83. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  84. }
  85.  
  86. }
  87. public sayhook(id)
  88. {
  89.  
  90. read_args (message, 191)
  91. remove_quotes (message)
  92. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  93. {
  94. return PLUGIN_CONTINUE
  95. }
  96. get_user_name(id, nev, 31)
  97. if(is_user_alive(id)) {
  98. get_user_team(id, color, 9)
  99. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  100.  
  101. }
  102. else {
  103. get_user_team(id, color, 9)
  104. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  105. }
  106. sendmessage(color)
  107. return PLUGIN_HANDLED
  108. }
  109. public tshook(id)
  110. {
  111. read_args (message, 191)
  112. remove_quotes (message)
  113. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  114. {
  115. return PLUGIN_CONTINUE
  116. }
  117. get_user_name(id, nev, 31)
  118. new playerTeam = get_user_team(id)
  119. new playerTeamName[19]
  120. switch (playerTeam)
  121. {
  122. case 1: {
  123. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  124.  
  125. }
  126. case 2: {
  127. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  128.  
  129. }
  130. default:
  131. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  132. }
  133. if(is_user_alive(id))
  134. {
  135. get_user_team(id, color, 9)
  136. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  137.  
  138. }
  139. else
  140. {
  141. get_user_team(id, color, 9)
  142. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  143. }
  144. sendtmessage(color, playerTeam)
  145. return PLUGIN_HANDLED
  146. }
  147. public sendmessage(color[])
  148. {
  149. new teamName[10]
  150. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  151. {
  152. get_user_team (player, teamName, 9)
  153. teamf (player, color)
  154. elkuldes(player, Temp)
  155. teamf(player, teamName)
  156. }
  157. }
  158. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  159. {
  160. new teamName[10]
  161. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  162. {
  163. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  164. {
  165. get_user_team (player, teamName, 9)
  166. elkuldes(player, Temp)
  167. teamf (player, teamName)
  168. teamf (player, color)
  169. }
  170. }
  171. }
  172. public teamf(player, team[])
  173. {
  174. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  175. write_byte(player)
  176. write_string(team)
  177. message_end()
  178. }
  179. public elkuldes(player, Temp[])
  180. {
  181.  
  182. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  183. write_byte( player )
  184. write_string( Temp )
  185. message_end()
  186.  
  187. }
  188.  
  189. public client_connect(id)
  190. {
  191. LoadData(id)
  192. }
  193. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  194.  
  195. public SaveData(id)
  196. {
  197. new name[32]
  198. get_user_name(id, name, 31)
  199.  
  200. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  201. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  202. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  203.  
  204.  
  205. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  206. return PLUGIN_CONTINUE
  207. }
  208. public LoadData(id)
  209. {
  210. new name[32]
  211. get_user_name(id, name, 31)
  212. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  213.  
  214. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  215. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  216.  
  217. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  218. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  219. new oles[32], level[32]
  220. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  221. olesek[id] = str_to_num(oles)
  222. szint[id] = str_to_num(level)
  223. return PLUGIN_CONTINUE
  224. }
  225. public halal()
  226. {
  227. new killer = read_data(1)
  228. new victim = read_data(2)
  229.  
  230. if(killer != victim)
  231. olesek[killer]++
  232.  
  233. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  234. {
  235. szint[killer]++
  236. }
  237. }


[kozep]Kép[/kozep]

Szerző:  ReC0iiL [ 2015.12.13. 18:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rang rendszert keresek ami nem buggol az admin prefix systemmel

fasz a plugin csak ha bejelentkezek adminba akkor csak azt írja h Silver 1 admin azt nem az a baj...

Szerző:  Anonymous1337 [ 2015.12.13. 20:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rang rendszert keresek ami nem buggol az admin prefix systemmel

ReC0iiL írta:
fasz a plugin csak ha bejelentkezek adminba akkor csak azt írja h Silver 1 admin azt nem az a baj...


Tessék, ez már írja ha admin vagy, vagy Tulaj, etc.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <nvault>
  3. #include <chatcolor>
  4.  
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR ""
  7.  
  8. new message[192]
  9. new nev[32]
  10. new Temp[192]
  11. static color[10]
  12. new g_vault
  13. new olesek[33]
  14. new szint[33]
  15.  
  16.  
  17. #define sz_rangok 17
  18. #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY // a jog
  19. #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_F // r jog
  20. #define ADMIN ADMIN_LEVEL_G // s
  21. #define VIP ADMIN_LEVEL_H // t
  22.  
  23. new const szamok[sz_rangok] = {
  24. 15,
  25. 50,
  26. 100,
  27. 200,
  28. 250,
  29. 350,
  30. 480,
  31. 580,
  32. 770,
  33. 900,
  34. 1200,
  35. 1500,
  36. 1800,
  37. 2200,
  38. 2500,
  39. 3200,
  40. 4300
  41.  
  42. }
  43.  
  44. new const rangok[sz_rangok+1][] = {
  45. "Silver I",
  46. "Silver II",
  47. "Silver III",
  48. "Silver IV",
  49. "Silver Elite",
  50. "Selver Elite Master",
  51. "Gold Nova I",
  52. "Gold Nova II",
  53. "Gold Nova III",
  54. "Gold Nova Master",
  55. "Master Guardian I",
  56. "Master Guardian II",
  57. "Master Guardian Elite",
  58. "Distinguished Master Guardian",
  59. "Legendary Eagle",
  60. "Legendary Eagle Master",
  61. "Supreme Master First Class",
  62. "THE GLOBAL ELITE"
  63. }
  64. public plugin_init()
  65. {
  66. register_plugin("Rang Rendszer.", "1.0", "Anonymous1337")
  67.  
  68. register_clcmd("say /rang", "hud")
  69. register_clcmd("say", "sayhook")
  70. register_clcmd("say_team", "tshook")
  71. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  72. g_vault = nvault_open("Rang")
  73.  
  74. }
  75. public hud(id)
  76. {
  77. if(szint[id] != sz_rangok+1)
  78. {
  79.  
  80.  
  81. ColorChat(id, RED, "[Szerver Prefix] Szint:^4%s ^1| ^3Ölések:^4%d ^1| ^3Kell még:^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  82. }
  83. else {
  84.  
  85. ColorChat(id, BLUE, "[Szerver Prefix] ^3Elérted a ^3Maximális ^4Szintet Gratulálunk.")
  86. }
  87.  
  88. }
  89. public sayhook(id)
  90. {
  91.  
  92. read_args (message, 191)
  93. remove_quotes (message)
  94. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  95. {
  96. return PLUGIN_CONTINUE
  97. }
  98. get_user_name(id, nev, 31)
  99. if(is_user_alive(id)) {
  100. get_user_team(id, color, 9)
  101.  
  102. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  103. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  104. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  105. formatex(Temp, 191, "^x04[FĹ‘Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  106. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  107. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  108. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  109. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  110.  
  111.  
  112.  
  113. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  114.  
  115. }
  116. else {
  117. get_user_team(id, color, 9)
  118. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  119. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  120. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  121. formatex(Temp, 191, "^x04[FĹ‘Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  122. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  123. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  124. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  125. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  126.  
  127. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  128. }
  129. sendmessage(color)
  130. return PLUGIN_HANDLED
  131. }
  132. public tshook(id)
  133. {
  134. read_args (message, 191)
  135. remove_quotes (message)
  136. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  137. {
  138. return PLUGIN_CONTINUE
  139. }
  140. get_user_name(id, nev, 31)
  141. new playerTeam = get_user_team(id)
  142. new playerTeamName[19]
  143. switch (playerTeam)
  144. {
  145. case 1: {
  146. copy (playerTeamName, 11, "[T]")
  147.  
  148. }
  149. case 2: {
  150. copy (playerTeamName, 18, "[CT]")
  151.  
  152. }
  153. default:
  154. copy (playerTeamName, 9, "[Néző]")
  155. }
  156. if(is_user_alive(id))
  157. {
  158. get_user_team(id, color, 9)
  159. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  160. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  161. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  162. formatex(Temp, 191, "^x04[FĹ‘Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  163. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  164. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  165. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  166. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  167.  
  168.  
  169.  
  170. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  171.  
  172. }
  173. else {
  174. get_user_team(id, color, 9)
  175. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  176. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  177. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  178. formatex(Temp, 191, "^x04[FĹ‘Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  179. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  180. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  181. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  182. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  183.  
  184. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  185. }
  186. sendtmessage(color, playerTeam)
  187. return PLUGIN_HANDLED
  188. }
  189. public sendmessage(color[])
  190. {
  191. new teamName[10]
  192. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  193. {
  194. get_user_team (player, teamName, 9)
  195. teamf (player, color)
  196. elkuldes(player, Temp)
  197. teamf(player, teamName)
  198. }
  199. }
  200. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  201. {
  202. new teamName[10]
  203. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  204. {
  205. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  206. {
  207. get_user_team (player, teamName, 9)
  208. elkuldes(player, Temp)
  209. teamf (player, teamName)
  210. teamf (player, color)
  211. }
  212. }
  213. }
  214. public teamf(player, team[])
  215. {
  216. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  217. write_byte(player)
  218. write_string(team)
  219. message_end()
  220. }
  221. public elkuldes(player, Temp[])
  222. {
  223.  
  224. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  225. write_byte( player )
  226. write_string( Temp )
  227. message_end()
  228.  
  229. }
  230.  
  231. public client_connect(id)
  232. {
  233. LoadData(id)
  234. }
  235. public client_disconnect(id)
  236. {
  237. SaveData(id)
  238. }
  239.  
  240. public SaveData(id)
  241. {
  242. new name[32]
  243. get_user_name(id, name, 31)
  244.  
  245. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  246. format(vaultkey,63,"%s", name)
  247. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  248. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  249. return PLUGIN_CONTINUE
  250. }
  251. public LoadData(id)
  252. {
  253. new name[32]
  254. get_user_name(id, name, 31)
  255. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  256.  
  257. format(vaultkey,63,"%s", name)
  258. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  259.  
  260. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  261. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  262. new lekeres_1[32],lekeres_2[32]
  263. parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31)
  264. olesek[id] = str_to_num(lekeres_1)
  265. szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
  266. return PLUGIN_CONTINUE
  267. }
  268. public halal()
  269. {
  270. new killer = read_data(1)
  271. new victim = read_data(2)
  272.  
  273. if(killer != victim)
  274. olesek[killer]++
  275.  
  276. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  277. {
  278. szint[killer]++
  279. }
  280. }



[kozep]Kép[/kozep]

Szerző:  ReC0iiL [ 2015.12.13. 20:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rang rendszert keresek ami nem buggol az admin prefix systemmel

Annyit még tudnál változtatni rajta hogy a rangoknak a tulajstb.. a rangot azt csapat színnel írja a nevedet zölddel és amit írsz azt is csapatszínnel köszi..

Szerző:  Anonymous1337 [ 2015.12.13. 20:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rang rendszert keresek ami nem buggol az admin prefix systemmel

ReC0iiL írta:
Annyit még tudnál változtatni rajta hogy a rangoknak a tulajstb.. a rangot azt csapat színnel írja a nevedet zölddel és amit írsz azt is csapatszínnel köszi..


Tessék:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <nvault>
  3. #include <chatcolor>
  4.  
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR ""
  7.  
  8. new message[192]
  9. new nev[32]
  10. new Temp[192]
  11. static color[10]
  12. new g_vault
  13. new olesek[33]
  14. new szint[33]
  15.  
  16.  
  17. #define sz_rangok 17
  18. #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY // a jog
  19. #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_F // r jog
  20. #define ADMIN ADMIN_LEVEL_G // s
  21. #define VIP ADMIN_LEVEL_H // t
  22.  
  23. new const szamok[sz_rangok] = {
  24. 15,
  25. 50,
  26. 100,
  27. 200,
  28. 250,
  29. 350,
  30. 480,
  31. 580,
  32. 770,
  33. 900,
  34. 1200,
  35. 1500,
  36. 1800,
  37. 2200,
  38. 2500,
  39. 3200,
  40. 4300
  41.  
  42. }
  43.  
  44. new const rangok[sz_rangok+1][] = {
  45. "Silver I",
  46. "Silver II",
  47. "Silver III",
  48. "Silver IV",
  49. "Silver Elite",
  50. "Selver Elite Master",
  51. "Gold Nova I",
  52. "Gold Nova II",
  53. "Gold Nova III",
  54. "Gold Nova Master",
  55. "Master Guardian I",
  56. "Master Guardian II",
  57. "Master Guardian Elite",
  58. "Distinguished Master Guardian",
  59. "Legendary Eagle",
  60. "Legendary Eagle Master",
  61. "Supreme Master First Class",
  62. "THE GLOBAL ELITE"
  63. }
  64. public plugin_init()
  65. {
  66. register_plugin("Rang Rendszer.", "1.0", "Anonymous1337")
  67.  
  68. register_clcmd("say /rang", "hud")
  69. register_clcmd("say", "sayhook")
  70. register_clcmd("say_team", "tshook")
  71. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  72. g_vault = nvault_open("Rang")
  73.  
  74. }
  75. public hud(id)
  76. {
  77. if(szint[id] != sz_rangok+1)
  78. {
  79.  
  80.  
  81. ColorChat(id, RED, "[Szerver Prefix] Szint:^4%s ^1| ^3Ölések:^4%d ^1| ^3Kell még:^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  82. }
  83. else {
  84.  
  85. ColorChat(id, BLUE, "[Szerver Prefix] ^3Elérted a ^3Maximális ^4Szintet Gratulálunk.")
  86. }
  87.  
  88. }
  89. public sayhook(id)
  90. {
  91.  
  92. read_args (message, 191)
  93. remove_quotes (message)
  94. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  95. {
  96. return PLUGIN_CONTINUE
  97. }
  98. get_user_name(id, nev, 31)
  99. if(is_user_alive(id)) {
  100. get_user_team(id, color, 9)
  101.  
  102. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  103. formatex(Temp, 191, "^x03[Tulaj]%s ^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  104. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  105. formatex(Temp, 191, "^x03[FĹ‘Admin]%s ^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  106. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  107. formatex(Temp, 191, "^x03[Admin]%s ^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  108. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  109. formatex(Temp, 191, "^x03[V.I.P]%s ^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  110.  
  111.  
  112.  
  113. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  114.  
  115. }
  116. else {
  117. get_user_team(id, color, 9)
  118. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  119. formatex(Temp, 191, "^x03[Tulaj]%s ^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  120. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  121. formatex(Temp, 191, "^x03[FĹ‘Admin]%s ^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  122. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  123. formatex(Temp, 191, "^x03[Admin]%s ^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  124. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  125. formatex(Temp, 191, "^x03[V.I.P]%s ^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  126.  
  127. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  128. }
  129. sendmessage(color)
  130. return PLUGIN_HANDLED
  131. }
  132. public tshook(id)
  133. {
  134. read_args (message, 191)
  135. remove_quotes (message)
  136. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  137. {
  138. return PLUGIN_CONTINUE
  139. }
  140. get_user_name(id, nev, 31)
  141. new playerTeam = get_user_team(id)
  142. new playerTeamName[19]
  143. switch (playerTeam)
  144. {
  145. case 1: {
  146. copy (playerTeamName, 11, "[T]")
  147.  
  148. }
  149. case 2: {
  150. copy (playerTeamName, 18, "[CT]")
  151.  
  152. }
  153. default:
  154. copy (playerTeamName, 9, "[Néző]")
  155. }
  156. if(is_user_alive(id))
  157. {
  158. get_user_team(id, color, 9)
  159. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  160. formatex(Temp, 191, "^x03[Tulaj]%s ^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  161. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  162. formatex(Temp, 191, "^x03[FĹ‘Admin]%s ^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  163. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  164. formatex(Temp, 191, "^x03[Admin]%s ^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  165. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  166. formatex(Temp, 191, "^x03[V.I.P]%s ^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  167.  
  168.  
  169.  
  170. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  171.  
  172. }
  173. else {
  174. get_user_team(id, color, 9)
  175. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  176. formatex(Temp, 191, "^x03[Tulaj]%s ^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  177. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  178. formatex(Temp, 191, "^x03[FĹ‘Admin]%s ^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  179. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  180. formatex(Temp, 191, "^x03[Admin]%s ^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  181. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  182. formatex(Temp, 191, "^x03[V.I.P]%s ^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  183.  
  184. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  185. }
  186. sendtmessage(color, playerTeam)
  187. return PLUGIN_HANDLED
  188. }
  189. public sendmessage(color[])
  190. {
  191. new teamName[10]
  192. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  193. {
  194. get_user_team (player, teamName, 9)
  195. teamf (player, color)
  196. elkuldes(player, Temp)
  197. teamf(player, teamName)
  198. }
  199. }
  200. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  201. {
  202. new teamName[10]
  203. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  204. {
  205. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  206. {
  207. get_user_team (player, teamName, 9)
  208. elkuldes(player, Temp)
  209. teamf (player, teamName)
  210. teamf (player, color)
  211. }
  212. }
  213. }
  214. public teamf(player, team[])
  215. {
  216. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  217. write_byte(player)
  218. write_string(team)
  219. message_end()
  220. }
  221. public elkuldes(player, Temp[])
  222. {
  223.  
  224. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  225. write_byte( player )
  226. write_string( Temp )
  227. message_end()
  228.  
  229. }
  230.  
  231. public client_connect(id)
  232. {
  233. LoadData(id)
  234. }
  235. public client_disconnect(id)
  236. {
  237. SaveData(id)
  238. }
  239.  
  240. public SaveData(id)
  241. {
  242. new name[32]
  243. get_user_name(id, name, 31)
  244.  
  245. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  246. format(vaultkey,63,"%s", name)
  247. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  248. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  249. return PLUGIN_CONTINUE
  250. }
  251. public LoadData(id)
  252. {
  253. new name[32]
  254. get_user_name(id, name, 31)
  255. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  256.  
  257. format(vaultkey,63,"%s", name)
  258. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  259.  
  260. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  261. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  262. new lekeres_1[32],lekeres_2[32]
  263. parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31)
  264. olesek[id] = str_to_num(lekeres_1)
  265. szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
  266. return PLUGIN_CONTINUE
  267. }
  268. public halal()
  269. {
  270. new killer = read_data(1)
  271. new victim = read_data(2)
  272.  
  273. if(killer != victim)
  274. olesek[killer]++
  275.  
  276. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  277. {
  278. szint[killer]++
  279. }
  280. }


[kozep]Kép
2x[/kozep]

Szerző:  kris128 [ 2016.08.05. 23:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rang rendszert keresek ami nem buggol az admin prefix systemmel

az 1. sma kód működik a másik 2 már nem! ez miért van??
HELP VALAKI!

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/