hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.02. 20:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 447 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 446 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pont elvétel
HozzászólásElküldve: 2015.12.18. 21:46 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.15. 15:46
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok en nekem valaki megcsinalna azt hogy ha veszek kest akkor vegye le a pontod is maradjon meg a kes ?
  1. public pontkesek(id)
  2. {
  3.     new cim[121]
  4.     format(cim, charsmax(cim), "\rBadboYs*\w Only Knife Rendszer\d Kések\w^n\wSzint: %d | Tapasztalat: %d%% | Pont: %d", szint[id], tapasztalat[id], pont[id])
  5.     new menu = menu_create(cim, "kesekpont_h")
  6.    
  7.     menu_additem(menu, "\wAlap Kés \r[Megszerezve]", "0",0)
  8.    
  9.     formatex(cim, charsmax(cim), "%s", pont[id] == 500 ?  "\wTransparent Kés \r[Megszerezve]":"\dTransparent Kés \y[500 Pont]");
  10.     menu_additem(menu, cim, "1", 0);
  11.     formatex(cim, charsmax(cim), "%s", pont[id] == 3000 ?  "\wKarambit Web Kés \r[Megszerezve]":"\dKarambit Web Kés \y[3000 Pont]");
  12.     menu_additem(menu, cim, "2", 0);
  13.     formatex(cim, charsmax(cim), "%s", pont[id] == 6000 ?  "\wFalchion Kés \r[Megszerezve]":"\dFalchion Kés \y[6000 Pont]");
  14.     menu_additem(menu, cim, "3", 0);
  15.     formatex(cim, charsmax(cim), "%s", pont[id] == 9000 ?  "\wHunter Kés \r[Megszerezve]":"\dHunter Kés \y[9000 Pont]");
  16.     menu_additem(menu, cim, "4", 0);
  17.    
  18.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  19.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  20.     menu_display(id, menu, 0)
  21. }
  22. public kesekpont_h(id, menu, item)
  23. {
  24.     if(item == MENU_EXIT)
  25.     {
  26.         menu_destroy(menu)
  27.     }
  28.     new data[9], szName[64], access, callback
  29.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback)
  30.     new key = str_to_num(data)
  31.     switch(key){
  32.        
  33.         case 0:{
  34.             strip_user_weapons(id)
  35.             give_item(id, "weapon_knife")
  36.             alapkes[id] = 1
  37.             p_kes[id] = 0
  38.             s_kes[id] = 0
  39.             o_kes[id] = 0
  40.         }
  41.         case 1:{
  42.             if(pont[id] >= 500)
  43.             {
  44.                 strip_user_weapons(id)
  45.                 give_item(id, "weapon_knife")
  46.                 s_kes[id] = 0
  47.                 p_kes[id] = 1
  48.                 ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Sikeresen Kiválasztodtad a ^1Transparent Kést",PREVIX)
  49.             }
  50.             else
  51.             {
  52.                 ColorChat(id, GREEN,  "%s ^3Nincs elég Pontod",PREVIX)
  53.             }
  54.         }
  55.         case 2:{
  56.             if(pont[id] >= 3000)
  57.             {
  58.                 strip_user_weapons(id)
  59.                 give_item(id, "weapon_knife")
  60.                 s_kes[id] = 0
  61.                 p_kes[id] = 2
  62.                 ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Sikeresen Kiválasztodtad a ^1Karambit Web Kést",PREVIX)
  63.             }
  64.             else
  65.             {
  66.                 ColorChat(id, GREEN,  "%s ^3Nincs elég Pontod",PREVIX)
  67.             }
  68.         }
  69.         case 3:{
  70.             if(pont[id] >= 6000)
  71.             {
  72.                 strip_user_weapons(id)
  73.                 give_item(id, "weapon_knife")
  74.                 s_kes[id] = 0
  75.                 p_kes[id] = 3
  76.                 ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Sikeresen Kiválasztodtad a ^1Falchion Kést",PREVIX)
  77.             }
  78.             else
  79.             {
  80.                 ColorChat(id, GREEN,  "%s ^3Nincs elég Pontod",PREVIX)
  81.             }
  82.         }
  83.         case 4:{
  84.             if(pont[id] >= 9000)
  85.             {
  86.                 strip_user_weapons(id)
  87.                 give_item(id, "weapon_knife")
  88.                 s_kes[id] = 0
  89.                 p_kes[id] = 4
  90.                 ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Sikeresen Kiválasztodtad a ^1Hunter Kést",PREVIX)
  91.             }
  92.             else
  93.             {
  94.                 ColorChat(id, GREEN,  "%s ^3Nincs elég Pontod",PREVIX)
  95.             }
  96.         }
  97.     }
  98. }

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mforce 2015.12.19. 21:11-kor.
Témanév javítva! Legközelebb figyelj oda!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kes
HozzászólásElküldve: 2015.12.19. 09:39 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 18:17
Hozzászólások: 310
Megköszönt másnak: 22 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Itt van a Case 1
Kód:
 case 1:{
            if(pont[id] >= 500)
            {
                strip_user_weapons(id)
                give_item(id, "weapon_knife")
                s_kes[id] = 0
                p_kes[id] = 1
                ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Sikeresen Kiválasztodtad a ^1Transparent Kést",PREVIX)
            }
            else
            {
                ColorChat(id, GREEN,  "%s ^3Nincs elég Pontod",PREVIX)
            }


Ha jól láttam pont-ok vannak!

Tehát ezt kell beirni a case után pl a ,,give_item(id, "weapon_knife") után.

Így:
Kód:
case 1:{
            if(pont[id] >= 500)
            {
                strip_user_weapons(id)
                give_item(id, "weapon_knife")
                pont[id] -= 500  /// Amennyi az érték, annyit von le!
                s_kes[id] = 0
                p_kes[id] = 1
                ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Sikeresen Kiválasztodtad a ^1Transparent Kést",PREVIX)
            }
            else
            {
                ColorChat(id, GREEN,  "%s ^3Nincs elég Pontod",PREVIX)
            }



Kód:
pont[id] -= 500

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kes
HozzászólásElküldve: 2015.12.19. 09:55 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.15. 15:46
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
|E|xTazYyyy^.~ írta:
Itt van a Case 1
Kód:
 case 1:{
            if(pont[id] >= 500)
            {
                strip_user_weapons(id)
                give_item(id, "weapon_knife")
                s_kes[id] = 0
                p_kes[id] = 1
                ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Sikeresen Kiválasztodtad a ^1Transparent Kést",PREVIX)
            }
            else
            {
                ColorChat(id, GREEN,  "%s ^3Nincs elég Pontod",PREVIX)
            }


Ha jól láttam pont-ok vannak!

Tehát ezt kell beirni a case után pl a ,,give_item(id, "weapon_knife") után.

Így:
Kód:
case 1:{
            if(pont[id] >= 500)
            {
                strip_user_weapons(id)
                give_item(id, "weapon_knife")
                pont[id] -= 500  /// Amennyi az érték, annyit von le!
                s_kes[id] = 0
                p_kes[id] = 1
                ColorChat(id, GREEN, "%s ^3Sikeresen Kiválasztodtad a ^1Transparent Kést",PREVIX)
            }
            else
            {
                ColorChat(id, GREEN,  "%s ^3Nincs elég Pontod",PREVIX)
            }



Kód:
pont[id] -= 500

igy csinaltam en is de nem marad meg a kes a kovetkezo korben :(

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kes
HozzászólásElküldve: 2015.12.19. 12:29 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 18:17
Hozzászólások: 310
Megköszönt másnak: 22 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Hátha megveszed igen eltünik. Ő így jó a plugin, csak kell bele valami, hogy megmaradjon.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole