hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.08. 03:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 371 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 370 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hud infó szerkesztése
HozzászólásElküldve: 2015.12.24. 23:50 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Sziasztok!
Kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek! ;) :yahoo:

A következő pluginban valaki át tudná szerkeszteni, hogy csak az időt, a dátumot, a jelenlegi pályát és a játékosok számát írja ki radar alatt. ???
Köszönöm szépen előre is!

  1. #include <amxmodx>  
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. new ctfrags = 0
  6. new tfrags = 0
  7. new g_round = 0
  8. new hud_rgb
  9. new hud_x
  10. new hud_y
  11. new hud_efct
  12. new g_Count
  13. new g_HudText
  14. new g_maxplayers
  15.  
  16. public hud(){
  17.    
  18.     new ctime[64], cdate[64], map[33], nextmap[32]
  19.     new red, green, blue, id
  20.     new a = get_timeleft()
  21.    
  22.     get_cvar_string("amx_nextmap", nextmap, 31)
  23.     get_hud_color(red, green, blue)
  24.     get_mapname(map,32)
  25.     get_time("%H:%M:%S", ctime, 63)
  26.     get_time("%Y.%m.%d", cdate, 63)
  27.    
  28.     set_hudmessage(red,green,blue,get_pcvar_float(hud_x),get_pcvar_float(hud_y), get_pcvar_num(hud_efct), 1.0, 1.0)
  29.     ShowSyncHudMsg(id, g_HudText, "Ido: %s | Datum: %s^nCT Fragek: %d | T Fragek: %d^nJelenlegi Map: %s | Kov. Map: %s^nMapbol Vissz. Ido: %d:%02d^nKor: %i | Jatekosok: %i/%d", ctime, cdate, ctfrags, tfrags, map, nextmap, (a / 60), (a % 60), g_round, g_Count, g_maxplayers)
  30.     return PLUGIN_CONTINUE
  31. }
  32.  
  33. public plugin_init()
  34. {
  35.     register_plugin("Szerver Info v2","2.0","[*CS1.6-T3AM*]")
  36.     g_maxplayers = get_maxplayers()
  37.     g_HudText = CreateHudSyncObj()
  38.     register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  39.     register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  40.     register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  41.     register_event("HLTV", "event_newround", "a", "1=0", "2=0")
  42.     set_task(1.0, "hud",0,"",0,"b")
  43.     hud_rgb = register_cvar("hud_rgb", "0 255 0")
  44.     hud_x = register_cvar("hud_x", "0.01")
  45.     hud_y = register_cvar("hud_y", "0.18")
  46.     hud_efct = register_cvar("hud_efct", "0")
  47.    
  48.     return PLUGIN_CONTINUE
  49. }
  50.  
  51. public round_first()
  52.  
  53.     ctfrags = 0, tfrags = 0
  54.  
  55.      
  56.  
  57. public halal()
  58.  
  59.     {
  60.  
  61.             static killer
  62.  
  63.             killer = read_data(1);
  64.  
  65.             if(get_user_team(killer) == 2)
  66.  
  67.             ctfrags++
  68.  
  69.             if(get_user_team(killer) == 1)
  70.  
  71.             tfrags++
  72.  
  73.             return PLUGIN_CONTINUE
  74.  
  75.     }
  76.    
  77. public event_newround()
  78. {
  79.     g_round++
  80. }  
  81.  
  82. public client_putinserver(id)
  83. {
  84.     g_Count++
  85. }
  86.  
  87. public client_disconnect(id)
  88. {
  89.     g_Count--
  90. }  
  91.  
  92. get_hud_color(&r, &g, &b) {
  93.     new color[20]
  94.     static red[5], green[5], blue[5]
  95.     get_pcvar_string(hud_rgb, color, charsmax(color))
  96.     parse(color, red, charsmax(red), green, charsmax(green), blue, charsmax(blue))
  97.    
  98.     r = str_to_num(red)
  99.     g = str_to_num(green)
  100.     b = str_to_num(blue)
  101. }

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud infó szerkesztése
HozzászólásElküldve: 2015.12.25. 02:20 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. new g_sMapName[ 32 ], g_iMaxPlayers, g_iSyncHudId;
  4.  
  5. public plugin_init()
  6. {
  7.     register_plugin( "HUD", "1.0", "Akosch:." );
  8.  
  9.     get_mapname( g_sMapName, charsmax( g_sMapName ) );
  10.     g_iMaxPlayers = get_maxplayers( );
  11.     g_iSyncHudId = CreateHudSyncObj( );
  12.    
  13.     set_task( 1.0, "fnHud", .flags = "b" );
  14. }
  15.  
  16. public fnHud( )
  17. {
  18.     static sDateNTime[ 64 ];
  19.    
  20.     get_time( "Idő: %H:%M:%S | Dátum: %Y.%m.%d", sDateNTime, charsmax( sDateNTime ) );
  21.    
  22.     set_hudmessage( 255, 255, 255, 0.03, 0.27, 0, 0.0, 1.0 );
  23.     ShowSyncHudMsg( 0, g_iSyncHudId, "%s^nJelenlegi map: %s^nJelenlévő játékosok: %i / %i", sDateNTime, g_sMapName, get_playersnum( ), g_iMaxPlayers );
  24. }


Ha megfelel így cvarok nélkül, jelenleg fehéren írja radar alatt.

_________________
Néha itt, de többször nem.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Akosch:. 2015.12.25. 23:12-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud infó szerkesztése
HozzászólásElküldve: 2015.12.25. 19:41 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Akosch:. írta:
Ha megfelel így cvarok nélkül, jelenleg fehéren írja hud alatt.


Jó lenne ha ugyan úgy lenne, cvarokkal, színnel, stb. :) Köszi Akoch!

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud infó szerkesztése
HozzászólásElküldve: 2015.12.25. 20:27 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Akosch:. írta:
jelenleg fehéren írja hud alatt

Hud alatt? :D

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud infó szerkesztése
HozzászólásElküldve: 2015.12.25. 23:12 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
*radar, sry xd

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud infó szerkesztése
HozzászólásElküldve: 2015.12.28. 18:08 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Akosch:. írta:
*radar, sry xd


Jó lenne ha ugyan úgy lenne, cvarokkal, színnel, stb. :) Köszi Akosch:. !

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole