Offline |
|
Csatlakozott:2014.01.04. 18:31 Hozzászólások:326 Megköszönt másnak: 79 alkalommal Megköszönték neki: 7 alkalommal
|
/* Ford�totta: BBk */ /* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Simple Knife Warump" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" #define TASKID 1234 new hudtimer, cvar, hudhandler, mp_freezetime, value public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_message(get_user_msgid("TextMsg") ,"message_TextMsg") register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29") register_dictionary("simple_warmup.txt") cvar = register_cvar("warmup_timer", "60") hudhandler = CreateHudSyncObj() } public plugin_cfg() { mp_freezetime = get_cvar_pointer("mp_freezetime") set_task(10.0, "read_vars") } public read_vars() { value = get_pcvar_num(mp_freezetime) } public message_TextMsg(const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity) { static message[64] get_msg_arg_string(2, message, charsmax(message)) if(equal(message, "#Game_Commencing")) { hudtimer = get_pcvar_num(cvar) if(hudtimer == -1) return formatex(message, charsmax(message), "%L", LANG_PLAYER, "WARUMP_START") set_msg_arg_string(2, message) set_task(1.0, "restart", TASKID, _, _, "b") set_pcvar_num(mp_freezetime, 0) } if(equal(message, "#Game_will_restart_in")) { formatex(message, charsmax(message), "%L", LANG_PLAYER, "WARUMP_END") set_msg_arg_string(2, message) } } public restart() { if(hudtimer <= 0) { remove_task(TASKID) set_cvar_num("sv_restartround", 1) set_pcvar_num(mp_freezetime, value) } else { set_hudmessage(255,255,255,-1.0,0.9,0,6.0,1.0,0.1,0.2) ShowSyncHudMsg(0, hudhandler, "%L", LANG_PLAYER, "COUNTING", hudtimer) } hudtimer-- } public switchweapon(id) { if(task_exists(TASKID)) { engclient_cmd(id, "weapon_knife") } }
Ezt valaki át írná úgy: -Az első 2 kör legyen kés(addig megy amíg meg nem hal valamelyik csapatból mindenki) -Addig nem tudnak vásárolni -Hudban írja: Az első 2 kör csak késsel -Ne legyen lang,helyette print_color
|
|