| 				
					| Offline |  
					|  |  Csatlakozott:2015.06.28. 13:00
 Hozzászólások:295
 Megköszönt másnak: 20 alkalommal
 Megköszönték neki: 10 alkalommal
 | 
				
					| Üdv!  Valaki tudná javítani, mert amikor vagyunk fent 8-an pl: akkor azt írja hogy 0v8 public fegyvermenu(id){    new players[32]    get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")    get_players(players,counterszam,"e","CT")    new cim[121], limit[121]    format(cim, charsmax(cim), "\rroyal\d store\r*\w FegyvermenĂĽ \r- \y[\wMásodperc: \r%d\y]",mp[id])    if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska <= 3)    format(limit, charsmax(limit), "AWP \dĂ–sszesen %d darab maradt", 4-puska)    else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4 || counterszam < 4 || terrorszam < 4)    format(limit, charsmax(limit), "AWP \d4v4-tĹ‘l van. (%dv%d)", terrorszam, counterszam)    else if(puska >= 4)    format(limit, charsmax(limit), "AWP \dElfogyott")    new menu = menu_create(cim, "fegyvermenu_h" )     menu_additem(menu,"Marverick \dM4A1","1",0)    menu_additem(menu,"Alexander Kalasnyikov \dAK47","2",0)    menu_additem(menu,limit,"3",0)    menu_additem(menu,"St. Étienne \dFAMAS","4",0)    menu_additem(menu,"SMG \dMP5 NAVY","5",0)    menu_additem(menu,"Shotgun \dM3","6",0)    menu_additem(menu,"Távcsöves puska \dSCOUT","7",0)    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s")    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)    menu_display(id, menu, 0)}public fegyvermenu_h(id, menu, item)    {    if( item == MENU_EXIT )    {    menu_destroy(menu);    return PLUGIN_HANDLED;    }    new data[9], szName[64];    new access, callback;    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);    new key = str_to_num(data);     switch(key)    {        case 1:{            remove_task(id)            show_menu(id, 0, "^n", 1)            give_item(id, "weapon_m4a1")            cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)            print_color(id, "!g[rsT*]!y Te az!t M4A1-t!y választottad!")        }        case 2:{            remove_task(id)            show_menu(id, 0, "^n", 1)            give_item(id, "weapon_ak47")            cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)            print_color(id, "!g[rsT*]!y Te az!t AK47-t!y választottad!")        }        case 3:{            new players[32]            get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")            get_players(players,counterszam,"e","CT")            if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska < 4){                remove_task(id)                show_menu(id, 0, "^n", 1)                puska++                give_item(id, "weapon_awp")                cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)                print_color(id, "!g[rsT*]!y Te az!t AWP-t!y választottad!")            }            else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4)                print_color(id, "!g[rsT*]!y Az AWP-t csak!t 4v4!y-től tudod használni!")            else if(puska >= 4)                print_color(id, "!g[rsT*]!y Sajnálom az!t AWP!y elfogyott!")        }
_________________ 
 
 |  |