hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 13:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 348 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 347 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: SQL hiba javítás!
HozzászólásElküldve:2016.01.10. 15:02 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2015.03.12. 18:30
Hozzászólások:975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Sziasztok!
Van itt egy plugin.
Ebbe kéne javítani a mentést, mivel folyamatosan elvesznek. Steam-es ns játékosoknak is egyaránt.
Illetve map váltás után ismét aktiválni kell a skineket, valaki azt is javítaná hogy el mentse?
Logolás:
L 01/05/2016 - 21:39:53: [AMXX] Run time error 10 (plugin "fegyvermenu.amxx") (native "SQL_FreeHandle") - debug not enabled!

[ablak]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <sqlx>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Weap kills"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "mforce"
  9.  
  10. #define PREFIX "WorldSniper"
  11.  
  12. #define KILL_POINT (1)
  13. #define HEADSHOT_POINT (2)
  14.  
  15. new Host[]     = "****"
  16. new User[]    = "******"
  17. new Pass[]     = "****"
  18. new Db[]     = "*****"
  19.  
  20. new Handle:g_SqlTuple
  21.  
  22. new const POINTS[] = {
  23.     500,        // Rusty Snipers,   0. elem
  24.     1000,       // Silver Snipers,  1.
  25.     2000,       // Gold Snipers,    2.
  26.     100,        // Rusty Pistols,   3.
  27.     200,        // Silver Pistols,  4.
  28.     300,        // Gold Pistols,    5.
  29.     50,     // Rusty Knife,     6.
  30.     100,        // Silver Knife,    7.
  31.     150     // Gold Knife,      8.
  32. };
  33.  
  34. enum _:PLAYER_DATABASE
  35. {
  36.     STEAMID[32],
  37.     AWP_KILLS,
  38.     SCOUT_KILLS,
  39.     DEAGLE_KILLS,
  40.     USP_KILLS,
  41.     GLOCK_KILLS,
  42.     KNIFE_KILLS,
  43.     AWP_MENU,
  44.     SCOUT_MENU,
  45.     DEAGLE_MENU,
  46.     USP_MENU,
  47.     GLOCK_MENU,
  48.     KNIFE_MENU
  49. }
  50.  
  51. new player_data[33][PLAYER_DATABASE];
  52.  
  53. public plugin_init() {
  54.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  55.     register_cvar("weap_kills", AUTHOR, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY);
  56.     register_clcmd("say /menu", "ShowMenu")
  57.     register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  58.     register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  59.     set_task(172.0, "pontrendszerfut", 0, _, _, "b");
  60.     set_task(1.0, "MySql_Init") // MysQl Init-ben felcsatlakozunk a MysQl szerverre!
  61. }
  62.  
  63. new const fegyverek[][] = {
  64.     "models/weap_skins/p_rozsdas_awp.mdl",      // 0. elem
  65.     "models/weap_skins/v_rozsdas_awp.mdl",      // 1
  66.     "models/weap_skins/p_silver_awp.mdl",       // 2
  67.     "models/weap_skins/v_silver_awp.mdl",       // 3
  68.     "models/weap_skins/p_arany_awp.mdl",        // 4
  69.     "models/weap_skins/v_arany_awp.mdl",        // 5
  70.     "models/weap_skins/p_rozsdas_scout.mdl",    // 6
  71.     "models/weap_skins/v_rozsdas_scout.mdl",    // 7
  72.     "models/weap_skins/p_silver_scout.mdl",     // 8
  73.     "models/weap_skins/v_silver_scout.mdl",     // 9
  74.     "models/weap_skins/p_arany_scout.mdl",      // 10
  75.     "models/weap_skins/v_arany_scout.mdl",      // 11
  76.     "models/weap_skins/p_rozsdas_deagle.mdl",   // 12
  77.     "models/weap_skins/v_rozsdas_deagle.mdl",   // 13
  78.     "models/weap_skins/p_silver_deagle.mdl",    // 14
  79.     "models/weap_skins/v_silver_deagle.mdl",    // 15
  80.     "models/weap_skins/p_arany_deagle.mdl",     // 16
  81.     "models/weap_skins/v_arany_deagle.mdl",     // 17
  82.     "models/weap_skins/p_rozsdas_usp.mdl",      // 18
  83.     "models/weap_skins/v_rozsdas_usp.mdl",      // 19
  84.     "models/weap_skins/p_silver_usp.mdl",       // 20
  85.     "models/weap_skins/v_silver_usp.mdl",       // 21
  86.     "models/weap_skins/p_arany_usp.mdl",        // 22
  87.     "models/weap_skins/v_arany_usp.mdl",        // 23
  88.     "models/weap_skins/p_rozsdas_glock.mdl",    // 24
  89.     "models/weap_skins/v_rozsdas_glock.mdl",    // 25
  90.     "models/weap_skins/p_silver_glock.mdl",     // 26
  91.     "models/weap_skins/v_silver_glock.mdl",     // 27
  92.     "models/weap_skins/p_arany_glock.mdl",      // 28
  93.     "models/weap_skins/v_arany_glock.mdl",      // 29
  94.     "models/weap_skins/p_rozsdas_knife.mdl",    // 30
  95.     "models/weap_skins/v_rozsdas_knife.mdl",    // 31
  96.     "models/weap_skins/p_silver_knife.mdl",     // 32
  97.     "models/weap_skins/v_silver_knife.mdl",     // 33
  98.     "models/weap_skins/p_arany_knife.mdl",      // 34
  99.     "models/weap_skins/v_arany_knife.mdl"       // 35
  100. };
  101.  
  102. public Event_CurWeapon(id) {
  103.     new weap = get_user_weapon(id)
  104.  
  105.     if(weap == CSW_AWP) {
  106.         if(player_data[id][AWP_MENU] == 1) {
  107.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[0]) // p_modell
  108.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[1])   // v_modell
  109.         }
  110.         else if(player_data[id][AWP_MENU] == 2) {
  111.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[2])
  112.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[3])
  113.         }
  114.         else if(player_data[id][AWP_MENU] == 3) {
  115.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[4])
  116.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[5])
  117.         }
  118.     }
  119.     if(weap == CSW_SCOUT) {
  120.         if(player_data[id][SCOUT_MENU] == 1) {
  121.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[6])
  122.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[7])
  123.         }
  124.         else if(player_data[id][SCOUT_MENU] == 2) {
  125.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[8])
  126.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[9])
  127.         }
  128.         else if(player_data[id][SCOUT_MENU] == 3) {
  129.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[10])
  130.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[11])
  131.         }
  132.     }
  133.     if(weap == CSW_DEAGLE) {
  134.         if(player_data[id][DEAGLE_MENU] == 1) {
  135.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[12])
  136.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[13])
  137.         }
  138.         else if(player_data[id][DEAGLE_MENU] == 2) {
  139.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[14])
  140.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[15])
  141.         }
  142.         else if(player_data[id][DEAGLE_MENU] == 3) {
  143.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[16])
  144.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[17])
  145.         }
  146.     }
  147.     if(weap == CSW_USP) {
  148.         if(player_data[id][USP_MENU] == 1) {
  149.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[18])
  150.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[19])
  151.         }
  152.         else if(player_data[id][USP_MENU] == 2) {
  153.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[20])
  154.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[21])
  155.         }
  156.         else if(player_data[id][USP_MENU] == 3) {
  157.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[22])
  158.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[23])
  159.         }
  160.     }
  161.     if(weap == CSW_GLOCK18) {
  162.         if(player_data[id][GLOCK_MENU] == 1) {
  163.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[24])
  164.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[25])
  165.         }
  166.         else if(player_data[id][GLOCK_MENU] == 2) {
  167.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[26])
  168.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[27])
  169.         }
  170.         else if(player_data[id][GLOCK_MENU] == 3) {
  171.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[28])
  172.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[29])
  173.         }
  174.     }
  175.     if(weap == CSW_KNIFE) {
  176.         if(player_data[id][KNIFE_MENU] == 1) {
  177.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[30])
  178.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[31])
  179.         }
  180.         else if(player_data[id][KNIFE_MENU] == 2) {
  181.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[32])
  182.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[33])
  183.         }
  184.         else if(player_data[id][KNIFE_MENU] == 3) {
  185.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[34])
  186.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[35])
  187.         }
  188.     }
  189. }
  190. public client_connect(id) Event_CurWeapon(id)
  191. public plugin_precache() {
  192.     for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  193. }
  194.  
  195. public halal() {
  196.     static killer, victim, headshot, weapon[32];
  197.     killer = read_data(1);
  198.     victim = read_data(2);
  199.     headshot = read_data(3);
  200.     read_data(4, weapon, charsmax(weapon));
  201.  
  202.     if (!is_user_connected(killer) || !is_user_connected(victim) || killer == victim || get_user_team(killer) == get_user_team(victim)) return;
  203.  
  204.     if(headshot) {
  205.         if (equali(weapon, "awp")) player_data[killer][AWP_KILLS] += HEADSHOT_POINT;
  206.         else if (equali(weapon, "scout")) player_data[killer][SCOUT_KILLS] += HEADSHOT_POINT;
  207.         else if (equali(weapon, "deagle")) player_data[killer][DEAGLE_KILLS] += HEADSHOT_POINT;
  208.         else if (equali(weapon, "usp")) player_data[killer][USP_KILLS] += HEADSHOT_POINT;
  209.         else if (equali(weapon, "glock18")) player_data[killer][GLOCK_KILLS] += HEADSHOT_POINT;
  210.         else if (equali(weapon, "knife")) player_data[killer][KNIFE_KILLS] += HEADSHOT_POINT;
  211.  
  212.         set_hudmessage(0, 255, 0, -0.9, 0.15, 0, 6.0, 1.0);
  213.         show_hudmessage(killer, "+%i Ölés", HEADSHOT_POINT);
  214.     }
  215.     else {
  216.         if (equali(weapon, "awp")) player_data[killer][AWP_KILLS] += KILL_POINT;
  217.         else if (equali(weapon, "scout")) player_data[killer][SCOUT_KILLS] += KILL_POINT;
  218.         else if (equali(weapon, "deagle")) player_data[killer][DEAGLE_KILLS] += KILL_POINT;
  219.         else if (equali(weapon, "usp")) player_data[killer][USP_KILLS] += KILL_POINT;
  220.         else if (equali(weapon, "glock18")) player_data[killer][GLOCK_KILLS] += KILL_POINT;
  221.         else if (equali(weapon, "knife")) player_data[killer][KNIFE_KILLS] += KILL_POINT;
  222.  
  223.         set_hudmessage(0, 255, 0, -0.9, 0.15, 0, 6.0, 1.0);
  224.         show_hudmessage(killer, "+%i Ölés", KILL_POINT);
  225.     }
  226. }
  227.  
  228. public pontrendszerfut() print_color(0, "!g[%s]!y Szerverünkön !tSkincsomag Rendszer!y fut, írd be: !t/menu", PREFIX)
  229.  
  230. public ShowMenu(id) {
  231.     new temp[128];
  232.     formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wFegyver Skinek", PREFIX);
  233.     new menu = menu_create(temp, "mh_MyMenu");
  234.  
  235.     formatex(temp, charsmax(temp), "AWP Skinek");
  236.     menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  237.     formatex(temp, charsmax(temp), "Scout Skinek");
  238.     menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  239.     formatex(temp, charsmax(temp), "Deagle Skinek");
  240.     menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  241.     formatex(temp, charsmax(temp), "USP Skinek");
  242.     menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  243.     formatex(temp, charsmax(temp), "Glock Skinek");
  244.     menu_additem(menu, temp, "4", 0);
  245.     formatex(temp, charsmax(temp), "Kés Skinek");
  246.     menu_additem(menu, temp, "5", 0);
  247.  
  248.  
  249.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  250.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  251.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  252.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  253.  
  254.     menu_display(id, menu, 0);
  255.     return PLUGIN_HANDLED;
  256. }
  257.  
  258. public mh_MyMenu(id, menu, item) {
  259.     if(item == MENU_EXIT)
  260.     {
  261.         menu_cancel(id);
  262.         return PLUGIN_HANDLED;
  263.     }
  264.  
  265.     new command[6], name[64], access, callback;
  266.  
  267.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  268.  
  269.     switch(item) {
  270.         case 0: awp_menu(id)
  271.         case 1: scout_menu(id)
  272.         case 2: deagle_menu(id)
  273.         case 3: usp_menu(id)
  274.         case 4: glock_menu(id)
  275.         case 5: knife_menu(id)
  276.     }
  277.  
  278.     return PLUGIN_HANDLED;
  279. }
  280.  
  281. public awp_menu(id) {
  282.         new temp[128], temp2[64];
  283.         formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wAWP Skinek ^nÖlések: \y%d", PREFIX, player_data[id][AWP_KILLS]);
  284.         new menu = menu_create(temp, "awp_handler");
  285.  
  286.         formatex(temp, charsmax(temp), "Alap AWP %s", player_data[id][AWP_MENU] == 0 ? "\y|AKTÍV|":"");
  287.         menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  288.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Ölés", POINTS[0]);
  289.         formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás AWP %s", player_data[id][AWP_MENU] == 1 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  290.         menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  291.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Ölés", POINTS[1]);
  292.         formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst AWP %s", player_data[id][AWP_MENU] == 2 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  293.         menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  294.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Ölés", POINTS[2]);
  295.         formatex(temp, charsmax(temp), "Arany AWP %s", player_data[id][AWP_MENU] == 3 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  296.         menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  297.  
  298.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  299.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  300.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  301.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  302.  
  303.         menu_display(id, menu, 0);
  304.         return PLUGIN_HANDLED;
  305. }
  306. public awp_handler(id, menu, item) {
  307.         if(item == MENU_EXIT)
  308.         {
  309.                 menu_cancel(id);
  310.                 return PLUGIN_HANDLED;
  311.         }
  312.  
  313.         new command[6], name[64], access, callback;
  314.  
  315.         menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  316.  
  317.         switch(item)
  318.         {
  319.                 case 0: {
  320.                         player_data[id][AWP_MENU] = 0;
  321.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  322.                 }
  323.                 case 1: {
  324.                         if(player_data[id][AWP_KILLS] >= POINTS[0]) {
  325.                         player_data[id][AWP_MENU] = 1;
  326.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  327.                         }
  328.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég Ölésed az aktiváláshoz.", PREFIX)
  329.                 }
  330.                 case 2: {
  331.                         if(player_data[id][AWP_KILLS] >= POINTS[1]) {
  332.                         player_data[id][AWP_MENU] = 2;
  333.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  334.                         }
  335.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég Ölésed az aktiváláshoz.", PREFIX)
  336.                 }
  337.                 case 3: {
  338.                         if(player_data[id][AWP_KILLS] >= POINTS[2]) {
  339.                         player_data[id][AWP_MENU] = 3;
  340.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  341.                         }
  342.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég Ölésed az aktiváláshoz.", PREFIX)
  343.                 }
  344.         }
  345.         menu_destroy(menu);
  346.         return PLUGIN_HANDLED;
  347. }
  348.  
  349. public scout_menu(id) {
  350.         new temp[128], temp2[64];
  351.         formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wScout Skinek ^nÖlések: \y%d", PREFIX, player_data[id][SCOUT_KILLS]);
  352.         new menu = menu_create(temp, "scout_handler");
  353.  
  354.         formatex(temp, charsmax(temp), "Alap Scout %s", player_data[id][SCOUT_MENU] == 0 ? "\y|AKTÍV|":"");
  355.         menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  356.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Ölés", POINTS[0]);
  357.         formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás Scout %s", player_data[id][SCOUT_MENU] == 1 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  358.         menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  359.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Ölés", POINTS[1]);
  360.         formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst Scout %s", player_data[id][SCOUT_MENU] == 2 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  361.         menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  362.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Ölés", POINTS[2]);
  363.         formatex(temp, charsmax(temp), "Arany Scout %s", player_data[id][SCOUT_MENU] == 3 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  364.         menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  365.  
  366.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  367.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  368.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  369.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  370.  
  371.         menu_display(id, menu, 0);
  372.         return PLUGIN_HANDLED;
  373. }
  374. public scout_handler(id, menu, item) {
  375.         if(item == MENU_EXIT)
  376.         {
  377.                 menu_cancel(id);
  378.                 return PLUGIN_HANDLED;
  379.         }
  380.  
  381.         new command[6], name[64], access, callback;
  382.  
  383.         menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  384.  
  385.         switch(item)
  386.         {
  387.                 case 0: {
  388.                         player_data[id][SCOUT_MENU] = 0;
  389.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  390.                 }
  391.                 case 1: {
  392.                         if(player_data[id][SCOUT_KILLS] >= POINTS[0]) {
  393.                         player_data[id][SCOUT_MENU] = 1;
  394.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  395.                         }
  396.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég Ölésed az aktiváláshoz.", PREFIX)
  397.                 }
  398.                 case 2: {
  399.                         if(player_data[id][SCOUT_KILLS] >= POINTS[1]) {
  400.                         player_data[id][SCOUT_MENU] = 2;
  401.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  402.                         }
  403.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég Ölésed az aktiváláshoz.", PREFIX)
  404.                 }
  405.                 case 3: {
  406.                         if(player_data[id][SCOUT_KILLS] >= POINTS[2]) {
  407.                         player_data[id][SCOUT_MENU] = 3;
  408.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  409.                         }
  410.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég Ölésed az aktiváláshoz.", PREFIX)
  411.                 }
  412.         }
  413.         menu_destroy(menu);
  414.         return PLUGIN_HANDLED;
  415. }
  416.  
  417. public deagle_menu(id) {
  418.         new temp[128], temp2[64];
  419.         formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wDeagle Skinek ^nÖlések: \y%d", PREFIX, player_data[id][DEAGLE_KILLS]);
  420.         new menu = menu_create(temp, "deagle_handler");
  421.  
  422.         formatex(temp, charsmax(temp), "Alap Deagle %s", player_data[id][DEAGLE_MENU] == 0 ? "\y|AKTÍV|":"");
  423.         menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  424.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Ölés", POINTS[3]);
  425.         formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás Deagle %s", player_data[id][DEAGLE_MENU] == 1 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  426.         menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  427.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Ölés", POINTS[4]);
  428.         formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst Deagle %s", player_data[id][DEAGLE_MENU] == 2 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  429.         menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  430.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Ölés", POINTS[5]);
  431.         formatex(temp, charsmax(temp), "Arany Deagle %s", player_data[id][DEAGLE_MENU] == 3 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  432.         menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  433.  
  434.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  435.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  436.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  437.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  438.  
  439.         menu_display(id, menu, 0);
  440.         return PLUGIN_HANDLED;
  441. }
  442. public deagle_handler(id, menu, item) {
  443.         if(item == MENU_EXIT)
  444.         {
  445.                 menu_cancel(id);
  446.                 return PLUGIN_HANDLED;
  447.         }
  448.  
  449.         new command[6], name[64], access, callback;
  450.  
  451.         menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  452.  
  453.         switch(item)
  454.         {
  455.                 case 0: {
  456.                         player_data[id][DEAGLE_MENU] = 0;
  457.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  458.                 }
  459.                 case 1: {
  460.                         if(player_data[id][DEAGLE_KILLS] >= POINTS[3]) {
  461.                         player_data[id][DEAGLE_MENU] = 1;
  462.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  463.                         }
  464.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég Ölésed az aktiváláshoz.", PREFIX)
  465.                 }
  466.                 case 2: {
  467.                         if(player_data[id][DEAGLE_KILLS] >= POINTS[4]) {
  468.                         player_data[id][DEAGLE_MENU] = 2;
  469.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  470.                         }
  471.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég Ölésed az aktiváláshoz.", PREFIX)
  472.                 }
  473.                 case 3: {
  474.                         if(player_data[id][DEAGLE_KILLS] >= POINTS[5]) {
  475.                         player_data[id][DEAGLE_MENU] = 3;
  476.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  477.                         }
  478.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég Ölésed az aktiváláshoz.", PREFIX)
  479.                 }
  480.         }
  481.         menu_destroy(menu);
  482.         return PLUGIN_HANDLED;
  483. }
  484.  
  485. public usp_menu(id) {
  486.         new temp[128], temp2[64];
  487.         formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wUSP Skinek ^nÖlések: \y%d", PREFIX, player_data[id][USP_KILLS]);
  488.         new menu = menu_create(temp, "usp_handler");
  489.  
  490.         formatex(temp, charsmax(temp), "Alap USP %s", player_data[id][USP_MENU] == 0 ? "\y|AKTÍV|":"");
  491.         menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  492.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Ölés", POINTS[3]);
  493.         formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás USP %s", player_data[id][USP_MENU] == 1 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  494.         menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  495.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Ölés", POINTS[4]);
  496.         formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst USP %s", player_data[id][USP_MENU] == 2 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  497.         menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  498.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Ölés", POINTS[5]);
  499.         formatex(temp, charsmax(temp), "Arany USP %s", player_data[id][USP_MENU] == 3 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  500.         menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  501.  
  502.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  503.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  504.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  505.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  506.  
  507.         menu_display(id, menu, 0);
  508.         return PLUGIN_HANDLED;
  509. }
  510. public usp_handler(id, menu, item) {
  511.         if(item == MENU_EXIT)
  512.         {
  513.                 menu_cancel(id);
  514.                 return PLUGIN_HANDLED;
  515.         }
  516.  
  517.         new command[6], name[64], access, callback;
  518.  
  519.         menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  520.  
  521.         switch(item)
  522.         {
  523.                 case 0: {
  524.                         player_data[id][USP_MENU] = 0;
  525.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  526.                 }
  527.                 case 1: {
  528.                         if(player_data[id][USP_KILLS] >= POINTS[3]) {
  529.                         player_data[id][USP_MENU] = 1;
  530.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  531.                         }
  532.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég Ölésed az aktiváláshoz.", PREFIX)
  533.                 }
  534.                 case 2: {
  535.                         if(player_data[id][USP_KILLS] >= POINTS[4]) {
  536.                         player_data[id][USP_MENU] = 2;
  537.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  538.                         }
  539.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég Ölésed az aktiváláshoz.", PREFIX)
  540.                 }
  541.                 case 3: {
  542.                         if(player_data[id][USP_KILLS] >= POINTS[5]) {
  543.                         player_data[id][USP_MENU] = 3;
  544.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  545.                         }
  546.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég Ölésed az aktiváláshoz.", PREFIX)
  547.                 }
  548.         }
  549.         menu_destroy(menu);
  550.         return PLUGIN_HANDLED;
  551. }
  552.  
  553. public glock_menu(id) {
  554.         new temp[128], temp2[64];
  555.         formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wGlock Skinek ^nÖlések: \y%d", PREFIX, player_data[id][GLOCK_KILLS]);
  556.         new menu = menu_create(temp, "glock_handler");
  557.  
  558.         formatex(temp, charsmax(temp), "Alap Glock %s", player_data[id][GLOCK_MENU] == 0 ? "\y|AKTÍV|":"");
  559.         menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  560.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Ölés", POINTS[3]);
  561.         formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás Glock %s", player_data[id][GLOCK_MENU] == 1 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  562.         menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  563.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Ölés", POINTS[4]);
  564.         formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst Glock %s", player_data[id][GLOCK_MENU] == 2 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  565.         menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  566.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Ölés", POINTS[5]);
  567.         formatex(temp, charsmax(temp), "Arany Glock %s", player_data[id][GLOCK_MENU] == 3 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  568.         menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  569.  
  570.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  571.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  572.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  573.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  574.  
  575.         menu_display(id, menu, 0);
  576.         return PLUGIN_HANDLED;
  577. }
  578. public glock_handler(id, menu, item) {
  579.         if(item == MENU_EXIT)
  580.         {
  581.                 menu_cancel(id);
  582.                 return PLUGIN_HANDLED;
  583.         }
  584.  
  585.         new command[6], name[64], access, callback;
  586.  
  587.         menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  588.  
  589.         switch(item)
  590.         {
  591.                 case 0: {
  592.                         player_data[id][GLOCK_MENU] = 0;
  593.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  594.                 }
  595.                 case 1: {
  596.                         if(player_data[id][GLOCK_KILLS] >= POINTS[3]) {
  597.                         player_data[id][GLOCK_MENU] = 1;
  598.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  599.                         }
  600.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég Ölésed az aktiváláshoz.", PREFIX)
  601.                 }
  602.                 case 2: {
  603.                         if(player_data[id][GLOCK_KILLS] >= POINTS[4]) {
  604.                         player_data[id][GLOCK_MENU] = 2;
  605.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  606.                         }
  607.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég Ölésed az aktiváláshoz.", PREFIX)
  608.                 }
  609.                 case 3: {
  610.                         if(player_data[id][GLOCK_KILLS] >= POINTS[5]) {
  611.                         player_data[id][GLOCK_MENU] = 3;
  612.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  613.                         }
  614.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég Ölésed az aktiváláshoz.", PREFIX)
  615.                 }
  616.         }
  617.         menu_destroy(menu);
  618.         return PLUGIN_HANDLED;
  619. }
  620.  
  621. public knife_menu(id) {
  622.         new temp[128], temp2[64];
  623.         formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wKés Skinek ^nÖlések: \y%d", PREFIX, player_data[id][KNIFE_KILLS]);
  624.         new menu = menu_create(temp, "knife_handler");
  625.  
  626.         formatex(temp, charsmax(temp), "Alap Kés %s", player_data[id][KNIFE_MENU] == 0 ? "\y|AKTÍV|":"");
  627.         menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  628.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Ölés", POINTS[6]);
  629.         formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás Kés %s", player_data[id][KNIFE_MENU] == 1 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  630.         menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  631.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Ölés", POINTS[7]);
  632.         formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst Kés %s", player_data[id][KNIFE_MENU] == 2 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  633.         menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  634.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Ölés", POINTS[8]);
  635.         formatex(temp, charsmax(temp), "Arany Kés %s", player_data[id][KNIFE_MENU] == 3 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  636.         menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  637.  
  638.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  639.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  640.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  641.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  642.  
  643.         menu_display(id, menu, 0);
  644.         return PLUGIN_HANDLED;
  645. }
  646. public knife_handler(id, menu, item) {
  647.         if(item == MENU_EXIT)
  648.         {
  649.                 menu_cancel(id);
  650.                 return PLUGIN_HANDLED;
  651.         }
  652.  
  653.         new command[6], name[64], access, callback;
  654.  
  655.         menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  656.  
  657.         switch(item)
  658.         {
  659.                 case 0: {
  660.                         player_data[id][KNIFE_MENU] = 0;
  661.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  662.                 }
  663.                 case 1: {
  664.                         if(player_data[id][KNIFE_KILLS] >= POINTS[6]) {
  665.                         player_data[id][KNIFE_MENU] = 1;
  666.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  667.                         }
  668.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég Ölésed az aktiváláshoz.", PREFIX)
  669.                 }
  670.                 case 2: {
  671.                         if(player_data[id][KNIFE_KILLS] >= POINTS[7]) {
  672.                         player_data[id][KNIFE_MENU] = 2;
  673.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  674.                         }
  675.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég Ölésed az aktiváláshoz.", PREFIX)
  676.                 }
  677.                 case 3: {
  678.                         if(player_data[id][KNIFE_KILLS] >= POINTS[8]) {
  679.                         player_data[id][KNIFE_MENU] = 3;
  680.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  681.                         }
  682.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég Ölésed az aktiváláshoz.", PREFIX)
  683.                 }
  684.         }
  685.         menu_destroy(menu);
  686.         return PLUGIN_HANDLED;
  687. }
  688.  public MySql_Init()
  689. {
  690.     g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(Host,User,Pass,Db)
  691.     new ErrorCode
  692.     new Error[512]
  693.     new Handle:SqlConnection = SQL_Connect(g_SqlTuple,ErrorCode,Error,charsmax(Error))
  694.     if(SqlConnection == Empty_Handle)
  695.     {  
  696.         set_fail_state(Error)
  697.     }
  698.     new szTemp[1024]
  699.     formatex(szTemp, charsmax(szTemp), "CREATE TABLE IF NOT EXISTS server \
  700.     (steamid varchar(32),awp INT(11),scout INT(11),deagle INT(11),usp INT(11),glock INT(11),knife INT(11),\
  701.     awpM INT(11),scoutM INT(11),deagleM INT(11),uspM INT(11),glockM INT(11),knifeM INT(11))")
  702.     new Handle:Queries = SQL_PrepareQuery(SqlConnection,szTemp) // Létrehozzuk a server táblát és a mentési sorokat!
  703.  
  704.     if(!SQL_Execute(Queries))
  705.     {
  706.         SQL_QueryError(Queries,Error,charsmax(Error))
  707.         set_fail_state(Error)
  708.  
  709.     }
  710.     SQL_FreeHandle(Queries)
  711.     SQL_FreeHandle(SqlConnection)  
  712. }
  713. public plugin_end()
  714. {
  715.     SQL_FreeHandle(g_SqlTuple)
  716. }
  717.  
  718. public betoltes(id)
  719. {
  720.     new ids[32], szTemp[512]
  721.     get_user_authid(id, ids, charsmax(ids))
  722.  
  723.     new Data[1]
  724.     Data[0] = id
  725.     format(szTemp,charsmax(szTemp),"SELECT * FROM `server` WHERE (`server`.`steamid` = '%s')", ids) // Kiválasztjuk a játékost a globa-_unison táblából a neve alapján!
  726.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"register_client",szTemp,Data,1)
  727. }
  728. public register_client(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
  729. {
  730.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  731.     {
  732.         log_amx("Kapcsolodas sikertelen.  [%d] %s", Errcode, Error)
  733.     }
  734.     else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  735.     {
  736.         log_amx("A QUERY betoltese sikertelen.[%d] %s", Errcode, Error)
  737.     }
  738.  
  739.     new id
  740.     id = Data[0]
  741.  
  742.     if(SQL_NumResults(Query) < 1)
  743.     {
  744.  
  745.         new ids[32]
  746.         get_user_authid(id, ids, charsmax(ids))
  747.  
  748.         new szTemp[512]
  749.  
  750.         format(szTemp,charsmax(szTemp),"INSERT INTO `server` ( `steamid` , `awp`, `scout`, `deagle`, `usp`, `glock`, `knife`, `awpM`, `scoutM`, `deagleM`, `uspM`, `glockM`, `knifeM`)VALUES ('%s','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0');",ids) // Ha a játékos neve nem található a táblában akkor létrehozunk neki egy új sort a nevével és a pont értékét beállítjük 0-ra!
  751.         SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"IgnoreHandle",szTemp)
  752.     }
  753.     else
  754.     {
  755.         player_data[id][AWP_KILLS] = SQL_ReadResult(Query, 1)
  756.         player_data[id][SCOUT_KILLS] = SQL_ReadResult(Query, 2)
  757.         player_data[id][DEAGLE_KILLS] = SQL_ReadResult(Query, 3)
  758.         player_data[id][USP_KILLS] = SQL_ReadResult(Query, 4)
  759.         player_data[id][GLOCK_KILLS] = SQL_ReadResult(Query, 5)
  760.         player_data[id][KNIFE_KILLS] = SQL_ReadResult(Query, 6)
  761.         player_data[id][AWP_MENU] = SQL_ReadResult(Query, 7)
  762.         player_data[id][SCOUT_MENU] = SQL_ReadResult(Query, 8)
  763.         player_data[id][DEAGLE_MENU] = SQL_ReadResult(Query, 9)
  764.         player_data[id][USP_MENU] = SQL_ReadResult(Query, 10)
  765.         player_data[id][GLOCK_MENU] = SQL_ReadResult(Query, 11)
  766.         player_data[id][KNIFE_MENU] = SQL_ReadResult(Query, 12)
  767.     }
  768.  
  769.     return PLUGIN_HANDLED
  770. }
  771. public mentes(id)
  772. {
  773.     new ids[32], szTemp[512], szTemp1[512]
  774.     get_user_authid(id, ids, charsmax(ids))
  775.    
  776.     format(szTemp,charsmax(szTemp),"UPDATE `server` SET `awp` = '%i',`scout` = '%i',`deagle` = '%i',`usp` = '%i',`glock` = '%i',`knife` = '%i' WHERE `server`.`steamid` = '%s';",player_data[id][AWP_KILLS],player_data[id][SCOUT_KILLS],player_data[id][DEAGLE_KILLS],player_data[id][USP_KILLS],player_data[id][GLOCK_KILLS],player_data[id][KNIFE_KILLS], ids)
  777.     format(szTemp1,charsmax(szTemp1),"UPDATE `server` SET `awpM` = '%i',`scoutM` = '%i',`deagleM` = '%i',`uspM` = '%i',`glockM` = '%i',`knifeM` = '%i' WHERE `server`.`steamid` = '%s';",player_data[id][AWP_MENU],player_data[id][SCOUT_MENU],player_data[id][DEAGLE_MENU],player_data[id][USP_MENU],player_data[id][GLOCK_MENU],player_data[id][KNIFE_MENU], ids)
  778.    
  779.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"IgnoreHandle",szTemp)
  780. }
  781.  
  782. public IgnoreHandle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
  783. {
  784.     SQL_FreeHandle(Query)
  785.  
  786.     return PLUGIN_HANDLED
  787. }
  788. public client_putinserver(id)
  789. {
  790.     betoltes(id)
  791. }
  792.  
  793. public client_disconnect(id)
  794. {
  795.     mentes(id)
  796. }
  797.  
  798. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  799. {
  800.         new count = 1, players[32]
  801.         static msg[191]
  802.         vformat(msg, 190, input, 3)
  803.  
  804.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  805.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  806.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3")    
  807.  
  808.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  809.         {
  810.                 for (new i = 0; i < count; i++)
  811.                 {
  812.                         if (is_user_connected(players[i]))
  813.                         {
  814.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  815.                                 write_byte(players[i])
  816.                                 write_string(msg)
  817.                                 message_end()
  818.                         }
  819.                 }
  820.         }
  821.         return PLUGIN_HANDLED
  822. }
[/ablak]

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL hiba javítás!
HozzászólásElküldve:2016.01.10. 15:20 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2015.04.10. 19:49
Hozzászólások:610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Egy függvényen belül létrehozod és fel is szabadítod a kezelőt, még szép, h nem megy.
Forsz sql tutjából szépen kivehető, h mi mit csinál, nézd át kicsit :D

Bónusz dolog:
Lehet trükközni a string ellenőrzésekkel, ha tudod, h mimdegyiknek más az első karaktere.
  1. switch( weapon[ 0 ] )
  2. {
  3.       case 'a': //awp
  4.       case 's': //scout
  5.       case 'd': //deagle
  6. }

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL hiba javítás!
HozzászólásElküldve:2016.01.24. 07:38 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2015.03.12. 18:30
Hozzászólások:975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Esetleg ha valaki unatkozik, nagyon meg köszönném ha javítaná. :D

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL hiba javítás!
HozzászólásElküldve:2016.01.24. 10:48 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Az egész nem olyan, mint a tutoriálomban van írva, tehát javaslom egy kicsit legalább átfirkantani.
SQL Tutorial

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL hiba javítás!
HozzászólásElküldve:2016.01.24. 12:44 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2015.03.12. 18:30
Hozzászólások:975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Már próbáltam, de nem akar össze jönni valamiért...

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL hiba javítás!
HozzászólásElküldve:2016.01.24. 12:50 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Nemigen próbáltad, ha köze nincs hozzá ennek amit beillesztettél :D

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL hiba javítás!
HozzászólásElküldve:2016.01.24. 13:05 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2015.03.12. 18:30
Hozzászólások:975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Mivel ezt nem én csináltam, enyémnél le se fordult. :)

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SQL hiba javítás!
HozzászólásElküldve:2016.01.28. 22:15 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2015.03.12. 18:30
Hozzászólások:975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Esetleg ha valakinek van kedve, nagyon szépen meg kérem, rá néz a pluginra?
Map váltás után megmaradjanak az elmentett skinek.
Illetve az SQL mentésre?:)

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole