hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 04:45



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 260 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 259 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kes Menu Hiba
HozzászólásElküldve: 2016.01.27. 12:48 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.26. 18:02
Hozzászólások: 108
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Sziasztok ez igy mert nem jo ?

  1. new const SzintKesek[][] = {
  2.     { "1 | Kés" },//0
  3.     { "2 | Kés" },//1
  4.     { "3 | Kés" },//2
  5.     { "4 | Kés" },//3
  6.     { "5 | Kés" }//4
  7. }
  8. new const SzintKesekXp[] = {
  9.     3,
  10.     6,
  11.     9,
  12.     12,
  13.     15
  14. }
  15.  
  16. public kes_szint(id) {
  17.     new cim[121]
  18.     new menu = menu_create("\r[rwT*] Team \w| \ySzint Kések", "szint_h")
  19.    
  20.     for(new i; i < 20; i++) {
  21.         if(Szint[id] >= SzintKesekXp[i])
  22.         {
  23.             new Num[6]
  24.             num_to_str(i, Num, 5)
  25.             format(cim, charsmax(cim), "\y%s %s", SzintKesek[i], Skin[0][id] == i? "\r[Aktiv]":"\r[Megszerezve]")
  26.             menu_additem(menu, cim, Num)
  27.         }
  28.         else
  29.         {
  30.             new Num[6]
  31.             num_to_str(i, Num, 5)
  32.             format(cim, charsmax(cim), "\y%s \r[%d]", SzintKesek[i], SzintKesekXp[i])
  33.             menu_additem(menu, cim, Num)
  34.         }
  35.     }
  36.     menu_display(id, menu)
  37. }
  38. public szint_h(id, menu, item){
  39.    
  40.     if(item == MENU_EXIT)
  41.     {
  42.         menu_destroy(menu)
  43.         return
  44.     }
  45.    
  46.     new data[9], szName[64]
  47.     new access, callback
  48.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  49.     new key = str_to_num(data)
  50.    
  51.     if(Skin[0][id] != key+1 && Szint[id]>= SzintKesekXp[key])
  52.     {
  53.         Skin[0][id] = key+1
  54.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Sikeresen Kiválasztodtad a %s", SzintKesek[key])
  55.     }
  56.     else
  57.     {
  58.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Nincs elég Szinted")
  59.     }
  60. }



Edit : Megoldva az volt a baja hogy ennel for(new i; i < 20; i++) { at kellet irni a 20 at 5 re :)

_________________
Global Offensive [100%][2 Nyelv/6 Ládás+Event Láda]
Global Unison[10%][2Láda/Skinek]


Szerverem »
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Hell 2016.01.27. 13:34-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kes Menu Hiba
HozzászólásElküldve: 2016.01.27. 13:14 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Pontosabban mi a hiba? :)

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole