hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 12:16



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 273 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 273 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2016.02.01. 18:14 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.26. 18:02
Hozzászólások: 108
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Sziasztok en nekem ebbe valaki bele irná a ct nek a defuse-t a terror nek meg a c4 est ? :) elore is koszonom :)
  1. public Event_NewRound() {
  2.     arrayset(g_Used, false, sizeof(g_Used));
  3. }
  4.  
  5. public Eledes(id) fegyvermenu(id)
  6.  
  7. public fegyvermenu(id) {
  8.     strip_user_weapons(id)
  9.     new menu = menu_create("\r[rwT*] \y~ \wFegyvermenü", "fegyo_h")
  10.    
  11.     menu_additem(menu, "AK47", "1",0)
  12.     menu_additem(menu, "M4A1", "2",0)
  13.     menu_additem(menu, "AWP", "3",0)
  14.     menu_additem(menu, "FAMAS", "4",0)
  15.     menu_additem(menu, "P90", "5",0)
  16.     menu_additem(menu, "M3", "6",0)
  17.     menu_additem(menu, "GALIL", "7",0)
  18.     menu_additem(menu, "MP5", "8",0)
  19.     menu_additem(menu, "SCOUT", "9",0)
  20.    
  21.     menu_display(id, menu)
  22. }
  23. public fegyo_h(id, menu, item){
  24.    
  25.     if(item == MENU_EXIT)
  26.     {
  27.         menu_destroy(menu)
  28.         return
  29.     }
  30.    
  31.     new data[9], szName[64]
  32.     new access, callback
  33.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  34.     new key = str_to_num(data)
  35.    
  36.     switch(key)
  37.     {
  38.         case 1:{
  39.             kisfegyverek(id)
  40.             give_item(id, "weapon_knife")
  41.             give_item(id, "weapon_ak47")
  42.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 120)
  43.         }
  44.         case 2: {
  45.             kisfegyverek(id)
  46.             give_item(id, "weapon_knife")
  47.             give_item(id, "weapon_m4a1")
  48.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 120)
  49.         }
  50.         case 3: {
  51.             kisfegyverek(id)
  52.             give_item(id, "weapon_knife")
  53.             give_item(id, "weapon_awp")
  54.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
  55.         }
  56.         case 4: {
  57.             kisfegyverek(id)
  58.             give_item(id, "weapon_knife")
  59.             give_item(id, "weapon_famas")
  60.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
  61.         }
  62.         case 5: {
  63.             kisfegyverek(id)
  64.             give_item(id, "weapon_knife")
  65.             give_item(id, "weapon_p90")
  66.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_P90, 90)
  67.         }
  68.         case 6: {
  69.             kisfegyverek(id)
  70.             give_item(id, "weapon_knife")
  71.             give_item(id, "weapon_m3")
  72.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3, 90)
  73.         }
  74.         case 7: {
  75.             kisfegyverek(id)
  76.             give_item(id, "weapon_knife")
  77.             give_item(id, "weapon_galil")
  78.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL,90)
  79.         }
  80.         case 8: {
  81.             kisfegyverek(id)
  82.             give_item(id, "weapon_knife")
  83.             give_item(id, "weapon_mp5navy")
  84.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY,90)
  85.         }
  86.         case 9: {
  87.             kisfegyverek(id)
  88.             give_item(id, "weapon_knife")
  89.             give_item(id, "weapon_scout")
  90.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT,90)
  91.         }
  92.     }
  93. }
  94. public kisfegyverek(id) {
  95.     strip_user_weapons(id)
  96.     new menu = menu_create("\r[rwT*] \y~ \wPistolymenü", "kis_h")
  97.    
  98.     menu_additem(menu, "DEAGLE", "1",0)
  99.     menu_additem(menu, "USP", "2",0)
  100.     menu_additem(menu, "GLOCK", "3",0)
  101.    
  102.     menu_display(id, menu)
  103. }
  104. public kis_h(id, menu, item){
  105.    
  106.     if(item == MENU_EXIT)
  107.     {
  108.         menu_destroy(menu)
  109.         return
  110.     }
  111.    
  112.     new data[9], szName[64]
  113.     new access, callback
  114.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  115.     new key = str_to_num(data)
  116.    
  117.     switch(key)
  118.     {
  119.         case 1: {
  120.             give_item(id, "weapon_knife")
  121.             give_item(id, "weapon_deagle")
  122.             give_item(id, "weapon_hegrenade")
  123.             give_item(id, "weapon_flashbang")
  124.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 90)
  125.         }
  126.         case 2: {
  127.             give_item(id, "weapon_knife")
  128.             give_item(id, "weapon_usp")
  129.             give_item(id, "weapon_hegrenade")
  130.             give_item(id, "weapon_flashbang")
  131.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 90)
  132.         }
  133.         case 3: {
  134.             give_item(id, "weapon_knife")
  135.             give_item(id, "weapon_glock18")
  136.             give_item(id, "weapon_hegrenade")
  137.             give_item(id, "weapon_flashbang")
  138.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 90)
  139.         }
  140.     }
  141. }

_________________
Global Offensive [100%][2 Nyelv/6 Ládás+Event Láda]
Global Unison[10%][2Láda/Skinek]


Szerverem »
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2016.02.01. 18:18 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.27. 12:36
Hozzászólások: 183
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
Mi értelme ha minden terrornak van C4e?:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2016.02.01. 19:08 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.26. 18:02
Hozzászólások: 108
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
davke1 írta:
Mi értelme ha minden terrornak van C4e?:D

xDDD most hogy mivan ? :D . xD

Szerk.: amugy azt ugy ertem hogy adjon c4 est mert ha kivalasztok valami fegyobol akkor nincs c4 esem :) :)

_________________
Global Offensive [100%][2 Nyelv/6 Ládás+Event Láda]
Global Unison[10%][2Láda/Skinek]


Szerverem »
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2016.02.01. 21:49 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Tegnap lett linkelve egy normális az miért nem jó?
a konstansból ki is lehet venni, meg hozzá is lehet adni.
mforce @ Fegyvermenü valasztás

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2016.02.01. 21:53 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Tegnap is akartam már írni, de nem fordul le.
sadas.sma(128) : error 033: array must be indexed (variable "-unknown-")

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2016.02.01. 22:02 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyvermenu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "mforce"
  10.  
  11.  
  12. new const PREFIX[] = "ProKillers";
  13.  
  14. enum _:weapinfo {name[32], weap_name[32], bpammo};
  15. enum _:TEAMS {TE, CT};
  16. new g_Awps[TEAMS], bool:g_Used[33];
  17.  
  18. new const weapons[][weapinfo] = {
  19.     {"M4A1", "weapon_m4a1", 90},
  20.     {"AK47", "weapon_ak47", 90},
  21.     {"AWP \y[3db csapatonként]", "weapon_awp", 30},
  22.     {"M249", "weapon_m249", 200},
  23.     {"AUG", "weapon_aug", 90},
  24.     {"FAMAS", "weapon_famas", 90},
  25.     {"GALIL", "weapon_galil", 90},
  26.     {"MP5NAVY", "weapon_mp5navy", 120},
  27.     {"XM1014", "weapon_xm1014", 32},
  28.     {"M3", "weapon_m3", 32},
  29.     {"SCOUT", "weapon_scout", 90},
  30.     {"P90", "weapon_p90", 100},
  31.     {"TMP", "weapon_tmp", 120},
  32.     {"UMP45", "weapon_ump45", 100},
  33.     {"MAC10", "weapon_mac10", 100}
  34. };
  35.  
  36. public plugin_init() {
  37.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  38.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_event", 1);
  39.     register_event("HLTV", "Event_NewRound", "a", "1=0", "2=0");
  40.     register_clcmd("say /fegyo", "fegyvermenu");
  41.     register_clcmd("say /fegyomenu", "fegyvermenu");
  42.     register_clcmd("say /fegyver", "fegyvermenu");
  43.     register_clcmd("say /fegyvermenu", "fegyvermenu");
  44.     register_message(get_user_msgid("Money"), "MessageMoney");
  45.     register_message(get_user_msgid("HideWeapon"), "MessageHideWeapon");
  46.     register_message(get_user_msgid("StatusIcon"), "Message_StatusIcon");
  47. }
  48.  
  49. public Event_NewRound() {
  50.     arrayset(g_Used, false, sizeof(g_Used));
  51.     arrayset(g_Awps, 0, sizeof(g_Awps));
  52. }
  53.  
  54. public spawn_event(id) fegyvermenu(id);
  55.  
  56. public fegyvermenu(id) {
  57.     if (!is_user_alive(id) || g_Used[id]) return;
  58.    
  59.     switch(cs_get_user_team(id)) {
  60.         case CS_TEAM_T: {
  61.             if(user_has_weapon(id, CSW_C4)) {
  62.                 strip_user_weapons(id)
  63.                 give_item(id, "weapon_c4")
  64.                 cs_set_user_plant(id,1,1)
  65.             }
  66.             else {
  67.                 strip_user_weapons(id)
  68.             }
  69.         }
  70.         case CS_TEAM_CT: {
  71.             strip_user_weapons(id);
  72.             cs_set_user_defuse(id, 1);
  73.         }
  74.     }
  75.     give_item(id, "weapon_knife");
  76.  
  77.     new s_MenuName[128]; formatex(s_MenuName, charsmax(s_MenuName), "\r[%s] \wFegyvermenü", PREFIX);
  78.     new menu = menu_create(s_MenuName, "FegyverMenu_mh");
  79.     for(new i; i<sizeof(weapons);i++) {
  80.         menu_additem(menu, weapons[i][name], "", 0)
  81.     }
  82.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  83.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  84.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Következő");
  85.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  86.     menu_display(id, menu, 0);
  87. }
  88.  
  89. public FegyverMenu_mh(id, menu, item) {
  90.     if(item == MENU_EXIT) {
  91.         menu_destroy(menu);
  92.         return PLUGIN_HANDLED;
  93.     }
  94.  
  95.     if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  96.  
  97.     if(item == 2) {
  98.         switch(cs_get_user_team(id)) {
  99.             case CS_TEAM_T: {
  100.                 if(g_Awps[TE] < 3) g_Awps[TE]++;
  101.                 else {
  102.                     ChatColor(id, "^4[%s]^1 Nincs lehetőség több ^3AWP^1 vásárlására a csapatodban", PREFIX)
  103.                     fegyvermenu(id);
  104.                     return PLUGIN_HANDLED;
  105.                 }
  106.             }
  107.             case CS_TEAM_CT: {
  108.                 if(g_Awps[CT] < 3) g_Awps[CT]++;
  109.                 else {
  110.                     ChatColor(id, "^4[%s]^1 Nincs lehetőség több ^3AWP^1 vásárlására a csapatodban", PREFIX)
  111.                     fegyvermenu(id);
  112.                     return PLUGIN_HANDLED;
  113.                 }
  114.             }
  115.         }
  116.     }
  117.    
  118.     give_item(id, "weapon_deagle");
  119.     cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
  120.     give_item(id, weapons[item][weap_name]);
  121.     cs_set_user_bpammo(id, get_weaponid(weapons[item][weap_name]), weapons[item][bpammo]);
  122.     cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
  123.     give_item(id, "weapon_hegrenade");
  124.     give_item(id, "weapon_flashbang");
  125.     cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
  126.     give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  127.  
  128.     new fegyonev[32]; formatex(fegyonev, charsmax(fegyonev), "%s", weapons[item][name]);
  129.     ChatColor(id, "^4[%s]^1 A(z)^3 %s ^1csomagot választottad.", PREFIX, item == 2 ? "AWP":fegyonev);
  130.     g_Used[id] = true;
  131.    
  132.     menu_destroy(menu);
  133.     return PLUGIN_HANDLED;
  134. }
  135.  
  136. public MessageMoney(msgid, dest, id) {
  137.     set_pdata_int(id, 115, 0);
  138.     set_msg_arg_int(1, ARG_LONG, 0);
  139. }
  140.  
  141. public MessageHideWeapon(msgid, dest, id) {
  142.     set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(1) | (1<<5));
  143. }
  144.  
  145. public Message_StatusIcon(iMsgId, iMsgDest, id) {
  146.     static szIcon[8];
  147.     get_msg_arg_string(2, szIcon, charsmax(szIcon));
  148.     if(equal(szIcon, "buyzone")) {
  149.         if(get_msg_arg_int(1)) {
  150.             set_pdata_int(id, 235, get_pdata_int(id, 235) & ~(1<<0));
  151.             return PLUGIN_HANDLED;
  152.         }
  153.     }
  154.     return PLUGIN_CONTINUE;
  155. }
  156.  
  157. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
  158.     static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  159.     vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  160.    
  161.     if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  162.    
  163.     if(id) {
  164.         if(!is_user_connected(id)) return;
  165.         players[0] = id;
  166.         pnum = 1;
  167.     }
  168.     else get_players(players, pnum, "ch");
  169.    
  170.     for(new i; i < pnum; i++) {
  171.         message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  172.         write_byte(players[i]);
  173.         write_string(szMsg);
  174.         message_end();
  175.     }
  176. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2016.02.01. 22:46 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.26. 18:02
Hozzászólások: 108
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
mforce írta:
Tegnap lett linkelve egy normális az miért nem jó?
a konstansból ki is lehet venni, meg hozzá is lehet adni.
mforce @ Fegyvermenü valasztás

Annyi a baj hogy nincs kis pistolyok benne :)

_________________
Global Offensive [100%][2 Nyelv/6 Ládás+Event Láda]
Global Unison[10%][2Láda/Skinek]


Szerverem »
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2016.02.01. 23:01 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Ahol ezek vannak:

  1. give_item(id, "weapon_deagle");
  2.     cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
  3.     give_item(id, weapons[item][weap_name]);
  4.     cs_set_user_bpammo(id, get_weaponid(weapons[item][weap_name]), weapons[item][bpammo]);
  5.     cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
  6.     give_item(id, "weapon_hegrenade");
  7.     give_item(id, "weapon_flashbang");
  8.     cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
  9.     give_item(id, "weapon_smokegrenade");


mondjuk a gránátokat,a deaglet törlöd hellyete Pisztoly(id) (vagy ami a pisztolyokat tartalmazó menü neve)


pl:így:

  1. give_item(id, weapons[item][weap_name]);
  2.     cs_set_user_bpammo(id, get_weaponid(weapons[item][weap_name]), weapons[item][bpammo]);
  3.     cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
  4.     Pisztolyok(id)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole