hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.06. 11:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 513 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 513 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü összeírás
HozzászólásElküldve: 2016.02.02. 18:32 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Csáó.

Van nekem 2 Fegyvermenüm

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <fun>
  5.  
  6. #define PLUGIN "FegyverMenu"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "DeRoiD"
  9.  
  10. new mp[33], puska = 0, bool:kpkor, korok, counterszam, terrorszam
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "inditas", 1)
  15. }
  16. public korveg()
  17. {
  18.     counterszam = 0
  19.     terrorszam = 0
  20.     puska = 0
  21. }
  22. public kornull()
  23.     korok = 0
  24. public inditas(id) {
  25.     if(!is_user_alive(id))
  26.     return PLUGIN_HANDLED
  27.     if(korok < 35) {
  28.         if(kpkor == false)
  29.         {
  30.             if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  31.             {
  32.                 strip_user_weapons(id)
  33.                 give_item(id, "weapon_knife")
  34.                 give_item(id, "weapon_c4")
  35.             }
  36.             else
  37.             {
  38.                 strip_user_weapons(id)
  39.                 give_item(id, "weapon_knife")
  40.             }
  41.             give_item(id, "item_kevlar")
  42.             give_item(id, "weapon_hegrenade")
  43.             give_item(id, "weapon_flashbang")
  44.             give_item(id, "weapon_deagle")
  45.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  46.             if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  47.                 cs_set_user_defuse(id, 1)
  48.             remove_task(id)
  49.             mp[id] = 60
  50.             fegyvermenu(id)
  51.             set_task(1.0, "vissza", id)
  52.             cs_set_user_money(id, 0)
  53.         }
  54.         else
  55.         {
  56.             strip_user_weapons(id)
  57.             cs_set_user_money(id, 0)
  58.             give_item(id, "weapon_deagle")
  59.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  60.         }
  61.     }
  62.     return PLUGIN_HANDLED
  63. }
  64. public vissza(id)
  65. {
  66.     if(mp[id] > 0)
  67.     {
  68.         mp[id] -= 1
  69.         set_task(1.0,"fegyvermenu", id)
  70.         set_task(1.0, "vissza", id)
  71.     }
  72.     else
  73.     {
  74.         remove_task(id)
  75.         print_color(id, "!g[SG] !t- !y Sajnos lejárt az idő, nem választottál semmit!")
  76.         show_menu(id, 0, "^n", 1)
  77.     }
  78. }
  79. public fegyvermenu(id)
  80. {
  81.     new players[32]
  82.     get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")
  83.     get_players(players,counterszam,"e","CT")
  84.     new cim[121], limit[121]
  85.     format(cim, charsmax(cim), "\d[\rSG\d] \r» \w Fegyvermenü \r- \y[\wMásodperc: \r%d\y]",mp[id])
  86.     if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska <= 3)
  87.     format(limit, charsmax(limit), "\r[\dAWP \yösszesen \r%d \ydarab maradt\r]", 4-puska)
  88.     else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4 || counterszam < 4 || terrorszam < 4)
  89.     format(limit, charsmax(limit), "\r[\dAWP \r4\wv\r4\w-\ytől van. \w[\r%d\yv\r%d\d]", terrorszam, counterszam)
  90.     else if(puska >= 4)
  91.     format(limit, charsmax(limit), "AWP \dElfogyott")
  92.     new menu = menu_create(cim, "fegyvermenu_h" )
  93.  
  94.     menu_additem(menu,"\r[\dM4A1 \yCsomag\r]","1",0)
  95.     menu_additem(menu,"\r[\dAK47 \yCsomag\r]","2",0)
  96.     menu_additem(menu,limit,"3",0)
  97.     menu_additem(menu,"\r[\dFAMAS \yCsomag\r]","4",0)
  98.     menu_additem(menu,"\r[\dSMG \dMP5 \yCsomag\r]","5",0)
  99.     menu_additem(menu,"\r[\dShotgun \dM3 \yCsomag\r]","6",0)
  100.     menu_additem(menu,"\r[\dSCOUT \yCsomag\r]","7",0)
  101.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  102.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  103.     menu_display(id, menu, 0)
  104. }
  105. public fegyvermenu_h(id, menu, item)
  106.     {
  107.     if( item == MENU_EXIT )
  108.     {
  109.     menu_destroy(menu);
  110.     return PLUGIN_HANDLED;
  111.     }
  112.     new data[9], szName[64];
  113.     new access, callback;
  114.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  115.     new key = str_to_num(data);
  116.  
  117.     switch(key)
  118.     {
  119.         case 1:{
  120.             remove_task(id)
  121.             show_menu(id, 0, "^n", 1)
  122.             give_item(id, "weapon_m4a1")
  123.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  124.             print_color(id, "!g[SG]!y » Te az!t M4A1-t!y választottad!")
  125.         }
  126.         case 2:{
  127.             remove_task(id)
  128.             show_menu(id, 0, "^n", 1)
  129.             give_item(id, "weapon_ak47")
  130.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  131.             print_color(id, "!g[SG]!y » Te az!t AK47-t!y választottad!")
  132.         }
  133.         case 3:{
  134.             new players[32]
  135.             get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")
  136.             get_players(players,counterszam,"e","CT")
  137.             if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska < 4){
  138.                 remove_task(id)
  139.                 show_menu(id, 0, "^n", 1)
  140.                 puska++
  141.                 give_item(id, "weapon_awp")
  142.                 cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
  143.                 print_color(id, "!g[SG]!y » Te az!t AWP-t!y választottad!")
  144.             }
  145.             else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4)
  146.                 print_color(id, "!g[SG]!y » Az AWP-t csak!t 4v4!y-től tudod használni!")
  147.             else if(puska >= 4)
  148.                 print_color(id, "!g[SG]!y » Sajnálom az!t AWP!y elfogyott!")
  149.         }
  150.         case 4:{
  151.             remove_task(id)
  152.             show_menu(id, 0, "^n", 1)
  153.             give_item(id, "weapon_famas")
  154.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  155.             print_color(id, "!g[SG]!y » Te a!t FAMAS-t!y választottad!")
  156.         }
  157.         case 5:{
  158.             remove_task(id)
  159.             show_menu(id, 0, "^n", 1)
  160.             give_item(id, "weapon_mp5navy")
  161.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
  162.             print_color(id, "!g[SG]!y » Te az!t MP5-t!y választottad!")
  163.         }
  164.         case 6:{
  165.             remove_task(id)
  166.             show_menu(id, 0, "^n", 1)
  167.             give_item(id, "weapon_m3")
  168.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 50)
  169.             print_color(id, "!g[SG]!y » Te az!t M3-t!y választottad!")
  170.         }
  171.         case 7:{
  172.             remove_task(id)
  173.             show_menu(id, 0, "^n", 1)
  174.             give_item(id, "weapon_scout")
  175.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
  176.             print_color(id, "!g[SG]!y » Te az!t SCOUT-t!y választottad!")
  177.         }
  178.     }
  179.     menu_destroy(menu)
  180.     return PLUGIN_HANDLED
  181. }          
  182. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  183. {
  184.         new count = 1, players[32]
  185.         static msg[191]
  186.         vformat(msg, 190, input, 3)
  187.  
  188.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  189.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  190.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  191.         replace_all(msg, 190, "á", "á")
  192.         replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  193.         replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  194.         replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  195.         replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  196.         replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  197.         replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  198.         replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  199.         replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  200.         replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  201.         replace_all(msg, 190, "É", "É")
  202.         replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  203.         replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  204.         replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  205.         replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  206.         replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  207.         replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  208.         replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")      
  209.  
  210.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  211.         {
  212.                 for (new i = 0; i < count; i++)
  213.                 {
  214.                         if (is_user_connected(players[i]))
  215.                         {
  216.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  217.                                 write_byte(players[i])
  218.                                 write_string(msg)
  219.                                 message_end()
  220.                         }
  221.                 }
  222.         }
  223.         return PLUGIN_HANDLED
  224. }


  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.     register_clcmd("say /fegyvermenu", "fegyvermenu");
  18.     RegisterHam(Ham_Spawn,  "player", "fegyvermenu", 1)
  19.     register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24.     gWPCT = 2;
  25.     gWPTE = 2;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. if(is_user_connected(id)) {
  32.     cs_set_user_money(id, 0);   // Penz nullazasa
  33. }
  34.     if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  35.     {
  36.         strip_user_weapons(id);
  37.         new menu = menu_create("\d[\ySG\d] \rTeam", "handler");
  38.         menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  39.         menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  40.         menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d \w[\r2\yV\r2\w] [\rElső 5 Embernek!\d]", "3", 0);
  41.         menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  42.         menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  43.         menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  44.         menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  45.         menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  46.         menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag]^" \d [\rXM1014\d]^"", "9", 0);
  47.         menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag]^" \d (m3)^"", "10", 0);
  48.         menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  49.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  50.         menu_display(id, menu);
  51.     }
  52.     else
  53.     {
  54.         new menu = menu_create("\d[\ySG\d] \rTeam", "handler");
  55.         menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  56.         menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  57.         menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d [\rElső 5 Embernek!\d]", "3", 0);
  58.         menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  59.         menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  60.         menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  61.         menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  62.         menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  63.         menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  64.         menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag] \d (m3)", "10", 0);
  65.         menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  66.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  67.         menu_display(id, menu);
  68.     }
  69. }
  70.  
  71. public handler(id, menu, item)
  72. {
  73.     if( item == MENU_EXIT )
  74.     {
  75.         menu_destroy(menu);
  76.         return PLUGIN_HANDLED;
  77.     }
  78.     new data[6], szName[64];
  79.     new access, callback;
  80.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  81.     new key = str_to_num(data);
  82.     switch(key)
  83.     {
  84.  
  85.         case 1:
  86.         {
  87.  
  88.             give_player_grenades(id);
  89.             give_item(id, "weapon_knife");
  90.             give_item(id, "weapon_deagle");
  91.             give_item(id, "ammo_50ae");
  92.             give_item(id, "ammo_50ae");
  93.             give_item(id, "ammo_50ae");
  94.             give_item(id, "weapon_m4a1");
  95.             give_item(id, "ammo_556nato");
  96.             give_item(id, "ammo_556nato");
  97.             give_item(id, "ammo_556nato");
  98.             ColorChat(id, BLUE, "[SG] - *Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
  99.         }
  100.         case 2:
  101.         {
  102.  
  103.             give_player_grenades(id);
  104.             give_item(id, "weapon_knife");
  105.             give_item(id, "weapon_deagle");
  106.             give_item(id, "ammo_50ae");
  107.             give_item(id, "ammo_50ae");
  108.             give_item(id, "ammo_50ae");
  109.             give_item(id, "weapon_ak47");
  110.             give_item(id, "ammo_762nato");
  111.             give_item(id, "ammo_762nato");
  112.             give_item(id, "ammo_762nato");
  113.             ColorChat(id, BLUE, "[SG] - *Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
  114.         }
  115.         case 3:
  116.         {
  117.             new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  118.             if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  119.             {
  120.                 if(gWPCT < 5)
  121.                 {
  122.  
  123.                     give_player_grenades(id);
  124.                     give_item(id, "weapon_knife");
  125.                     give_item(id, "weapon_awp");
  126.                     give_item(id, "weapon_deagle");
  127.                     give_item(id, "ammo_50ae");
  128.                     give_item(id, "ammo_50ae");
  129.                     give_item(id, "ammo_50ae");
  130.                     give_item(id, "ammo_338magnum");
  131.                     give_item(id, "ammo_338magnum");
  132.                     give_item(id, "ammo_338magnum");
  133.                     ColorChat(id, BLUE, "[SG] - *Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  134.                     gWPCT++
  135.                 }
  136.                 else
  137.                 {
  138.                     client_print(id, print_center, "Csak 5 ember wpzhet csapatonkent!");
  139.                     fegyvermenu(id);
  140.                 }
  141.             }
  142.             if(userTeam == CS_TEAM_T)
  143.             {
  144.                 if(gWPTE < 5)
  145.                 {
  146.  
  147.                     give_player_grenades(id);
  148.                     give_item(id, "weapon_knife");
  149.                     give_item(id, "weapon_awp");
  150.                     give_item(id, "weapon_deagle");
  151.                     give_item(id, "ammo_50ae");
  152.                     give_item(id, "ammo_50ae");
  153.                     give_item(id, "ammo_50ae");
  154.                     give_item(id, "ammo_338magnum");
  155.                     give_item(id, "ammo_338magnum");
  156.                     give_item(id, "ammo_338magnum");
  157.                     ColorChat(id, BLUE, "[SG] - *Only Dust2#]^1 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  158.                     gWPTE++
  159.                 }
  160.                 else
  161.                 {
  162.                     client_print(id, print_center, "Csak 5 ember wpzhet csapatonkent!");
  163.                     fegyvermenu(id);
  164.                 }
  165.             }
  166.  
  167.         }
  168.         case 4:
  169.         {
  170.  
  171.             give_player_grenades(id);
  172.             give_item(id, "weapon_knife");
  173.             give_item(id, "weapon_deagle");
  174.             give_item(id, "ammo_50ae");
  175.             give_item(id, "ammo_50ae");
  176.             give_item(id, "ammo_50ae");
  177.             give_item(id, "weapon_m249");
  178.             give_item(id, "ammo_556natobox");
  179.             give_item(id, "ammo_556natobox");
  180.             give_item(id, "ammo_556natobox");
  181.             ColorChat(id, BLUE, "[SG] - *Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
  182.         }
  183.         case 5:
  184.         {
  185.  
  186.             give_player_grenades(id);
  187.             give_item(id, "weapon_knife");
  188.             give_item(id, "weapon_deagle");
  189.             give_item(id, "ammo_50ae");
  190.             give_item(id, "ammo_50ae");
  191.             give_item(id, "ammo_50ae")
  192.             give_item(id, "weapon_aug");
  193.             give_item(id, "ammo_556nato");
  194.             give_item(id, "ammo_556nato");
  195.             give_item(id, "ammo_556nato");
  196.             ColorChat(id, BLUE, "[SG] - *Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot!");
  197.         }
  198.         case 6:
  199.         {
  200.  
  201.             give_player_grenades(id);
  202.             give_item(id, "weapon_knife");
  203.             give_item(id, "weapon_deagle");
  204.             give_item(id, "ammo_50ae");
  205.             give_item(id, "ammo_50ae");
  206.             give_item(id, "ammo_50ae")
  207.             give_item(id, "weapon_famas");
  208.             give_item(id, "ammo_556nato");
  209.             give_item(id, "ammo_556nato");
  210.             give_item(id, "ammo_556nato");
  211.             ColorChat(id, BLUE, "[SG] - *Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot!");
  212.         }
  213.         case 7:
  214.         {
  215.  
  216.             give_player_grenades(id);
  217.             give_item(id, "weapon_knife");
  218.             give_item(id, "weapon_deagle");
  219.             give_item(id, "ammo_50ae");
  220.             give_item(id, "ammo_50ae");
  221.             give_item(id, "ammo_50ae")
  222.             give_item(id, "weapon_galil");
  223.             give_item(id, "ammo_556nato");
  224.             give_item(id, "ammo_556nato");
  225.             give_item(id, "ammo_556nato");
  226.             ColorChat(id, BLUE, "[SG] - *Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot!");
  227.         }
  228.         case 8:
  229.         {
  230.  
  231.             give_player_grenades(id);
  232.             give_item(id, "weapon_knife");
  233.             give_item(id, "weapon_deagle");
  234.             give_item(id, "ammo_50ae");
  235.             give_item(id, "ammo_50ae");
  236.             give_item(id, "ammo_50ae")
  237.             give_item(id, "weapon_mp5navy");
  238.             give_item(id, "ammo_9mm");
  239.             give_item(id, "ammo_9mm");
  240.             give_item(id, "ammo_9mm");
  241.             ColorChat(id, BLUE, "[SG] - *Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot!");
  242.         }
  243.         case 9:
  244.         {
  245.  
  246.             give_player_grenades(id);
  247.             give_item(id, "weapon_knife");
  248.             give_item(id, "weapon_deagle");
  249.             give_item(id, "ammo_50ae");
  250.             give_item(id, "ammo_50ae");
  251.             give_item(id, "ammo_50ae")
  252.             give_item(id, "weapon_xm1014");
  253.             give_item(id, "ammo_buckshot");
  254.             give_item(id, "ammo_buckshot");
  255.             give_item(id, "ammo_buckshot");
  256.             ColorChat(id, BLUE, "[SG] - *Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
  257.         }
  258.         case 10:
  259.         {
  260.  
  261.             give_player_grenades(id);
  262.             give_item(id, "weapon_knife");
  263.             give_item(id, "weapon_deagle");
  264.             give_item(id, "ammo_50ae");
  265.             give_item(id, "ammo_50ae");
  266.             give_item(id, "ammo_50ae")
  267.             give_item(id, "weapon_m3");
  268.             give_item(id, "ammo_buckshot");
  269.             give_item(id, "ammo_buckshot");
  270.             give_item(id, "ammo_buckshot");
  271.             ColorChat(id, BLUE, "[SG] - *Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
  272.         }
  273.         case 11:
  274.         {
  275.  
  276.             give_player_grenades(id);
  277.             give_item(id, "weapon_knife");
  278.             give_item(id, "weapon_deagle");
  279.             give_item(id, "ammo_50ae");
  280.             give_item(id, "ammo_50ae");
  281.             give_item(id, "ammo_50ae")
  282.             give_item(id, "weapon_scout");
  283.             give_item(id, "ammo_762nato");
  284.             give_item(id, "ammo_762nato");
  285.             give_item(id, "ammo_762nato");
  286.             ColorChat(id, BLUE, "[SG] - *Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Scout ^1Csomagot!");
  287.         }
  288.     }
  289.     return PLUGIN_HANDLED;
  290. }
  291.  
  292. stock give_player_grenades(index)
  293. {
  294.     give_item(index, "weapon_hegrenade");
  295.     give_item(index, "weapon_flashbang");
  296.     give_item(index, "weapon_flashbang");
  297.     give_item(index, "item_thighpack");
  298.     give_item(index, "item_assaultsuit");
  299. }
  300. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  301. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  302. */


Beletudná valaki írni a 2.-ba az elsőből a visszaszámlálás rész meg hogy írja az awp-ből mennyi van és hogy XVersusX?

Aki beleírja, megy a pacsi. :)

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü összeírás
HozzászólásElküldve: 2016.02.04. 12:05 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.08. 10:34
Hozzászólások: 174
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Az kicsit nehéz lesz, mivel visszaszámlálos menüt kétoldalasat elég nehéz megcsinálni, hogy jólegyen mert általába bugos.És a második az több mint egy oldal.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü összeírás
HozzászólásElküldve: 2016.02.04. 17:17 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Hogy írja, hogy awpből mennyi van, ha fogják azt az első másodpercben nyomkodják a betűjét? :D Amúgy a 2 oldalú számlálós menü csak külön menüként oldható meg.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü összeírás
HozzászólásElküldve: 2016.02.05. 09:13 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Számoljon vissza
Írja hogy mennyi van az awp-ből meg hogy hány V hány van.

Ezek legyen a menübe
M4a1 + dezi 2flash 1heg 1smoke
ak47 + dezi 2flash 1heg 1smoke
awp + dezi meg usp 2flash 1heg 1smoke
famas + dezi 2flash 1heg 1smoke
galil+ dezi 2flash 1heg 1smoke
smg (mp5) + dezi 2flash 1heg 1smoke
scout + dezi 2flash 1heg 1smoke

Előre is köszi! :D

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü összeírás
HozzászólásElküldve: 2016.02.05. 09:57 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
alfaanero @ Fegyvermenu

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole