hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.11. 16:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 496 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 496 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Prefix Bugg
HozzászólásElküldve: 2016.02.24. 14:39 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Hali!

Miért van az hogy nincs semmilyen rangom, és mégis ki írja nevem előtt hogy ADMIN..

  1. public handlesay(id)
  2. {
  3.     new message[192], Name[32], chat[192], none[2][32]
  4.     read_args(message, 191)
  5.     remove_quotes(message)
  6.     if(message[0] == '/') return PLUGIN_HANDLED;
  7.    
  8.     if(!equali(message, none[0]) && !equali(message, none[1])) {
  9.         get_user_name(id, Name, 31);
  10.        
  11.         if(get_user_flags(id) && ADMIN_BAN)
  12.             formatex(chat, 191, "^4[ADMIN]^3%s^1 :^1 %s", Name, message)
  13.         else if(g_VIP[id] == 1)
  14.             formatex(chat, 191, "^4[V.I.P]^3%s^1 :^1 %s", Name, message)
  15.         else
  16.             formatex(chat, 191, "^3%s^1 :^1 %s", Name, message)
  17.         switch(cs_get_user_team(id)) {
  18.             case 1: ColorChat(0, RED, chat)
  19.             case 2: ColorChat(0, BLUE, chat)
  20.         }
  21.         if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
  22.             ColorChat(0, GREY, chat)
  23.         return PLUGIN_HANDLED  
  24.     }
  25.     return PLUGIN_CONTINUE
  26. }

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Prefix Bugg
HozzászólásElküldve: 2016.02.24. 14:55 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Valószínűleg azért mert van ban jogod

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Prefix Bugg
HozzászólásElküldve: 2016.02.24. 15:00 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
alfaanero írta:
Valószínűleg azért mert van ban jogod

Nincs semmi jogom

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Prefix Bugg
HozzászólásElküldve: 2016.02.24. 15:06 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
SZILARD írta:
alfaanero írta:
Valószínűleg azért mert van ban jogod

Nincs semmi jogom

Ha botok ellen teszteled ott mar alapbol megvan az osszes jogod :)

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Prefix Bugg
HozzászólásElküldve: 2016.02.24. 15:08 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Rossz operátort használsz.
&& - logikai ÉS
& - bitenkénti logikai ÉS

Példa a különbségre ( 0b - bináris számrendszerben) :
Mondjuk ellenőrizni akarod, h van-e ban joga.
get_user_flags() függvény visszatér 0b100001 értékkel.

0b10001 && ADMIN_BAN ( 0b1000) = 1
0b10001 & ADMIN_BAN ( 0b1000 ) = 0b0 ( ez a jó eredmény, mivel egy bitflaggel tér vissza a függvény)


switch -hez miért nem fért be a team_spec?

  1. switch ( cs_get_user_team( id ) )
  2. {
  3.       case CS_TEAM_T: //...
  4.       case CS_TEAM_CT: //...
  5.       case CS_TEAM_SPECTATOR: //...
  6. }


Vagy ColorChat.inc -hez, ha jól rémlik van egy TEAM_COLOR konstans vagy hasonló. ( rég használtam, nem tudom pontosan, nézz körül a fájlban )

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Prefix Bugg
HozzászólásElküldve: 2016.02.24. 15:09 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Pardon írta:
SZILARD írta:
alfaanero írta:
Valószínűleg azért mert van ban jogod

Nincs semmi jogom

Ha botok ellen teszteled ott mar alapbol megvan az osszes jogod :)

Nem ott tesztelem...

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Prefix Bugg
HozzászólásElküldve: 2016.02.24. 15:55 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Idézet:
Ha botok ellen teszteled ott mar alapbol megvan az osszes jogod :)

Idézet:
Nem ott tesztelem...

en teszteltem is nekem jo :)

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Prefix Bugg
HozzászólásElküldve: 2016.02.24. 16:49 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Akosch:. írta:
Rossz operátort használsz.
&& - logikai ÉS
& - bitenkénti logikai ÉS

Példa a különbségre ( 0b - bináris számrendszerben) :
Mondjuk ellenőrizni akarod, h van-e ban joga.
get_user_flags() függvény visszatér 0b100001 értékkel.

0b10001 && ADMIN_BAN ( 0b1000) = 1
0b10001 & ADMIN_BAN ( 0b1000 ) = 0b0 ( ez a jó eredmény, mivel egy bitflaggel tér vissza a függvény)


switch -hez miért nem fért be a team_spec?

  1. switch ( cs_get_user_team( id ) )
  2. {
  3.       case CS_TEAM_T: //...
  4.       case CS_TEAM_CT: //...
  5.       case CS_TEAM_SPECTATOR: //...
  6. }


Vagy ColorChat.inc -hez, ha jól rémlik van egy TEAM_COLOR konstans vagy hasonló. ( rég használtam, nem tudom pontosan, nézz körül a fájlban )


Azért nem fért be neki, mert csak kimásolt plugin, azt valami más észkombájn már így csinálta.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Prefix Bugg
HozzászólásElküldve: 2016.02.28. 02:30 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
  1. public handlesay(id)
  2. {
  3.     new message[192], Name[32], chat[192], none[2][32]
  4.     read_args(message, 191)
  5.     remove_quotes(message)
  6.     if(message[0] == '/') return PLUGIN_HANDLED;
  7.    
  8.     if(!equali(message, none[0]) & !equali(message, none[1])) {
  9.         get_user_name(id, Name, 31);
  10.        
  11.         if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
  12.             formatex(chat, 191, "^4[ADMIN]^3%s^1 :^1 %s", Name, message)
  13.         else if(g_VIP[id] == 1)
  14.             formatex(chat, 191, "^4[V.I.P]^3%s^1 :^1 %s", Name, message)
  15.         else
  16.             formatex(chat, 191, "^3%s^1 :^1 %s", Name, message)
  17.         switch(cs_get_user_team(id)) {
  18.             case 1: ColorChat(0, RED, chat)
  19.             case 2: ColorChat(0, BLUE, chat)
  20.         }
  21.         if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
  22.             ColorChat(0, GREY, chat)
  23.         return PLUGIN_HANDLED  
  24.     }
  25.     return PLUGIN_CONTINUE
  26. }


esetleg ha meg kellene :lol:

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole