hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 14:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 525 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 525 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: VIP, színes írás+prefix bele írás
HozzászólásElküldve: 2016.01.09. 17:37 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Sziasztok!
Ha megkérem valaki bele írja ebbe a pluginba azt, hogy a VIP csapat színnel írjon, illetve legyen neki egy [VIP] prefixe?
Ha jó, gomb nem marad le!
[ablak]
  1. #include "amxmodx"
  2. #include "amxmisc"
  3. #include "engine"
  4. #include "fakemeta"
  5. #include "cstrike"
  6. #include "fun"
  7. #include "hamsandwich"
  8. #include "colorchat"
  9.  
  10. #define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_C
  11.  
  12. enum {
  13.     SCOREATTRIB_ARG_PLAYERID = 1,
  14.     SCOREATTRIB_ARG_FLAGS
  15. };
  16.  
  17. enum ( <<= 1 ) {
  18.     SCOREATTRIB_FLAG_NONE = 0,
  19.     SCOREATTRIB_FLAG_DEAD = 1,
  20.     SCOREATTRIB_FLAG_BOMB,
  21.     SCOREATTRIB_FLAG_VIP
  22. };
  23.  
  24. new awp[33],scout[33]
  25.  
  26. public plugin_init() {
  27.     register_plugin("VIP", "1.0", "mforce")
  28.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_event", 1)
  29.     register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  30.     register_message( get_user_msgid( "ScoreAttrib" ), "MessageScoreAttrib" );
  31.     register_clcmd("say /skin" ,"skinmenu")
  32.     register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  33. }
  34. new const modellek[][] = {
  35.         "models/player/awp_vip_te_skins_new/awp_vip_te_skins_new.mdl",
  36.         "models/player/awp_vip_ct_skins_new/awp_vip_ct_skins_new.mdl"
  37. }
  38.  
  39. public plugin_precache() {
  40.         for(new i; i<sizeof(modellek);i++) precache_model(modellek[i]);
  41.     precache_model("models/vipfegyver/v_vipawp.mdl") //modell neve
  42.     precache_model("models/vipfegyver/v_vipscout.mdl") //modell neve
  43. }
  44. public ecw(id)
  45. {
  46.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  47.     if(awp[id] == 1 && fegyver == CSW_AWP)
  48.     {
  49.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vipfegyver/v_vipawp.mdl") // modell neve
  50.     }
  51.     if(scout[id] == 1 && fegyver == CSW_SCOUT)
  52.     {
  53.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vipfegyver/v_vipscout.mdl") // modell neve
  54.     }
  55. }
  56. public skinmenu(id)
  57. {
  58.     if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)
  59.     {
  60.     static szMenu[128],szMenu1[128]
  61.     formatex(szMenu,127,"\ySNIPER \rSkinek! (\dVIP-eknek\r)")
  62.     new Menu = menu_create( szMenu,"dobi_handler")
  63.    
  64.     formatex(szMenu,127,"\wAWP \ySkin")
  65.     menu_additem(Menu,szMenu,"0",0)
  66.    
  67.     formatex(szMenu1,127,"\wSCOUT \ySkin")
  68.     menu_additem(Menu,szMenu1,"1",0)
  69.    
  70.     menu_setprop(Menu,MPROP_EXITNAME,"Kilépes")
  71.     menu_display(id,Menu,0)
  72.     }
  73.     else
  74.     {
  75.         ColorChat(id, GREEN, "^4[WorldSniper] ^1Neked nincs jogod ehhez!")
  76.     }
  77. }
  78. public dobi_handler(id,menu,item)
  79. {
  80.     if(item == MENU_EXIT)
  81.     {
  82.         menu_destroy(menu)
  83.         return PLUGIN_HANDLED
  84.     }
  85.     switch(item)
  86.     {
  87.         case 0:{
  88.             awpmenu(id)
  89.         }
  90.         case 1:{
  91.             scoutmenu(id)
  92.         }
  93.        
  94.     }
  95.     menu_destroy(menu)
  96.     return PLUGIN_HANDLED
  97. }
  98. public awpmenu(id)
  99. {
  100.     static szMenu[128],szMenu1[128]
  101.     formatex(szMenu,127,"\rSzeretnéd aktíválni az AWP skint?")
  102.     new Menu = menu_create( szMenu,"awp_handler")
  103.    
  104.     formatex(szMenu,127,"\wIGEN")
  105.     menu_additem(Menu,szMenu,"0",0)
  106.    
  107.     formatex(szMenu1,127,"\wNEM")
  108.     menu_additem(Menu,szMenu1,"1",0)
  109.    
  110.     menu_setprop(Menu,MPROP_EXITNAME,"Kilépes")
  111.     menu_display(id,Menu,0)
  112. }
  113. public awp_handler(id,menu,item)
  114. {
  115.     if(item == MENU_EXIT)
  116.     {
  117.         menu_destroy(menu)
  118.         return PLUGIN_HANDLED
  119.     }
  120.     switch(item)
  121.     {
  122.         case 0:{
  123.             awp[id] = 1
  124.         }
  125.         case 1:{
  126.             awp[id] = false
  127.         }
  128.        
  129.     }
  130.     menu_destroy(menu)
  131.     return PLUGIN_HANDLED
  132. }
  133. public scoutmenu(id)
  134. {
  135.     static szMenu[128],szMenu1[128]
  136.     formatex(szMenu,127,"\rSzeretnéd aktíválni az SCOUT skint?")
  137.     new Menu = menu_create( szMenu,"scout_handler")
  138.    
  139.     formatex(szMenu,127,"\wIGEN")
  140.     menu_additem(Menu,szMenu,"0",0)
  141.    
  142.     formatex(szMenu1,127,"\wNEM")
  143.     menu_additem(Menu,szMenu1,"1",0)
  144.    
  145.     menu_setprop(Menu,MPROP_EXITNAME,"Kilépes")
  146.     menu_display(id,Menu,0)
  147. }
  148. public scout_handler(id,menu,item)
  149. {
  150.     if(item == MENU_EXIT)
  151.     {
  152.         menu_destroy(menu)
  153.         return PLUGIN_HANDLED
  154.     }
  155.     switch(item)
  156.     {
  157.         case 0:{
  158.             scout[id] = 1
  159.         }
  160.         case 1:{
  161.             scout[id] = false
  162.         }
  163.        
  164.     }
  165.     menu_destroy(menu)
  166.     return PLUGIN_HANDLED
  167. }
  168. public spawn_event(id) {
  169.     if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED;
  170.     static team
  171.     team = get_user_team(id)
  172.     switch(team) {
  173.         case 1: {
  174.             if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG) {
  175.                 cs_set_user_model(id, "awp_vip_te_skins_new");
  176.                 give_item(id, "item_assaultsuit");
  177.             }
  178.         }
  179.         case 2: {
  180.             if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG) {
  181.                 cs_set_user_model(id, "awp_vip_ct_skins_new");
  182.                 give_item(id, "item_assaultsuit");
  183.                 give_item(id, "item_thighpack");
  184.             }
  185.         }
  186.     }
  187.         return HAM_IGNORED
  188. }
  189.  
  190. public halal(id) {
  191.     new killer = read_data(1)
  192.     new victim = read_data(2)
  193.     new kteam = get_user_team(killer)
  194.     new vteam = get_user_team(victim)
  195.  
  196.     if(killer != victim && kteam != vteam && get_user_flags(killer) & VIP_FLAG && get_user_health(killer) <= 140) {
  197.         set_user_health(killer,get_user_health(killer)+10)
  198.     }
  199. }
  200.  
  201. public MessageScoreAttrib( iMsgId, iDest, iReceiver ) {
  202.     new iPlayer = get_msg_arg_int( SCOREATTRIB_ARG_PLAYERID );
  203.  
  204.     if( access( iPlayer, VIP_FLAG ) ) {
  205.         set_msg_arg_int( SCOREATTRIB_ARG_FLAGS, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_FLAG_VIP );
  206.     }
  207. }
[/ablak]

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.01.15. 17:19 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 18:17
Hozzászólások: 310
Megköszönt másnak: 22 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
  1. #include "amxmodx"
  2. #include "amxmisc"
  3. #include "engine"
  4. #include "fakemeta"
  5. #include "cstrike"
  6. #include "fun"
  7. #include "hamsandwich"
  8. #include "colorchat"
  9.  
  10. #define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_C
  11.  
  12. enum {
  13.     SCOREATTRIB_ARG_PLAYERID = 1,
  14.     SCOREATTRIB_ARG_FLAGS
  15. };
  16.  
  17. enum ( <<= 1 ) {
  18.     SCOREATTRIB_FLAG_NONE = 0,
  19.     SCOREATTRIB_FLAG_DEAD = 1,
  20.     SCOREATTRIB_FLAG_BOMB,
  21.     SCOREATTRIB_FLAG_VIP
  22. };
  23.  
  24. new awp[33],scout[33]
  25.  
  26. public plugin_init() {
  27.     register_plugin("VIP", "1.0", "mforce")
  28.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_event", 1)
  29.     register_clcmd("say", "sayhook")
  30.     register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  31.     register_message( get_user_msgid( "ScoreAttrib" ), "MessageScoreAttrib" );
  32.     register_clcmd("say /skin" ,"skinmenu")
  33.     register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  34. }
  35. new const modellek[][] = {
  36.         "models/player/awp_vip_te_skins_new/awp_vip_te_skins_new.mdl",
  37.         "models/player/awp_vip_ct_skins_new/awp_vip_ct_skins_new.mdl"
  38. }
  39.  
  40. public plugin_precache() {
  41.         for(new i; i<sizeof(modellek);i++) precache_model(modellek[i]);
  42.     precache_model("models/vipfegyver/v_vipawp.mdl") //modell neve
  43.     precache_model("models/vipfegyver/v_vipscout.mdl") //modell neve
  44. }
  45. public ecw(id)
  46. {
  47.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  48.     if(awp[id] == 1 && fegyver == CSW_AWP)
  49.     {
  50.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vipfegyver/v_vipawp.mdl") // modell neve
  51.     }
  52.     if(scout[id] == 1 && fegyver == CSW_SCOUT)
  53.     {
  54.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vipfegyver/v_vipscout.mdl") // modell neve
  55.     }
  56. }
  57. public skinmenu(id)
  58. {
  59.     if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)
  60.     {
  61.     static szMenu[128],szMenu1[128]
  62.     formatex(szMenu,127,"\ySNIPER \rSkinek! (\dVIP-eknek\r)")
  63.     new Menu = menu_create( szMenu,"dobi_handler")
  64.    
  65.     formatex(szMenu,127,"\wAWP \ySkin")
  66.     menu_additem(Menu,szMenu,"0",0)
  67.    
  68.     formatex(szMenu1,127,"\wSCOUT \ySkin")
  69.     menu_additem(Menu,szMenu1,"1",0)
  70.    
  71.     menu_setprop(Menu,MPROP_EXITNAME,"Kilépes")
  72.     menu_display(id,Menu,0)
  73.     }
  74.     else
  75.     {
  76.         ColorChat(id, GREEN, "^4[WorldSniper] ^1Neked nincs jogod ehhez!")
  77.     }
  78. }
  79. public dobi_handler(id,menu,item)
  80. {
  81.     if(item == MENU_EXIT)
  82.     {
  83.         menu_destroy(menu)
  84.         return PLUGIN_HANDLED
  85.     }
  86.     switch(item)
  87.     {
  88.         case 0:{
  89.             awpmenu(id)
  90.         }
  91.         case 1:{
  92.             scoutmenu(id)
  93.         }
  94.        
  95.     }
  96.     menu_destroy(menu)
  97.     return PLUGIN_HANDLED
  98. }
  99. public awpmenu(id)
  100. {
  101.     static szMenu[128],szMenu1[128]
  102.     formatex(szMenu,127,"\rSzeretnéd aktíválni az AWP skint?")
  103.     new Menu = menu_create( szMenu,"awp_handler")
  104.    
  105.     formatex(szMenu,127,"\wIGEN")
  106.     menu_additem(Menu,szMenu,"0",0)
  107.    
  108.     formatex(szMenu1,127,"\wNEM")
  109.     menu_additem(Menu,szMenu1,"1",0)
  110.    
  111.     menu_setprop(Menu,MPROP_EXITNAME,"Kilépes")
  112.     menu_display(id,Menu,0)
  113. }
  114. public awp_handler(id,menu,item)
  115. {
  116.     if(item == MENU_EXIT)
  117.     {
  118.         menu_destroy(menu)
  119.         return PLUGIN_HANDLED
  120.     }
  121.     switch(item)
  122.     {
  123.         case 0:{
  124.             awp[id] = 1
  125.         }
  126.         case 1:{
  127.             awp[id] = false
  128.         }
  129.        
  130.     }
  131.     menu_destroy(menu)
  132.     return PLUGIN_HANDLED
  133. }
  134. public scoutmenu(id)
  135. {
  136.     static szMenu[128],szMenu1[128]
  137.     formatex(szMenu,127,"\rSzeretnéd aktíválni az SCOUT skint?")
  138.     new Menu = menu_create( szMenu,"scout_handler")
  139.    
  140.     formatex(szMenu,127,"\wIGEN")
  141.     menu_additem(Menu,szMenu,"0",0)
  142.    
  143.     formatex(szMenu1,127,"\wNEM")
  144.     menu_additem(Menu,szMenu1,"1",0)
  145.    
  146.     menu_setprop(Menu,MPROP_EXITNAME,"Kilépes")
  147.     menu_display(id,Menu,0)
  148. }
  149. public scout_handler(id,menu,item)
  150. {
  151.     if(item == MENU_EXIT)
  152.     {
  153.         menu_destroy(menu)
  154.         return PLUGIN_HANDLED
  155.     }
  156.     switch(item)
  157.     {
  158.         case 0:{
  159.             scout[id] = 1
  160.         }
  161.         case 1:{
  162.             scout[id] = false
  163.         }
  164.        
  165.     }
  166.     menu_destroy(menu)
  167.     return PLUGIN_HANDLED
  168. }
  169. public spawn_event(id) {
  170.     if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED;
  171.     static team
  172.     team = get_user_team(id)
  173.     switch(team) {
  174.         case 1: {
  175.             if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG) {
  176.                 cs_set_user_model(id, "awp_vip_te_skins_new");
  177.                 give_item(id, "item_assaultsuit");
  178.             }
  179.         }
  180.         case 2: {
  181.             if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG) {
  182.                 cs_set_user_model(id, "awp_vip_ct_skins_new");
  183.                 give_item(id, "item_assaultsuit");
  184.                 give_item(id, "item_thighpack");
  185.             }
  186.         }
  187.     }
  188.         return HAM_IGNORED
  189. }
  190.  
  191. public halal(id) {
  192.     new killer = read_data(1)
  193.     new victim = read_data(2)
  194.     new kteam = get_user_team(killer)
  195.     new vteam = get_user_team(victim)
  196.  
  197.     if(killer != victim && kteam != vteam && get_user_flags(killer) & VIP_FLAG && get_user_health(killer) <= 140) {
  198.         set_user_health(killer,get_user_health(killer)+10)
  199.     }
  200. }
  201.  
  202. public MessageScoreAttrib( iMsgId, iDest, iReceiver ) {
  203.     new iPlayer = get_msg_arg_int( SCOREATTRIB_ARG_PLAYERID );
  204.  
  205.     if( access( iPlayer, VIP_FLAG ) ) {
  206.         set_msg_arg_int( SCOREATTRIB_ARG_FLAGS, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_FLAG_VIP );
  207.     }
  208. }
  209. public sayhook(id)
  210. {
  211.     new message[192], Name[32], Steam_ID[32], none[2][32], chat[192]
  212.     read_args(message, 191)
  213.     remove_quotes(message)
  214.    
  215.     formatex(none[0], 31, ""), formatex(none[1], 31, " ")
  216.    
  217.     if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")){
  218.         return PLUGIN_HANDLED;
  219.     }
  220.    
  221.     if(!equali(message, none[0]) && !equali(message, none[1])){
  222.         get_user_name(id, Name, 31)
  223.         get_user_authid(id, Steam_ID, 31)
  224.        
  225.         // Játékos IDre / Névre
  226.         if(equal("Ide irhatsz Steam id-t", Steam_ID))
  227.         formatex(chat, 191, "^4[Prefix]^3%s^1 :^4 %s", Name, message)
  228.         if(equal("Steam_id", Steam_ID))
  229.         formatex(chat, 191, "^4[Prefix]^3%s^1 :^4 %s", Name, message)
  230.         else if(equal("NickName", Name))
  231.         formatex(chat, 191, "^4[PREFIX]^3%s^1 :^4 %s", Name, message)
  232.        
  233.         // Játékos Jogra
  234.         else if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
  235.         formatex(chat, 191, "^4[VIP]^3%s^1 : ^3 %s", Name, message)
  236.         else if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
  237.         formatex(chat, 191, "^4[Tulajdonos]^3%s^1 :^4 %s", Name, message)
  238.         else if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  239.         formatex(chat, 191, "^4[Admin]^3%s^1 :^4 %s", Name, message)
  240.         else
  241.         formatex(chat, 191, "^3%s^1 :^1 %s", Name, message)
  242.        
  243.         switch(cs_get_user_team(id)){
  244.             case 1: ColorChat(0, RED, chat)
  245.             case 2: ColorChat(0, BLUE, chat)
  246.         }
  247.         if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
  248.         ColorChat(0, GREY, chat)
  249.         return PLUGIN_HANDLED
  250.     }
  251.     return PLUGIN_CONTINUE
  252. }

Teszt nemvolt! Lefordul!

A vip prefix jogra van adva!

Szerkeszd :
234. sor
Most Admin_ban-ra van adva!
Kód:
else if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.01.19. 15:49 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Köszönöm szépen, sokra nem mentem vele, mivel a szerveren az összes / jeles dolgot nem engedi, /rs,me,menu,hp...stb.. :)

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.01.26. 06:51 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 18:17
Hozzászólások: 310
Megköszönt másnak: 22 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Nemhiszem, hogy a prefix okozza. Énis ezt használom, működik minden 100%-osan. :/

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.01.26. 12:41 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Nekem nem mukodik.;)

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.01.26. 13:56 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.26. 11:53
Hozzászólások: 1
Helló, Próbáld!

  1. #include "amxmodx"
  2. #include "amxmisc"
  3. #include "engine"
  4. #include "fakemeta"
  5. #include "cstrike"
  6. #include "fun"
  7. #include "hamsandwich"
  8. #include "colorchat"
  9.  
  10. #define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_C
  11.  
  12. enum {
  13.     SCOREATTRIB_ARG_PLAYERID = 1,
  14.     SCOREATTRIB_ARG_FLAGS
  15. };
  16.  
  17. enum ( <<= 1 ) {
  18.     SCOREATTRIB_FLAG_NONE = 0,
  19.     SCOREATTRIB_FLAG_DEAD = 1,
  20.     SCOREATTRIB_FLAG_BOMB,
  21.     SCOREATTRIB_FLAG_VIP
  22. };
  23.  
  24. new awp[33],scout[33]
  25.  
  26. public plugin_init() {
  27.     register_plugin("VIP", "1.0", "mforce")
  28.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_event", 1)
  29.     register_clcmd("say", "sayhook")
  30.     register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  31.     register_message( get_user_msgid( "ScoreAttrib" ), "MessageScoreAttrib" );
  32.     register_clcmd("say /skin" ,"skinmenu")
  33.     register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  34. }
  35. new const modellek[][] = {
  36.         "models/player/awp_vip_te_skins_new/awp_vip_te_skins_new.mdl",
  37.         "models/player/awp_vip_ct_skins_new/awp_vip_ct_skins_new.mdl"
  38. }
  39.  
  40. public plugin_precache() {
  41.         for(new i; i<sizeof(modellek);i++) precache_model(modellek[i]);
  42.     precache_model("models/vipfegyver/v_vipawp.mdl") //modell neve
  43.     precache_model("models/vipfegyver/v_vipscout.mdl") //modell neve
  44. }
  45. public ecw(id)
  46. {
  47.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  48.     if(awp[id] == 1 && fegyver == CSW_AWP)
  49.     {
  50.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vipfegyver/v_vipawp.mdl") // modell neve
  51.     }
  52.     if(scout[id] == 1 && fegyver == CSW_SCOUT)
  53.     {
  54.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vipfegyver/v_vipscout.mdl") // modell neve
  55.     }
  56. }
  57. public skinmenu(id)
  58. {
  59.     if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)
  60.     {
  61.     static szMenu[128],szMenu1[128]
  62.     formatex(szMenu,127,"\ySNIPER \rSkinek! (\dVIP-eknek\r)")
  63.     new Menu = menu_create( szMenu,"dobi_handler")
  64.    
  65.     formatex(szMenu,127,"\wAWP \ySkin")
  66.     menu_additem(Menu,szMenu,"0",0)
  67.    
  68.     formatex(szMenu1,127,"\wSCOUT \ySkin")
  69.     menu_additem(Menu,szMenu1,"1",0)
  70.    
  71.     menu_setprop(Menu,MPROP_EXITNAME,"Kilépes")
  72.     menu_display(id,Menu,0)
  73.     }
  74.     else
  75.     {
  76.         ColorChat(id, GREEN, "^4[WorldSniper] ^1Neked nincs jogod ehhez!")
  77.     }
  78. }
  79. public dobi_handler(id,menu,item)
  80. {
  81.     if(item == MENU_EXIT)
  82.     {
  83.         menu_destroy(menu)
  84.         return PLUGIN_HANDLED
  85.     }
  86.     switch(item)
  87.     {
  88.         case 0:{
  89.             awpmenu(id)
  90.         }
  91.         case 1:{
  92.             scoutmenu(id)
  93.         }
  94.        
  95.     }
  96.     menu_destroy(menu)
  97.     return PLUGIN_HANDLED
  98. }
  99. public awpmenu(id)
  100. {
  101.     static szMenu[128],szMenu1[128]
  102.     formatex(szMenu,127,"\rSzeretnéd aktíválni az AWP skint?")
  103.     new Menu = menu_create( szMenu,"awp_handler")
  104.    
  105.     formatex(szMenu,127,"\wIGEN")
  106.     menu_additem(Menu,szMenu,"0",0)
  107.    
  108.     formatex(szMenu1,127,"\wNEM")
  109.     menu_additem(Menu,szMenu1,"1",0)
  110.    
  111.     menu_setprop(Menu,MPROP_EXITNAME,"Kilépes")
  112.     menu_display(id,Menu,0)
  113. }
  114. public awp_handler(id,menu,item)
  115. {
  116.     if(item == MENU_EXIT)
  117.     {
  118.         menu_destroy(menu)
  119.         return PLUGIN_HANDLED
  120.     }
  121.     switch(item)
  122.     {
  123.         case 0:{
  124.             awp[id] = 1
  125.         }
  126.         case 1:{
  127.             awp[id] = false
  128.         }
  129.        
  130.     }
  131.     menu_destroy(menu)
  132.     return PLUGIN_HANDLED
  133. }
  134. public scoutmenu(id)
  135. {
  136.     static szMenu[128],szMenu1[128]
  137.     formatex(szMenu,127,"\rSzeretnéd aktíválni az SCOUT skint?")
  138.     new Menu = menu_create( szMenu,"scout_handler")
  139.    
  140.     formatex(szMenu,127,"\wIGEN")
  141.     menu_additem(Menu,szMenu,"0",0)
  142.    
  143.     formatex(szMenu1,127,"\wNEM")
  144.     menu_additem(Menu,szMenu1,"1",0)
  145.    
  146.     menu_setprop(Menu,MPROP_EXITNAME,"Kilépes")
  147.     menu_display(id,Menu,0)
  148. }
  149. public scout_handler(id,menu,item)
  150. {
  151.     if(item == MENU_EXIT)
  152.     {
  153.         menu_destroy(menu)
  154.         return PLUGIN_HANDLED
  155.     }
  156.     switch(item)
  157.     {
  158.         case 0:{
  159.             scout[id] = 1
  160.         }
  161.         case 1:{
  162.             scout[id] = false
  163.         }
  164.        
  165.     }
  166.     menu_destroy(menu)
  167.     return PLUGIN_HANDLED
  168. }
  169. public spawn_event(id) {
  170.     if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED;
  171.     static team
  172.     team = get_user_team(id)
  173.     switch(team) {
  174.         case 1: {
  175.             if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG) {
  176.                 cs_set_user_model(id, "awp_vip_te_skins_new");
  177.                 give_item(id, "item_assaultsuit");
  178.             }
  179.         }
  180.         case 2: {
  181.             if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG) {
  182.                 cs_set_user_model(id, "awp_vip_ct_skins_new");
  183.                 give_item(id, "item_assaultsuit");
  184.                 give_item(id, "item_thighpack");
  185.             }
  186.         }
  187.     }
  188.         return HAM_IGNORED
  189. }
  190.  
  191. public halal(id) {
  192.     new killer = read_data(1)
  193.     new victim = read_data(2)
  194.     new kteam = get_user_team(killer)
  195.     new vteam = get_user_team(victim)
  196.  
  197.     if(killer != victim && kteam != vteam && get_user_flags(killer) & VIP_FLAG && get_user_health(killer) <= 140) {
  198.         set_user_health(killer,get_user_health(killer)+10)
  199.     }
  200. }
  201.  
  202. public MessageScoreAttrib( iMsgId, iDest, iReceiver ) {
  203.     new iPlayer = get_msg_arg_int( SCOREATTRIB_ARG_PLAYERID );
  204.  
  205.     if( access( iPlayer, VIP_FLAG ) ) {
  206.         set_msg_arg_int( SCOREATTRIB_ARG_FLAGS, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_FLAG_VIP );
  207.     }
  208. }
  209. public sayhook(id)
  210. {
  211.     new message[192], Name[32], Steam_ID[32], none[2][32], chat[192]
  212.     read_args(message, 191)
  213.     remove_quotes(message)
  214.    
  215.     formatex(none[0], 31, ""), formatex(none[1], 31, " ")
  216.    
  217.     if(!equali(message, none[0]) && !equali(message, none[1])){
  218.         get_user_name(id, Name, 31)
  219.         get_user_authid(id, Steam_ID, 31)
  220.        
  221.         // Játékos IDre / Névre
  222.         if(equal("Ide irhatsz Steam id-t", Steam_ID))
  223.         formatex(chat, 191, "^4[Prefix]^3%s^1 :^4 %s", Name, message)
  224.         if(equal("Steam_id", Steam_ID))
  225.         formatex(chat, 191, "^4[Prefix]^3%s^1 :^4 %s", Name, message)
  226.         else if(equal("NickName", Name))
  227.         formatex(chat, 191, "^4[PREFIX]^3%s^1 :^4 %s", Name, message)
  228.        
  229.         // Játékos Jogra
  230.         else if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
  231.         formatex(chat, 191, "^4[VIP]^3%s^1 : ^3 %s", Name, message)
  232.         else if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
  233.         formatex(chat, 191, "^4[Tulajdonos]^3%s^1 :^4 %s", Name, message)
  234.         else if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  235.         formatex(chat, 191, "^4[Admin]^3%s^1 :^4 %s", Name, message)
  236.         else
  237.         formatex(chat, 191, "^3%s^1 :^1 %s", Name, message)
  238.        
  239.         switch(cs_get_user_team(id)){
  240.             case 1: ColorChat(0, RED, chat)
  241.             case 2: ColorChat(0, BLUE, chat)
  242.         }
  243.         if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
  244.         ColorChat(0, GREY, chat)
  245.         return PLUGIN_HANDLED
  246.     }
  247.     return PLUGIN_CONTINUE
  248. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.01.26. 15:29 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Már annyit javult hogy a parancsokat elfogadja, de most meg mindenki látja ha be írja valaki hogy /rs /me.. stb.. :)
Csak VIP prefixet kértem.. :) De azért köszönöm a próbálkozást! ;)

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.02.12. 20:40 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.24. 21:41
Hozzászólások: 7
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok megtudjatok azt csinálni hoy a VIP -nak ne legyen 150 hpja hanem fixen 100 mint a többinek?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.02.12. 21:12 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.05. 20:51
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
[profil]kengurumancs[/profil] itt van amit kértél :D

  1. #include "amxmodx"
  2. #include "amxmisc"
  3. #include "engine"
  4. #include "fakemeta"
  5. #include "cstrike"
  6. #include "fun"
  7. #include "hamsandwich"
  8. #include "colorchat"
  9.  
  10. #define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_C
  11.  
  12. enum {
  13.     SCOREATTRIB_ARG_PLAYERID = 1,
  14.     SCOREATTRIB_ARG_FLAGS
  15. };
  16.  
  17. enum ( <<= 1 ) {
  18.     SCOREATTRIB_FLAG_NONE = 0,
  19.     SCOREATTRIB_FLAG_DEAD = 1,
  20.     SCOREATTRIB_FLAG_BOMB,
  21.     SCOREATTRIB_FLAG_VIP
  22. };
  23.  
  24. new awp[33],scout[33]
  25.  
  26. public plugin_init() {
  27.     register_plugin("VIP", "1.0", "mforce")
  28.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_event", 1)
  29.     register_clcmd("say", "sayhook")
  30.     register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  31.     register_message( get_user_msgid( "ScoreAttrib" ), "MessageScoreAttrib" );
  32.     register_clcmd("say /skin" ,"skinmenu")
  33.     register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  34. }
  35. new const modellek[][] = {
  36.     "models/player/awp_vip_te_skins_new/awp_vip_te_skins_new.mdl",
  37.     "models/player/awp_vip_ct_skins_new/awp_vip_ct_skins_new.mdl"
  38. }
  39.  
  40. public plugin_precache() {
  41.     for(new i; i<sizeof(modellek);i++) precache_model(modellek[i]);
  42.     precache_model("models/vipfegyver/v_vipawp.mdl") //modell neve
  43.     precache_model("models/vipfegyver/v_vipscout.mdl") //modell neve
  44. }
  45. public ecw(id)
  46. {
  47.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  48.     if(awp[id] == 1 && fegyver == CSW_AWP)
  49.     {
  50.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vipfegyver/v_vipawp.mdl") // modell neve
  51.     }
  52.     if(scout[id] == 1 && fegyver == CSW_SCOUT)
  53.     {
  54.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vipfegyver/v_vipscout.mdl") // modell neve
  55.     }
  56. }
  57. public skinmenu(id)
  58. {
  59.     if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)
  60.     {
  61.         static szMenu[128],szMenu1[128]
  62.         formatex(szMenu,127,"\ySNIPER \rSkinek! (\dVIP-eknek\r)")
  63.         new Menu = menu_create( szMenu,"dobi_handler")
  64.        
  65.         formatex(szMenu,127,"\wAWP \ySkin")
  66.         menu_additem(Menu,szMenu,"0",0)
  67.        
  68.         formatex(szMenu1,127,"\wSCOUT \ySkin")
  69.         menu_additem(Menu,szMenu1,"1",0)
  70.        
  71.         menu_setprop(Menu,MPROP_EXITNAME,"Kilépes")
  72.         menu_display(id,Menu,0)
  73.     }
  74.     else
  75.     {
  76.         ColorChat(id, GREEN, "^4[WorldSniper] ^1Neked nincs jogod ehhez!")
  77.     }
  78. }
  79. public dobi_handler(id,menu,item)
  80. {
  81.     if(item == MENU_EXIT)
  82.     {
  83.         menu_destroy(menu)
  84.         return PLUGIN_HANDLED
  85.     }
  86.     switch(item)
  87.     {
  88.         case 0:{
  89.             awpmenu(id)
  90.         }
  91.         case 1:{
  92.             scoutmenu(id)
  93.         }
  94.        
  95.     }
  96.     menu_destroy(menu)
  97.     return PLUGIN_HANDLED
  98. }
  99. public awpmenu(id)
  100. {
  101.     static szMenu[128],szMenu1[128]
  102.     formatex(szMenu,127,"\rSzeretnéd aktíválni az AWP skint?")
  103.     new Menu = menu_create( szMenu,"awp_handler")
  104.    
  105.     formatex(szMenu,127,"\wIGEN")
  106.     menu_additem(Menu,szMenu,"0",0)
  107.    
  108.     formatex(szMenu1,127,"\wNEM")
  109.     menu_additem(Menu,szMenu1,"1",0)
  110.    
  111.     menu_setprop(Menu,MPROP_EXITNAME,"Kilépes")
  112.     menu_display(id,Menu,0)
  113. }
  114. public awp_handler(id,menu,item)
  115. {
  116.     if(item == MENU_EXIT)
  117.     {
  118.         menu_destroy(menu)
  119.         return PLUGIN_HANDLED
  120.     }
  121.     switch(item)
  122.     {
  123.         case 0:{
  124.             awp[id] = 1
  125.         }
  126.         case 1:{
  127.             awp[id] = false
  128.         }
  129.        
  130.     }
  131.     menu_destroy(menu)
  132.     return PLUGIN_HANDLED
  133. }
  134. public scoutmenu(id)
  135. {
  136.     static szMenu[128],szMenu1[128]
  137.     formatex(szMenu,127,"\rSzeretnéd aktíválni az SCOUT skint?")
  138.     new Menu = menu_create( szMenu,"scout_handler")
  139.    
  140.     formatex(szMenu,127,"\wIGEN")
  141.     menu_additem(Menu,szMenu,"0",0)
  142.    
  143.     formatex(szMenu1,127,"\wNEM")
  144.     menu_additem(Menu,szMenu1,"1",0)
  145.    
  146.     menu_setprop(Menu,MPROP_EXITNAME,"Kilépes")
  147.     menu_display(id,Menu,0)
  148. }
  149. public scout_handler(id,menu,item)
  150. {
  151.     if(item == MENU_EXIT)
  152.     {
  153.         menu_destroy(menu)
  154.         return PLUGIN_HANDLED
  155.     }
  156.     switch(item)
  157.     {
  158.         case 0:{
  159.             scout[id] = 1
  160.         }
  161.         case 1:{
  162.             scout[id] = false
  163.         }
  164.        
  165.     }
  166.     menu_destroy(menu)
  167.     return PLUGIN_HANDLED
  168. }
  169. public spawn_event(id) {
  170.     if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED;
  171.     static team
  172.     team = get_user_team(id)
  173.     switch(team) {
  174.         case 1: {
  175.             if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG) {
  176.                 cs_set_user_model(id, "awp_vip_te_skins_new");
  177.                 give_item(id, "item_assaultsuit");
  178.             }
  179.         }
  180.         case 2: {
  181.             if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG) {
  182.                 cs_set_user_model(id, "awp_vip_ct_skins_new");
  183.                 give_item(id, "item_assaultsuit");
  184.                 give_item(id, "item_thighpack");
  185.             }
  186.         }
  187.     }
  188.     return HAM_IGNORED
  189. }
  190.  
  191. public halal(id) {
  192.     new killer = read_data(1)
  193.     new victim = read_data(2)
  194.     new kteam = get_user_team(killer)
  195.     new vteam = get_user_team(victim)
  196.    
  197.     if(killer != victim && kteam != vteam && get_user_flags(killer) & VIP_FLAG && get_user_health(killer) <= 140) {
  198.         set_user_health(killer,get_user_health(killer)+10)
  199.     }
  200. }
  201. public MessageScoreAttrib( iMsgId, iDest, iReceiver ) {
  202.     new iPlayer = get_msg_arg_int( SCOREATTRIB_ARG_PLAYERID );
  203.    
  204.     if( access( iPlayer, VIP_FLAG ) ) {
  205.         set_msg_arg_int( SCOREATTRIB_ARG_FLAGS, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_FLAG_VIP );
  206.     }
  207. }
  208. public sayhook(id)
  209. {
  210.     new message[192], Name[32], Steam_ID[32], none[2][32], chat[192]
  211.     read_args(message, 191)
  212.     remove_quotes(message)
  213.    
  214.     formatex(none[0], 31, "/"), formatex(none[1], 31, " ")
  215.    
  216.     if(!equali(message, none[0]) && !equali(message, none[1])){
  217.         get_user_name(id, Name, 31)
  218.         get_user_authid(id, Steam_ID, 31)
  219.        
  220.         // Játékos IDre / Névre
  221.         if(equal("Ide irhatsz Steam id-t", Steam_ID))
  222.             formatex(chat, 191, "^4[Prefix]^3%s^1 :^4 %s", Name, message)
  223.         if(equal("Steam_id", Steam_ID))
  224.             formatex(chat, 191, "^4[Prefix]^3%s^1 :^4 %s", Name, message)
  225.         else if(equal("NickName", Name))
  226.             formatex(chat, 191, "^4[PREFIX]^3%s^1 :^4 %s", Name, message)
  227.        
  228.         // Játékos Jogra
  229.         else if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)
  230.             formatex(chat, 191, "^4[VIP]^3%s^1 : ^3 %s", Name, message)
  231.         else if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
  232.             formatex(chat, 191, "^4[Tulajdonos]^3%s^1 :^4 %s", Name, message)
  233.         else if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  234.             formatex(chat, 191, "^4[Admin]^3%s^1 :^4 %s", Name, message)
  235.         else
  236.             formatex(chat, 191, "^3%s^1 :^1 %s", Name, message)
  237.        
  238.         switch(cs_get_user_team(id)){
  239.             case 1: ColorChat(0, RED, chat)
  240.                 case 2: ColorChat(0, BLUE, chat)
  241.             }
  242.         if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
  243.             ColorChat(0, GREY, chat)
  244.         return PLUGIN_HANDLED
  245.     }
  246.     return PLUGIN_CONTINUE
  247. }

_________________
.:[*|P|eac|E|*]:.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.02.13. 16:13 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Hol kértem én admin meg tulajdonos prefixet?:)

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole