hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 21:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 345 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 344 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Weapon Inspect [Mforce] [Probléma #1]
HozzászólásElküldve:2016.03.02. 21:35 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2014.10.31. 15:27
Hozzászólások:185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Hellósztok.. ez miért van hogy GLOCK,AWP van berakva, és ha ezt kiveszem a sorból
SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapnames[i] == CSW_AWP ? 6:0))
Akkor csak a GLOCK-ot tudom megnézni F betüvel, de ha vissza teszem akkor az awp-t tudom megnézni a GLOCKOT már nem! Olyan mintha megnyomnám az F betüt nem csinálna semmit. Ez miért van? Forráskód:
  1. #include <amxmodx>
  2.     #include <engine>
  3.     #include <fakemeta>
  4.     #include <hamsandwich>
  5.     #include <cstrike>
  6.      
  7.     new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  8.     new const VERSION[] = "1.0"
  9.     new const AUTHOR[] = "mforce & Vaqtincha"
  10.      
  11.      
  12.  new const WEAPONENTNAMES[][] = {"weapon_awp","weapon_deagle","weapon_famas","weapon_galil","weapon_knife","weapon_mp5navy","weapon_p90","weapon_scout","weapon_fiveseven","weapon_usp", "weapon_glock18"};
  13.     new const weapnames[] = {CSW_AWP,CSW_DEAGLE,CSW_FAMAS,CSW_GALIL,CSW_KNIFE,CSW_MP5NAVY,CSW_P90,CSW_SCOUT,CSW_FIVESEVEN,CSW_USP,CSW_GLOCK18}
  14.      
  15.     public plugin_init() {
  16.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.        
  18.         register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  19.        
  20.         for(new i = 0; i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  21.             RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  22.         }
  23.     }
  24.      
  25.     new const fegyverek[][] = {
  26.         "models/new/AWP.mdl",
  27.         "models/new/defaultketto/DEAGLE.mdl",
  28.         "models/new/defaultketto/FAMAS.mdl",
  29.         "models/new/defaultketto/GALIL.mdl",
  30.         "models/new/defaultketto/KNIFE.mdl",
  31.         "models/new/defaultketto/MP7.mdl",
  32.         "models/new/defaultketto/P90.mdl",
  33.         "models/new/defaultketto/SSG08.mdl",
  34.         "models/new/defaultketto/TEC9.mdl",
  35.         "models/new/defaultketto/USP-S.mdl",
  36.         "models/new/defaultketto/GLOCK.mdl"
  37.     };
  38.      
  39.     public OnItemDeployPost(ent) {
  40.         new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  41.      
  42.         if(id) {
  43.             new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
  44.        
  45.             for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni
  46.             // mert ez csak tesztnek volt így.
  47.                 if(Weapon == weapnames[i]) {
  48.                     entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, fegyverek[i])    // v_modell
  49.                 }
  50.             }
  51.         }
  52.      
  53.         return HAM_IGNORED;
  54.     }
  55.      
  56.     public plugin_precache() {
  57.         for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  58.     }
  59.      
  60.     public ClCmd_Impulse(id) {
  61.         const m_iId = 43
  62.         const m_pActiveItem = 373
  63.      
  64.         new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
  65.         new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
  66.         for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni, csak tesztnek van így.
  67.             if(Weapon == weapnames[i]) {
  68.                 SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapnames[i] == CSW_USP ? 16:7)) // többi fegyót nem néztem,
  69.                 SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapnames[i] == CSW_AWP ? 6:0)) // többi fegyót nem néztem,
  70.  
  71.    
  72.                 // de itt se kértem le a silencert ugye az m4-nek, lehet ezt babrálni
  73.                 return PLUGIN_HANDLED;
  74.             }
  75.         }
  76.         return PLUGIN_CONTINUE;
  77.     }
  78.      
  79.     // fakemeta
  80.     stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
  81.     {
  82.         set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  83.      
  84.         message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  85.         write_byte(iAnim)
  86.         write_byte(pev(id, pev_body))
  87.         message_end()
  88.     }
  89.      
  90.     // engine
  91.     stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
  92.     {
  93.         entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  94.      
  95.         message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  96.         write_byte(iAnim)
  97.         write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  98.         message_end()
  99.     }

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2016.03.02. 21:59 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Aztarohadt eget mit műveltél... :D
a setweaponanimnak egyszer kell ott lenni.
az a ?-es cucc az a 2skin miatt volt ott. (ak és m4), azonkívül awp-nak is más a száma, stb.
javaslom constansba beírkálni azt lekérdezni melyik kell, ha már maradsz a for ciklusomnál. Vagy írkáld meg egyenként.
pl.: Ak-nak
SendWeaponAnim2(id, .iAnim = 6)

Off Topic
APA KEZDŐDIK! :D

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2016.03.02. 22:53 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2016.02.18. 19:24
Hozzászólások:193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Is mar kezdodik :D

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole