hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Global Unison MODT
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=24200
Oldal: 1 / 1

Szerző:  cEsZaR [2016.03.05. 12:44 ]
Hozzászólás témája:  Global Unison MODT

Sziasztok Vallaki belle tudna írni awp5-skin ak47-5skin m4a1-5skin kés-5skin deagle-5skin mp5-5skin Előre is köszöm

Csatolmányok:
asd.sma [174.13KiB]
Letöltve 70 alkalommal.

Szerző:  PikHácsúú# [2016.03.05. 14:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Global Unison MODT

Kód:
new valami[33], valami2[33], valami3[33]..........


Kód:
public plugin_precache(){
   precache_model("models/mappa/valami.mdl")
        precache_model("models/mappa/valami2.mdl")
        --- |   | ---


Kód:
public ecw(id){
          new fgy = get_user_weapon(id)
         
          if(fgy == CSW_AWP && valami[id] == 1){
      set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/mappa/valami.mdl")
    }
}


Ez alapján csináld, de am csak másolgatnod kell a pluginból, az elérési utat, meg az id-ket átirni, ennyi.

Szerző:  Pardon [2016.03.05. 14:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: Global Unison MODT

  1. new Skin[3][33], bool:Switch[33]
  2.  
  3. public cuweapon(id)
  4. {
  5. new gun = get_user_weapon(id)
  6.  
  7. if(Skin[0][id] == 1 && gun == CSW_AK47 && Switch[id] == true)
  8. {
  9. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asd/asd.mdl")
  10. }
  11. }


Is igy tovabb

Szerző:  Akosch:. [2016.03.05. 19:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: Global Unison MODT

Kód:
függvény fegyvercsere
      ha fegyvercsere engedélyezve
            switch fegyver
            case xyz:
                  ha skin == xyz
                        skin csere

Egy ilyesmi felépítés átláthatóbb, és hatékonyabb lenne.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/