hlmod.hu
https://hlmod.hu/

PainBall
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=24300
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Álmos^~ [ 2016.03.13. 16:32 ]
Hozzászólás témája:  PainBall

Sziasztok Tudna nekem vallaki adni Painbal szervere bunnyHop-ot de be is legyen állítva.:) Előre is köszönöm aki segít megy a gomb

Szerző:  The Peace [ 2016.03.13. 16:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: PainBall

Álmos^~ írta:
Sziasztok Tudna nekem vallaki adni Painbal szervere bunnyHop-ot de be is legyen állítva.:) Előre is köszönöm aki segít megy a gomb

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. #define FL_WATERJUMP    (1<<11) // player jumping out of water
  5. #define FL_ONGROUND (1<<9)  // At rest / on the ground
  6.  
  7. public plugin_init() {
  8.     register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  9.     register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  10.  
  11.     register_cvar("bh_enabled", "1")
  12.     register_cvar("bh_autojump", "1")
  13.     register_cvar("bh_showusage", "1")
  14. }
  15.  
  16. public client_PreThink(id) {
  17.     if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  18.         return PLUGIN_CONTINUE
  19.  
  20.     entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)     // Disable slow down after jumping
  21.  
  22.     if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  23.         return PLUGIN_CONTINUE
  24.  
  25. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)     Make a player jump automatically
  26.     if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    // If holding jump
  27.         new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  28.  
  29.         if (flags & FL_WATERJUMP)
  30.             return PLUGIN_CONTINUE
  31.         if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  32.             return PLUGIN_CONTINUE
  33.         if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  34.             return PLUGIN_CONTINUE
  35.  
  36.         new Float:velocity[3]
  37.         entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  38.         velocity[2] += 250.0
  39.         entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  40.  
  41.         entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)  // Play the Jump Animation
  42.     }
  43.     return PLUGIN_CONTINUE
  44. }
  45.  
  46. public client_authorized(id)
  47.     set_task(30.0, "showUsage", id)
  48.  
  49. public showUsage(id) {
  50.     if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  51.         return PLUGIN_HANDLED
  52.  
  53.     if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  54.         client_print(id, print_chat, "[AMXX] A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")
  55.     } else {
  56.         client_print(id, print_chat, "[AMXX] Automatikus nyulugras be van kapcsolva a szerveren.Az ugras lenyomva tartasaval tudod hasznalni.")
  57.     }
  58.     return PLUGIN_HANDLED
  59. }

Szerző:  Álmos^~ [ 2016.03.13. 17:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: PainBall

Ez úgy ahogy van egy fos .! mert nincs beállítva.!

Szerző:  Pardon [ 2016.03.13. 17:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: PainBall

Álmos^~ írta:
Ez úgy ahogy van egy fos .! mert nincs beállítva.!

Kereso hanyszor kell elmondani mar ?

Szerző:  Krisznitro [ 2016.03.13. 18:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: PainBall

Álmos^~ írta:
Ez úgy ahogy van egy fos .! mert nincs beállítva.!

Akkor állítsd be és nem lesz fos...
sv_airaccelerate "999"

Szerző:  The Peace [ 2016.03.13. 18:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: PainBall

Nyisd meg a server.cfg-t és írd be oda:

  1. sv_airaccelerate "999"

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/