hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.30. 22:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 319 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 319 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2016.03.28. 22:08 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.11. 22:53
Hozzászólások: 379
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Sziasztok!
Valaki ezt áttudná írni úgy hogy shieldet is lehessen választani?

Kód:
HLMOD.HU Forrás Megtekintés - www.hlmod.hu
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
 
#define PLUGIN "Fegyver menu" 
#define VERSION "V2" 
#define AUTHOR "fear_ezmegmi"   
 
new gWP;
 
public plugin_init()
{
   register_plugin("Fegyver menu" , "v2" , "fear_ezmegmi")
   register_logevent("korveg",2,"1=Round_End")   
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fegyvermenu", 1);
}
public korveg()
{
   gWP = 0;
}
public Fegyvermenu(id)
{
   if (!is_user_alive(id))
      return;
 
   new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
   if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
   {
      strip_user_weapons(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "weapon_c4")
      cs_set_user_plant(id, 1, 1)
      new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
      menu_additem(menu, "\wPack menu módra váltás!", "m18", 0);
      menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m1", 0);
      menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m2", 0);
      menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m3", 0);
      menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m4", 0);
      menu_additem(menu, "\rFamas", "m5", 0);
      menu_additem(menu, "\rM249", "m6", 0);
      menu_additem(menu, "\rShotgun M3", "m7", 0);
      menu_additem(menu, "\rShotgun XM1014", "m8", 0);
      menu_additem(menu, "\rScout", "m9", 0);
      menu_additem(menu, "\rMp5Navy", "m10", 0);
      menu_additem(menu, "\rGalil", "m11", 0);
      menu_additem(menu, "\rAug", "m12", 0);
      menu_additem(menu, "\rSG552", "m13", 0);
      menu_additem(menu, "\rP90", "m14", 0);
      menu_additem(menu, "\rTMP", "m15", 0);
      menu_additem(menu, "\rUMP45", "m16", 0);
      menu_additem(menu, "\rMac10", "m17", 0);
      menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
      menu_display(id, menu, 0);
   }
   else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
   {
      strip_user_weapons(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "item_thighpack")
      new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
      menu_additem(menu, "\wPack menu módra váltás!", "m18", 0);
      menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m1", 0);
      menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m2", 0);
      menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m3", 0);
      menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m4", 0);
      menu_additem(menu, "\rFamas", "m5", 0);
      menu_additem(menu, "\rM249", "m6", 0);
      menu_additem(menu, "\rShotgun M3", "m7", 0);
      menu_additem(menu, "\rShotgun XM1014", "m8", 0);
      menu_additem(menu, "\rScout", "m9", 0);
      menu_additem(menu, "\rMp5Navy", "m10", 0);
      menu_additem(menu, "\rGalil", "m11", 0);
      menu_additem(menu, "\rAug", "m12", 0);
      menu_additem(menu, "\rSG552", "m13", 0);
      menu_additem(menu, "\rP90", "m14", 0);
      menu_additem(menu, "\rTMP", "m15", 0);
      menu_additem(menu, "\rUMP45", "m16", 0);
      menu_additem(menu, "\rMac10", "m17", 0);
      menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
      menu_display(id, menu, 0);
   }
   else if (userTeam == CS_TEAM_T)
   {
      strip_user_weapons(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
      menu_additem(menu, "\wPack menu módra váltás!", "m18", 0);
      menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m1", 0);
      menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m2", 0);
      menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m3", 0);
      menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m4", 0);
      menu_additem(menu, "\rFamas", "m5", 0);
      menu_additem(menu, "\rM249", "m6", 0);
      menu_additem(menu, "\rShotgun M3", "m7", 0);
      menu_additem(menu, "\rShotgun XM1014", "m8", 0);
      menu_additem(menu, "\rScout", "m9", 0);
      menu_additem(menu, "\rMp5Navy", "m10", 0);
      menu_additem(menu, "\rGalil", "m11", 0);
      menu_additem(menu, "\rAug", "m12", 0);
      menu_additem(menu, "\rSG552", "m13", 0);
      menu_additem(menu, "\rP90", "m14", 0);
      menu_additem(menu, "\rTMP", "m15", 0);
      menu_additem(menu, "\rUMP45", "m16", 0);
      menu_additem(menu, "\rMac10", "m17", 0);
      menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
      menu_display(id, menu, 0);
   }
}
public Fegyvermenu2(id)
{
   if (!is_user_alive(id))
      return;
 
   new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
   if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
   {
      strip_user_weapons(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "weapon_c4")
      cs_set_user_plant(id, 1, 1)
      new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
      menu_additem(menu, "\wNormál menu módra váltás!", "m19", 0);
      menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m21", 0);
      menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m22", 0);
      menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m23", 0);
      menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m20", 0);
      menu_additem(menu, "\rFamas", "m25", 0);
      menu_additem(menu, "\rM249", "m26", 0);
      menu_additem(menu, "\rShotgun M3", "m27", 0);
      menu_additem(menu, "\rShotgun XM1014", "m28", 0);
      menu_additem(menu, "\rScout", "m29", 0);
      menu_additem(menu, "\rMp5Navy", "m30", 0);
      menu_additem(menu, "\rGalil", "m31", 0);
      menu_additem(menu, "\rAug", "m32", 0);
      menu_additem(menu, "\rSG552", "m33", 0);
      menu_additem(menu, "\rP90", "m34", 0);
      menu_additem(menu, "\rTMP", "m35", 0);
      menu_additem(menu, "\rUMP45", "m36", 0);
      menu_additem(menu, "\rMac10", "m37", 0);
      menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
      menu_display(id, menu, 0);
   }
   else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
   {
      strip_user_weapons(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "item_thighpack")
      new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
      menu_additem(menu, "\wNormál menu módra váltás!", "m19", 0);
      menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m21", 0);
      menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m22", 0);
      menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m23", 0);
      menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m20", 0);
      menu_additem(menu, "\rFamas", "m25", 0);
      menu_additem(menu, "\rM249", "m26", 0);
      menu_additem(menu, "\rShotgun M3", "m27", 0);
      menu_additem(menu, "\rShotgun XM1014", "m28", 0);
      menu_additem(menu, "\rScout", "m29", 0);
      menu_additem(menu, "\rMp5Navy", "m30", 0);
      menu_additem(menu, "\rGalil", "m31", 0);
      menu_additem(menu, "\rAug", "m32", 0);
      menu_additem(menu, "\rSG552", "m33", 0);
      menu_additem(menu, "\rP90", "m34", 0);
      menu_additem(menu, "\rTMP", "m35", 0);
      menu_additem(menu, "\rUMP45", "m36", 0);
      menu_additem(menu, "\rMac10", "m37", 0);
      menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
      menu_display(id, menu, 0);
   }
   else if (userTeam == CS_TEAM_T)
   {
      strip_user_weapons(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
      menu_additem(menu, "\wNormál menu módra váltás!", "m19", 0);
      menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m21", 0);
      menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m22", 0);
      menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m23", 0);
      menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m20", 0);
      menu_additem(menu, "\rFamas", "m25", 0);
      menu_additem(menu, "\rM249", "m26", 0);
      menu_additem(menu, "\rShotgun M3", "m27", 0);
      menu_additem(menu, "\rShotgun XM1014", "m28", 0);
      menu_additem(menu, "\rScout", "m29", 0);
      menu_additem(menu, "\rMp5Navy", "m30", 0);
      menu_additem(menu, "\rGalil", "m31", 0);
      menu_additem(menu, "\rAug", "m32", 0);
      menu_additem(menu, "\rSG552", "m33", 0);
      menu_additem(menu, "\rP90", "m34", 0);
      menu_additem(menu, "\rTMP", "m35", 0);
      menu_additem(menu, "\rUMP45", "m36", 0);
      menu_additem(menu, "\rMac10", "m37", 0);
      menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
      menu_display(id, menu, 0);
   }
}
Pisztolymenu(id)
{
new menu = menu_create("\yVálassz Pisztolyt:", "menu_handler")
menu_additem(menu, "\wUsp", "s1", 0);
menu_additem(menu, "\wDeagle", "s2", 0);
menu_additem(menu, "\wGlock18", "s3", 0);
menu_additem(menu, "\wP228", "s4", 0);
menu_additem(menu, "\wFiveseven", "s5", 0);
menu_additem(menu, "\wElite", "s6", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
Granatmenu(id)
{
new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
menu_additem(menu, "\wNem kell gránát", "t1", 0);
menu_additem(menu, "\yHe \wGránát", "t2", 0);
menu_additem(menu, "\yFlash \wGránát", "t3", 0);
menu_additem(menu, "\ySmoke \wGránát", "t4", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
Hemenu(id)
{
new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
menu_additem(menu, "\wVissza", "h1", 0);
menu_additem(menu, "\yHe \wGránát", "h2", 0);
menu_additem(menu, "\yHe \w+ \yFlash \wGránát", "h3", 0);
menu_additem(menu, "\yHe \w+ \ySmoke \wGránát", "h4", 0);
menu_additem(menu, "\yMind \wa \y3 \wGránát", "h5", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
Flashmenu(id)
{
new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
menu_additem(menu, "\wVissza", "f1", 0);
menu_additem(menu, "\yFlash \wGránát", "f2", 0);
menu_additem(menu, "\yFlash \w+ \yHe \wGránát", "f3", 0);
menu_additem(menu, "\yFlash \w+ \ySmoke \wGránát", "f4", 0);
menu_additem(menu, "\yMind \wa \y3 \wGránát", "f5", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
Smokemenu(id)
{
new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
menu_additem(menu, "\wVissza", "e1", 0);
menu_additem(menu, "\ySmoke \wGránát", "e2", 0);
menu_additem(menu, "\ySmoke \w+ \yHe \wGránát", "e3", 0);
menu_additem(menu, "\ySmoke \w+ \yFlash \wGránát", "e4", 0);
menu_additem(menu, "\yMind \wa \y3 \wGránát", "e5", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
new data[6], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data[1]);
switch( data[0] )
{
case 'm':
{
switch( key )
{
case 1:
{
client_print(print_chat,id,"Nem kértél fegyvert")
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "item_assaultsuit")
Pisztolymenu(id);
}
case 3:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "item_assaultsuit")
Pisztolymenu(id);
}
case 4:
{
if(gWP < 4)
{
   give_item(id, "weapon_awp");
   give_item(id,"ammo_338magnum");
   give_item(id,"ammo_338magnum");     
   give_item(id,"ammo_338magnum");
   give_item(id, "weapon_knife");
   give_item(id, "item_assaultsuit")
   gWP++
   Pisztolymenu(id);
}
else
{
   client_print(print_chat,id,"Csak négy ember wp -zhet egyszerre!")
   Fegyvermenu(id);
}
}
case 5:
{
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "item_assaultsuit")
Pisztolymenu(id);
}
case 6:
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "item_assaultsuit")
Pisztolymenu(id);
}
case 7:
{
give_item(id, "weapon_m3");
give_item(id,"ammo_buckshot");
give_item(id,"ammo_buckshot");
give_item(id,"ammo_buckshot");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "item_assaultsuit")
Pisztolymenu(id);
}
case 8:

give_item(id, "weapon_xm1014");
give_item(id,"ammo_buckshot");
give_item(id,"ammo_buckshot");
give_item(id,"ammo_buckshot");
give_item(id,"ammo_buckshot");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "item_assaultsuit")
Pisztolymenu(id);
}
case 9:

give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "item_assaultsuit")
Pisztolymenu(id);
}
case 10:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "item_assaultsuit")
Pisztolymenu(id);
}
case 11:
{
give_item(id, "weapon_galil");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "item_assaultsuit")
Pisztolymenu(id);
}
case 12:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "item_assaultsuit")
Pisztolymenu(id);
}
case 13:
{
give_item(id, "weapon_sg552");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "item_assaultsuit")
Pisztolymenu(id);
}
case 14:
{
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id,"ammo_57mm");
give_item(id,"ammo_57mm");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "item_assaultsuit")
Pisztolymenu(id);
}
case 15:
{
give_item(id, "weapon_tmp");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "item_assaultsuit")
Pisztolymenu(id);
}
case 16:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "item_assaultsuit")
Pisztolymenu(id);
}
case 17:
{
give_item(id, "weapon_mac10");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "item_assaultsuit")
Pisztolymenu(id);
}
case 18:
{
Fegyvermenu2(id);
}
case 19:
{
Fegyvermenu(id);
}
case 20:
{
if(gWP < 4)
{
   give_item(id, "weapon_awp");
   give_item(id,"ammo_338magnum");
   give_item(id,"ammo_338magnum");     
   give_item(id,"ammo_338magnum");
   give_item(id, "weapon_knife");
   give_item(id, "weapon_deagle");
   give_item(id,"ammo_50ae");
   give_item(id,"ammo_50ae");
   give_item(id,"ammo_50ae")
   give_item(id,"ammo_50ae")
   give_item(id,"ammo_50ae")
   give_item(id, "item_assaultsuit")
   gWP++
}
else
{
   client_print(print_chat,id,"Csak négy ember wp -zhet egyszerre!")
   Fegyvermenu2(id);
}
}
case 22:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id, "item_assaultsuit")
}
case 23:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id, "item_assaultsuit")
}
case 25:
{
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id, "item_assaultsuit")
}
case 26:
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id, "item_assaultsuit")
}
case 27:
{
give_item(id, "weapon_m3");
give_item(id,"ammo_buckshot");
give_item(id,"ammo_buckshot");
give_item(id,"ammo_buckshot");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id, "item_assaultsuit")
}
case 28:

give_item(id, "weapon_xm1014");
give_item(id,"ammo_buckshot");
give_item(id,"ammo_buckshot");
give_item(id,"ammo_buckshot");
give_item(id,"ammo_buckshot");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id, "item_assaultsuit")
}
case 29:

give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id, "item_assaultsuit")
}
case 30:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id, "item_assaultsuit")
}
case 31:
{
give_item(id, "weapon_galil");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id, "item_assaultsuit")
}
case 32:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id, "item_assaultsuit")
}
case 33:
{
give_item(id, "weapon_sg552");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id, "item_assaultsuit")
}
case 34:
{
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id,"ammo_57mm");
give_item(id,"ammo_57mm");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id, "item_assaultsuit")
}
case 35:
{
give_item(id, "weapon_tmp");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id, "item_assaultsuit")
}
case 36:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id, "item_assaultsuit")
}
case 37:
{
give_item(id, "weapon_mac10");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id, "item_assaultsuit")
}
}
}
case 's':
{
switch( key )
{
case 1:
{
give_item(id, "weapon_usp");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id,"ammo_45acp");
Granatmenu(id);
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
Granatmenu(id);
}
case 3:
{
give_item(id, "weapon_glock18");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
Granatmenu(id);
}
case 4:
{
give_item(id, "weapon_p228");
give_item(id,"ammo_357sig");
give_item(id,"ammo_357sig");
give_item(id,"ammo_357sig");
give_item(id,"ammo_357sig");
Granatmenu(id);
}
case 5:
{
give_item(id, "weapon_fiveseven");
give_item(id,"ammo_57mm");
give_item(id,"ammo_57mm");
give_item(id,"ammo_57mm");
give_item(id,"ammo_57mm");
give_item(id,"ammo_57mm");
Granatmenu(id);
}
case 6:
{
give_item(id, "weapon_elite");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_9mm");
Granatmenu(id);
}
}
}
case 't':
{
switch( key )
{
case 1:
{
client_print(id, print_chat, "Neked nem kellet gránát.");
}
case 2:
{
Hemenu(id);
}
case 3:
{
Flashmenu(id);
}
case 4:
{
Smokemenu(id);
}
}
}
case 'h':
{
switch( key )
{
case 1:
{
Granatmenu(id);
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
}
case 3:
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
}
case 4:
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")       
}
case 5:
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
}
}
}
case 'f':
{
switch( key )
{
case 1:
{
Granatmenu(id);
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_flashbang")
}
case 3:
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
}
case 4:
{
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")      
}
case 5:
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
}
}
}
case 'e':
{
switch( key )
{
case 1:
{
Granatmenu(id);
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
}
case 3:
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
}
case 4:
{
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")       
}
case 5:
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
}
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2016.03.29. 11:33 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.27. 12:30
Hozzászólások: 173
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <fun>
  5.  
  6. #define PLUGIN "FegyverMenu"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "DeRoiD"
  9.  
  10. new mp[33], puska = 0, bool:kpkor, korok, counterszam, terrorszam
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "inditas", 1)
  15. }
  16. public korveg()
  17. {
  18.     counterszam = 0
  19.     terrorszam = 0
  20.     puska = 0
  21. }
  22. public kornull()
  23.     korok = 0
  24. public inditas(id) {
  25.     if(!is_user_alive(id))
  26.     return PLUGIN_HANDLED
  27.     if(korok < 35) {
  28.         if(kpkor == false)
  29.         {
  30.             if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  31.             {
  32.                 strip_user_weapons(id)
  33.                 give_item(id, "weapon_knife")
  34.                 give_item(id, "weapon_c4")
  35.             }
  36.             else
  37.             {
  38.                 strip_user_weapons(id)
  39.                 give_item(id, "weapon_knife")
  40.             }
  41.             give_item(id, "item_kevlar")
  42.             give_item(id, "weapon_hegrenade")
  43.             give_item(id, "weapon_flashbang")
  44.             give_item(id, "weapon_deagle")
  45.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  46.             if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  47.                 cs_set_user_defuse(id, 1)
  48.             remove_task(id)
  49.             mp[id] = 60
  50.             fegyvermenu(id)
  51.             set_task(1.0, "vissza", id)
  52.             cs_set_user_money(id, 0)
  53.         }
  54.         else
  55.         {
  56.             strip_user_weapons(id)
  57.             cs_set_user_money(id, 0)
  58.             give_item(id, "weapon_deagle")
  59.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  60.         }
  61.     }
  62.     return PLUGIN_HANDLED
  63. }
  64. public vissza(id)
  65. {
  66.     if(mp[id] > 0)
  67.     {
  68.         mp[id] -= 1
  69.         set_task(1.0,"fegyvermenu", id)
  70.         set_task(1.0, "vissza", id)
  71.     }
  72.     else
  73.     {
  74.         remove_task(id)
  75.         print_color(id, "!g[GeForce] !t- !y Sajnos lejárt az idő, nem választottál fegyvert!")
  76.         show_menu(id, 0, "^n", 1)
  77.     }
  78. }
  79. public fegyvermenu(id)
  80. {
  81.     new players[32]
  82.     get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")
  83.     get_players(players,counterszam,"e","CT")
  84.     new cim[121], limit[121]
  85.     format(cim, charsmax(cim), "\d[\rGeForce\d] \r» \w Fegyvermenü \r- \y[\wMásodperc: \r%d\y]",mp[id])
  86.     if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska <= 3)
  87.     format(limit, charsmax(limit), "\r[\dAWP \yösszesen \r%d \ydarab maradt\r]", 4-puska)
  88.     else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4 || counterszam < 4 || terrorszam < 4)
  89.     format(limit, charsmax(limit), "\r[\dAWP \r4\wv\r4\w-\ytől van. \w[\r%d\yv\r%d\d]", terrorszam, counterszam)
  90.     else if(puska >= 4)
  91.     format(limit, charsmax(limit), "AWP \dElfogyott")
  92.     new menu = menu_create(cim, "fegyvermenu_h" )
  93.  
  94.     menu_additem(menu,"\rMaverick \yM4A1 \wCarbine \dCsomag.","1",0)
  95.     menu_additem(menu,"\rKalasnyikov \yAK47 \dCsomag","2",0)
  96.     menu_additem(menu,limit,"3",0)
  97.     menu_additem(menu,"\rFamas \yClarion \dCsomag.","4",0)
  98.     menu_additem(menu,"\rMP5 \yNavy \wCsomag","5",0)
  99.     menu_additem(menu,"\rBenelli \yShotgun \w[\rM3\y] \wCsomag.","6",0)
  100.     menu_additem(menu,"\rSteyr \yScout \dCsomag","7",0)
  101.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  102.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  103.     menu_display(id, menu, 0)
  104. }
  105. public fegyvermenu_h(id, menu, item)
  106.     {
  107.     if( item == MENU_EXIT )
  108.     {
  109.     menu_destroy(menu);
  110.     return PLUGIN_HANDLED;
  111.     }
  112.     new data[9], szName[64];
  113.     new access, callback;
  114.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  115.     new key = str_to_num(data);
  116.  
  117.     switch(key)
  118.     {
  119.         case 1:{
  120.             remove_task(id)
  121.             show_menu(id, 0, "^n", 1)
  122.             give_item(id, "weapon_m4a1")
  123.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  124.             print_color(id, "!g[GeForce]!y » Te az!t M4A1-t!y választottad!")
  125.         }
  126.         case 2:{
  127.             remove_task(id)
  128.             show_menu(id, 0, "^n", 1)
  129.             give_item(id, "weapon_ak47")
  130.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  131.             print_color(id, "!g[GeForce]!y » Te az!t AK47-t!y választottad!")
  132.         }
  133.         case 3:{
  134.             new players[32]
  135.             get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")
  136.             get_players(players,counterszam,"e","CT")
  137.             if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska < 4){
  138.                 remove_task(id)
  139.                 show_menu(id, 0, "^n", 1)
  140.                 puska++
  141.                 give_item(id, "weapon_awp")
  142.                 cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
  143.                 print_color(id, "!g[GeForce]!y » Te az!t AWP-t!y választottad!")
  144.             }
  145.             else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4)
  146.                 print_color(id, "!g[GeForce]!y » Az AWP-t csak!t 4v4!y-től tudod használni!")
  147.             else if(puska >= 4)
  148.                 print_color(id, "!g[GeForce]!y » Sajnálom az!t AWP!y elfogyott!")
  149.         }
  150.         case 4:{
  151.             remove_task(id)
  152.             show_menu(id, 0, "^n", 1)
  153.             give_item(id, "weapon_famas")
  154.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  155.             print_color(id, "!g[GeForce]!y » Te a!t FAMAS-t!y választottad!")
  156.         }
  157.         case 5:{
  158.             remove_task(id)
  159.             show_menu(id, 0, "^n", 1)
  160.             give_item(id, "weapon_mp5navy")
  161.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
  162.             print_color(id, "!g[GeForce]!y » Te az!t MP5-t!y választottad!")
  163.         }
  164.         case 6:{
  165.             remove_task(id)
  166.             show_menu(id, 0, "^n", 1)
  167.             give_item(id, "weapon_m3")
  168.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 50)
  169.             print_color(id, "!g[GeForce]!y » Te az!t M3-t!y választottad!")
  170.         }
  171.         case 7:{
  172.             remove_task(id)
  173.             show_menu(id, 0, "^n", 1)
  174.             give_item(id, "weapon_scout")
  175.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
  176.             print_color(id, "!g[GeForce]!y » Te az!t SCOUT-t!y választottad!")
  177.         }
  178.     }
  179.     menu_destroy(menu)
  180.     return PLUGIN_HANDLED
  181. }          
  182. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  183. {
  184.         new count = 1, players[32]
  185.         static msg[191]
  186.         vformat(msg, 190, input, 3)
  187.  
  188.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  189.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  190.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3")  
  191.  
  192.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  193.         {
  194.                 for (new i = 0; i < count; i++)
  195.                 {
  196.                         if (is_user_connected(players[i]))
  197.                         {
  198.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  199.                                 write_byte(players[i])
  200.                                 write_string(msg)
  201.                                 message_end()
  202.                         }
  203.                 }
  204.         }
  205.         return PLUGIN_HANDLED
  206. }



Ez jobb


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2016.03.29. 17:39 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Ez meg ég és föld a 2höz.
viewtopic.php?f=101&t=24139#p176608

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole