hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
[Ötlet] ~ CS:GO (1.6) Rankrendszer. https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=24347 |
Oldal: 1 / 2 |
Szerző: | PikHácsúú# [2016.03.17. 20:53 ] |
Hozzászólás témája: | [Ötlet] ~ CS:GO (1.6) Rankrendszer. |
Hali, játék közbe eszembe jutott, hogy milyen lenne már, ha 1.6-ra megcsinálnák a CS:GO-s rankrendszert. Persze ez nem ugyanolyan, de arra a logikára épül. ![]() Lenne egy értékelő rendszer, ami stat alapján értékelne. 30 kört beszámol, és 0-10-es skálán, értékeli 30. kör végén a játékát, majd ezt még 4x végrehajta, így 5 értékelést kapunk! Miután vége az 5x30 körnek tehát 150 körnek, akkor az 5 értékelést összeadja. 30. kör = 3 60. kör = 6 90. kör = 2 120. kör = 8 150. kör 7 3+6+2+8+7 = 26 és ezt osztja 5-el átlagszámítás! 26/5-el = 5,2 ![]() Ha az illető átlaga 150. kör után 0-4, akkor ledobja rankban, SILVER I-et egyértelműen nemfogja. Ha az illető átlaga 5, akkor semleges, ezért nem dobja fel, de le sem. Ha az illet átlaga 6-10 akkor feldobja rankilag. Ennyi lenne a lényege, szerintem elég fasza lehetne, ha meglehet valósítani. ![]() |
Szerző: | mforce [2016.03.17. 20:56 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [Ötlet] ~ CS:GO (1.6) Rankrendszer. |
Ez a 30 kör utáni számlálás elég gyatra dolog ![]() |
Szerző: | PikHácsúú# [2016.03.17. 20:58 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [Ötlet] ~ CS:GO (1.6) Rankrendszer. |
Hát most így ez jutott eszembe, de lehetne másra is értékelni, csak nemtudom mire, mert MM-hez viszonyítottam, ugye 30 kör, és hát, nem tudom mire kéne akkor értékelni. :S |
Szerző: | mforce [2016.03.17. 21:00 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [Ötlet] ~ CS:GO (1.6) Rankrendszer. |
Akosch már egy pár hónapja számolgatott itt mvp-t meg mindent, de azóta is várom. ![]() |
Szerző: | PikHácsúú# [2016.03.17. 21:02 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [Ötlet] ~ CS:GO (1.6) Rankrendszer. |
Szerintem ha ezt megvalósítja valaki, az sokat dobhatna a szerón, de az a vicc benne, hogy a playereke ezt látni nem fogják, csak rangilag tapasztalni, mert ugye ez háttérben folyik, de jobb mint, hogy 200 ölés kell a SILVER II-höz, az már unalmas, hogy mindig az ölés számít. |
Szerző: | mforce [2016.03.17. 21:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [Ötlet] ~ CS:GO (1.6) Rankrendszer. |
Azt is lehet -ozni halálnál meg stb. De mondom Akosch jó rendszert talált ki, csak győzzük kivárni ![]() |
Szerző: | PikHácsúú# [2016.03.17. 21:08 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [Ötlet] ~ CS:GO (1.6) Rankrendszer. |
És publikálni akarja? Tudsz valamit, hogy milyen lessz nagyjából? ![]() |
Szerző: | Akosch:. [2016.03.17. 21:15 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [Ötlet] ~ CS:GO (1.6) Rankrendszer. |
mforce írta: Akosch már egy pár hónapja számolgatott itt mvp-t meg mindent, de azóta is várom. ![]() Csak hát a lustaság nagyúr xd Ami tudható a rendszerről az alapján gyakorlatilag szart se ér az egyéni statod, ha mellette bukjátok a köröket. Amit összekapartam az alapján, ami számít:
Én egyenlőre úgy oldottam meg, h csapat szinten kapnak adott pontot és azt kéne leosztani, valahogyan a játékosok közt. Így fejből, ami megmaradt. Többet esetleg, ha gépnél leszek. Ötletek, infók a cs:go -s meg a lol -s rendszerből, plusz az alap sakkos elő pontrendszerből vannak / jöttek. |
Szerző: | PikHácsúú# [2016.03.17. 21:21 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [Ötlet] ~ CS:GO (1.6) Rankrendszer. |
Összeadjuk a csapaton belül minden játékos kill-jét, csak itt jön közbe a resetscore, ami elég buggot csinálna. Tehát összeadjuk a frageket, majd elosztjuk a játékosok számával. pl 10 játékos. 1. 5 2. 10 3. 15 4. 20 5. 25 6. 30 7. 35 8. 40 9. 45 10. 50 = 275/10 = 27,5 / 10 mert 10 játékos, és minden embernek 2,75 pont jut. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Szerző: | mforce [2016.03.17. 21:26 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [Ötlet] ~ CS:GO (1.6) Rankrendszer. |
Rs az tök mind1. Az csak vizuális formalitás. |
Oldal: 1 / 2 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |