hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.06. 05:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 526 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 526 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hitbox Manipulator (jó valamire?)
HozzászólásElküldve: 2016.03.20. 18:37 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Sziasztok! :)
Ez jó valamire?

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <regex>
  5. #define MAX_PLAYERS 32
  6. #define MAXINPUT 7
  7. #define SANITARY "abcdefg"
  8. new bool:g_restart_attempt[MAX_PLAYERS + 1]
  9. new amx_show_activity
  10. //new hitbox_allow_knife
  11. //new hitbox_allow_he
  12. new hitbox_bit
  13. public plugin_init(){
  14.     register_plugin("Hitbox Manipulator", "1.00", "Migs Davis")
  15.     register_event("ResetHUD", "event_hud_reset", "be")
  16.     register_event("TextMsg", "event_restart_attempt", "a", "2=#Game_will_restart_in")
  17.     register_clcmd("fullupdate", "clcmd_fullupdate")
  18.     register_concmd("amx_hitbox", "admin_set_hitbox", ADMIN_KICK, "<0|a|b|c|d|e|f|g> - Set hitboxes. Letters equal the body part, can combine letters.")
  19.     //hitbox_allow_knife = register_cvar("hitbox_allow_knife", "1")
  20.     //hitbox_allow_he = register_cvar("hitbox_allow_he", "1")
  21.     hitbox_bit = register_cvar("hitbox_bit", "255")
  22.     amx_show_activity = get_cvar_pointer("amx_show_activity")
  23. }
  24. public clcmd_fullupdate() {
  25.     return PLUGIN_HANDLED
  26. }
  27. public event_restart_attempt(){
  28.     new players[32], num
  29.     get_players(players, num, "a")
  30.     for ( new i; i < num; ++i )
  31.         g_restart_attempt[players[i]] = true
  32. }
  33. public event_hud_reset(id){
  34.     if (g_restart_attempt[id]) {
  35.         g_restart_attempt[id] = false
  36.         return
  37.     }
  38.     set_properties(id)
  39. }
  40. public set_properties(id){
  41.     set_user_hitzones(0, 0, get_pcvar_num(hitbox_bit))
  42. }
  43. public admin_set_hitbox(id, level, cid){
  44.     new flags[MAXINPUT+1], name[32], error[128], result_code, bit = 1
  45.     if ( !cmd_access(id, level, cid, 2) )
  46.         return PLUGIN_HANDLED
  47.     read_argv(1, flags, MAXINPUT)
  48.     strtolower(flags)
  49.     new Regex:re = regex_match(flags, "0", result_code, error, 127)
  50.     if (re >= REGEX_OK) { //This if/else will detect strange syntax, even if it doesn't need to
  51.         regex_free(re)
  52.         if (flags[0] == '0') {
  53.             if (flags[1] == '^0'){
  54.                 bit = 0;
  55.             } else {
  56.                 bit = 0; //they have a 0 followed by unnecessary characters
  57.             }
  58.         } else{
  59.             bit =  1 // there is a 0 mixed in with other characters
  60.         }
  61.     } else {
  62.         new buf[2] = {0,0}
  63.         for (new i = 0; i<MAXINPUT; i++){
  64.             buf[0] = flags[i];
  65.             re = regex_match(SANITARY, buf[0], result_code, error, 127)
  66.             if (re >= REGEX_OK){
  67.                 regex_free(re)
  68.             } else {
  69.                 flags[i] = 0 //They have weird characters in here
  70.             }
  71.         }
  72.     }
  73.     if (bit) {
  74.         new buf2[2] = {97,0} //97 = a.
  75.         for (new j = 2; j <= 128; j*=2, buf2[0]++){
  76.             re = regex_match(flags, buf2, result_code, error, 127)
  77.             if (re >= REGEX_OK){
  78.                 regex_free(re)
  79.                 bit += j
  80.             }
  81.         }
  82.     }
  83.     if (bit == 1){
  84.         //They didn't type any valid flags at all
  85.     }
  86.     set_pcvar_num(hitbox_bit, bit)
  87.     get_user_name(id, name, 31)
  88.     switch ( get_pcvar_num(amx_show_activity) ){
  89.         case 2: client_print(0, print_chat, "[AMXX] ADMIN %s has manipulated the hitboxes!", name)
  90.         case 1: client_print(0, print_chat, "[AMXX] ADMIN has manipulated the hitboxes!")
  91.     }
  92.     set_properties(0)
  93.     log_amx("[AMXX] ADMIN %s: set hitboxes to %d", name, bit)
  94.     return PLUGIN_HANDLED
  95. }

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hitbox Manipulator (jó valamire?)
HozzászólásElküldve: 2016.03.20. 18:43 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
<0|a|b|c|d|e|f|g> - Set hitboxes. Letters equal the body part, can combine letters.")

Olvasni tudunk? Angolul tudunk? Ha nem, akkor Google Translatet ismerjük?

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hitbox Manipulator (jó valamire?)
HozzászólásElküldve: 2016.03.20. 18:52 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
mforce írta:
<0|a|b|c|d|e|f|g> - Set hitboxes. Letters equal the body part, can combine letters.")

Olvasni tudunk? Angolul tudunk? Ha nem, akkor Google Translatet ismerjük?


Egy pluginhoz a segítségeket a Google Translate-nál fogok keresni legközelebb! :33
Köszönjük [profil]mforce[/profil]!

Más valaki elmagyarázná hogy mire való?
Köszönöm!

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hitbox Manipulator (jó valamire?)
HozzászólásElküldve: 2016.03.20. 18:53 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Testrészeket tudsz blokkolni.
Lustaság fájna ordítanál

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole