hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 21:00



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 420 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 420 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rangok + Admin Prefix
HozzászólásElküldve: 2016.03.28. 18:49 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.27. 12:30
Hozzászólások: 173
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Sziasztok valaki tud adni egy rang rendszert ami PREFIXEL használható


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangok + Admin Prefix
HozzászólásElküldve: 2016.03.28. 19:05 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
TÁDÁMM

HLMOD.Hus Rangok

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangok + Admin Prefix
HozzászólásElküldve: 2016.03.28. 19:35 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.27. 12:30
Hozzászólások: 173
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
alfaanero írta:



Nem jo mert , egyszer beraktan es beloginoltam afminba és nem tudtam zolden irni


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangok + Admin Prefix
HozzászólásElküldve: 2016.03.28. 19:48 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2015.11.29. 17:07
Hozzászólások: 375
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 53 alkalommal
csongika írta:
Sziasztok valaki tud adni egy rang rendszert ami PREFIXEL használható

Tessék:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>"
  9.  
  10. new message[192]
  11. new nev[32]
  12. new Temp[192]
  13. static color[10]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18.  
  19. #define ASD 15
  20.  
  21. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  22.  
  23. new const szamok[ASD] = {
  24.     50,
  25.     100,
  26.     150,
  27.     200,
  28.     250,
  29.     300,
  30.     350,
  31.     700,
  32.     750,
  33.     800,
  34.     850,
  35.     900,
  36.     950,
  37.     1000,
  38.     1500
  39.  
  40. }
  41.  
  42. new const rangok[ASD+1][] = {
  43.     "KezdĹ‘",
  44.     "Bot",
  45.     "Low",
  46.     "Tag",
  47.     "Tud valamit",
  48.     "Fanatikus",
  49.     "Senior Tag",
  50.     "JĂłmunkásember",
  51.     "NagyĂşr",
  52.     "FĂ©listen",
  53.     "Ă–stag",
  54.     "Veterán",
  55.     "ŐskövĂĽlet",
  56.     "Minden6Ăł",
  57.     "ISTEN",
  58.     "Mindent TudĂł"
  59.  
  60. }
  61.  
  62. public plugin_init()
  63. {
  64.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  65.     register_clcmd("say /rang", "hud")
  66.     register_clcmd("say", "sayhook")
  67.     register_clcmd("say_team", "tshook")
  68.     register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  69.     g_vault = nvault_open("namerang")
  70.  
  71. }
  72. public hud(id)
  73. {
  74.     if(szint[id] != ASD+1)
  75.     {
  76.  
  77.         ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04Prefix:^x03 %s^n^x04 Ă–lĂ©sek:^x04 %d^n^x04 Kell mĂ©g:^x04 %d^x01 !",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  78.     }
  79.     else {
  80.  
  81.         ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04Prefix:^x03 %s^n^x04 Ă–lĂ©sek:^x04 %d^n^x04 Kell mĂ©g:^x04 %d^x01 !",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  82.     }
  83.  
  84. }
  85. public sayhook(id)
  86. {
  87.  
  88.     read_args (message, 191)
  89.     remove_quotes (message)
  90.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  91.     {
  92.         return PLUGIN_CONTINUE
  93.     }
  94.     get_user_name(id, nev, 31)
  95.     if(is_user_alive(id)) {
  96.         get_user_team(id, color, 9)
  97.         formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  98.  
  99.     }
  100.     else {
  101.         get_user_team(id, color, 9)
  102.         formatex(Temp, 191, "^x01*Halott*^x01 ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  103.     }
  104.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
  105.     {
  106.             formatex(Temp, 191, "^x04[^x01Admin^x04] [%s] ^x03%s^x01:^x04 %s",rangok[szint[id]], nev, message)
  107.     }
  108.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
  109.     {
  110.             formatex(Temp, 191, "^x04[^x01Tulajdonos^x04] [%s] ^x03%s^x01:^x04 %s",rangok[szint[id]], nev, message)
  111.     }
  112.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
  113.     {
  114.             formatex(Temp, 191, "^x04[^x01Konfigos^x04] [%s] ^x03%s^x01:^x04 %s",rangok[szint[id]], nev, message)
  115.     }
  116.     sendmessage(color)
  117.     return PLUGIN_HANDLED
  118. }
  119. public tshook(id)
  120. {
  121.     read_args (message, 191)
  122.     remove_quotes (message)
  123.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  124.     {
  125.         return PLUGIN_CONTINUE
  126.     }
  127.     get_user_name(id, nev, 31)
  128.     new playerTeam = get_user_team(id)
  129.     new playerTeamName[19]
  130.     switch (playerTeam)
  131.     {
  132.         case 1: {
  133.             copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  134.  
  135.         }
  136.         case 2: {
  137.             copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  138.  
  139.         }
  140.         default:
  141.         copy (playerTeamName, 9, "*NĂ©zĹ‘*")
  142.     }
  143.     if(is_user_alive(id))
  144.     {
  145.         get_user_team(id, color, 9)
  146.         formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  147.  
  148.     }
  149.     else
  150.     {
  151.         get_user_team(id, color, 9)
  152.         formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  153.     }
  154.     sendtmessage(color, playerTeam)
  155.     return PLUGIN_HANDLED
  156. }
  157. public sendmessage(color[])
  158. {
  159.     new teamName[10]
  160.     for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  161.     {
  162.         get_user_team (player, teamName, 9)
  163.         teamf (player, color)
  164.         elkuldes(player, Temp)
  165.         teamf(player, teamName)
  166.     }
  167. }
  168. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  169. {
  170.     new teamName[10]
  171.     for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  172.     {
  173.         if(get_user_team(player) == playerTeam)
  174.         {
  175.             get_user_team (player, teamName, 9)
  176.             elkuldes(player, Temp)
  177.             teamf (player, teamName)
  178.             teamf (player, color)
  179.         }
  180.     }
  181. }
  182. public teamf(player, team[])
  183. {
  184.     message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  185.     write_byte(player)
  186.     write_string(team)
  187.     message_end()
  188. }
  189. public elkuldes(player, Temp[])
  190. {
  191.  
  192.     message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  193.     write_byte( player )
  194.     write_string( Temp )
  195.     message_end()
  196.  
  197. }
  198.  
  199. public client_connect(id)
  200. {  
  201.     LoadData(id)
  202. }
  203. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  204.  
  205. public SaveData(id)
  206. {
  207.     new name[32]
  208.     get_user_name(id, name, 31)
  209.  
  210.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  211.     format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  212.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  213.  
  214.  
  215.     nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  216.     return PLUGIN_CONTINUE
  217. }
  218. public LoadData(id)
  219. {
  220.     new name[32]
  221.     get_user_name(id, name, 31)
  222.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  223.  
  224.     format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  225.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  226.  
  227.     nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  228.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  229.     new oles[32], level[32]
  230.     parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  231.     olesek[id] = str_to_num(oles)
  232.     szint[id] = str_to_num(level)
  233.     return PLUGIN_CONTINUE
  234. }
  235. public halal()
  236. {
  237.     new killer = read_data(1)
  238.     new victim = read_data(2)
  239.  
  240.     if(killer != victim)
  241.         olesek[killer]++
  242.  
  243.     while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  244.     {
  245.         szint[killer]++
  246.     }
  247. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangok + Admin Prefix
HozzászólásElküldve: 2016.03.28. 19:55 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Idézet:
Sziasztok valaki tud adni egy rang rendszert ami PREFIXEL használható


A kérésedre megkaptad a választ.
Ennél többet nem írtál vagy osztottál meg velünk ,hogy pontosan mire is gondolsz vagy ,hogy mit szeretnél pontosan

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangok + Admin Prefix
HozzászólásElküldve: 2016.03.28. 20:04 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.27. 12:30
Hozzászólások: 173
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Én ilyet akarok

pld: [Silver I] [Admin] Jatekos: Ir valamit


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangok + Admin Prefix
HozzászólásElküldve: 2016.03.28. 20:16 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2015.11.29. 17:07
Hozzászólások: 375
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 53 alkalommal
csongika írta:
Én ilyet akarok

pld: [Silver I] [Admin] Jatekos: Ir valamit



A kereső aranyat terem :)
  1. #include <amxmodx>
  2.     #include <amxmisc>
  3.     #include <cstrike>
  4.     #include <csstats>
  5.  
  6.     #pragma tabsize 0
  7.  
  8.     #define PLUGIN "Rankrendszer (HUD + prefix)"
  9.     #define VERSION "1.5"
  10.     #define AUTHOR "6lmasok,qKKKJ;>, RaZ_HU"
  11.  
  12.     #define ACCESS_LEVEL ADMIN_CHAT
  13.     #define ADMIN_LISTEN ADMIN_CHAT
  14.  
  15.     #define RANK_SILVER 0
  16.     #define RANK_SILVER2 1
  17.     #define RANK_SILVER3 2
  18.     #define RANK_SILVER4 3
  19.     #define RANK_SILVERE 4
  20.     #define RANK_SILVEREM 5
  21.     #define RANK_NOVA 6
  22.     #define RANK_NOVA2 7
  23.     #define RANK_NOVA3 8
  24.     #define RANK_NOVAM 9
  25.     #define RANK_AK 10
  26.     #define RANK_AK2 11
  27.     #define RANK_DAK 12
  28.     #define RANK_SHERIFF 13
  29.     #define RANK_SAS 14
  30.     #define RANK_SASM 15
  31.     #define RANK_SUPREME 16
  32.     #define RANK_GLOBAL 17
  33.     #define RANK_UBER 18
  34.  
  35.     #define MAXRANKS 19
  36.  
  37.     new message[192]
  38.  
  39.     new strName[191]
  40.     new strText[191]
  41.     new sayText
  42.     new teamInfo
  43.     new maxPlayers
  44.     new PlayerRank[33]
  45.     new Float:HUD_INTERVAL
  46.  
  47.     new static color[10]
  48.  
  49.     new const RANKS[MAXRANKS][] =
  50.     {
  51.         "Silver I",
  52.         "Silver II",
  53.         "Silver III",
  54.         "Silver IV",
  55.         "Silver Elite",
  56.         "Silver Elite Mester",
  57.         "Arany Nova I",
  58.         "Arany Nova II",
  59.         "Arany Nova III",
  60.         "Arany Nova Mester",
  61.         "AK",
  62.         "Koszorús AK",
  63.         "Dupla AK",
  64.         "Sheriff",
  65.         "Sas",
  66.         "Sas Mester",
  67.         "Supreme",
  68.         "Global Elite",
  69.         "Űber"
  70.     }
  71.  
  72.     #define size 18
  73.  
  74.     new const szamok[size] =
  75.     {
  76.         50,
  77.         100,
  78.         200,
  79.         300,
  80.         450,
  81.         650,
  82.         800,
  83.         1000,
  84.         1200,
  85.         1400,
  86.         1700,
  87.         2000,
  88.         2500,
  89.         3000,
  90.         3600,
  91.         4500,
  92.         5500,
  93.         20000
  94.     }
  95.  
  96.     public plugin_init()
  97.     {
  98.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  99.         register_clcmd("say /rang", "hud")
  100.         register_clcmd("say rang", "hud")
  101.         register_clcmd ("say", "hook_say")
  102.         register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  103.  
  104.         register_cvar("sv_rankrendszer","1") // A plugin be- illetve kikapcsolása
  105.         register_cvar("sv_rankrendszer_HUD","1") // A HUD-ra való kijelzés be- illetve kikapcsolása
  106.         sethudtime()
  107.  
  108.         sayText = get_user_msgid ("SayText")
  109.         teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  110.         maxPlayers = get_maxplayers()
  111.  
  112.         set_task(160.0, "korUzenet", 0, _, _, "b")
  113.  
  114.         register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  115.     }
  116.  
  117.     public sethudtime()
  118.     {
  119.         new refreshtime = register_cvar("sv_rankrendszer_HUDtime","0.9") // A HUD-ra való kijelzés frissítési ideje másodpercben
  120.         if (refreshtime == 0.9)
  121.         {
  122.             HUD_INTERVAL = 0.9
  123.         }
  124.         else if (refreshtime != 0.9)
  125.         {
  126.             HUD_INTERVAL = get_pcvar_float(refreshtime)
  127.         }
  128.  
  129.         return PLUGIN_CONTINUE
  130.     }
  131.  
  132.     public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  133.     {
  134.         return PLUGIN_HANDLED
  135.     }
  136.  
  137.     public korUzenet()
  138.     {
  139.         ColorChat( 0, "^3Írd be ^4/rang ^3vagy ^4rang ^3hogy megnézd hány ölés kell a következő ranghoz.")
  140.         return PLUGIN_HANDLED;
  141.     }
  142.  
  143.     public hud(id)
  144.     {
  145.         new stats[8]
  146.     new bodyhits[8]
  147.         get_user_stats(id, stats, bodyhits)
  148.  
  149.         ColorChat( id, "^4Rangod: ^3%s ^1| ^4Ölések: ^3%d",RANKS[PlayerRank[id]], stats[0])
  150.  
  151.         if(PlayerRank[id] == MAXRANKS-1)
  152.         {
  153.             //client_print(id, print_chat, "^4Rangod: ^3%s ^1| ^4Ölések: ^3%d ^n^4A következő szinthez kell még: ^3%d",RANKS[PlayerRank[id]], stats[0],szamok[PlayerRank[id]]-stats[0])
  154.             ColorChat( id, "^4Már elérted a legnagyobb ^4rangot.")
  155.         }
  156.         else
  157.         {
  158.             //client_print(id, print_chat, "^4Rangod: ^3%s ^1| ^4Ölések: ^3%d ^n^4Már elérted a legnagyobb rangot.",RANKS[PlayerRank[id]], stats[0])
  159.             ColorChat( id, "^4Következő rang: ^3%s ^1| ^4A következő szinthez kell még: ^3%d",RANKS[PlayerRank[id]+1], szamok[PlayerRank[id]]-stats[0])
  160.         }
  161.     }
  162.  
  163.     public hook_say(id)
  164.     {
  165.         read_args (message, 191)
  166.         remove_quotes (message)
  167.  
  168.         if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  169.         return PLUGIN_CONTINUE
  170.  
  171.         new name[32]
  172.         get_user_name (id, name, 31)
  173.  
  174.         new isAlive, alive[32]
  175.  
  176.         if (is_user_alive (id))
  177.         {
  178.             isAlive = 1
  179.             alive = "^1 "
  180.         }
  181.         else
  182.         {
  183.             isAlive = 0
  184.             alive = "^1*HALOTT* "
  185.         }
  186.  
  187.         //static color[10]
  188.  
  189.         if(get_user_flags(id)&ADMIN_CVAR)
  190.         {
  191.             //get_user_team (id, color, 9)
  192.             getTeam(id)
  193.             format (strName, 191, "%s^4[TULAJ][%s] ^3%s:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  194.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  195.         }  
  196.  
  197.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MAP)
  198.         {
  199.             getTeam(id)
  200.             format (strName, 191, "%s^4[ADMIN][%s] ^3%s:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  201.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  202.         }    
  203.  
  204.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MENU)
  205.         {
  206.             getTeam(id)
  207.             format (strName, 191, "%s^4[VIP][%s] ^3%s:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  208.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  209.         }
  210.  
  211.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_USER)
  212.         {
  213.             getTeam(id)
  214.             format (strName, 191, "%s^4[%s] ^3%s:",alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  215.             format (strText, 191, "^1%s", message)
  216.         }
  217.  
  218.         format (message, 191, "%s ^1%s", strName, strText)
  219.         sendMessage (color, isAlive)
  220.  
  221.         return PLUGIN_CONTINUE
  222.     }
  223.  
  224.     public hook_teamsay(id)
  225.     {
  226.         new playerTeam = get_user_team(id)
  227.         new playerTeamName[19]
  228.  
  229.         switch (playerTeam)
  230.         {
  231.             case 1:
  232.             copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
  233.  
  234.             case 2:
  235.             copy (playerTeamName, 18, "Anti-Terrorista")
  236.  
  237.             default:
  238.             copy (playerTeamName, 9, "Néző")
  239.         }
  240.  
  241.         read_args (message, 191)
  242.         remove_quotes (message)
  243.  
  244.         if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  245.         return PLUGIN_CONTINUE
  246.  
  247.         new isAlive, alive[32]
  248.  
  249.         if (is_user_alive (id))
  250.         {
  251.             isAlive = 1
  252.             alive = "^1 "
  253.         }
  254.         else
  255.         {
  256.             isAlive = 0
  257.             alive = "^1*HALOTT* "
  258.         }
  259.  
  260.         new name[32]
  261.         get_user_name (id, name, 31)
  262.  
  263.         //static color[10]
  264.  
  265.         if(get_user_flags(id)&ADMIN_CVAR)
  266.         {
  267.             //get_user_team (id, color, 9)
  268.             getTeam(id)
  269.             format (strName, 191, "%s(%s)^4[TULAJ][%s] ^3%s:",alive , playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  270.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  271.         }  
  272.  
  273.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MAP)
  274.         {
  275.             getTeam(id)
  276.             format (strName, 191, "%s(%s)^4[ADMIN][%s] ^3%s:",alive , playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  277.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  278.         }    
  279.  
  280.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MENU)
  281.         {
  282.             getTeam(id)
  283.             format (strName, 191, "%s(%s)^4[VIP][%s] ^3%s:",alive , playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  284.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  285.         }
  286.  
  287.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_USER)
  288.         {
  289.             getTeam(id)
  290.             format (strName, 191, "%s(%s)^4[%s] ^3%s:",alive ,playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  291.             format (strText, 191, "^1%s", message)
  292.         }
  293.  
  294.         format (message, 191, "%s ^1%s", strName, strText)
  295.         sendTeamMessage (color,isAlive, playerTeam)
  296.  
  297.         return PLUGIN_CONTINUE 
  298.     }
  299.  
  300.     public sendMessage (color[], alive)
  301.     {
  302.         new teamName[10]
  303.  
  304.         for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  305.         {
  306.         if (!is_user_connected(player))
  307.             continue
  308.         if((alive && is_user_alive(player)) || (!alive && !is_user_alive(player)) || (get_user_flags(player) && ADMIN_LISTEN))
  309.             {
  310.                 get_user_team (player, teamName, 9)
  311.                 changeTeamInfo (player, color)
  312.                 writeMessage (player, message)
  313.                 changeTeamInfo (player, teamName)
  314.             }
  315.         }
  316.     }
  317.  
  318.     public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  319.     {
  320.         new teamName[10]
  321.  
  322.         for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  323.         {
  324.         if (!is_user_connected(player))
  325.             continue
  326.  
  327.         if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  328.             {
  329.                 if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  330.                 {
  331.                     get_user_team (player, teamName, 9)
  332.                     changeTeamInfo (player, color)
  333.                     writeMessage (player, message)
  334.                     changeTeamInfo (player, teamName)
  335.                 }
  336.             }
  337.         }
  338.     }
  339.  
  340.     public changeTeamInfo (player, team[])
  341.     {
  342.         message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)   
  343.         write_byte (player)
  344.         write_string (team)
  345.         message_end()  
  346.     }
  347.  
  348.     public writeMessage (player, message[])
  349.     {
  350.         message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  351.         write_byte (player)
  352.         write_string (message)
  353.         message_end ()
  354.     }
  355.  
  356.     stock bool:is_user_steam(id)
  357.     {
  358.         static dp_pointer;
  359.  
  360.         if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  361.         {
  362.             server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  363.             server_exec();
  364.             return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  365.         }
  366.  
  367.         return false;
  368.     }
  369.  
  370.     public client_putinserver(id)
  371.     {
  372.         if(get_cvar_num("sv_rankrendszer")==0)
  373.         {
  374.             return PLUGIN_HANDLED
  375.         }
  376.         else if (get_cvar_num("sv_rankrendszer")==1 && get_cvar_num("sv_rankrendszer_HUD")==1)
  377.         {
  378.             set_task(HUD_INTERVAL, "setDisplay", id)
  379.         }
  380.         else
  381.         {
  382.             set_task(0.5, "remTask", id)
  383.         }
  384.  
  385.         return PLUGIN_CONTINUE
  386.     }
  387.  
  388.     public remTask(id)
  389.     {
  390.         remove_task(id, 0)
  391.     }
  392.  
  393.     public getTeam(id)
  394.     {
  395.         get_user_team (id, color, 9)
  396.     }
  397.  
  398.     public setDisplay(id)
  399.     {
  400.         if(!is_user_connected(id))
  401.             return PLUGIN_CONTINUE
  402.  
  403.     new stats[8]
  404.     new bodyhits[8]
  405.         get_user_stats(id, stats, bodyhits)
  406.  
  407.         if(stats[0] < 50)
  408.         {
  409.             PlayerRank[id] = RANK_SILVER
  410.         }
  411.         else if(stats[0] >= 50 && stats[0] < 100)
  412.         {
  413.             PlayerRank[id] = RANK_SILVER2
  414.         }
  415.         else if(stats[0] >= 100 && stats[0] < 200)
  416.         {
  417.             PlayerRank[id] = RANK_SILVER3
  418.         }
  419.         else if(stats[0] >= 200 && stats[0] < 300)
  420.         {
  421.             PlayerRank[id] = RANK_SILVER4
  422.         }
  423.         else if(stats[0] >= 300 && stats[0] < 450)
  424.         {
  425.             PlayerRank[id] = RANK_SILVERE
  426.         }
  427.         else if(stats[0] >= 450 && stats[0] < 650)
  428.         {
  429.             PlayerRank[id] = RANK_SILVEREM
  430.         }
  431.         else if(stats[0] >= 650 && stats[0] < 800)
  432.         {
  433.             PlayerRank[id] = RANK_NOVA
  434.         }
  435.         else if(stats[0] >= 800 && stats[0] < 1000)
  436.         {
  437.             PlayerRank[id] = RANK_NOVA2
  438.         }
  439.         else if(stats[0] >= 1000 && stats[0] < 1200)
  440.         {
  441.             PlayerRank[id] = RANK_NOVA3
  442.         }
  443.         else if(stats[0] >= 1200 && stats[0] < 1400)
  444.         {
  445.             PlayerRank[id] = RANK_NOVAM
  446.         }
  447.         else if(stats[0] >= 1400 && stats[0] < 1700)
  448.         {
  449.             PlayerRank[id] = RANK_AK
  450.         }
  451.         else if(stats[0] >= 1700 && stats[0] < 2000)
  452.         {
  453.             PlayerRank[id] = RANK_AK2
  454.         }
  455.         else if(stats[0] >= 2000 && stats[0] < 2500)
  456.         {
  457.             PlayerRank[id] = RANK_DAK
  458.         }
  459.         else if(stats[0] >= 2500 && stats[0] < 3000)
  460.         {
  461.             PlayerRank[id] = RANK_SHERIFF
  462.         }
  463.         else if(stats[0] >= 3000 && stats[0] < 3600)
  464.         {
  465.             PlayerRank[id] = RANK_SAS
  466.         }
  467.         else if(stats[0] >= 3600 && stats[0] < 4500)
  468.         {
  469.             PlayerRank[id] = RANK_SASM
  470.         }
  471.         else if(stats[0] >= 4500 && stats[0] < 5500)
  472.         {
  473.             PlayerRank[id] = RANK_SUPREME
  474.         }
  475.         else if(stats[0] >= 5500 && stats[0] < 20000)
  476.         {
  477.             PlayerRank[id] = RANK_GLOBAL
  478.         }
  479.         else if(stats[0] >= 20000)
  480.         {
  481.             PlayerRank[id] = RANK_UBER
  482.         }
  483.  
  484.         set_hudmessage(142, 239, 39, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 1.0, 0.0, 0.0, -1)
  485.         show_hudmessage(id, "^nÖléseid: %i ^nRang: %s", stats[0], RANKS[PlayerRank[id]])
  486.         //show_hudmessage(id, "%s ^nÖlések: %i ^nRang: %s", name, stats[0], RANKS[PlayerRank[id]])
  487.  
  488.         set_task(HUD_INTERVAL, "setDisplay", id)
  489.  
  490.         return PLUGIN_CONTINUE
  491.     }
  492.  
  493.     stock ColorChat(const id, const input[], any:...)
  494.     {
  495.         new count = 1, players[32];
  496.         static msg[191];
  497.         vformat(msg, 190, input, 3);
  498.  
  499.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4"); // Green Color
  500.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1"); // Default Color
  501.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3"); // Team Color
  502.  
  503.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
  504.         {
  505.             for (new i = 0; i < count; i++)
  506.             {
  507.                 if (is_user_connected(players[i]))
  508.                 {
  509.                     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
  510.                     write_byte(players[i]);
  511.                     write_string(msg);
  512.                     message_end();
  513.                 }
  514.             }
  515.         }
  516.     }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangok + Admin Prefix
HozzászólásElküldve: 2016.04.04. 16:25 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.04.02. 20:24
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Amikor bevagyok jelentkezve adminnak,és ha írok valamit a chatbe.akkor nekem azt írja ki hogy:

[Admin]Khemo^^Teszt
[Silver Elite]Khemo^^ Teszt

Ezt valahogy az sma-ba meglehet oldani hogy kitöröljem hogy ne 2szer írjon?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangok + Admin Prefix
HozzászólásElküldve: 2016.04.05. 13:18 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2015.11.29. 17:07
Hozzászólások: 375
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 53 alkalommal
Khemo írta:
Amikor bevagyok jelentkezve adminnak,és ha írok valamit a chatbe.akkor nekem azt írja ki hogy:

[Admin]Khemo^^Teszt
[Silver Elite]Khemo^^ Teszt

Ezt valahogy az sma-ba meglehet oldani hogy kitöröljem hogy ne 2szer írjon?


Nincs bent már 1 admin color (adminnak színes írás) plugin?
Ha van szedd ki és jó lesz.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 84 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole