hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 07:28



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 478 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 478 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvervaltas
HozzászólásElküldve: 2016.04.10. 14:35 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Sziasztok van 1 kis problemam hogy ha bevan irva a fegyvervaltas a modban. akk mikor fel akarok csatlakozni a szerveree kidob.
amikor meg nincs be irva akk meg siman fel megy valami megoldas ?

Sma:
  1. public plugin_precache()
  2. {
  3.     for(new i;i < 16; i++){
  4.         precache_model(AlapModelek[i]);
  5.     }
  6.    
  7.     for(new i;i < 110; i++){
  8.         precache_model(Fegyverek[i][1]);
  9.     }
  10. }
  11. public FegyverValtas(id)
  12. {
  13.     new fgy = get_user_weapon(id);
  14.    
  15.     if(Skin[0][id] == 0 && fgy == CSW_AK47 && Gun[id] == 1){
  16.         set_pev(id, pev_viewmodel, AlapModelek[0]);
  17.     }
  18.     if(Skin[1][id] == 0 && fgy == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1){
  19.         set_pev(id, pev_viewmodel2, AlapModelek[1]);
  20.     }
  21.     if(Skin[2][id] == 0 && fgy == CSW_AWP && Gun[id] == 1){
  22.         set_pev(id, pev_viewmodel2, AlapModelek[2]);
  23.     }
  24.     if(Skin[3][id] == 0 && fgy == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1){
  25.         set_pev(id, pev_viewmodel2, AlapModelek[3]);
  26.     }
  27.     if(Skin[4][id] == 0 && fgy == CSW_FAMAS && Gun[id] == 1){
  28.         set_pev(id, pev_viewmodel2, AlapModelek[4]);
  29.     }
  30.     if(Skin[5][id] == 0 && fgy == CSW_GALIL && Gun[id] == 1){
  31.         set_pev(id, pev_viewmodel2, AlapModelek[5]);
  32.     }
  33.     if(Skin[6][id] == 0 && fgy == CSW_GLOCK18 && Gun[id] == 1){
  34.         set_pev(id, pev_viewmodel2, AlapModelek[6]);
  35.     }
  36.     if(Skin[7][id] == 0 && fgy ==  CSW_M3 && Gun[id] == 1){
  37.         set_pev(id, pev_viewmodel2, AlapModelek[7]);
  38.     }
  39.     if(Skin[8][id] == 0 && fgy == CSW_MP5NAVY && Gun[id] == 1){
  40.         set_pev(id, pev_viewmodel2, AlapModelek[8]);
  41.     }
  42.     if(Skin[9][id] == 0 && fgy == CSW_P90 && Gun[id] == 1){
  43.         set_pev(id, pev_viewmodel2, AlapModelek[9]);
  44.     }
  45.     if(Skin[10][id] == 0 && fgy == CSW_SCOUT && Gun[id] == 1){
  46.         set_pev(id, pev_viewmodel2, AlapModelek[10]);
  47.     }
  48.     if(Skin[11][id] == 0 && fgy == CSW_USP && Gun[id] == 1){
  49.         set_pev(id, pev_viewmodel2, AlapModelek[11]);
  50.     }
  51.     if(Skin[12][id] == 0 && fgy == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1){
  52.         set_pev(id, pev_viewmodel2, AlapModelek[12]);
  53.     }
  54.     if(Alap[0][id] == 0 && fgy == CSW_C4 && Gun[id] == 1){
  55.         set_pev(id, pev_viewmodel2, AlapModelek[13]);
  56.     }
  57.     if(Alap[1][id] == 0 && fgy == CSW_HEGRENADE && Gun[id] == 1){
  58.         set_pev(id, pev_viewmodel2, AlapModelek[14]);
  59.     }
  60.     if(Alap[2][id] == 0 && fgy == CSW_FLASHBANG && Gun[id] == 1){
  61.         set_pev(id, pev_viewmodel2, AlapModelek[15]);
  62.     }
  63.        
  64.     if(Skin[0][id] == 1 && fgy == CSW_AK47 && Gun[id] == 1){
  65.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[0][1]);
  66.     }
  67.     if(Skin[0][id] == 2 && fgy == CSW_AK47 && Gun[id] == 1){
  68.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[1][1]);
  69.     }
  70.     if(Skin[0][id] == 3 && fgy == CSW_AK47 && Gun[id] == 1){
  71.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[2][1]);
  72.     }
  73.     if(Skin[0][id] == 4 && fgy == CSW_AK47 && Gun[id] == 1){
  74.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[3][1]);
  75.     }
  76.     if(Skin[0][id] == 5 && fgy == CSW_AK47 && Gun[id] == 1){
  77.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[4][1]);
  78.     }
  79.     if(Skin[0][id] == 6 && fgy == CSW_AK47 && Gun[id] == 1){
  80.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[5][1]);
  81.     }
  82.     if(Skin[0][id] == 7 && fgy == CSW_AK47 && Gun[id] == 1){
  83.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[6][1]);
  84.     }
  85.     if(Skin[0][id] == 8 && fgy == CSW_AK47 && Gun[id] == 1){
  86.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[7][1]);
  87.     }
  88.     if(Skin[0][id] == 9 && fgy == CSW_AK47 && Gun[id] == 1){
  89.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[8][1]);
  90.     }
  91.     if(Skin[0][id] == 10 && fgy == CSW_AK47 && Gun[id] == 1){
  92.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[9][1]);
  93.     }
  94.     if(Skin[0][id] == 11 && fgy == CSW_AK47 && Gun[id] == 1){
  95.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[10][1]);
  96.     }
  97.    
  98.     if(Skin[1][id] == 1 && fgy == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1){
  99.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[11][1]);
  100.     }
  101.     if(Skin[1][id] == 2 && fgy == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1){
  102.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[12][1]);
  103.     }
  104.     if(Skin[1][id] == 3 && fgy == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1){
  105.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[13][1]);
  106.     }
  107.     if(Skin[1][id] == 4 && fgy == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1){
  108.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[14][1]);
  109.     }
  110.     if(Skin[1][id] == 5 && fgy == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1){
  111.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[15][1]);
  112.     }
  113.     if(Skin[1][id] == 6 && fgy == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1){
  114.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[16][1]);
  115.     }
  116.     if(Skin[1][id] == 7 && fgy == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1){
  117.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[17][1]);
  118.     }
  119.     if(Skin[1][id] == 8 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1){
  120.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[18][1]);
  121.     }
  122.     if(Skin[1][id] == 9 && fgy == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1){
  123.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[19][1]);
  124.     }
  125.     if(Skin[1][id] == 10 && fgy == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1){
  126.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[20][1]);
  127.     }
  128.     if(Skin[1][id] == 11 && fgy == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1){
  129.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[21][1]);
  130.     }
  131.    
  132.     if(Skin[2][id] == 1 && fgy == CSW_AWP && Gun[id] == 1){
  133.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[22][1]);
  134.     }
  135.     if(Skin[2][id] == 2 && fgy == CSW_AWP && Gun[id] == 1){
  136.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[23][1]);
  137.     }
  138.     if(Skin[2][id] == 3 && fgy == CSW_AWP && Gun[id] == 1){
  139.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[24][1]);
  140.     }
  141.     if(Skin[2][id] == 4 && fgy == CSW_AWP && Gun[id] == 1){
  142.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[25][1]);
  143.     }
  144.     if(Skin[2][id] == 5 && fgy == CSW_AWP && Gun[id] == 1){
  145.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[26][1]);
  146.     }
  147.     if(Skin[2][id] == 6 && fgy == CSW_AWP && Gun[id] == 1){
  148.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[27][1]);
  149.     }
  150.     if(Skin[2][id] == 7 && fgy == CSW_AWP && Gun[id] == 1){
  151.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[28][1]);
  152.     }
  153.     if(Skin[2][id] == 8 && fgy == CSW_AWP && Gun[id] == 1){
  154.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[29][1]);
  155.     }
  156.     if(Skin[2][id] == 9 && fgy == CSW_AWP && Gun[id] == 1){
  157.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[30][1]);
  158.     }
  159.     if(Skin[2][id] == 10 && fgy == CSW_AWP && Gun[id] == 1){
  160.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[31][1]);
  161.     }
  162.     if(Skin[2][id] == 11 && fgy == CSW_AWP && Gun[id] == 1){
  163.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[32][1]);
  164.     }
  165.     if(Skin[2][id] == 12 && fgy == CSW_AWP && Gun[id] == 1){
  166.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[33][1]);
  167.     }
  168.     if(Skin[2][id] == 13 && fgy == CSW_AWP && Gun[id] == 1){
  169.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[34][1]);
  170.     }
  171.    
  172.     if(Skin[3][id] == 1 && fgy == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1){
  173.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[35][1]);
  174.     }
  175.     if(Skin[3][id] == 2 && fgy == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1){
  176.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[36][1]);
  177.     }
  178.     if(Skin[3][id] == 3 && fgy == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1){
  179.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[37][1]);
  180.     }
  181.     if(Skin[3][id] == 4 && fgy == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1){
  182.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[38][1]);
  183.     }
  184.     if(Skin[3][id] == 5 && fgy == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1){
  185.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[39][1]);
  186.     }
  187.     if(Skin[3][id] == 6 && fgy == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1){
  188.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[40][1]);
  189.     }
  190.     if(Skin[3][id] == 7 && fgy == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1){
  191.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[41][1]);
  192.     }
  193.     if(Skin[3][id] == 8 && fgy == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1){
  194.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[42][1]);
  195.     }
  196.     if(Skin[3][id] == 9 && fgy == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1){
  197.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[43][1]);
  198.     }
  199.     if(Skin[3][id] == 10 && fgy == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1){
  200.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[44][1]);
  201.     }
  202.    
  203.     if(Skin[4][id] == 1 && fgy == CSW_FAMAS && Gun[id] == 1){
  204.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[45][1]);
  205.     }
  206.     if(Skin[4][id] == 2 && fgy == CSW_FAMAS && Gun[id] == 1){
  207.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[46][1]);
  208.     }
  209.     if(Skin[4][id] == 3 && fgy == CSW_FAMAS && Gun[id] == 1){
  210.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[47][1]);
  211.     }
  212.     if(Skin[4][id] == 4 && fgy == CSW_FAMAS && Gun[id] == 1){
  213.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[48][1]);
  214.     }
  215.     if(Skin[4][id] == 5 && fgy == CSW_FAMAS && Gun[id] == 1){
  216.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[49][1]);
  217.     }
  218.     if(Skin[4][id] == 6 && fgy == CSW_FAMAS && Gun[id] == 1){
  219.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[50][1]);
  220.     }
  221.     if(Skin[4][id] == 7 && fgy == CSW_FAMAS && Gun[id] == 1){
  222.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[51][1]);
  223.     }
  224.    
  225.     if(Skin[5][id] == 1 && fgy == CSW_GALIL && Gun[id] == 1){
  226.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[52][1]);
  227.     }
  228.     if(Skin[5][id] == 2 && fgy == CSW_GALIL && Gun[id] == 1){
  229.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[53][1]);
  230.     }
  231.     if(Skin[5][id] == 3 && fgy == CSW_GALIL && Gun[id] == 1){
  232.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[54][1]);
  233.     }
  234.     if(Skin[5][id] == 4 && fgy == CSW_GALIL && Gun[id] == 1){
  235.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[55][1]);
  236.     }
  237.        
  238.     if(Skin[6][id] == 1 && fgy == CSW_GLOCK18 && Gun[id] == 1){
  239.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[56][1]);
  240.     }
  241.     if(Skin[6][id] == 2 && fgy == CSW_GLOCK18 && Gun[id] == 1){
  242.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[57][1]);
  243.     }
  244.     if(Skin[6][id] == 3 && fgy == CSW_GLOCK18 && Gun[id] == 1){
  245.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[58][1]);
  246.     }
  247.     if(Skin[6][id] == 4 && fgy == CSW_GLOCK18 && Gun[id] == 1){
  248.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[59][1]);
  249.     }
  250.        
  251.     if(Skin[7][id] == 1 && fgy == CSW_M3 && Gun[id] == 1){
  252.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[60][1]);
  253.     }
  254.     if(Skin[7][id] == 2 && fgy == CSW_M3 && Gun[id] == 1){
  255.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[61][1]);
  256.     }
  257.     if(Skin[7][id] == 3 && fgy == CSW_M3 && Gun[id] == 1){
  258.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[62][1]);
  259.     }
  260.     if(Skin[7][id] == 4 && fgy == CSW_M3 && Gun[id] == 1){
  261.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[63][1]);
  262.     }
  263.     if(Skin[7][id] == 5 && fgy == CSW_M3 && Gun[id] == 1){
  264.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[64][1]);
  265.     }
  266.     if(Skin[7][id] == 6 && fgy == CSW_M3 && Gun[id] == 1){
  267.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[65][1]);
  268.     }
  269.     if(Skin[7][id] == 7 && fgy == CSW_M3 && Gun[id] == 1){
  270.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[66][1]);
  271.     }
  272.        
  273.     if(Skin[8][id] == 1 && fgy == CSW_MP5NAVY && Gun[id] == 1){
  274.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[67][1]);
  275.     }
  276.     if(Skin[8][id] == 2 && fgy == CSW_MP5NAVY && Gun[id] == 1){
  277.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[68][1]);
  278.     }
  279.     if(Skin[8][id] == 3 && fgy == CSW_MP5NAVY && Gun[id] == 1){
  280.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[69][1]);
  281.     }
  282.     if(Skin[8][id] == 4 && fgy == CSW_MP5NAVY && Gun[id] == 1){
  283.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[70][1]);
  284.     }
  285.     if(Skin[8][id] == 5 && fgy == CSW_MP5NAVY && Gun[id] == 1){
  286.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[71][1]);
  287.     }
  288.     if(Skin[8][id] == 6 && fgy == CSW_MP5NAVY && Gun[id] == 1){
  289.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[72][1]);
  290.     }
  291.     if(Skin[8][id] == 7 && fgy == CSW_MP5NAVY && Gun[id] == 1){
  292.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[73][1]);
  293.     }
  294.    
  295.     if(Skin[9][id] == 1 && fgy == CSW_P90 && Gun[id] == 1){
  296.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[74][1]);
  297.     }
  298.     if(Skin[9][id] == 2 && fgy == CSW_P90 && Gun[id] == 1){
  299.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[75][1]);
  300.     }
  301.     if(Skin[9][id] == 3 && fgy == CSW_P90 && Gun[id] == 1){
  302.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[76][1]);
  303.     }
  304.        
  305.     if(Skin[10][id] == 1 && fgy == CSW_SCOUT && Gun[id] == 1){
  306.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[77][1]);
  307.     }
  308.     if(Skin[10][id] == 2 && fgy == CSW_SCOUT && Gun[id] == 1){
  309.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[78][1]);
  310.     }
  311.     if(Skin[10][id] == 3 && fgy == CSW_SCOUT && Gun[id] == 1){
  312.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[79][1]);
  313.     }
  314.        
  315.     if(Skin[11][id] == 1 && fgy == CSW_USP && Gun[id] == 1){
  316.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[80][1]);
  317.     }
  318.     if(Skin[11][id] == 2 && fgy == CSW_USP && Gun[id] == 1){
  319.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[81][1]);
  320.     }
  321.     if(Skin[11][id] == 3 && fgy == CSW_USP && Gun[id] == 1){
  322.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[82][1]);
  323.     }
  324.     if(Skin[11][id] == 4 && fgy == CSW_USP && Gun[id] == 1){
  325.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[83][1]);
  326.     }
  327.     if(Skin[11][id] == 5 && fgy == CSW_USP && Gun[id] == 1){
  328.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[84][1]);
  329.     }
  330.     if(Skin[11][id] == 6 && fgy == CSW_USP && Gun[id] == 1){
  331.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[85][1]);
  332.     }
  333.     if(Skin[11][id] == 7 && fgy == CSW_USP && Gun[id] == 1){
  334.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[86][1]);
  335.     }
  336.     if(Skin[11][id] == 8 && fgy == CSW_USP && Gun[id] == 1){
  337.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[87][1]);
  338.     }
  339.     if(Skin[11][id] == 9 && fgy == CSW_USP && Gun[id] == 1){
  340.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[88][1]);
  341.     }
  342.     if(Skin[11][id] == 10 && fgy == CSW_USP && Gun[id] == 1){
  343.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[89][1]);
  344.     }
  345.    
  346.     if(Skin[12][id] == 1 && fgy == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1){
  347.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[90][1]);
  348.     }
  349.     if(Skin[12][id] == 2 && fgy == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1){
  350.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[91][1]);
  351.     }
  352.     if(Skin[12][id] == 3 && fgy == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1){
  353.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[92][1]);
  354.     }
  355.     if(Skin[12][id] == 4 && fgy == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1){
  356.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[93][1]);
  357.     }
  358.     if(Skin[12][id] == 5 && fgy == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1){
  359.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[94][1]);
  360.     }
  361.     if(Skin[12][id] == 6 && fgy == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1){
  362.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[95][1]);
  363.     }
  364.     if(Skin[12][id] == 7 && fgy == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1){
  365.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[96][1]);
  366.     }
  367.     if(Skin[12][id] == 8 && fgy == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1){
  368.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[97][1]);
  369.     }
  370.     if(Skin[12][id] == 9 && fgy == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1){
  371.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[98][1]);
  372.     }
  373.     if(Skin[12][id] == 10 && fgy == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1){
  374.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[99][1]);
  375.     }
  376.     if(Skin[12][id] == 11 && fgy == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1){
  377.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[100][1]);
  378.     }
  379.     if(Skin[12][id] == 12 && fgy == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1){
  380.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[101][1]);
  381.     }
  382.     if(Skin[12][id] == 13 && fgy == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1){
  383.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[102][1]);
  384.     }
  385.     if(Skin[12][id] == 14 && fgy == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1){
  386.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[103][1]);
  387.     }
  388.     if(Skin[12][id] == 15 && fgy == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1){
  389.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[104][1]);
  390.     }
  391.     if(Skin[12][id] == 16 && fgy == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1){
  392.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[105][1]);
  393.     }
  394.     if(Skin[12][id] == 17 && fgy == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1){
  395.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[106][1]);
  396.     }
  397.     if(Skin[12][id] == 18 && fgy == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1){
  398.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[107][1]);
  399.     }
  400.     if(Skin[12][id] == 19 && fgy == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1) {
  401.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[108][1]);
  402.     }
  403.     if(Skin[12][id] == 20 && fgy == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1) {
  404.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[109][1]);
  405.     }
  406. }

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvervaltas
HozzászólásElküldve: 2016.04.10. 16:02 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.04.05. 19:08
Hozzászólások: 34
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
  1. return 1;
  2. }
  3. public csere(id)
  4. {
  5. new fegyver = get_user_weapon(id)
  6.  
  7. if(skin[0][id] == 0 && fegyver == CSW_AK47 && kapcsolo[id] == true)
  8. {
  9. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/ak0.mdl")
  10. }
  11. if(skin[0][id] == 1 && fegyver == CSW_AK47 && kapcsolo[id] == true)
  12. {
  13. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/ak1uj.mdl")
  14. }
  15. if(skin[0][id] == 2 && fegyver == CSW_AK47 && kapcsolo[id] == true)
  16. {
  17. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/ak2uj.mdl")
  18. }
  19. if(skin[0][id] == 3 && fegyver == CSW_AK47 && kapcsolo[id] == true)
  20. {
  21. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/ak3uj2.mdl")
  22. }
  23. if(skin[0][id] == 4 && fegyver == CSW_AK47 && kapcsolo[id] == true)
  24. {
  25. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/ak4.mdl")
  26. }
  27. if(skin[0][id] == 5 && fegyver == CSW_AK47 && kapcsolo[id] == true)
  28. {
  29. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/ak5uj.mdl")
  30. }
  31. if(skin[0][id] == 6 && fegyver == CSW_AK47 && kapcsolo[id] == true)
  32. {
  33. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/ak6uj.mdl")
  34. }
  35. if(skin[1][id] == 0 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  36. {
  37. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/awp0.mdl")
  38. }
  39. if(skin[1][id] == 1 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  40. {
  41. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/awp1.mdl")
  42. }
  43. if(skin[1][id] == 2 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  44. {
  45. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/awp2.mdl")
  46. }
  47. if(skin[1][id] == 3 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  48. {
  49. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/awp3uj.mdl")
  50. }
  51. if(skin[1][id] == 4 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  52. {
  53. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/awp4uj2.mdl")
  54. }
  55. if(skin[1][id] == 5 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  56. {
  57. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/awp5.mdl")
  58. }
  59. if(skin[1][id] == 6 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  60. {
  61. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/awp6.mdl")
  62. }
  63. if(skin[2][id] == 0 && fegyver == CSW_DEAGLE && kapcsolo[id] == true)
  64. {
  65. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/dg0.mdl")
  66. }
  67. if(skin[2][id] == 1 && fegyver == CSW_DEAGLE && kapcsolo[id] == true)
  68. {
  69. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/dg1.mdl")
  70. }
  71. if(skin[2][id] == 2 && fegyver == CSW_DEAGLE && kapcsolo[id] == true)
  72. {
  73. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/dg2.mdl")
  74. }
  75. if(skin[2][id] == 3 && fegyver == CSW_DEAGLE && kapcsolo[id] == true)
  76. {
  77. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/dg3.mdl")
  78. }
  79. if(skin[2][id] == 4 && fegyver == CSW_DEAGLE && kapcsolo[id] == true)
  80. {
  81. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/dg4.mdl")
  82. }
  83. if(skin[2][id] == 5 && fegyver == CSW_DEAGLE && kapcsolo[id] == true)
  84. {
  85. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/dg5.mdl")
  86. }
  87. if(skin[3][id] == 0 && fegyver == CSW_FAMAS && kapcsolo[id] == true)
  88. {
  89. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/famas0.mdl")
  90. }
  91. if(skin[3][id] == 1 && fegyver == CSW_FAMAS && kapcsolo[id] == true)
  92. {
  93. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/famas1.mdl")
  94. }
  95. if(skin[3][id] == 2 && fegyver == CSW_FAMAS && kapcsolo[id] == true)
  96. {
  97. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/famas2.mdl")
  98. }
  99. if(skin[3][id] == 3 && fegyver == CSW_FAMAS && kapcsolo[id] == true)
  100. {
  101. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/famas3.mdl")
  102. }
  103. if(skin[3][id] == 4 && fegyver == CSW_FAMAS && kapcsolo[id] == true)
  104. {
  105. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/famas4.mdl")
  106. }
  107. if(skin[3][id] == 5 && fegyver == CSW_FAMAS && kapcsolo[id] == true)
  108. {
  109. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/famas5.mdl")
  110. }
  111. if(skin[4][id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE && kapcsolo[id] == true)
  112. {
  113. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/ks0.mdl")
  114. }
  115. if(skin[4][id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE && kapcsolo[id] == true)
  116. {
  117. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/ks1.mdl")
  118. }
  119. if(skin[4][id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE && kapcsolo[id] == true)
  120. {
  121. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/ks2uj.mdl")
  122. }
  123. if(skin[4][id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE && kapcsolo[id] == true)
  124. {
  125. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/ks3.mdl")
  126. }
  127. if(skin[4][id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE && kapcsolo[id] == true)
  128. {
  129. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/ks4.mdl")
  130. }
  131. if(skin[4][id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE && kapcsolo[id] == true)
  132. {
  133. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/ks5.mdl")
  134. }
  135. if(skin[5][id] == 0 && fegyver == CSW_M3 && kapcsolo[id] == true)
  136. {
  137. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/m30.mdl")
  138. }
  139. if(skin[5][id] == 1 && fegyver == CSW_M3 && kapcsolo[id] == true)
  140. {
  141. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/m31.mdl")
  142. }
  143. if(skin[5][id] == 2 && fegyver == CSW_M3 && kapcsolo[id] == true)
  144. {
  145. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/m32.mdl")
  146. }
  147. if(skin[5][id] == 3 && fegyver == CSW_M3 && kapcsolo[id] == true)
  148. {
  149. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/m33.mdl")
  150. }
  151. if(skin[5][id] == 4 && fegyver == CSW_M3 && kapcsolo[id] == true)
  152. {
  153. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/m34.mdl")
  154. }
  155. if(skin[5][id] == 5 && fegyver == CSW_M3 && kapcsolo[id] == true)
  156. {
  157. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/m35.mdl")
  158. }
  159. if(skin[6][id] == 0 && fegyver == CSW_M4A1 && kapcsolo[id] == true)
  160. {
  161. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/m40.mdl")
  162. }
  163. if(skin[6][id] == 1 && fegyver == CSW_M4A1 && kapcsolo[id] == true)
  164. {
  165. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/m41.mdl")
  166. }
  167. if(skin[6][id] == 2 && fegyver == CSW_M4A1 && kapcsolo[id] == true)
  168. {
  169. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/m42.mdl")
  170. }
  171. if(skin[6][id] == 3 && fegyver == CSW_M4A1 && kapcsolo[id] == true)
  172. {
  173. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/m43posi.mdl")
  174. }
  175. if(skin[6][id] == 4 && fegyver == CSW_M4A1 && kapcsolo[id] == true)
  176. {
  177. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/m442.mdl")
  178. }
  179. if(skin[6][id] == 5 && fegyver == CSW_M4A1 && kapcsolo[id] == true)
  180. {
  181. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/m45.mdl")
  182. }
  183. if(skin[6][id] == 6 && fegyver == CSW_M4A1 && kapcsolo[id] == true)
  184. {
  185. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/m462.mdl")
  186. }
  187. if(skin[7][id] == 0 && fegyver == CSW_MP5NAVY && kapcsolo[id] == true)
  188. {
  189. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/mp50.mdl")
  190. }
  191. if(skin[7][id] == 1 && fegyver == CSW_MP5NAVY && kapcsolo[id] == true)
  192. {
  193. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/mp51.mdl")
  194. }
  195. if(skin[7][id] == 2 && fegyver == CSW_MP5NAVY && kapcsolo[id] == true)
  196. {
  197. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/mp52.mdl")
  198. }
  199. if(skin[7][id] == 3 && fegyver == CSW_MP5NAVY && kapcsolo[id] == true)
  200. {
  201. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/mp53.mdl")
  202. }
  203. if(skin[7][id] == 4 && fegyver == CSW_MP5NAVY && kapcsolo[id] == true)
  204. {
  205. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/mp54.mdl")
  206. }
  207. if(skin[7][id] == 5 && fegyver == CSW_MP5NAVY && kapcsolo[id] == true)
  208. {
  209. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/mp55.mdl")
  210. }
  211. if(skin[7][id] == 6 && fegyver == CSW_MP5NAVY && kapcsolo[id] == true)
  212. {
  213. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/mp56.mdl")
  214. }
  215. if(skin[8][id] == 0 && fegyver == CSW_USP && kapcsolo[id] == true)
  216. {
  217. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/usp0.mdl")
  218. }
  219. if(skin[8][id] == 1 && fegyver == CSW_USP && kapcsolo[id] == true)
  220. {
  221. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/usp1.mdl")
  222. }
  223. if(skin[8][id] == 2 && fegyver == CSW_USP && kapcsolo[id] == true)
  224. {
  225. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/usp2.mdl")
  226. }
  227. if(skin[8][id] == 3 && fegyver == CSW_USP && kapcsolo[id] == true)
  228. {
  229. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/usp3.mdl")
  230. }
  231. if(skin[8][id] == 4 && fegyver == CSW_USP && kapcsolo[id] == true)
  232. {
  233. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/usp4.mdl")
  234. }
  235. if(skin[8][id] == 5 && fegyver == CSW_USP && kapcsolo[id] == true)
  236. {
  237. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/usp5.mdl")
  238. }
  239. if(skin[8][id] == 6 && fegyver == CSW_USP && kapcsolo[id] == true)
  240. {
  241. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/usp6.mdl")
  242. }
  243. if(c4skin[id] == 0 && fegyver == CSW_C4 && kapcsolo[id] == true)
  244. {
  245. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/c4.mdl")
  246. }
  247. if(heskin[id] == 0 && fegyver == CSW_HEGRENADE && kapcsolo[id] == true)
  248. {
  249. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/he.mdl")
  250. }
  251. if(flashskin[id] == 0 && fegyver == CSW_FLASHBANG && kapcsolo[id] == true)
  252. {
  253. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/flash.mdl")
  254. }
  255. if(skin[1][id] == 7 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  256. {
  257. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/awp7.mdl")
  258. }
  259. if(skin[0][id] == 7 && fegyver == CSW_AK47 && kapcsolo[id] == true)
  260. {
  261. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/ak7uj.mdl")
  262. }
  263. if(skin[6][id] == 7 && fegyver == CSW_M4A1 && kapcsolo[id] == true)
  264. {
  265. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/m47.mdl")
  266. }
  267. if(skin[0][id] == 8 && fegyver == CSW_AK47 && kapcsolo[id] == true)
  268. {
  269. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/ak8.mdl")
  270. }
  271. if(skin[6][id] == 8 && fegyver == CSW_M4A1 && kapcsolo[id] == true)
  272. {
  273. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/m48.mdl")
  274. }
  275. if(skin[6][id] == 9 && fegyver == CSW_M4A1 && kapcsolo[id] == true)
  276. {
  277. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/m49.mdl")
  278. }
  279. if(skin[1][id] == 8 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  280. {
  281. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/awp8.mdl")
  282. }
  283. if(skin[6][id] == 10 && fegyver == CSW_M4A1 && kapcsolo[id] == true)
  284. {
  285. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/m410.mdl")
  286. }
  287. if(skin[6][id] == 11 && fegyver == CSW_M4A1 && kapcsolo[id] == true)
  288. {
  289. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/m411.mdl")
  290. }
  291. if(skin[6][id] == 12 && fegyver == CSW_M4A1 && kapcsolo[id] == true)
  292. {
  293. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/m412.mdl")
  294. }
  295. if(skin[0][id] == 9 && fegyver == CSW_AK47 && kapcsolo[id] == true)
  296. {
  297. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/ak9.mdl")
  298. }
  299. if(skin[0][id] == 10 && fegyver == CSW_AK47 && kapcsolo[id] == true)
  300. {
  301. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/ak10.mdl")
  302. }
  303. if(skin[6][id] == 13 && fegyver == CSW_M4A1 && kapcsolo[id] == true)
  304. {
  305. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/m413.mdl")
  306. }
  307. if(skin[0][id] == 11 && fegyver == CSW_AK47 && kapcsolo[id] == true)
  308. {
  309. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/ak11.mdl")
  310. }
  311. if(skin[2][id] == 6 && fegyver == CSW_DEAGLE && kapcsolo[id] == true)
  312. {
  313. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/dg6.mdl")
  314. }
  315. if(skin[9][id] == 0 && fegyver == CSW_SCOUT && kapcsolo[id] == true)
  316. {
  317. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/sc0.mdl")
  318. }
  319. if(skin[9][id] == 1 && fegyver == CSW_SCOUT && kapcsolo[id] == true)
  320. {
  321. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/sc1.mdl")
  322. }
  323. if(skin[9][id] == 2 && fegyver == CSW_SCOUT && kapcsolo[id] == true)
  324. {
  325. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/sc2.mdl")
  326. }
  327. if(skin[9][id] == 3 && fegyver == CSW_SCOUT && kapcsolo[id] == true)
  328. {
  329. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/sc3.mdl")
  330. }
  331. if(skin[2][id] == 7 && fegyver == CSW_DEAGLE && kapcsolo[id] == true)
  332. {
  333. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/dg7.mdl")
  334. }
  335. if(skin[2][id] == 8 && fegyver == CSW_DEAGLE && kapcsolo[id] == true)
  336. {
  337. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/dg8.mdl")
  338. }
  339. if(skin[2][id] == 9 && fegyver == CSW_DEAGLE && kapcsolo[id] == true)
  340. {
  341. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/dg9.mdl")
  342. }
  343. if(skin[10][id] == 0 && fegyver == CSW_P90 && kapcsolo[id] == true)
  344. {
  345. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/p90.mdl")
  346. }
  347. if(skin[10][id] == 1 && fegyver == CSW_P90 && kapcsolo[id] == true)
  348. {
  349. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/p91.mdl")
  350. }
  351. if(skin[10][id] == 2 && fegyver == CSW_P90 && kapcsolo[id] == true)
  352. {
  353. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/p92bug.mdl")
  354. }
  355. if(skin[10][id] == 3 && fegyver == CSW_P90 && kapcsolo[id] == true)
  356. {
  357. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/p93bug.mdl")
  358. }
  359. if(skin[4][id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE && kapcsolo[id] == true)
  360. {
  361. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/ks6.mdl")
  362. }
  363. if(skin[4][id] == 7 && fegyver == CSW_KNIFE && kapcsolo[id] == true)
  364. {
  365. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/ks7.mdl")
  366. }
  367. if(skin[4][id] == 8 && fegyver == CSW_KNIFE && kapcsolo[id] == true)
  368. {
  369. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/ks8.mdl")
  370. }
  371. if(skin[0][id] == 12 && fegyver == CSW_AK47 && kapcsolo[id] == true)
  372. {
  373. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/ak12.mdl")
  374. }
  375. if(skin[6][id] == 14 && fegyver == CSW_M4A1 && kapcsolo[id] == true)
  376. {
  377. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/m414.mdl")
  378. }
  379. if(skin[1][id] == 9 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  380. {
  381. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/awp9.mdl")
  382. }
  383. if(skin[1][id] == 10 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  384. {
  385. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/awp10.mdl")
  386. }
  387. if(skin[1][id] == 11 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  388. {
  389. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/awp11.mdl")
  390. }
  391. if(skin[6][id] == 15 && fegyver == CSW_M4A1 && kapcsolo[id] == true)
  392. {
  393. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/m415.mdl")
  394. }
  395. if(skin[6][id] == 16 && fegyver == CSW_M4A1 && kapcsolo[id] == true)
  396. {
  397. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/endless_gov2/m416.mdl")
  398. }
  399. }


Próbáld így

_________________
https://www.gametracker.com/server_info/37.221.209.129:27350/
https://www.gametracker.com/server_info/37.17.173.240:27250/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole