hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Extended Weapon Menu probléma https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=24567 |
Oldal: 1 / 2 |
Szerző: | FonoK [ 2016.04.08. 17:47 ] |
Hozzászólás témája: | Extended Weapon Menu probléma |
Sziasztok! Az mforce-féle plugint nem tudom sajnos le complierezni.. Ezeket a hiba kódokat írja ki: Eddig sajnos nem találtam meghallgató fülekre ez ügyben, így hátha itt tudna nekem valaki segíteni. A pipa sem maradna el AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team Modified for www.Freakz.ro / amx.freakz.ro fegyver.sma(184) : error 017: undefined symbol "client_print_color" fegyver.sma(184) : warning 215: expression has no effect fegyver.sma(184) : warning 215: expression has no effect fegyver.sma(184) : warning 215: expression has no effect fegyver.sma(184) : warning 215: expression has no effect fegyver.sma(184) : warning 215: expression has no effect fegyver.sma(184) : warning 215: expression has no effect fegyver.sma(184) : error 001: expected token: ";", but found ")" fegyver.sma(184) : error 029: invalid expression, assumed zero fegyver.sma(184) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 4 Errors. Done. És a hozzászólásból másoltam ki a plugin forráskódját! A plugin: viewtopic.php?f=101&t=24139#p176608 |
Szerző: | kengurumancs [ 2016.04.08. 17:51 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Extended Weapon Menu probléma |
Szia! .zip-et töltsd le, abba van colorchat.inc. használd hozzá. netes fordítóval nem fogod tudni fordítani. |
Szerző: | FonoK [ 2016.04.10. 14:03 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Extended Weapon Menu probléma |
kengurumancs írta: Szia! .zip-et töltsd le, abba van colorchat.inc. használd hozzá. netes fordítóval nem fogod tudni fordítani. Szia! Köszönöm szépen a válaszodat. (Ment a gomb is ) De, sajnos továbbra sem megy. Ahelyett hogy próbálom elmagyarázni hogy mit csináltam, készítettem egy 1,5 perces videót. Ha lennél olyan kedves, hogy megnézed, nagyon leköteleznél! Így hátha kiderülne,, hogy mi a hiba. https://www.youtube.com/watch?v=WZpo7SXtDWo&feature=youtu.be Update: Ez az sma, ami a videóban van, tartalmazza azt is, hogy kiírja hogy milyen pisztolyt választottál ( mforce legújabb hozzászólásából van ) Kód: /* Extended Weapon Menu v1.21 by mforce Changes: v1.1 - Multilang added, strip_user_weapons fixed, "hardcoded" things fixed, unnecessary cvar removed, using Safety1st method for money block, ColorChat included. v1.2 - AMXX 1.8.3 support fixed, minimal improvements (less cvar hook) v1.21 - Multilang fix. */ #include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new const PLUGIN[] = "Extended Weapon Menu"; new const VERSION[] = "1.21"; new const AUTHOR[] = "mforce"; new const PREFIX[] = "^4[EWM]"; #if AMXX_VERSION_NUM < 183 #include <colorchat> const MAX_PLAYERS = 32; const m_fHasPrimary = 116; #else const m_fHasPrimary = 464; #endif const m_iHideHUD = 361; const m_iClientHideHUD = 362; const HUD_HIDE_MONEY = 1<<5; const m_iMapZone = 235; enum _:weapinfo {name[32], weap_name[32], bpammo}; enum _:PCVARS {AwpMinPlayers, MaxAwps, PistolMenu, MaxHeg, MaxFlash, MaxSmoke} enum _:TEAMS {TE, CT}; enum _:MAXGRENADES {HE, FLASH, SMOKE}; enum _:AWPCVARS {MinPlayers, MaxAwp}; new g_Cvars[PCVARS], bool:g_AllowAWP, g_Awps[TEAMS], bool:g_Used[MAX_PLAYERS+1], g_Grenades[MAXGRENADES], g_AWPCvarHook[AWPCVARS]; new const weapons[][weapinfo] = { {"M4A1", "weapon_m4a1", 90}, {"AK47", "weapon_ak47", 90}, {"AWP", "weapon_awp", 30}, {"M249", "weapon_m249", 200}, {"AUG", "weapon_aug", 90}, {"FAMAS", "weapon_famas", 90}, {"GALIL", "weapon_galil", 90}, {"MP5NAVY", "weapon_mp5navy", 120}, {"XM1014", "weapon_xm1014", 32}, {"M3", "weapon_m3", 32}, {"SCOUT", "weapon_scout", 90}, {"P90", "weapon_p90", 100}, {"TMP", "weapon_tmp", 120}, {"UMP45", "weapon_ump45", 100}, {"MAC10", "weapon_mac10", 100} }; new const pistols[][weapinfo] = { {"GLOCK18", "weapon_glock18", 120}, {"USP", "weapon_usp", 100}, {"DEAGLE", "weapon_deagle", 35}, {"FIVESEVEN", "weapon_fiveseven", 100}, {"P228", "weapon_p228", 52}, {"ELITE", "weapon_elite", 120} }; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_dictionary("extended_weapon_menu.txt"); g_Cvars[AwpMinPlayers] = register_cvar("ewm_awpminplayers", "4") g_Cvars[MaxAwps] = register_cvar("ewm_maxawp", "3") g_Cvars[PistolMenu] = register_cvar("ewm_pistolmenu", "0") g_Cvars[MaxHeg] = register_cvar("ewm_maxheg", "1") g_Cvars[MaxFlash] = register_cvar("ewm_maxflash", "2") g_Cvars[MaxSmoke] = register_cvar("ewm_maxsmoke", "1") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_event", 1); register_event("HLTV", "Event_NewRound", "a", "1=0", "2=0"); new const commands[][] = {"say /gun", "say /guns", "say /weap", "say_team /gun", "say_team /guns", "say_team /weap"}; for(new i; i < sizeof(commands); i++) { register_clcmd(commands[i], "weapmenu"); } register_message(get_user_msgid("StatusIcon"), "Message_StatusIcon"); register_event("ResetHUD", "Event_ResetHUD", "b") register_event("HideWeapon", "Event_HideWeapon", "b") set_msg_block(get_user_msgid("Money"), BLOCK_SET) } public plugin_cfg() { new sBuffer[256], sFile[64], sData[32], pFile; new mapname[32]; get_mapname(mapname, charsmax(mapname)); get_localinfo("amxx_configsdir", sFile, charsmax(sFile)); format(sFile, charsmax(sFile), "%s/ewm_blockmaps.ini", sFile); pFile = fopen(sFile, "rt"); if(pFile) { while(!feof(pFile)) { fgets(pFile, sBuffer, charsmax(sBuffer)); trim(sBuffer); if(sBuffer[0] == ';') continue; parse(sBuffer, sData, charsmax(sData)); if(containi(mapname, sData) != -1) { fclose(pFile); pause("od"); } } fclose(pFile); } else fprintf(pFile, ";awp_^n;fy_"); } public Event_NewRound() { arrayset(g_Used, false, sizeof(g_Used)); arrayset(g_Awps, 0, sizeof(g_Awps)); g_AWPCvarHook[MinPlayers] = get_pcvar_num(g_Cvars[AwpMinPlayers]); g_AllowAWP = (GetPlayers(1) >= g_AWPCvarHook[MinPlayers] && GetPlayers(2) >= g_AWPCvarHook[MinPlayers]) ? true : false; g_Grenades[HE] = get_pcvar_num(g_Cvars[MaxHeg]); g_Grenades[FLASH] = get_pcvar_num(g_Cvars[MaxFlash]); g_Grenades[SMOKE] = get_pcvar_num(g_Cvars[MaxSmoke]); g_AWPCvarHook[MaxAwp] = get_pcvar_num(g_Cvars[MaxAwps]); } public spawn_event(id) weapmenu(id); public weapmenu(id) { if (!is_user_alive(id) || g_Used[id]) return; switch(cs_get_user_team(id)) { case CS_TEAM_T: { if(user_has_weapon(id, CSW_C4)) { strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_c4") cs_set_user_plant(id,1,1) } else { strip_user_weapons(id) } } case CS_TEAM_CT: { strip_user_weapons(id); cs_set_user_defuse(id, 1); } } set_pdata_int(id, m_fHasPrimary, 0) give_item(id, "weapon_knife"); new s_MenuName[128]; formatex(s_MenuName, charsmax(s_MenuName), "%s^nby \r%s \y", PLUGIN, AUTHOR); new menu = menu_create(s_MenuName, "weapmenu_h"); for(new i; i<sizeof(weapons);i++) { menu_additem(menu, weapons[i][name], "", 0) } menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); formatex(s_MenuName, charsmax(s_MenuName), "%L", LANG_SERVER, "EWM_MENU_BACK"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, s_MenuName); formatex(s_MenuName, charsmax(s_MenuName), "%L", LANG_SERVER, "EWM_MENU_NEXT"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, s_MenuName); formatex(s_MenuName, charsmax(s_MenuName), "%L", LANG_SERVER, "EWM_MENU_EXIT"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, s_MenuName); menu_display(id, menu, 0); } public weapmenu_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } if(equal(weapons[item][weap_name], "weapon_awp")) { if(!g_AllowAWP) { client_print_color(id, print_team_default, "%s^1 %L", PREFIX, LANG_SERVER, "EWM_AWP_ALLOWFROM", g_AWPCvarHook[MinPlayers], g_AWPCvarHook[MinPlayers]); weapmenu(id); return PLUGIN_HANDLED; } else if(g_AWPCvarHook[MaxAwp]) { switch(cs_get_user_team(id)) { case CS_TEAM_T: { if(g_Awps[TE] < g_AWPCvarHook[MaxAwp]) g_Awps[TE]++; else { client_print_color(id, print_team_default, "%s^1 %L", PREFIX, LANG_SERVER, "EWM_AWP_TOOMANY", g_AWPCvarHook[MaxAwp]); weapmenu(id); return PLUGIN_HANDLED; } } case CS_TEAM_CT: { if(g_Awps[CT] < g_AWPCvarHook[MaxAwp]) g_Awps[CT]++; else { client_print_color(id, print_team_default, "%s^1 %L", PREFIX, LANG_SERVER, "EWM_AWP_TOOMANY", g_AWPCvarHook[MaxAwp]); weapmenu(id); return PLUGIN_HANDLED; } } } } } if(get_pcvar_num(g_Cvars[PistolMenu]) == 1) { pistolmenu(id); } else { give_item(id, "weapon_deagle"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35); } give_item(id, weapons[item][weap_name]); cs_set_user_bpammo(id, get_weaponid(weapons[item][weap_name]), weapons[item][bpammo]); cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM); give_grenades(id); client_print_color(id, print_team_default, "%s^1 %L", PREFIX, LANG_SERVER, "EWM_CHOOSED", weapons[item][name]); g_Used[id] = true; menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public pistolmenu(id) { new s_MenuName[128]; formatex(s_MenuName, charsmax(s_MenuName), "%s^nby \r%s \y", PLUGIN, AUTHOR); new menu = menu_create(s_MenuName, "pistolmenu_h"); for(new i; i<sizeof(pistols);i++) { menu_additem(menu, pistols[i][name], "", 0) } menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); formatex(s_MenuName, charsmax(s_MenuName), "%L", LANG_SERVER, "EWM_MENU_BACK"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, s_MenuName); formatex(s_MenuName, charsmax(s_MenuName), "%L", LANG_SERVER, "EWM_MENU_NEXT"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, s_MenuName); formatex(s_MenuName, charsmax(s_MenuName), "%L", LANG_SERVER, "EWM_MENU_EXIT"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, s_MenuName); menu_display(id, menu, 0); } public pistolmenu_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } give_item(id, pistols[item][weap_name]); cs_set_user_bpammo(id, get_weaponid(pistols[item][weap_name]), pistols[item][bpammo]); client_print_color(id, print_team_default, "%s^1 A(z) ^3%s^1 pisztolyt választottad.", PREFIX, pistols[item][name]); menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } give_grenades(id) { if(g_Grenades[HE]) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, g_Grenades[HE]); } if(g_Grenades[FLASH]) { give_item(id, "weapon_flashbang" ); cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, g_Grenades[FLASH]); } if(g_Grenades[SMOKE]) { give_item(id, "weapon_smokegrenade" ); cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, g_Grenades[SMOKE]); } } GetPlayers(team) { new players[32], num; get_players(players, num, "ce", team == 1 ? "TERRORIST":"CT") return num; } public Event_ResetHUD(id) { set_pdata_int(id, m_iClientHideHUD, 0) set_pdata_int(id, m_iHideHUD, HUD_HIDE_MONEY) } public Event_HideWeapon(id) { // for compatibility with other plugins using that message; ZP for example new iFlags = read_data(1) if(~iFlags & HUD_HIDE_MONEY) { set_pdata_int(id, m_iClientHideHUD, 0) set_pdata_int(id, m_iHideHUD, iFlags|HUD_HIDE_MONEY) } } public Message_StatusIcon(iMsgId, iMsgDest, id) { static szIcon[8]; get_msg_arg_string(2, szIcon, charsmax(szIcon)); if(equal(szIcon, "buyzone")) { if(get_msg_arg_int(1)) { set_pdata_int(id, m_iMapZone, get_pdata_int(id, m_iMapZone) & ~(1<<0)); return PLUGIN_HANDLED; } } return PLUGIN_CONTINUE; } Nagyon jó lenne, ha végre sikerülne felrakni a szerverr,e végre lenne egy normális fegyver menü, ami kiírja hogy mit választottál + ilyen egyszerűen lehet szerkeszteni a fegyver tiltást is + nekem nagy probléma a jelenlegi fegyvermenümnél, ha pl. map szavazás van, akkor eltűnik a fegyvermenü, és nincs parancs amivel elő lehetne hozni.. Szóval nagyon fontos lenne hogy ez működjön |
Szerző: | mforce [ 2016.04.10. 14:13 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Extended Weapon Menu probléma |
Úgy kell valamit kompilálni, hogy a fájlnevet átírjuk amxx-re? Na ne |
Szerző: | FonoK [ 2016.04.10. 14:21 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Extended Weapon Menu probléma |
mforce írta: Úgy kell valamit kompilálni, hogy a fájlnevet átírjuk amxx-re? Na ne Hát, miután elmentette, megnéztem a fájltípust, és .amxx-et ír.. De elhiszem neked, hogy rosszul csinátam.. De akkor segítenél, hogy kéne? |
Szerző: | kengurumancs [ 2016.04.10. 14:27 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Extended Weapon Menu probléma |
Huha, most igen nagyot nevettem, amxx_letoltesek.php Egyéb - Win32 Compiler + GUI - SMA fájlok gyors és egyszerű fordítása AMXX fájlá. Töltsd le! Helyezed be a sma fájlt, helyezd be az inc-t és fordítsd le.. Illetve a forráskódokat, kérlek szövegdobozba helyezd bele! |
Szerző: | FonoK [ 2016.04.10. 14:41 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Extended Weapon Menu probléma |
Végre sikerül! Ezer köszönet! Mindenkinek ment a gomb! Annyi, hogy ha pl, vkinek bezáródna a fegyvermenüje, és nem tud választani fegyvert, akkor milyen paranccsal lehetne előhozni? |
Szerző: | kengurumancs [ 2016.04.10. 14:48 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Extended Weapon Menu probléma |
/gun /guns /weap /gun /guns /weap |
Szerző: | FonoK [ 2016.04.10. 15:02 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Extended Weapon Menu probléma |
Köszönöm szépen Annyi problémám lenne még, hogy a fegyver tiltás nem akar működni. A configs/ewm_blockmaps tartalma: ; Extended Weapon Menu by mforce ; Map prefixes or mapnames. ;fy_ ,awp_india (Először nem írtam az awp_ mellé hogy india, de úgy se működött) Ha megváltoztatom így: ; Extended Weapon Menu by mforce ; Map prefixes or mapnames. ;fy_ awp_india (Tehát egy pontos vesszőt az awp_india előtt törlök) akkor pedig a szerver sem indul el... Tehát a jelenség az, hogy az awp_india pályán továbbra is tudok más fegyvert vásárolni. Előre is köszönöm! |
Szerző: | mforce [ 2016.04.10. 15:10 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Extended Weapon Menu probléma |
, ez egy sima vessző, nem pontos. Mellesleg a pontosvessző (;) kikommentelés, tehát anélkül kell. |
Oldal: 1 / 2 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |