hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Advanced Bullet Damage (nézőknek is)
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=24645
Oldal: 1 / 1

Szerző:  *GrafitY* [2016.04.17. 14:46 ]
Hozzászólás témája:  Advanced Bullet Damage (nézőknek is)

Sziasztok!
Valaki tudna segíteni ebben a sebzés jelző pluginban?
Azt szeretném, hogy a nézőknek is jelezze a sebzéseket, aki éppen nézi az adott játékost, aki sebez, vagy sebzést kap.

Köszönöm előre a segítséget! :) Megy a (y) !! ;)
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta_util>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "Sn!ff3r"
  8.  
  9. new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14.  
  15.     register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
  16.     register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
  17.  
  18.     g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
  19.     g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")
  20.  
  21.     g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj() 
  22.     g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
  23. }
  24.  
  25. public on_new_round()
  26. {
  27.     g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
  28.     if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true
  29. }
  30.  
  31. public on_damage(id)
  32. {
  33.     if(g_enabled)
  34.     {      
  35.         static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
  36.         static damage; damage = read_data(2)       
  37.         if(g_showrecieved)
  38.         {          
  39.             set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  40.             ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)      
  41.         }
  42.         if(is_user_connected(attacker))
  43.         {
  44.             switch(g_enabled)
  45.             {
  46.                 case 1: {
  47.                     set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  48.                     ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)            
  49.                 }
  50.                 case 2: {
  51.                     if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
  52.                     {
  53.                         set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  54.                         ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)            
  55.                     }
  56.                 }
  57.             }
  58.         }
  59.     }
  60. }
  61. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  62. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  63. */

Szerző:  mforce [2016.04.17. 15:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: Advanced Bullet Damage (nézőknek is)

Aki keres az talál
mforce @ Újfajta Sebzés kijelző/kiíró

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/