hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Fegyver eldobás!
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=24689
Oldal: 1 / 2

Szerző:  SZILARD [ 2016.04.24. 10:26 ]
Hozzászólás témája:  Fegyver eldobás!

Üdv!

Azt hogy tudom meg csinálni hogy Pl: Le kérek valamit..

  1. if(Valami[id] == 1) {
  2. //es itt azt hogy lehet meg csinálni, hogy ilyenkor ne lehessen eldobni a fegyvert ami a kezedbe van?
  3. }
  4. }


Előre is köszönöm!

Szerző:  LyleChriss [ 2016.04.24. 10:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver eldobás!

Nézz szét pluginokban, hogy lehet parancsot blokkolni. A drop parancsot letiltod vagy az ifen belül, vagy egy, az ifben meghívott funkcióval. Eseteg kapcsolóval, boollal, stb.

Szerző:  SZILARD [ 2016.04.24. 10:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver eldobás!

LyleChriss írta:
Nézz szét pluginokban, hogy lehet parancsot blokkolni. A drop parancsot letiltod vagy az ifen belül, vagy egy, az ifben meghívott funkcióval. Eseteg kapcsolóval, boollal, stb.

egy példát nem tudsz? :D

Szerző:  mforce [ 2016.04.24. 11:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver eldobás!

  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. new bool:g_bDropBlocked[33];
  4.  
  5. public plugin_init() {
  6.     register_clcmd("drop", "CmdDrop");
  7. }
  8.  
  9. /*  valahol állítod, hogy true vagy false, alapból false tehát enged
  10.     g_bDropBlocked[id] == true;                                         */
  11.  
  12.  
  13. public CmdDrop(id) {
  14.     return g_bDropBlocked[id] ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE;
  15. }

Szerző:  SZILARD [ 2016.04.24. 11:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver eldobás!

Nem jó, és van Warning is benne :(

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5.  
  6. #define PLUGIN ""
  7. #define VERSION ""
  8. #define AUTHOR ""
  9.  
  10. new bool:g_Drop[33];
  11. new Valami[33]
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15.     register_clcmd("drop", "FegyverEldobas")
  16. }
  17. public FegyverEldobas(id) {
  18.     if(Valami[id] == 1) {
  19.         g_Drop[id] == true;
  20.         return g_Drop ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE
  21.     }
  22.     else {
  23.         client_print(id, print_chat, "nem tudod eldobni a fegyvert.")
  24.     }
  25. }

Szerző:  mforce [ 2016.04.24. 11:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver eldobás!

Ember valami történéshez akarod kötni, hogy ne legyen fegyver eldobás, vagy ne legyen fegyver eldobás azt kész? Mert most fegyver eldobásnál tiltanád a fegyver eldobást, wtf

Szerző:  SZILARD [ 2016.04.24. 11:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver eldobás!

hát úgy akartam hogy le fút a parancs, és ha aktiv akkor ne lehessen eldobni, de ha nem aktiv akkor ne lehessen

Szerző:  mforce [ 2016.04.24. 12:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver eldobás!

ÉS HOL HATÁROZOD MEG,HOGY AKTÍV LEGYEN? MIHEZ KÖTÖD????????

Szerző:  SZILARD [ 2016.04.24. 12:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver eldobás!

ott van

  1. if(Valami[id] == 1)

Szerző:  mforce [ 2016.04.24. 12:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver eldobás!

az baromság. Felesleg. EvENTet kérdezem. Milyen történés után legyen blokkolva? Milyen történés után engedélyezve? Most tényleg ennyire érthetetlen?

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/