hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Hang lejátszás távolságon belül
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=24692
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Uwillpay [2016.04.24. 11:27 ]
Hozzászólás témája:  Hang lejátszás távolságon belül

Sziasztok!
Valaki írna nekem 1 plugint ami lejátszik 1 hangot a játékosnak aki CT,
ha az ellenség, vagyis a T 2 méteren belül van hozzá.
Ha folyamatosan távolságon belül van ne játssza neki folyamatosan,
csak akkor ha elhagyja a távolságot és újra távolságon belül van.

Szerző:  demon [2016.04.25. 14:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hang lejátszás távolságon belül

Tessék, próbáld:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "Demon"
  7.  
  8. #define Tavolsag 400.0
  9.  
  10. new const sound[] = "mappa/hangneve.wav";
  11. new bool: play[33] = true;
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  15.    
  16.     set_task(0.5, "Check", 0, _, _, "b");
  17. }
  18.  
  19. public plugin_precache()
  20. {
  21.     precache_sound(sound);
  22. }
  23.  
  24. public Check()
  25. {
  26.     new num, plr[32], id;
  27.     get_players(plr, num, "ac");
  28.     if(num > 1)
  29.     {
  30.         for(new i; i < num; i++)
  31.         {
  32.             id = plr[i];
  33.             static Float:flOrigin[3], target = -1;
  34.             new bool: found = false;
  35.             entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, flOrigin)
  36.            
  37.             while((target = find_ent_in_sphere(target, flOrigin, Tavolsag)) != 0)
  38.             {
  39.                 if(!is_user_connected(target) || get_user_team(target) == get_user_team(id) || !is_user_alive(target))
  40.                     continue;
  41.                
  42.                 found = true;
  43.                 break;
  44.             }
  45.             if(found && play[id])
  46.             {
  47.                 play[id] = false;
  48.                 client_cmd(id, "spk %s", sound); // .wav eseten ezt hasznald
  49.                 // client_cmd(id, "mp3 play sound/%s", sound); // .mp3 eseten ezt hasznald
  50.             }
  51.             else if(!found && !play[id]) play[id] = true;
  52.         }
  53.     }
  54. }
  55.  
  56. public client_putinserver(id)
  57. {
  58.     play[id] = true;
  59. }

Szerző:  mforce [2016.04.25. 16:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hang lejátszás távolságon belül

Emit_sounddal lehetne érezni a távolságot is, mert akkor az npcből jön a hang

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/